Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (18)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 18 )
Główny księgowy / Główna księgowa
Boruty 2A, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 10.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
1. Prowadzenie rachunkowości Pracodawcy, w zakresie pełnej księgowości na potrzeby ewidencjonowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów związanych z prowadzoną przez Pracodawcę działalnością gospodarczą, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami opisanymi w ustawie o rachunkowości z dnia 29 września 1994 roku
2. Organizacja, rozwój i kierowanie działem księgowości Pracodawcy jak również nadzorowanie pracy bezpośrednio podległych Pracowników
3. Sporządzanie terminowo sprawozdań finansowych Pracodawcy, w tym rocznych oraz wszelkich raportów z dziedzin wiedzy pozostających w zakresie obowiązków Pracownika i innych sprawozdań wymaganych przepisami prawa (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa, sprawozdania statystyczne itd.) oraz terminowe ich przekazywanie
4. Prowadzenie dokumentacji podatkowej Pracodawcy z uwzględnieniem odpowiednich ewidencji (podatek od towarów i usług, podatek dochodowy od osób prawnych, środki trwałe i wartości niematerialne, wyposażenie, itd.)
5. Sporządzanie, przyjmowanie, ustalanie systemu obiegu, archiwizowanie oraz sprawowanie kontroli formalnej, merytorycznej i rachunkowej wszystkich dowodów księgowych oraz innych dokumentów
6. Sporządzanie terminowo deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów rozliczeniowych obowiązujących Pracodawcę, oraz terminowe ich przekazywanie
7. Optymalizacja polityki podatkowej i kosztowej
8. Sporządzanie oraz terminowe przekazywanie raportów do współpracujących z firmą instytucji, w tym banków, NBP, GUS
9. Prowadzenie kontroli wewnętrznej w zakresie księgowości, podatków i rozliczeń z urzędami i organami oraz informowanie zarządu o możliwych ryzykach
10. Osobista kontrola terminowej regulacji obowiązków płatniczych oraz wszelkich zobowiązań publicznoprawnych (podatkowych, celnych, ubezpieczeniowych, pracowniczych)
11. Nadzorowanie dekretacji, w tym w razie potrzeby osobiste dekretowanie dowodów i dokumentów księgowych
12. Bieżąca kontrola, a w razie potrzeby opracowywanie w porozumieniu z Zarządem dokumentacji opisującej zasady rachunkowości, zakładowego planu kont, metody wyceny aktywów i pasywów, metod inwentaryzacji, metod amortyzacji oraz umarzania i metod księgowania
13. Prowadzenie gospodarki finansowej Pracodawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami oraz wewnętrznymi ustaleniami Pracodawcy
14. Bieżące i regularne analizowanie płynności finansowej, należności zobowiązań, zapasów i kosztów oraz informowanie Pracodawcy o ewentualnym ryzyku
15. Organizowanie oraz kontrola, w porozumieniu z Pracodawcą systemu ochrony majątku firmy
16. Organizowanie i kontrola przebiegu inwentaryzacji składników majątku oraz sprawdzanie rozliczeń poinwentaryzacyjnych
17. Organizowanie i kontrola prowadzenia systemu finansowego Pracodawcy, w tym ewidencji księgowej w systemie komputerowym oraz czuwanie nad zabezpieczeniem rejestrowanych, przetwarzanych i gromadzonych w nim danych księgowych i finansowych przy wsparciu działu IT
18. Terminowe Przygotowywanie wewnętrznych raportów na potrzeby bieżącej działalności Pracodawcy, w tym raportów do udziałowców
19. Opracowywanie i aktualizowanie, w porozumieniu z przełożonym, instrukcji wewnętrznych w zakresie obiegu i kontroli dokumentów, dekretowania dowodów księgowych, prowadzenia akt księgowych oraz ich przechowywania i archiwizowania
20. Nadzór nad terminowym naliczaniem wynagrodzeń oraz pełną dokumentacją (w tym list płac, miesięcznych deklaracji rozliczeniowych i imiennych raportów
21. Współpracowanie z kontrahentami Pracodawcy, szczególnie w sprawach płatności za zobowiązania oraz czuwanie nad windykacją należności zgodnie z zasadami obowiązującymi u Pracodawcy, a także regularne raportowanie o przeterminowanych wierzytelnościach do zarządu
22. Współpracowanie z bankami, urzędami i innymi organami oraz z audytorami Pracodawcy
23. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Prezesa Spółki, które mieszczą się w zakresie praw i obowiązków Głównego Księgowego
- Build sales and deliver quarter and Year’s sales quota - Turnover
The Web Marketing Manager will be in charge of animating and developing the company's sales from the merchant websites, and will have 3 main missions:
- Awareness: make the company as visible as possible on the different online channels using different levers (SEO, SEM, SMO, etc.), in order to gain audience and market share
- Acquisition: generate as many conversions as possible and recruit new customers
- Loyalty: build customer loyalty, increase their shopping cart and purchase frequency
Your Mission details:
Integrate the web marketing strategy into the overall marketing strategy of the company
Manage the websites
Participate in the evolution of the websites by being a force of proposal on the modifications to be made (redesign of the tree structure, ergonomics, creation of new sections, etc.)
Monitoring the design and development of websites
E-merchandising: writing and optimisation of e-commerce site content (product sheets, photos, banners, etc.)
Set up and monitor acquisition campaigns (Google Adwords, etc.)
Manage e-mail campaigns (writing and sending newsletters)
Monitoring and optimising the SEO strategy of the websites
Monitor, optimise and develop the company's E-reputation
Setup a sales promotion plan for the websites: promotional operations, highlighting offers, etc
Manage the subcontractors and partners of the websites (agencies, etc.)
Manage the social networks by applying the Group's social media strategy
Develop the product offer on the websites by referencing new products
Update the dashboards in order to measure the effectiveness of the actions carried out, measure the audience of the websites, etc
Follow up on customer paths and transformation rates
Actively participate in the development of the company's online turnover
Competitive intelligence and identification of new trends or practices
Adapting catalogues to the central and eastern European market