Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (1 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 1 )
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji
Rybitwy 22, Kraków
Wygasła: 01.01.2022
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udzielanie Klientom telefonicznych i mailowych informacji dotyczących zamówień
Obsługa przed i po sprzedażowa
Doradztwo, wsparcie oraz budowanie długotrwałych relacji z Klientami
Przyjmowanie zamówień drogą telefoniczną, tworzenie oferty, wycena i pomoc w realizacji zamówień
Obsługa i weryfikacja reklamacji, sprawdzanie towaru pod kątem uszkodzeń
Aktywne wspieranie działu sprzedaży i zakupów
Raportowanie wyników
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne