1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. CRYO EXPRESS sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

CRYO EXPRESS sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. ALEJA KRAKOWSKA 4/6

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (7) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 7 )

Customer Relationship Manager (CRM)

Aleja Krakowska 4/6, Włochy, Warszawa
Wygasła: 08.10.2022
full-time
umowa o pracę
full office work, hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • No active sales is expected in this role
  • Proactively initiate follow-up of client requests to ensure client satisfaction and growth
  • Planning the most appropriate route for a shipment, taking into account the perishable or hazardous nature of goods, required packaging and accessories, costs, transit time and security
  • Completing documentation to meet customs and airlines requirements, packing specifications, and compliance with other countries' regulations
  • Validate new opportunities to achieve account plan, revenue and client satisfaction targets
  • Implements and manages the process required for successful service performance in line with the quality/ regulatory requirements and the SOP/SLA agreed with the customer
  • Ensure the quality of the communication (internally and externally)
  • Set up and follow relevant KPIs for ensuring the quality service service vs commitment to the client
  • Organize internal/external meetings as needed and attend the quarterly business reviews with the Business Development team and client
  • Participate in face to face meetings with the Business Development team when required
  • Suggest continuous improvement in order to enhance the service performance and challenges to find the most efficient solution (cost versus service)
  • Provide OPS team client specific instructions/training in order to ensure the right level of knowledge and skills expected by the customer
  • Develop a shared Customer Experience culture in the Polish office
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. operacyjnych

Warszawa
Wygasła: 26.05.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Assistant

Warszawa
Wygasła: 18.07.2017
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Assistant

Warszawa
Wygasła: 11.04.2017
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regional Sales Representative

Katowice
Wygasła: 15.12.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Assistant

Warszawa
Wygasła: 15.12.2015
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Magazynowy

Warszawa
Wygasła: 27.07.2015
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne