Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (20)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 20 )
CEE HR Manager
Warszawa
Wygasła: 11.05.2024
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
hybrid work
director, team manager
Obowiązki:
support senior and local management and executives in the area of personnel and operational matters in the CEE market (excl. Poland),
implementation of HR solutions in newly opened markets in the CEE region in compliance with local labor laws and regulations (employee development, career paths, trainings, incentive systems, periodic performance appraisal),
recruitment and selection of key management and executive employees for the CEE region,
participation and implementation of HR-related projects and initiatives for the region,
providing Country Managers with support regarding personnel management, employment conditions, employee development, absenteeism, talent management, etc.,
measurement of operational and strategic HR KPIs, to improve employee satisfaction and decrease attrition and absenteeism,
prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodny z ustawą o rachunkowości
dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego,
sporządzanie sprawozdań finansowych,
sporządzanie sprawozdań i innych raportów na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrzne (m.in. banki, ubezpieczyciele, GUS, NBP),
terminowe i prawidłowe ustalanie wysokości należnych podatków: CIT, PCC oraz podatku VAT,
terminowe i prawidłowe sporządzanie i składanie w urzędach skarbowych wszystkich odpowiednich deklaracji, informacji, sprawozdań i innych deklaracji/dokumentów wymaganych przepisami prawa,
prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodny z ustawą o rachunkowości
dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego,
sporządzanie sprawozdań finansowych,
sporządzanie sprawozdań i innych raportów na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrzne (m.in. banki, ubezpieczyciele, GUS, NBP),
terminowe i prawidłowe ustalanie wysokości należnych podatków: CIT, PCC oraz podatku VAT,
terminowe i prawidłowe sporządzanie i składanie w urzędach skarbowych wszystkich odpowiednich deklaracji, informacji, sprawozdań i innych deklaracji/dokumentów wymaganych przepisami prawa,
sporządzanie biznes planów i modeli finansowych oraz wycen związanych z fuzjami i przejęciami spółek - zebranie i weryfikacja kluczowych informacji, przygotowanie/rewizja danych finansowych, synteza i prezentacja wniosków,
ocena ryzyk i możliwości budowania wartości związanych z inwestycjami,
poszukiwanie celów akwizycyjnych i ocena poszczególnych celów akwizycyjnych,
udział w przygotowywaniu ofert związanych z zakupem spółek oraz pomoc w koordynacji badań due diligence,
zarządzanie relacjami z właścicielami firm i udział w negocjacjach cen zakupu,
kompletowanie i analiza danych, a także przygotowanie prezentacji dla Zarządu i Rady Nadzorczej związanych z inwestycjami w Polsce i zagranicą,
prowadzenie i wspieranie projektów strategicznych inicjowanych przez Segment Biznesowy,
wsparcie w przygotowaniu planów budowania wartości i nadzór nad ich realizacją
efektywne zarządzanie pulą talentów i procesem sukcesji,
aktywna, indywidualna praca z managerami przy wspieraniu ich w rozwoju, pomoc osobom wchodzącym w rolę lub rozwijanie gotowości do podjęcia wyższych ról w organizacji,
doradztwo w zakresie najlepszych praktyk zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania zmianą,
identyfikowanie potrzeb szkoleniowych i rozwojowych pracowników,
współpraca w ramach działu HR w tworzeniu programów szkoleń i rozwoju talentów,
identyfikowanie wyzwań rynku/organizacji i skuteczna egzekucja polityki firmy,
moderowanie dyskusji ukierunkowanej na budowanie zaangażowania pracowników i wspieranie wartości firmowych,
udział w rozwojowych projektach personalnych,
udział w tworzeniu i wdrażanie standardów oraz koncepcji HR w firmie,
budowanie relacji w różnych obszarach biznesowych w ramach organizacji poza nią
Senior Media & Communication Manager - Head of Media
Warszawa
Wygasła: 19.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
opracowywanie i wdrażanie strategii mediowej dla dużej marki handlowej we wszystkich kanałach komunikacji,
zarządzanie zespołem 8 osób, który odpowiada za realizację kampanii w różnych kanałach medialnych (digital, TV, radio, outdoor, druk, kino) – w tym planowanie, optymalizacja, zakup i realizacja,
współpraca z zespołem w celu dobierania najbardziej efektywnych metod oraz kanałów komunikacji,
wdrażanie nowych rozwiązań i narzędzi do użytku wewnętrznego i zewnętrznego oraz wykorzystanie Business Intelligence, które pozwalają podejmować efektywne decyzje strategiczne,
weryfikacja i ocena efektywności przeprowadzanych kampanii,
ocena nowych partnerstw medialnych pod kątem testowania i aktywacji,
wdrażanie i nadzorowanie wielu kampanii w tym samym czasie, optymalizacja pod kątem różnych KPI (świadomość, rozważanie, skuteczność leadów, pozyskiwanie nowych użytkowników)
współpraca z agencjami mediowymi we wszystkich działaniach mediowych, w szczególności z ukierunkowaniem na poprawę efektywności kosztowej i budżetowej,
nadzorowanie spotkań agencji mediowych, prowadzenie negocjacji, rozliczanie,
modelowanie ekonometryczne dla kluczowych kategorii i ich wpływu na sprzedaż,
aktywny udział w projektach wewnętrznych wspólnie z zespołem AdTech: rozwój digital signage, pozyskiwanie i aktywacja użytkowników aplikacji mobilnych,
współpraca z projektantami, inspektorami nadzoru oraz innymi strukturami inwestora oraz osobami uczestniczącymi w procesie budowy, w szczególności w zakresie: jakości, terminowości, wydajności i bezpieczeństwa realizowanych robót,
zarządzanie procesem realizacji inwestycji pod kątem organizacyjny przy uwzględnieniu wysokich standardów pracy,
uczestniczenie w procesie przygotowania koncepcji architektonicznej i funkcjonalnej nowej inwestycji,
poszukiwanie i weryfikowanie potencjalnych lokalizacji inwestycyjnych ,
nadzór nad procesem zakupu nowych obszarów inwestycyjnych,
nadzór nad harmonogramem i budżetami projektów,
koordynowanie procesu due dilligence,
zarządzanie zespołem inwestycyjnym,
udział w implementacji, pracach integracyjnych, montażu i uruchamianiu maszyn, stanowisk zautomatyzowanych i zrobotyzowanych
analiza kosztów projektu i raportowanie o stopniu realizacji projektów i ewentualnych ryzykach,
koordynowanie pracy wykonawców oraz ich rozliczanie,
zarządzanie zespołem rekrutacyjnym, dbając o jego stały rozwój i koncentrację na potrzebach biznesu,
prowadzenie projektów z zakresu HR w różnych obszarach biznesowych,
opracowanie, rozwój i wdrażanie strategii Talent Acquisition dla biznesu, w tym: rekrutacja, selekcja i budowanie marki pracodawcy,
bycie w roli jednego z zaufanych liderów biznesowych w ramach przyjętej strategii personalnej,
wdrażanie najlepszych praktyk zatrudniania oraz dbanie o wydajność i jakość procesów,
kierowanie planem zatrudniania, upewniając się, że jest on zgodny z wymogami biznesowymi,
pielęgnowanie podejścia do procesu rekrutacji poprzez szkolenia, wyznaczanie celów strategicznych i raportowanie,
zarządzanie produktywnością podległego Zespołu za pomocą kluczowych wskaźników wydajności,
wykorzystywanie danych i analiz, aby budować możliwości w zakresie map talentów, regionalnych informacji rynkowych i prognoz biznesowych, aby ustalać priorytety i zaspokajać strategiczne potrzeby linii biznesowych,
budowanie i utrzymywanie relacji z zewnętrznymi agencjami rekrutacyjnymi,
prowadzenie i ciągłe doskonalenie ATS oraz innych narzędzi rekrutacyjnych
koordynowanie prac graficznych i artystycznych realizowanych przy opracowywaniu i wdrożeniach działań marketingowych, akcji promocyjnych i reklamowych,
zachowanie wysokiego poziomu artystycznego realizowanych działań,
tworzenie kreacji od idei kreatywnej i insightu po egzekucję,
planowanie, tworzenie i przebieg kampanii,
kreacje i implementacje projektów graficznych (logotypy, artykuły, mailingi, social media, reklamy, identyfikacje wizualne marek) i koncepcji kreatywnych do platformy komunikacji marki,
opracowywanie koncepcji, tworzenie i post produkcja animacji, tutoriali oraz video dla marki,
kreacje i ostateczny kształt opakowań, materiałów promujących nowy produkt, usługę czy markę,
koordynację prac zespołu grafików, wyznaczanie kierunków projektowych, ustalanie harmonogramów i priorytetów,
współtworzenie koncepcji wizerunku i strategii komunikacji marek należących do spółki,
współpracę z dostawcami zewnętrznymi (agencje, graficy, producenci video, UX designerzy, drukarnie)
prowadzenie projektów inwestycyjnych, w obszarze modernizacji, rozbudowy oraz odnawialnych źródeł energii,
przygotowanie planów inwestycyjnych dotyczących infrastruktury budynków, odnawialnych źródeł energii, ograniczenia zużycia energii w perspektywie kilkuletniej,
współpraca w przygotowaniu umów, kontraktów, porozumień związanych z działalnością inwestycyjną oraz ich realizacji,
prowadzenie wdrożeń projektów inwestycyjnych z uwzględnieniem testów wyposażenia,
nadzór nad gospodarką energetyczną zakładu,
opracowanie danych dotyczących wkładu do umów zawieranych z dostawcami mediów,
przygotowywanie oraz egzekucja umów serwisowych, gwarancyjnych związanych z działalnością remontową oraz serwisową obiektów budowlanych, maszyn, urządzeń i instalacji mediów,
ścisła współpraca z Działem Utrzymania Ruchu w celu zapewnienia odpowiedniej kondycji obiektów budowlanych, maszyn, urządzeń i instalacji mediów,
nadzór oraz egzekucja przeglądów okresowych budynków,
prowadzenie projektów modernizacyjnych w obszarze budynków,
bezpośredni nadzór oraz egzekucja bieżących prac w zakresie mediów znajdujących się na terenie zakładu,
bezpośrednia współpraca z podwykonawcami w zakresie swoich obowiązków,
wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonego