1. Pracodawca
  2. Kraków
  3. WEG POLAND sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

WEG POLAND sp. z o.o.

KRAKÓW, UL. JÓZEFA DIETLA 50

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (4) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 4 )

Accountant

Za Górą 19, Skawina
Wygasła: 05.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • ACCOUNTING AND CONTROLLING:
  • Conduct operational accounting duties, including but not limited to accounts payable and accounts receivables;
  • Perform financial accounting accountabilities such as balance sheet and P/L reconciliations and financial reporting in IFRS and Polish GAAP;
  • Perform a month end and year-end closing bookings/checks;
  • Keep control of all invoices and ensure invoices are processed in time and close the month-end period in the company;
  • Payroll (verify calculation provided by a local payroll provider and booking in the system);
  • Submit Reports internally and to external regarding Personnel, Sales by Product Line, Monthly Sales Performance, Net Sales;
  • TAXES:
  • In charge of all tax related topics in order to guarantee validity and accuracy of all taxation matters, including but not limited to gathering of accounts between Recoverable Taxes and Taxes to be paid, calculation of current Corporate Income Tax, Calculation of Deferred Tax, VAT Return, Capital Duty Return, Corporate Income Tax Return
  • The tax activities are made under internal/external supervision/consultant support
  • OTHER ACTIVITIES:
  • Interact with Controlling/Accounting teams in Brazil;
  • Contact with authorities and internal as well as external auditors;
  • Contact with external Tax/Legal consultants;
  • Projects and office demands
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator sprzedaży

Za Górą 19, Skawina
Wygasła: 25.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wsparcie zespołu handlowego WPL w realizacji otrzymanych zamówień
  • Koordynacja procesu zamówienia (wprowadzenie zamówień na podstawie przygotowanych ofert, nadzór nad realizacją)
  • Kontakt z klientami dotyczący przygotowanych wcześniej ofert / realizowanych zamówień
  • Współpraca z zespołem WEG znajdującym się w HQ w Brazylii oraz z innymi oddziałami WEG w EU
  • Aktywne uczestnictwo w spotkaniach zespołu sprzedażowego WPL
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk ds. Kontrolingu i Administracji

Za Górą 19, Skawina
Wygasła: 05.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wykonywanie czynności z obszaru Administracji i Kontrolingu (Księgowość i Skarb)
  • Procesować wpływające faktury i je zatwierdzać (zgodnie z wewnętrznymi politykami) w tym dokonywanie wpisów w SAP (B1)
  • Przetwarzać faktury Spółki zgodnie z wytycznymi oraz wymaganiami obszaru sprzedaży, logistyki i kontrolingu
  • Codzienna kontrola / kreowanie dokumentacji księgowo-finansowej
  • Koordynacja utrzymania biura i jego zaopatrywanie;
  • Dzięki swojemu zaangażowaniu zapewniasz sprawny przebieg codziennej działalności sprzedażowej oraz wspierasz zespół w kwestiach administracyjnych
  • Przetwarzanie korespondencji handlowej w języku polskim i angielskim
  • Przekazywanie raportów do Centrali i zewnętrznych dostawców usług
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/-ka ds. Logistyki i Administracji

Za Górą 19, Skawina
Wygasła: 03.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Koordynacja bieżącej współpracy z firmami logistycznymi
  • rozpatrywanie spraw związanych z reklamacjami klientów, wyjaśnianie tych kwestii z firmami logistycznymi, dostawcami wewnętrznymi
  • Kontrola procesu płatności i wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności
  • Nadzór nad dokumentacją jakościową z obszaru logistyki
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji na potrzeby działu z zakresu logistyki, administracji
  • aktywne wsparcie w rozwoju narzędzi IT wspierających procesy logistyczne
  • Wprowadzanie i rewizja danych klientów do systemu operacyjnego
  • Obsługa bieżącej korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej,
  • Zabezpieczenie podstawowych artykułów biurowych i socjalnych – współpraca z dostawcą
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne