Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (40)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 40 )
Graphic Designer
Ludwika Rydygiera 13B, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 22.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koncepcje kreatywne i współpraca przy tworzeniu kampanii od A do Z to Twoje codzienne abecadło
nawet w najbardziej słoneczne dni mamy burzę. Burzę mózgów. Liczymy na błyskawice, ale wiemy, że czasem zdarzają się grzmoty…
codziennie masz realny wpływ na duże projekty dla dużych graczy
oczekujemy, że Twoja relacja z pakietem Adobe podczas tworzenia key visuali i innych materiałów graficznych (ATL, BTL, POS, interactive, branding) jest czuła i namiętna
stworzysz z nami mnóstwo piękna (tak, lubimy się powzruszać)
dobra, kreatywna zabawa w cenie :D
WAŻNE: jeśli masz na imię Przemek, to myśl już nad pseudonimem, bo Przemków ci u nas dostatek, ale i kolejnego przyjmiemy…
Team. Będziesz pracować z mega-kreatywnym teamem, który po pierwsze – na pewno Cię przegada, bo jest nieco przemądrzały, po drugie… od razu przyjdź ze Snickersem, bo strasznie gwiazdorzą. Ale! Ale pozwalamy im na to, bo tworzą rzeczy niewiarygodne, niekonwencjonalne, nieziemskie, z których słynie nasza agencja. Wystarczy, że ich trochę ogarniesz i jedziemy na rozdanie branżowych nagród
Burze mózgów. Być może najfajniejsza część Twojej nowej pracy. Spotykamy się (ostatnio online) i rozmawiamy. Prowokujemy się, żartujemy, zaczepiamy, przekraczamy granice, narzekamy na politykę, ale przede wszystkim kreujemy zupełnie nowe światy
Klienci. To ważne, muszą Cię pokochać. Bo my kochamy ich. Ta symbioza zapewnia nam osiągnięcia, sukcesy i dobrą markę. Będziesz przekazywać informacje, które od nich pozyskasz, zespołowi kreatywnemu oraz mówić mu, dlaczego poprawiony właśnie projekt należy poprawić. Wiadomix, na asapie
Team. Będziesz pracować z mega-kreatywnym teamem, który po pierwsze – na pewno Cię przegada, bo jest nieco przemądrzały, po drugie… od razu przyjdź ze Snickersem, bo strasznie gwiazdorzą. Ale! Ale pozwalamy im na to, bo tworzą rzeczy niewiarygodne, niekonwencjonalne, nieziemskie, z których słynie nasza agencja. Wystarczy, że ich trochę ogarniesz i jedziemy na rozdanie branżowych nagród
Burze mózgów. Być może najfajniejsza część Twojej nowej pracy. Spotykamy się (ostatnio online) i rozmawiamy. Prowokujemy się, żartujemy, zaczepiamy, przekraczamy granice, narzekamy na politykę, ale przede wszystkim kreujemy zupełnie nowe światy
Klienci. To ważne, muszą Cię pokochać. Bo my kochamy ich. Ta symbioza zapewnia nam osiągnięcia, sukcesy i dobrą markę. Będziesz przekazywać informacje, które od nich pozyskasz, zespołowi kreatywnemu oraz mówić mu, dlaczego poprawiony właśnie projekt należy poprawić. Wiadomix, na asapie
koncepcje kreatywne i współpraca przy tworzeniu kampanii od A do Z to Twoje codzienne abecadło
nawet w najbardziej słoneczne dni mamy burzę. Burzę mózgów. Liczymy na błyskawice, ale wiemy, że czasem zdarzają się grzmoty…
codziennie masz realny wpływ na duże projekty dla dużych graczy
oczekujemy, że Twoja relacja z pakietem Adobe podczas tworzenia key visuali i innych materiałów graficznych (ATL, BTL, POS, interactive, branding) jest czuła i namiętna
stworzysz z nami mnóstwo piękna (tak, lubimy się powzruszać)
dobra, kreatywna zabawa w cenie :D
WAŻNE: jeśli masz na imię Przemek, to myśl już nad pseudonimem, bo Przemków ci u nas dostatek, ale i kolejnego przyjmiemy…
Team. Będziesz pracować z mega-kreatywnym teamem, który po pierwsze – na pewno Cię przegada, bo jest nieco przemądrzały, po drugie… od razu przyjdź ze Snickersem, bo strasznie gwiazdorzą. Ale! Ale pozwalamy im na to, bo tworzą rzeczy niewiarygodne, niekonwencjonalne, nieziemskie, z których słynie nasza agencja. Wystarczy, że ich trochę ogarniesz i jedziemy na rozdanie branżowych nagród
Burze mózgów. Być może najfajniejsza część Twojej nowej pracy. Spotykamy się (ostatnio online) i rozmawiamy. Prowokujemy się, żartujemy, zaczepiamy, przekraczamy granice, narzekamy na politykę, ale przede wszystkim kreujemy zupełnie nowe światy
Klienci. To ważne, muszą Cię pokochać. Bo my kochamy ich. Ta symbioza zapewnia nam osiągnięcia, sukcesy i dobrą markę. Będziesz przekazywać informacje, które od nich pozyskasz, zespołowi kreatywnemu oraz mówić mu, dlaczego poprawiony właśnie projekt należy poprawić. Wiadomix, na asapie
koncepcje kreatywne i współpraca przy tworzeniu kampanii od A do Z to Twoje codzienne abecadło
nawet w najbardziej słoneczne dni mamy burzę. Burzę mózgów. Liczymy na błyskawice, ale wiemy, że czasem zdarzają się grzmoty…
codziennie masz realny wpływ na duże projekty dla dużych graczy
oczekujemy, że Twoja relacja z pakietem Adobe podczas tworzenia key visuali i innych materiałów graficznych (ATL, BTL, POS, interactive, branding) jest czuła i namiętna
stworzysz z nami mnóstwo piękna (tak, lubimy się powzruszać)
dobra, kreatywna zabawa w cenie :D
WAŻNE: jeśli masz na imię Przemek, to myśl już nad pseudonimem, bo Przemków ci u nas dostatek, ale i kolejnego przyjmiemy…
Team. Będziesz pracować z mega-kreatywnym teamem, który po pierwsze – na pewno Cię przegada, bo jest nieco przemądrzały, po drugie… od razu przyjdź ze Snickersem, bo strasznie gwiazdorzą. Ale! Ale pozwalamy im na to, bo tworzą rzeczy niewiarygodne, niekonwencjonalne, nieziemskie, z których słynie nasza agencja. Wystarczy, że ich trochę ogarniesz i jedziemy na rozdanie branżowych nagród
Burze mózgów. Być może najfajniejsza część Twojej nowej pracy. Spotykamy się (ostatnio online) i rozmawiamy. Prowokujemy się, żartujemy, zaczepiamy, przekraczamy granice, narzekamy na politykę, ale przede wszystkim kreujemy zupełnie nowe światy
Klienci. To ważne, muszą Cię pokochać. Bo my kochamy ich. Ta symbioza zapewnia nam osiągnięcia, sukcesy i dobrą markę. Będziesz przekazywać informacje, które od nich pozyskasz, zespołowi kreatywnemu oraz mówić mu, dlaczego poprawiony właśnie projekt należy poprawić. Wiadomix, na asapie
Dobrych copy jest na kopy? Otóż niekoniecznie. Dlatego poszukujemy ludzi, którzy język polski znają lepiej niż wolski, a i angielskim posługują się na luzie (Do you speak English? Yes, I don’t!). Zespół mamy zacny, więc znajdziesz się wśród prawdziwych indywidualności i jednego indywiduum (ale płacimy dodatkowo za pracę w warunkach szkodliwych). Jeśli w 10 sekund znajdziesz rym do słowa „copywriter”, aplikuj! Jeśli nie chowasz się pod parasolem przed burzą mózgów, aplikuj! Jeśli nie boisz się wypowiedzieć na głos najbardziej żenujących pomysłów, jakie przyszły Ci na myśl, aplikuj! Jeśli lubisz dobrą zabawę (słowem), aplikuj! Jeśli umiesz w tej wyliczance zastąpić słowo „jeśli” innym słowem niż „jeżeli”, aplikuj!
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Senior Graphic Designer
Ludwika Rydygiera 13B, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 28.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
koncepcje kreatywne i tworzenie kampanii od A do Z to twoje codzienne abecadło
nawet w najbardziej słoneczne dni mamy burzę. Burzę mózgów. Liczymy na błyskawice, ale wiemy, że czasem zdarzają się grzmoty…
codziennie masz realny wpływ na duże projekty dla dużych graczy
oczekujemy, że Twoja relacja z pakietem Adobe podczas tworzenia key visuali i innych materiałów graficznych (ATL, BTL, POS, interactive, branding) jest czuła i namiętna
stworzysz z nami mnóstwo piękna (tak, lubimy się powzruszać)
dobra, kreatywna zabawa w cenie :D
WAŻNE: jeśli masz na imię Przemek, to myśl już nad pseudonimem, bo Przemków ci u nas dostatek, ale i kolejnego przyjmiemy…