Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
przygotowywanie kampanii sprzedażowych / projektów marketingowych związanych z ofertą handlową; (np. kampania bożonarodzeniowa, akcje sezonowe dla HoReCa)
przygotowywanie i wdrażanie narzędzi i akcji trade marketingowych; (w tym standardy półkowe, standy, pakiety, samplingi, POSM)
przygotowywanie materiałów handlowych do pracy sprzedażowej we wszystkich kanałach i segmentach sprzedaży;
zabezpieczenie komunikacji wewnętrznej i skutecznej dystrybucji materiałów marketingowych;
udział w tworzeniu oferty produktów i usług w podziale na kanały, kategorie, segmenty i typy punktów sprzedaży;
wsparcie działów handlowych w ich działaniach sprzedażowych; (np. poprzez przygotowywanie wzorów i modułów prezentacji handlowych)
monitorowanie działań, produktów, cen i ofert konkurencji oraz trendów rynkowych;
współpraca z zespołami sprzedażowymi w pozyskiwaniu, utrzymywaniu i rozwijaniu klientów;
rozliczanie, analizowanie i raportowanie efektywności biznesowej prowadzonych przez siebie działań i projektów marketingowych;
opieka nad systemami wewnętrznymi i zewnętrznymi (Brandbank, Wisebase itp.) pod kątem informacji produktowych;
współpraca z dostawcami usług (np. producentami POSM, drukarniami itp.);
Współtworzenie strategii i kalendarza komunikacji dla poszczególnych marek i produktów (SoMe, PR) oraz raportowanie efektów;
Prowadzenie działań komunikacyjnych zgodnie ze strategią, potrzebami biznesowymi (np. pozyskiwanie leadów w B2B, budowanie zaangażowania w B2C itp.) oraz celami dla poszczególnych kanałów komunikacji;
Prowadzenie kanałówSoMe (przygotowywanie i publikacjatreści, moderacja);
Koordynowanie i prowadzenie działań skierowanych do dziennikarzy,blogerów i influencerów (m.in. informacje prasowe i wysyłki kreatywne);
Przygotowywanie i wysyłanie informacji prasowych;
Koordynowanie udziału w eventach firmowych i branżowych (koncepcja, organizacja stoiska, obecność na wydarzeniu, komunikacja z prasą);
Współpraca z firmami zewnętrznymi takimi jak agencje, firmy badania opinii, media, partnerzy marketingowi itp.;
Rozliczanie, analizowanie i raportowanie efektywności prowadzonych przez siebie działań i projektów marketingowych
Ustalanie i utrzymanie strategii wizualnej zgodnej z misją, wizją oraz strategią biznesową firmy
Dostosowywanie strategii wizualnych marek do polskiego rynku, zapewniając spójność komunikacji i materiałów
Tworzenie różnorodnych materiałów graficznych zgodnych z potrzebami organizacji i zespołów (reklam, banerów, plakatów, katalogów, broszur, opakowań, etykiet, prezentacji, materiałów POS, newsletterów i innych)
Opracowywanie i przygotowywanie prezentacji oraz szablonów prezentacyjnych
Tworzenie grafik dla mediów społecznościowych i innych kanałów komunikacji
Projektowanie materiałów e-Commerce i nadzorowanie grafiki sklepu internetowego
Prowadzenie projektu graficznego od briefu do końcowego produktu, kontrola terminów i punktualność
Przygotowywanie plików do druku, nadzór procesu drukowania, produkcji i kontrola jakości
Współpraca z drukarniami i zewnętrznymi dostawcami usług związanych z grafiką
Tworzenie koncepcji, projektowanie i wdrażanie stron internetowych
Współpraca z zespołem IT w celu wdrożenia projektów graficznych zgodnie z wymaganiami technicznymi
Śledzenie i wdrażanie nowych trendów oraz technologii w projektowaniu graficznym
utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek sklepu internetowego, oferowanych produktów oraz marek, w tym także Gourmet Foods;
realizowanie zamówień oraz monitorowanie przesyłek;
obsługa klientów w procesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej, obejmującym m.in.: udzielanie klientom informacji o wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych (przy wsparciu przełożonego), zapewnianie wysokiej jakości obsługi, opieka nad procesem reklamacyjnym;
zapewnienie obiegu w pełni i prawidłowo wypełnionych/ opisanych dokumentów sprzedażowych;
rekomendowanie zmian i ulepszeń w technologiach, narzędziach i procesach związanych ze sprzedażą oraz obsługą klientów i zamówień;
systematyczne poszerzanie wiedzy w kontekście metod sprzedaży e-commerce i wiedzy o oferowanych produktach;
obsługa sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne;
wsparcie w zakresie contentu (porządkowanie treści na serwisie, wprowadzanie nowych artykułów na blog, pomoc w zarządzaniu narzędziem marketing automation, kontakt z działem Marketingu w kontekście zdjęć i opisów produktów)
odpowiedzialność za budowanie tożsamości i obecności marek naszych produktów w Internecie oraz wewnątrz organizacji poprzez tworzenie i rozpowszechnianie różnego typu treści
projektowanie strategii i celów content marketingowych
podejmowanie inicjatyw content marketingowych wspierających cele biznesowe firmy
tworzenie wysokiej jakości, angażujących treści – regularnie, wg harmonogramu i zgodnie z bieżącymi potrzebami
pisanie różnego rodzaju tekstów (m.in. informacje prasowe, posty, artykuły na bloga, opisy produktów itp.)
tworzenie kalendarza redakcyjnego i terminowa realizacja jego założeń
optymalizacja treści pod kątem SEO i Google Analytics
zapewnienie silnej obecności marek w sieci, analizowanie wskaźników ruchu i na ich podstawie formułowanie wniosków na przyszłość
w ramach bezpośredniej współpracy z Dyrektorem Handlowym, będziesz odpowiedzialny za to, żeby procesy, projekty i inicjatywy w obszarze sprzedaży toczyły się w uporządkowany, celowy sposób, w oparciu o dane, fakty i analizy „zorientowane na biznes”;
Twoim zadaniem będzie koordynowanie przepływu różnorodnych danych i informacji, analizowanie ich pod kątem kompletności i jakości, wyciąganie z nich wniosków oraz formułowanie komentarzy dla Dyrektora Handlowego i wskazanych liderów zespołów sprzedaży;
będziesz odpowiedzialny za stworzenie i utrzymanie procesu monitorowania wyników sprzedażowych w systemie BI, wspierającego podejmowanie konkretnych decyzji w kluczowych aspektach sprzedażowych - m.in. poprzez udostępnianie danych w formie cyklicznych raportów;
Twoim naturalnym środowiskiem pracy będzie dział sprzedaży, ale na codzień będziesz współpracować z różnymi partnerami m.in. z obszaru IT, Analiz i Kontrolingu, Logistyki, Marketingu;
będziesz partnerem w procesie planowania rocznych i kwartalnych celów sprzedażowych
kontakt handlowy (głównie telefoniczny) z klientami pochodzącymi z bazy klientów Gourmet Foods;
doradztwo biznesowe i produktowe;
obsługa klientów pod kątem aktywnej sprzedaży, przyjmowania zamówień, realizacji procesów okołosprzedażowych oraz podnoszenia średniego koszyka zakupowego;
sprzedaż w segmencie premium zarówno pod względem jakości oferowanych produktów (herbata Dilmah, kawa Saquella, syropy Fabbri), jak też obsługiwanych klientów;
aktywna praca operacyjna i raportowa w systemie sprzedażowym SFA;
komunikacja sprzedażowa oparta o wiedzę produktową;
współpraca z działami wsparcia sprzedaży firmy w zakresie realizacji zamówień i rozwiązywania bieżących problemów klientów;
bliska współpraca z przedstawicielami terenowymi w zakresie realizowania potrzeb klientów podczas ich wizyt osobistych
koordynowanie bieżącego działania oraz rozwój sprzedażowy i wizerunkowy sklepu internetowego herbat Dilmah, kaw Saquella i produktów Fabbri (obecnie pod adresem herbataikawa.pl)
rozwijanie sprzedaży i budowanie wizerunku produktów w największych internetowych sklepach spożywczych oraz na platformach marketplace (w tym prowadzenie konta Allegro)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Wybrzeże Gdyńskie 6A, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 02.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
nadzorowanie wdrożenia i realizacji umów handlowych oraz rozliczanie umów handlowych we wszystkich kanałach sprzedaży;
konfigurowanie, koordynacja i rozliczanie aktywności promocyjnych i wsparciowych;
archiwizowanie dokumentacji handlowej;
tworzenie dokumentów w systemie ERP;
obsługiwanie i udział w rozwijaniu systemów CRM i ERP zgodnie z potrzebami biznesowymi;
tworzenie raportów i analiz;
wspieranie przedstawicieli handlowych w optymalizowaniu działań sprzedażowych i okołosprzedażowych
Jeśli interesuje Cię rola koordynatora obszaru aftersales - m.in. zlecanie działań do sieci współpracujących serwisów, prowadzenie i śledzenie kalendarza serwisowego urządzeń, monitorowanie poziomu zapasów części zamiennych, kontrolowanie kosztów, prowadzenie ewidencji urządzeń, nadzór nad kompletnością dokumentacji technicznej;
Jeśli lubisz pracować w oparciu o ustalone zasady, procedury i standardy; chcesz je rozwijać;
Jeśli lubisz dzielić się wiedzą i umiejętnościami z innymi - m.in. w ramach szkoleń wewnętrznych dla sprzedawców oraz zewnętrznych dla klientów;
Jeśli zamiast wyspecjalizowanym ogniwem w procesie, wolisz być współtwórcą procesu - wyślij aplikację, przyjdź na spotkanie i sprawdź, na ile nasza propozycja wpisuje się w Twoje ambicje, plany i marzenia
kontakt handlowy (głównie telefoniczny) z klientami pochodzącymi z bazy klientów Gourmet Foods;
doradztwo biznesowe i produktowe;
obsługa klientów pod kątem aktywnej sprzedaży, przyjmowania zamówień, realizacji procesów okołosprzedażowych oraz podnoszenia średniego koszyka zakupowego;
sprzedaż w segmencie premium zarówno pod względem jakości oferowanych produktów (herbata Dilmah, kawa Saquella, syropy Fabbri), jak też obsługiwanych klientów;
aktywna praca operacyjna i raportowa w systemie sprzedażowym SFA;
komunikacja sprzedażowa oparta o wiedzę produktową;
współpraca z działami wsparcia sprzedaży firmy w zakresie realizacji zamówień i rozwiązywania bieżących problemów klientów;
bliska współpraca z przedstawicielami terenowymi w zakresie realizowania potrzeb klientów podczas ich wizyt osobistych
Gourmet Foods, importer i dystrybutor marek Dilmah, Saquella i Fabbri, poszukuje osoby na stanowisko Przedstawiciela handlowego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Przedstawiciel handlowy
Gdańsk
Wygasła: 04.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Gourmet Foods, importer i dystrybutor marek Dilmah, Saquella i Fabbri, poszukuje osoby na stanowisko Przedstawiciela handlowego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Przedstawiciel handlowy (HoReCa)
Gdańsk
Wygasła: 04.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Gourmet Foods, importer i dystrybutor marek Dilmah, Saquella i Fabbri, poszukuje osoby na stanowisko Przedstawiciela handlowego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Przedstawiciel handlowy (HoReCa)
dolnośląskie
Wygasła: 22.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Gourmet Foods, importer i dystrybutor marek Dilmah, Saquella i Fabbri, poszukuje osoby na stanowisko Przedstawiciela handlowego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Przedstawiciel handlowy (HoReCa)
Lublin
Wygasła: 11.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Gourmet Foods, importer i dystrybutor marek Dilmah, Saquella i Fabbri, poszukuje osoby na stanowisko Przedstawiciela handlowego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Przedstawiciel handlowy (HoReCa)
Warszawa
Wygasła: 21.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Gourmet Foods, importer i dystrybutor marek Dilmah, Saquella i Fabbri, poszukuje osoby na stanowisko Przedstawiciela handlowego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Head of HR & Administration
Warszawa
Wygasła: 18.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
dyrektor
Obowiązki:
tworzenie i ulepszanie procesów, struktur i narzędzi związanych z HR oraz Administracją;
nadzorowanie administracji personalnej (akt personalnych, umów, badań lekarskich, szkoleń BHP), nadzór nad jej poprawnością, terminowością i zgodnością z przepisami Prawa Pracy;
tworzenie budżetu obszaru personalnego i planu rocznego dla HR i Administracji, zgodnie z przyjętym harmonogramem i sposobem pracy nad tymi tematami;
świadome budowanie kultury organizacji - zgodnej z naszymi wartościami oraz z wizją, misją i tożsamością organizacji;
rozwijanie naszych kompetencji potrzebnych do realizacji celów biznesowych i wspieranie optymalnego użycia naszego potencjału, w tym prowadzenie projektów szkoleń i ocen okresowych;
tworzenie i aktualizowanie wewnętrznych regulaminów HR i Administracji oraz opieka nad dokumentacją pod kątem zgodności z prawem pracy i innymi regulacjami prawnymi;
kierowanie rekrutacjami, procesami zatrudnienia, onboardingami oraz procesami kończenia współpracy z zatrudnionymi osobami;
zarządzanie flotą, narzędziami pracy, innymi środkami trwałymi oraz powierzchniami użytkowymi;
analizowanie danych i wskaźników dotyczących HR i Administracji, przygotowywanie raportów, wniosków, planów na ich podstawie;
zapewnianie płynnego działania sekretariatu biura i wszystkich realizowanych tu działań;
współtworzenie biura jako miejsca bezpiecznej, komfortowej, angażującej, efektywnej pracy;
tworzenie systemu wynagrodzeń, nadzorowanie przygotowania i realizacji budżetu płac oraz monitorowanie zmian wynagrodzeń u nas i na rynku;
budowanie pozytywnego wizerunku naszej organizacji jako pracodawcy i partnera biznesowego;
Gourmet Foods, importer i dystrybutor marek Dilmah, Saquella i Fabbri, poszukuje osoby na stanowisko Przedstawiciela handlowego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent ds. reklamacji i zakupów
Warszawa
Wygasła: 26.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Obowiązki:
obszar reklamacji, czyli przyjmowanie reklamacji od klientów, rejestracja danych w pliku, procedowanie reklamacji do usługodawcow logistycznych, uzupełnianie miesięcznych raportów reklamacyjnych;
obszar dokumentacji, czyli wystawianie dokumentów magazynowych, ich archiwizowanie i nadzór na nimi, aktywna współpraca z pracownikami innych działów;
obszar zamawiania towarów od dostawców zgodnie z procedurami