Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (5)Aktualne ( 1 )Archiwalne ( 4 )
Pracownik administracyjno-biurowy
Piekoszów
Ważna do: 20.01.2025
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
- Koordynacja obsługi administracyjnej oraz utrzymanie porządku w biurze.
- Współpraca z zespołem medycznym w
kwestiach logistycznych i administracyjnych.
- Obsługa dokumentacji.
- Obsługa rejestracji pacjentów.
- Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego.
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura.
- Zarządzanie lokalami i obiektem pod wynajem
- Rejestracja i monitorowanie wszelkich
działań związanych z wynajmem pomieszczeń.
- Obsługa mediów społecznościowych i stron internetowych
- Zarządzanie lokalami i obiektem pod wynajem
- Rejestracja i monitorowanie wszelkich działań związanych z wynajmem pomieszczeń oraz utrzymanie porządku w lokalach.
- Koordynacja obsługi administracyjnej oraz utrzymanie porządku w biurze.
- Współpraca z zespołem medycznym w kwestiach logistycznych i administracyjnych.
- Obsługa dokumentacji związanej z zarządzaniem lokalami.
- Obsługa rejestracji pacjentów i kasy fiskalnej.
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik administracyjno-biurowy
Piekoszów
Wygasła: 02.09.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Koordynacja obsługi administracyjnej oraz utrzymanie porządku w biurze. - Współpraca z zespołem medycznym w
kwestiach logistycznych i administracyjnych. - Obsługa dokumentacji. - Obsługa rejestracji pacjentów. - Zapewnienie
sprawnego funkcjonowania biura. - Zarządzanie lokalami i obiektem pod wynajem - Rejestracja i monitorowanie wszelkich
działań związanych z wynajmem pomieszczeń
- Koordynacja obsługi administracyjnej oraz utrzymanie porządku w biurze.
- Współpraca z zespołem medycznym w kwestiach logistycznych i administracyjnych.
- Obsługa dokumentacji.
- Obsługa rejestracji pacjentów.
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura.
- Zarządzanie lokalami i obiektem pod wynajem
- Rejestracja i monitorowanie wszelkich działań związanych z wynajmem pomieszczeń