1. Pracodawca
  2. Świebodzin
  3. URZĄD MIEJSKI W ŚWIEBODZINIE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

URZĄD MIEJSKI W ŚWIEBODZINIE

Świebodzin, ul. Rynkowa 2

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (1) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 1 )

Podinspektor-inspektor w wydziale Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

Świebodzin
Wygasła: 29.12.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Prowadzenie spraw związanych z: 1. Nadzór nad prawidłowym wykonaniem opomiarowania instalacji wod-kan oraz podzielników zużycia ciepła w lokalach będących w gminnym zasobie mieszkaniowym i lokalach użytkowych. 2. Prowadzenie bieżącej analizy legalizacji wodomierzy zainstalowanych w komunalnych lokalach mieszkalnych i lokalach użytkowych. 3. Prowadzenie spraw związanych ze wspólnotami mieszkaniowymi: a) comiesięczne sporządzanie wykazów z wysokości kosztów za zarządzanie lokalami gminnymi we wspólnotach mieszkaniowych
  • b) uzgadnianie i nanoszenie na bieżąco wszystkich zmian dot. lokali gminnych znajdujących się we wspólnotach mieszkaniowych mających wpływ na wysokość kosztów za zarządzanie
  • c) weryfikacja rocznych rozliczeń przedstawianych przez zarządców wspólnot mieszkaniowych (sporządzanie wykazów niedopłat w celu uregulowania należności i wykazu nadpłat w celu odzyskania należności)
  • d) rozliczanie remontów na częściach wspólnych
  • e) uzgadnianie sald
  • f) współpraca z zarządcami gminnych lokali mieszkalnych w zakresie zarządzania częściami wspólnymi w budynkach wspólnot mieszkaniowych. 4. Ustalanie norm zużycia wody w lokalach komunalnych mieszkalnych i użytkowych w okresach rozliczeniowych. 5. Szczegółowa analiza rozliczeń zużycia wody
  • kanalizacji i centralnego ogrzewania przez lokatorów mieszkań zasobu gminy i najemców lokali użytkowych w oparciu o uzyskane rozliczenia od zarządców Wspólnot Mieszkaniowych dokonywanie szczegółowej analizy Wprowadzanie w/w zmian do systemu czynsze oraz wprowadzanie norm
  • nadpłat i niedopłat wynikających z w/w rozliczeń. 6. Prowadzenie rozliczeń zużycia wody
  • energii cieplnej i ciepłej wody w lokalach użytkowych wg. faktycznego zużycia i przekazanie do Wydziału FinanowoBudżetowego w celu wystawienia faktur VAT. 7. Potwierdzanie zgodności wielkości zużycia wody i odprowadzenia ścieków wykazywanych na fakturach z odczytami liczników. 8. Rozliczanie dostaw energii elektrycznej
  • cieplnej i ciepłej wody do lokali mieszkalnych i lokali użytkowych. 9. Rozliczanie energii elektrycznej w częściach wspólnych budynków komunalnych na podstawie otrzymywanych faktur VAT. 10. Udział w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych. 12. Przedstawienie projektów planu wydatkowania środków finansowych do budżetu gminy oraz sporządzanie sprawozdań finansowych z wykonania zadań. 13. Prowadzenie korespondencji w sprawach objętych zakresem czynności 14. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z otrzymanym Jednolitym wykazem akt. 15. Rozliczanie
  • opisywanie i rejestrowanie faktur związanych z wydatkami ujętymi w budżecie Gminy dotyczącymi zadań ujętych w zakresie czynności
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne