Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (75)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 75 )
Młodszy/a Specjalista/ka ds. administracji w dziale Back Office
Generała Józefa Bema 2, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 15.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Praca na stanowisku Młodszego Specjalisty w dziale Back Office wiąże się z pracą w dziale administracji, który zajmuje się obsługą i dystrybucją korespondencji, a także wsparciem organizacyjno-administracyjnym pozostałych działów. Do Twoich głównych obowiązków będzie należało wykonywanie następujących zadań:
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji,
- Rejestracja dokumentacji w systemie,
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
weryfikacja otrzymywanej korespondencji (tradycyjnej oraz mailowej) od osób zadłużonych i pełnomocników,
analiza spraw pod kątem bieżącej obsługi,
udzielanie odpowiedzi na e – maile oraz pisma w zakresie: wyjaśniania spraw spornych, przekazywania informacji odnośnie spraw zadłużonych na różnych etapach,
kontrola terminów w zakresie wykonywanych obowiązków,
współpraca z innymi członkami zespołu oraz z pozostałymi działami
Młodszy/a Specjalista/ka ds. obsługi korespondencji
Generała Józefa Bema 2, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 21.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
weryfikację otrzymywanej korespondencji (tradycyjnej oraz mailowej) od osób zadłużonych i pełnomocników,
analizę spraw pod kątem bieżącej obsługi,
udzielanie odpowiedzi na e – maile oraz pisma w zakresie: wyjaśniania spraw spornych, przekazywania informacji odnośnie spraw zadłużonych na różnych etapach,
kontrolę terminów w zakresie wykonywanych obowiązków,
współpracę z innymi członkami zespołu oraz z pozostałymi działami
Nadzór nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych oraz sporządzaniem sprawozdań finansowych w spółkach kapitałowych ( Sprawdzanie księgowań dla wybranych klientów),
Zarządzanie podległym zespołem pracowników,
Wsparcie merytoryczne dla księgowych, rozwiązywanie kluczowych kwestii księgowych i podatkowych,
Efektywna komunikacja z klientami oraz współpracownikami także w języku angielskim,
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz audytorami
Jako Business Controller będziesz ściśle współpracował z naszymi zespołami sprzedaży w Europie, opracowując i utrzymując procesy w oparciu o potrzeby biznesowe. Będziesz podlegać Dyrektorowi ds. Kontroli Biznesowej (Operacje i Sprzedaż) i będziesz częścią dużego i bardzo wykwalifikowanego zespołu w ramach Grupy Finansowej. Stanowisko to znajduje się w POLSCE we Wrocławiu. W ramach swojej odpowiedzialności będziesz wspierać nasz Polski Oddział oraz nasze spółki w Czechach i na Słowacji
Główne zadania i kluczowe obowiązki
• Analizuj, identyfikuj, rozumiej główne czynniki biznesowe wpływające na wydajność w porównaniu z prognozami, aby umożliwić podejmowanie strategicznych decyzji i rozwój
• Zdobądź wiedzę finansową i wesprzyj organizację w przygotowywaniu raportów, uzasadnień biznesowych dla nowych i obecnych klientów
• Aktywnie uczestnicz, rozwijaj i ulepszaj procesy
Praca na stanowisku Specjalista ds windykacji polubownej polega na pracy z jednym w naszych zespołów, który zajmuje się należnościami z sektora B2B i B2C. Twoim głównym zadaniem będzie rozpatrywanie spraw dłużników przez telefon i w naszym systemie. Będziesz uczestniczyć w całym procesie od momentu rozpoczęcia etapu polubownego do momentu zakończenia sprawy, czyli spłacenia należności. Oznacza to, że będziesz odpowiedzialny/-a za różne działania, w tym przede wszystkim bezpośrednie porozumienie z dłużnikami na różnych etapach postępowania, stale koncentrując się na znalezieniu najlepszego rozwiązania biznesowego dla wszystkich stron: naszego klienta, dłużnika i Alektum Group
Zakres zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
• Odpowiedzialność za przydzielone sprawy dłużników
• Rozmowy telefoniczne, korespondencję listowną i e-mailową ze zleceniodawcami, dłużnikami i urzędami
• Ustalanie różnych form rozliczeń płatności
• Analizowanie i rozpatrywanie pytań/sprzeciwów wnoszonych przez dłużników
• Pewne czynności rejestracyjne w naszym systemie biznesowym NOVA
Praca Młodszy Specjalista w dziale windykacji polubownej (Call Center)
Wrocław
Wygasła: 23.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Młodszy Specjalista w dziale windykacji polubownej (Call Center)
Wrocław
Wygasła: 22.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Młodszy Specjalista w dziale windykacji polubownej (Call Center)
Wrocław
Wygasła: 20.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista w dziale windykacji polubownej (Call Center)
Generała Józefa Bema 2, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 17.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Praca na stanowisku Młodszego Specjalisty w dziale windykacji polega na pracy z jednym w naszych zespołów, który zajmuje się należnościami z sektora B2B i B2C. Twoim głównym zadaniem będzie rozpatrywanie spraw dłużników przez telefon i w naszym systemie. Będziesz uczestniczyć w całym procesie od momentu rozpoczęcia etapu polubownego do momentu zakończenia sprawy, czyli spłacenia należności. Oznacza to, że będziesz odpowiedzialny/-a za różne działania, w tym przede wszystkim bezpośrednie porozumienie z dłużnikami na różnych etapach postępowania, stale koncentrując się na znalezieniu najlepszego rozwiązania biznesowego dla wszystkich stron: naszego klienta, dłużnika i Alektum Group
Zakres zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
- Odpowiedzialność za przydzielone sprawy dłużników
- Rozmowy telefoniczne
- Ustalanie różnych form rozliczeń płatności
- Pewne czynności rejestracyjne w naszym systemie biznesowym NOVA
Praca Młodszy Specjalista w dziale windykacji polubownej (Call Center)
Wrocław
Wygasła: 17.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Lider Działu Administracji
Wrocław
Wygasła: 11.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Specjalista ds. windykacji polubownej (Call Center)
Wrocław
Wygasła: 11.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Business Controller
Wrocław
Wygasła: 10.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Specjalista ds. windykacji polubownej (Call Center)
Wrocław
Wygasła: 10.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Business Controller
Wrocław
Wygasła: 10.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Business Controller
Wrocław
Wygasła: 10.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Lider Działu Administracji
Wrocław
Wygasła: 10.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Lider Działu Administracji
Wrocław
Wygasła: 10.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Business Controller
Wrocław
Wygasła: 10.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Specjalista ds. windykacji polubownej (Call Center)
Wrocław
Wygasła: 10.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. windykacji polubownej (Call Center)
Generała Józefa Bema 2, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 09.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca na stanowisku Specjalista ds windykacji polubownej polega na pracy z jednym w naszych zespołów, który zajmuje się należnościami z sektora B2B i B2C. Twoim głównym zadaniem będzie rozpatrywanie spraw dłużników przez telefon i w naszym systemie. Będziesz uczestniczyć w całym procesie od momentu rozpoczęcia etapu polubownego do momentu zakończenia sprawy, czyli spłacenia należności. Oznacza to, że będziesz odpowiedzialny/-a za różne działania, w tym przede wszystkim bezpośrednie porozumienie z dłużnikami na różnych etapach postępowania, stale koncentrując się na znalezieniu najlepszego rozwiązania biznesowego dla wszystkich stron: naszego klienta, dłużnika i Alektum Group
Zakres zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
• Odpowiedzialność za przydzielone sprawy dłużników
• Rozmowy telefoniczne, korespondencję listowną i e-mailową ze zleceniodawcami, dłużnikami i urzędami
• Ustalanie różnych form rozliczeń płatności
• Analizowanie i rozpatrywanie pytań/sprzeciwów wnoszonych przez dłużników
• Pewne czynności rejestracyjne w naszym systemie biznesowym NOVA
Praca Specjalista ds. windykacji polubownej (Call Center)
Wrocław
Wygasła: 09.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Lider Działu Administracji
Jana Kilińskiego 30, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 01.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Praca na stanowisku Lidera działu administracji polega na zapewnieniu właściwego funkcjonowania zaplecza administracyjnego firmy i biura
Zakres zadań na stanowisku obejmuje między innymi;
• koordynowanie i nadzór:
• procesów administracyjnych w spółce;
• pracy kontrahentów spółki w zakresie dostarczanych usług pocztowych, telekomunikacyjnych, serwisowych etc.;
• obiegu dokumentacji w spółce zarówno zarządczej jak i korespondencji otrzymywanej i wysyłanej w tym sądowo-egzekucyjnej ( zarówno w zakresie własnych rozwiązań oraz przy pomocy zewnętrznego partnera;
• dążenie do ciągłej optymalizacji procesowej, czasowej oraz kosztowej,
• podejmowanie działań w ramach działu administracji,
• nadzór nad zaopatrzeniem biura,
• tworzenie wewnętrznych procedur oraz schematów postępowania,
• zarządzanie kilkuosobowym zespołem specjalistów,
• współpracę z innymi działami firmy w ramach procesów i projektów
Jako Business Controller będziesz ściśle współpracował z naszymi zespołami sprzedaży w Europie, opracowując i utrzymując procesy w oparciu o potrzeby biznesowe. Będziesz podlegać Dyrektorowi ds. Kontroli Biznesowej (Operacje i Sprzedaż) i będziesz częścią dużego i bardzo wykwalifikowanego zespołu w ramach Grupy Finansowej. Stanowisko to znajduje się w POLSCE we Wrocławiu. W ramach swojej odpowiedzialności będziesz wspierać nasz Polski Oddział oraz nasze spółki w Czechach i na Słowacji
Główne zadania i kluczowe obowiązki
• Analizuj, identyfikuj, rozumiej główne czynniki biznesowe wpływające na wydajność w porównaniu z prognozami, aby umożliwić podejmowanie strategicznych decyzji i rozwój
• Zdobądź wiedzę finansową i wesprzyj organizację w przygotowywaniu raportów, uzasadnień biznesowych dla nowych i obecnych klientów
• Aktywnie uczestnicz, rozwijaj i ulepszaj procesy
Specjalista ds. windykacji polubownej (Call Center)
Generała Józefa Bema 2, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 05.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca na stanowisku Specjalista ds windykacji polubownej polega na pracy z jednym w naszych zespołów, który zajmuje się należnościami z sektora B2B i B2C. Twoim głównym zadaniem będzie rozpatrywanie spraw dłużników przez telefon i w naszym systemie. Będziesz uczestniczyć w całym procesie od momentu rozpoczęcia etapu polubownego do momentu zakończenia sprawy, czyli spłacenia należności. Oznacza to, że będziesz odpowiedzialny/-a za różne działania, w tym przede wszystkim bezpośrednie porozumienie z dłużnikami na różnych etapach postępowania, stale koncentrując się na znalezieniu najlepszego rozwiązania biznesowego dla wszystkich stron: naszego klienta, dłużnika i Alektum Group
Zakres zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
• Odpowiedzialność za przydzielone sprawy dłużników
• Rozmowy telefoniczne, korespondencję listowną i e-mailową ze zleceniodawcami, dłużnikami i urzędami
• Ustalanie różnych form rozliczeń płatności
• Analizowanie i rozpatrywanie pytań/sprzeciwów wnoszonych przez dłużników
• Pewne czynności rejestracyjne w naszym systemie biznesowym NOVA
Praca na stanowisku Specjalista do spraw windykacji w dziale sądowym związana będzie z postępowaniem sądowym. Twoim głównym zadaniem będzie monitorowanie spraw na tym etapie, kontakt z klientem, dbałość o prawidłowy przebieg procesu. Niezbędny będzie również kontakt z sądami, kancelariami komorniczymi oraz urzędami. Zakres zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
• Weryfikację spraw pod kątem poprawności i zgodności danych,
• Kompletowanie dokumentacji,
• Praca z dokumentacją w tym m.in. przygotowanie pozwów w postępowaniu zwykłym zgodnie z przyjętymi szablonami, obsługa prostych pism sądowych na etapie postępowania,
Praca na stanowisku Lidera działu administracji polega na zapewnieniu właściwego funkcjonowania zaplecza administracyjnego firmy i biura
Zakres zadań na stanowisku obejmuje między innymi;
• koordynowanie i nadzór:
• procesów administracyjnych w spółce;
• pracy kontrahentów spółki w zakresie dostarczanych usług pocztowych, telekomunikacyjnych, serwisowych etc.;
• obiegu dokumentacji w spółce zarówno zarządczej jak i korespondencji otrzymywanej i wysyłanej w tym sądowo-egzekucyjnej ( zarówno w zakresie własnych rozwiązań oraz przy pomocy zewnętrznego partnera;
• dążenie do ciągłej optymalizacji procesowej, czasowej oraz kosztowej,
• podejmowanie działań w ramach działu administracji,
• nadzór nad zaopatrzeniem biura,
• tworzenie wewnętrznych procedur oraz schematów postępowania,
• zarządzanie kilkuosobowym zespołem specjalistów,
• współpracę z innymi działami firmy w ramach procesów i projektów
Praca na stanowisku Młodszy specjalista ds. administracji polega na pracy w dziale administracji, który zajmuje się obsługą i dystrybucją korespondencji, a także wsparciem organizacyjno-administracyjnym pozostałych działów. Twoim głównym zakresem odpowiedzialności będzie realizacja poniżej wymienionych zadań;
• Dbanie o poprawny obieg dokumentacji,
• Rejestracja dokumentacji w systemie,
• Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
Praca na stanowisku Asystenta działu administracyjnego polega na pracy w dziale administracji, który zajmuje się obsługą i dystrybucją korespondencji, a także wsparciem organizacyjno-administracyjnym pozostałych działów. Twoim głównym zakresem odpowiedzialności będzie realizacja zadań zleconych dotyczących obsługi dokumentacji w ramach nowego projektu. Oznacza to, że będziesz odpowiedzialny/-a za różne działania bezpośrednio prowadzące do skutecznego rozpoczęcia procesu windykacji na projekcie
Zakres zadań na stanowisku obejmuje między innymi;
• Prowadzenie wszelkich czynności związanych z dokumentacją tj. segregacja, kompletowanie, skanowanie
• Weryfikację powierzonych dokumentów zgodnie z wytycznymi
• Archiwizację
• Współpracę z innymi działami w zakresie obiegu dokumentacji
Młodszy specjalista w dziale wsparcia prawnego (Legal & Compliance)
Jana Kilińskiego 30, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 02.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Praca na stanowisku Młodszy specjalista w dziale wsparcia prawnego (Legal & Compliance) polega na aktywnym wsparciu pracy naszych pracowników Compliance w ich codziennych zadaniach, koordynowaniu procesu obiegu dokumentów w Spółce, obsługi raportów, pracy administracyjnej
Zakres zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
• Weryfikację, archiwizacje i kontrolę obiegu dokumentacji korporacyjnej,
• Obsługa raportów, tworzenie raportów i zestawień, prowadzenie statystyk,
• Przygotowanie draftów wybranych dokumentów,
• Prowadzenie korespondencji z organami państwowymi,
Praca na stanowisku Specjalista ds. windykacji w dziale egzekucji polega na pracy w zespole, który zajmuje się prowadzeniem postępowania egzekucyjnego. Zespół odpowiada za cały proces, rozpoczynając od złożenia wniosku egzekucyjnego, po postanowienie o zakończeniu lub umorzeniu egzekucji. Twoim głównym zadaniem będzie monitorowanie postępowania, dbanie o poprawność danych w systemie, składanie pism w toku egzekucji, bieżący kontakt z kancelariami komorniczymi
Oznacza to, że będziesz odpowiedzialny/-a za różne działania bezpośrednio prowadzące do skutecznego wyegzekwowania świadczenia stwierdzonego tytułem wykonawczym
Zakres zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
• Weryfikację spraw pod kątem poprawności i zgodności danych
• Obsługę korespondencji przychodzącej
• Przygotowanie pism w toku egzekucji
• Monitorowanie terminowości podejmowanych działań
• Czynności rejestracyjne w naszym systemie biznesowym NOVA lub w innych systemach
Praca na stanowisku Asystent ds. windykacji w dziale sądowym polega na aktywnym wsparciu pracy działu sądowego, wszczynaniu i koordynowaniu procesów oraz ich optymalizacji. Twoim głównym zadaniem będzie sporządzanie pozwów o zapłatę
Zakres zadań na stanowisku obejmuje między innymi;
• Weryfikację spraw pod kątem poprawności i zgodności danych,
Praca na stanowisku Specjalista ds. windykacji w dziale egzekucji polega na pracy w zespole, który zajmuje się prowadzeniem postępowania egzekucyjnego. Zespół odpowiada za cały proces, rozpoczynając od złożenia wniosku egzekucyjnego, po postanowienie o zakończeniu lub umorzeniu egzekucji. Twoim głównym zadaniem będzie monitorowanie postępowania, dbanie o poprawność danych w systemie, składanie pism w toku egzekucji, bieżący kontakt z kancelariami komorniczymi
Oznacza to, że będziesz odpowiedzialny/-a za różne działania bezpośrednio prowadzące do skutecznego wyegzekwowania świadczenia stwierdzonego tytułem wykonawczym
Zakres zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
- Weryfikację spraw pod kątem poprawności i zgodności danych
- Obsługę korespondencji przychodzącej
- Przygotowanie pism w toku egzekucji
- Monitorowanie terminowości podejmowanych działań
- Czynności rejestracyjne w naszym systemie biznesowym NOVA lub w innych systemach
Lider Działu Administracji ( Team Manager of Administration Department)
Jana Kilińskiego 30, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 07.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Praca na stanowisku Lidera działu administracji polega na zapewnieniu właściwego funkcjonowania zaplecza administracyjnego firmy i biura
Zakres zadań na stanowisku obejmuje między innymi;
koordynowanie i nadzór:
procesów administracyjnych w spółce;
pracy kontrahentów spółki w zakresie dostarczanych usług pocztowych, telekomunikacyjnych, serwisowych etc.;
obiegu dokumentacji w spółce zarówno zarządczej jak i korespondencji otrzymywanej i wysyłanej w tym sądowo-egzekucyjnej ( zarówno w zakresie -własnych rozwiązań oraz przy pomocy zewnętrznego partnera;
dążenie do ciągłej optymalizacji procesowej, czasowej oraz kosztowej,
podejmowanie działań w ramach działu administracji,
nadzór nad zaopatrzeniem biura,
tworzenie wewnętrznych procedur oraz schematów postępowania,
zarządzanie kilkuosobowym zespołem specjalistów,
współpracę z innymi działami firmy w ramach procesów i projektów