Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
od 6000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim (Contact Center)
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
od 6000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku japońskim (Contact Center)
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
od 6000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim (Contact Center)
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
od 5000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim (Contact Center)
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
od 5000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista ds. e-commerce
Warszawa
Wygasła: 26.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wprowadzanie nowych produktów do oferty sklepów internetowych oraz katalogów (zgodnie z wytycznymi producentów)
Przygotowywanie opisów oraz zdjęć dla produktów
Aktualizacja stanów magazynowych oraz cenników w systemie
Przygotowywanie raportów sprzedażowych
Edycja treści tekstowych na stronie internetowej
Zgłaszanie ewentualnych błędów po stronie systemu oraz sklepów internetowych/katalogów
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
od 5000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim (Contact Center)
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
od 5000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim (Contact Center)
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
od 5000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Magento Developer
Warszawa
Wygasła: 22.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rozwój oraz utrzymanie aplikacji w oparciu o Magento 2
Rekomendowanie architektury wdrażanych rozwiązań
Analiza oraz budowa integracji z systemami zewnętrznymi (mi. ERP, CRM, kurierzy)
Analiza oraz rekomendacja sposobu implementacji wymagań funkcjonalnych
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
od 5000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim (Contact Center)
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
od 5000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Magento Developer
Warszawa
Wygasła: 21.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rozwój oraz utrzymanie aplikacji w oparciu o Magento 2
Rekomendowanie architektury wdrażanych rozwiązań
Analiza oraz budowa integracji z systemami zewnętrznymi (mi. ERP, CRM, kurierzy)
Analiza oraz rekomendacja sposobu implementacji wymagań funkcjonalnych
aktywny udział w budowie koncepcji rozwoju systemu Salesforce, w tym rozpoznawanie potrzeb organizacji, proponowanie usprawnień i rozwiązań technologicznych oraz biznesowych
projektowanie rozwiązań oraz wprowadzanie zmian systemu Salesforce, jak również jego integracja z zewnętrznymi systemami
zarządzanie dokumentacją ekosystemu Salesforce, dokumentowanie procesów, przygotowywanie raportów, informowanie o postępach prowadzonych działań
współtworzenie wycen / szacowania kosztów dla wdrażanych zmian w systemie
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
od 5000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim (Contact Center)
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
od 5000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
SalesForce Developer
Warszawa
Wygasła: 30.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
aktywny udział w budowie koncepcji rozwoju systemu Salesforce, w tym rozpoznawanie potrzeb organizacji, proponowanie usprawnień i rozwiązań technologicznych oraz biznesowych
projektowanie rozwiązań oraz wprowadzanie zmian systemu Salesforce, jak również jego integracja z zewnętrznymi systemami
zarządzanie dokumentacją ekosystemu Salesforce, dokumentowanie procesów, przygotowywanie raportów, informowanie o postępach prowadzonych działań
współtworzenie wycen / szacowania kosztów dla wdrażanych zmian w systemie
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
od 5000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kundendienstspezialist in deutscher Sprache (Kontaktzentrum)
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
od 5000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku koreańskim (z wykorzystaniem języka angielskiego)
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim
Warszawa
Wygasła: 10.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku japońskim (z wykorzystaniem języka angielskiego)
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim
Warszawa
Wygasła: 05.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku koreańskim (z wykorzystaniem języka angielskiego)
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
E-commerce Manager
Warszawa
Wygasła: 04.11.2022
full-time
umowa o pracę
home office work, hybrid work
team manager
Obowiązki:
Drive the sales performance of the e-commerce platform
Manage the e-commerce activity in relation to traffic acquisition, sales, conversion, testing and reporting
Develop and implement e-commerce strategy
Work with developers to improve performance
Work with digital and marketing team to improve quality and traffic acquisition
Working closely with demand planning and warehousing teams in order to ensure smooth order fulfillment
Provide analysis and reporting
Creating promotional offers
Oversee the entire e-commerce division (employees, etc.)
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku angielskim
Warszawa
Wygasła: 19.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. coachingu i zarządzania jakością w Contact Center
Bieżące dostarczanie informacji zwrotnych pracownikom Contact Center na temat kwestii związanych z jakością obsługi klienta, w celu jej usprawnienia i wyeliminowania błędów,
Dbanie o utrzymywanie standardów obsługi klienta w oparciu o politykę i procedury firmy,
Przeprowadzenie miesięcznych ocen jakości,
Dostarczanie miesięcznych informacji zwrotnych pracownikom Contact Center dotyczących jakości obsługi klienta
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Junior IT System Administrator
Warszawa
Wygasła: 04.06.2022
full-time
umowa o pracę
home office work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
Providing first line support to end users for computer workstations, servers, application software and hardware
Diagnosing and resolving issues related to IT, LAN/WAN, MS Office, Windows, VPN, Active Directory
Starszy Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
Warszawa
Wygasła: 04.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Wprowadzanie nowych produktów do oferty sklepu internetowego oraz katalogu, jak również ich aktualizowanie (tworzenie opisów produktów, redagowanie zdjęć produktów)
Zarządzanie podstawowymi informacjami na stronie sklepu internetowego oraz katalogu
Monitorowanie i aktualizacja stanów magazynowych
Przygotowywanie raportów sprzedażowych, rozwijanie struktury systemu analiz i raportowania wyników sprzedaży
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy. Osoba, na tym stanowisku będzie również odpowiedzialna za kontakt z partnerami w Chinach
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Backend Developer – Salesforce
Warszawa
Wygasła: 22.04.2022
część etatu
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Warszawa
Wygasła: 31.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku angielskim
Warszawa
Wygasła: 31.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
TESTOWANIE I OCENIANIE NOWYCH I ISTNIEJĄCYCH PROGRAMÓW W CELU ZIDENTYFIKOWANIA I POMOCY W USUWANIU BŁĘDÓW, USTEREK I INNYCH PROBLEMÓW ZWIĄZANYCH Z UŻYTKOWANIEM
PRZEPROWADZANIE TESTÓW NOWEGO OPROGRAMOWANIA I APLIKACJI
REJESTROWANIE USTEREK I SPORZĄDZANIE RAPORTÓW
POMAGANIE TWÓRCOM OPROGRAMOWANIA W PROCESACH PROJEKTOWYCH
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku angielskim
Warszawa
Wygasła: 01.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku hiszpańskim
Warszawa
Wygasła: 01.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy