Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (83)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 83 )
Asystent Działu Prawnego
Towarowa 35, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Studencie prawa, cenisz sobie praktykę, a nie tylko teorię? Z nami będziesz miał okazję zdobyć praktyczne umiejętności w dziale upadłości konsumenckiej! :)
Wesprzesz nas w procesach związanych z gromadzeniem i przekazywaniem dokumentów;
Zajmiesz się sporządzaniem wniosków upadłościowych;
Wesprzesz nasz dział prawny w codziennych obowiązkach;
Twoim zadaniem będzie również kontakt z klientem :)
Przeprowadzanie researchu konkurencji oraz tworzenie raportów oraz ich prezentowanie
Projektowanie usługi i koordynowanie działań zespołów współpracujących w projekcie (marketing, sprzedaż, realizacja + freelancerzy)
Tworzenie harmonogramów działań projektowych i budżetów, ich monitorowanie i raportowanie
Egzekwowanie realizacji zadań zespołów współpracujących przy tworzonym projekcie
Przeprowadzenie walidacji usługi, raportowanie postępów i wprowadzanie modyfikacji, aby doprowadzić ją do gotowości operacyjnej, ciągłe jej usprawnianie
Projektowanie procesów realizacyjnych oraz przygotowywanie dokumentacji
Analiza procesów realizacyjnych, definiowanie zagrożeń i ryzyk, wprowadzanie zmian w procesach
Wdrażanie technologii w celu optymalizacji i przyspieszenia procesów, dzięki automatyzacjom
Opracowywanie materiałów niezbędnych do realizacji usługi, we współpracy z prawnikiem-realizatorem
Wsparcie przy projektowaniu procesu sprzedażowego
Wsparcie przy projektowaniu strategii marketingowej (dostarczanie niezbędnych informacji o usłudze, generowanie pomysłów i rozwiązań, wsparcie realizacyjne)
Kreowanie polityki cenowej i rabatowej usługi
Współpraca z działem marketingu, sprzedaży, osobami operacyjnymi, hr oraz z zarządem
Współpraca z działem prawnym oraz realizatorem usługi
Po doprowadzeniu projektu do gotowości operacyjnej usprawnienie procesów i ich częściowa automatyzacja lub przejście na nowy projekt
Stała, codzienna współpraca z CEO/CMO (kwestie marketingowe) i COO (kwestie projektowe i operacyjne)
Kształtowanie modelu sprzedaży: aktywne uczestnictwo w tworzeniu i rozwijaniu strategii sprzedaży offline oraz sieci sprzedaży na terenie Polski;
Bieżące monitorowanie efektywności naszego modelu sprzedaży oraz identyfikowanie i wdrażanie kluczowych usprawnień;
Rekrutacja, rozwijanie i zarządzanie siecią niezależnych przedstawicieli oferujących usługi Pravnej w systemie prowizyjnym (rynek pośrednictwa finansowego, odszkodowawczy, biur rachunkowych);
Przeprowadzanie researchu konkurencji oraz tworzenie raportów oraz ich prezentowanie
Projektowanie usługi i koordynowanie działań zespołów współpracujących w projekcie (marketing, sprzedaż, realizacja + freelancerzy)
Tworzenie harmonogramów działań projektowych i budżetów, ich monitorowanie i raportowanie
Egzekwowanie realizacji zadań zespołów współpracujących przy tworzonym projekcie
Przeprowadzenie walidacji usługi, raportowanie postępów i wprowadzanie modyfikacji, aby doprowadzić ją do gotowości operacyjnej, ciągłe jej usprawnianie
Projektowanie procesów realizacyjnych oraz przygotowywanie dokumentacji
Analiza procesów realizacyjnych, definiowanie zagrożeń i ryzyk, wprowadzanie zmian w procesach
Wdrażanie technologii w celu optymalizacji i przyspieszenia procesów, dzięki automatyzacjom
Opracowywanie materiałów niezbędnych do realizacji usługi, we współpracy z prawnikiem-realizatorem
Wsparcie przy projektowaniu procesu sprzedażowego
Wsparcie przy projektowaniu strategii marketingowej (dostarczanie niezbędnych informacji o usłudze, generowanie pomysłów i rozwiązań, wsparcie realizacyjne)
Kreowanie polityki cenowej i rabatowej usługi
Współpraca z działem marketingu, sprzedaży, osobami operacyjnymi, hr oraz z zarządem
Współpraca z działem prawnym oraz realizatorem usługi
Po doprowadzeniu projektu do gotowości operacyjnej usprawnienie procesów i ich częściowa automatyzacja lub przejście na nowy projekt
Stała, codzienna współpraca z CEO/CMO (kwestie marketingowe) i COO (kwestie projektowe i operacyjne)
Studencie prawa, cenisz sobie praktykę, a nie tylko teorię? Z nami będziesz miał okazję zdobyć praktyczne umiejętności w dziale upadłości konsumenckiej! :)
Wesprzesz nas w procesach związanych z gromadzeniem i przekazywaniem dokumentów;
Zajmiesz się sporządzaniem wniosków upadłościowych;
Wesprzesz nasz dział prawny w codziennych obowiązkach;
Twoim zadaniem będzie również kontakt z klientem :)
Papierkowa rzeczywistość prawie każdego dnia :) czyli przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, takiej jak umowy o pracę, aneksy, zarządzenia dotyczące wynagrodzeń, aktualizowanie informacji personalnych
Razem z biurem kadrowo-płacowym odkrywanie tajemnic procesów płacowych i wspólne kreowanie listy płac, czyli współpraca z magią kalkulatora
Wkroczenie do świata raportów i zestawień dotyczących danych personalnych pracowników, absencji, stanu zatrudnienia
Pilnowanie, żeby żadna ważna data się nie zapodziała, zwłaszcza tych od badań i szkoleń BHP
Trzymanie ręki na pulsie co tam nowego w ofercie benefitowej i rzucanie pomysłów na poprawki
Korzystanie z lekkiej dozy szaleństwa w projektach HR, bo praca to też zabawa
Wsparcie w różnych zmianach, tak aby skupiać się na pozytywach
Rozmowy z ludźmi, żeby wiedzieć, co u nich słychać
Elastyczność to nasze drugie imię, czyli radzenie sobie z wieloma zadaniami jednocześnie, aby odpowiednio reagować na priorytety i terminy
Wprowadzanie i udoskonalanie procesów i narzędzi HR, bo w końcu chcemy, żeby było lepiej i efektywniej
Czarowanie w zarządzaniu systemami HR, żeby wszystko było w jednym miejscu
Onboarding i offboarding, bo warto wiedzieć co możemy zrobić lepiej
Dodawanie Przelewów do Banku do akceptacji, czyli magia finansów, która musi być zatwierdzona
Współpraca z działem administracji, bo wspólnie jest zawsze lepiej
Studencie prawa, cenisz sobie praktykę, a nie tylko teorię? Z nami będziesz miał okazję zdobyć praktyczne umiejętności w dziale upadłości konsumenckiej lub mediacji rozwodowych;
Wesprzesz nas w procesach związanych z gromadzeniem i przekazywaniem dokumentów;
Zajmiesz się koordynacją obiegu i podpisów pod dokumentami;
Wesprzesz nasz dział prawny w codziennych obowiązkach;
Twoim zadaniem będzie również kontakt z klientem lub/i pisanie wniosków upadłościowych :)
Będziesz wsparciem w przygotowywaniu dokumentów prawnych zgodnie ze standardami Pravnej;
Aktywna sprzedaż jednej z naszych usług (50% sprzedaży, 50% innych działań funkcyjnych - im bardziej rozbudujesz swój zespół tym mniej sprzedajesz);
Zarządzanie zespołem handlowców (5-8 osób), których będziesz również rekrutować i szkolić (zatrudniamy osoby bez doświadczenia, więc to Ty je „tworzysz”);
Rozwiązywanie codziennych problemów i trudnych przypadków realizacyjnych, a także wewnętrznych spraw Twojego zespołu;
Odpowiedzialność za wynik personalny i zespołowy;
Prowadzenie statystyk połączeń oraz sprzedażowych, a następnie wyciąganie z nich wniosków w celu ulepszania procesów;
Weryfikacja i stałe monitorowanie działań zespołu - czyli po prostu bycie Strażnikiem standardów Pravnej;
Odpowiedzialność za zarządzanie i obsługę naszego systemu CRM w celu m.in rozdzielania leadów;
Bezpośrednia współpraca z dyrektorem handlowym oraz koordynatorem projektu;
Obsługa programu Excel dla m.in naliczania wypłat;
Twoim zadaniem będzie również organizacja integracji zespołowych oraz warsztatów rozwojowych 🙂
I na koniec, liczymy, że idealny kandydat będzie potrafił zainspirować innych, tworząc w zespole atmosferę zaangażowania i motywacji do osiągania jak najlepszych wyników 😀
Aktywna sprzedaż jednej z naszych usług (50% sprzedaży, 50% innych działań funkcyjnych - im bardziej rozbudujesz swój zespół tym mniej sprzedajesz);
Zarządzanie zespołem handlowców (5-8 osób), których będziesz również rekrutować i szkolić (zatrudniamy osoby bez doświadczenia, więc to Ty je „tworzysz”);
Rozwiązywanie codziennych problemów i trudnych przypadków realizacyjnych, a także wewnętrznych spraw Twojego zespołu;
Odpowiedzialność za wynik personalny i zespołowy;
Prowadzenie statystyk połączeń oraz sprzedażowych, a następnie wyciąganie z nich wniosków w celu ulepszania procesów;
Weryfikacja i stałe monitorowanie działań zespołu - czyli po prostu bycie Strażnikiem standardów Pravnej;
Odpowiedzialność za zarządzanie i obsługę naszego systemu CRM w celu m.in rozdzielania leadów;
Bezpośrednia współpraca z dyrektorem handlowym oraz koordynatorem projektu;
Obsługa programu Excel dla m.in naliczania wypłat;
Twoim zadaniem będzie również organizacja integracji zespołowych oraz warsztatów rozwojowych 🙂
I na koniec, liczymy, że idealny kandydat będzie potrafił zainspirować innych, tworząc w zespole atmosferę zaangażowania i motywacji do osiągania jak najlepszych wyników 😀
Optymalizacja reklam, ciągłe dzielenie się pomysłami i rozwiązaniami podnoszącymi jakość kampanii, tak aby uzyskać największą możliwą pulę leadów zachowując określony CPA;
Analiza konwersji na stronach, wyciąganie wniosków i rekomendowanie rozwiązań poprawiających konwersję;
Przeprowadzanie testów A/B na stronach - planowanie, monitoring, analiza wyników;
Monitoring głównych KPI i przygotowywanie raportów;
Poszukiwanie możliwości rozszerzenia działań performance na nowe kanały;
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz generowanie leadów sprzedażowych;
Prowadzenie procesu sprzedaży konsultacyjnej – od wygenerowania potrzeby zakupowej, przez rozpoznanie potrzeb, ofertowanie, pozyskanie decyzji klienta oraz budowanie trwałych relacji z klientami;
Negocjowanie warunków;
Udział w spotkaniach i prezentacjach dla klientów;
Realizacja planów sprzedażowych;
Monitorowanie i analiza danych rynkowych i działań konkurencji,
realizacja bieżących zadań w biurze, z zakresu wsparcia biznesu (obieg i edycja dokumentów, rejestracja poczty, administrowanie projektami w wewnętrznym systemie, organizacja pracy biura, nadzór nad zaopatrzeniem)
monitoring i optymalizacja kosztów administracyjnych
tworzenie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klienta i kontrahentów
dbałość o jakość dostarczonych rozwiązań (optymalizacja przestrzeni biurowej) i analiza rezultatów,
wsparcie pozostałych działów w organizacji, w tym działu sprzedaży, hr, realizacji
Będziesz mnożyć pomysły na kampanie rekrutacyjne, będziesz trzymać rękę na pulsie w trakcie całego procesu, po to, aby zakończyć go sukcesem. Niewykluczone, że czasami będzie to wymagało od Ciebie zmiany strategii...ale o to w tym wszystkim chodzi, by znaleźć właściwego człowieka :),
Będziesz strategiem :) prowadząc aktywne działania rekrutacyjne, zgodne z planami zatrudnienia i bieżącymi potrzebami firmy,
Będziesz wdrożeniowcem :) realizując rozwiązania zapewniające wysoki poziom candidate experience,
Będziesz wsparciem :) działu HR w zadaniach związanych z budowaniem marki pracodawcy oraz pozostałych projektach,
Będziesz strażnikiem :) dobrych praktyk w rekrutacji oraz procedur związanych z ochroną danych osobowych
Będziesz mnożyć pomysły na kampanie rekrutacyjne, będziesz trzymać rękę na pulsie w trakcie całego procesu, po to, aby zakończyć go sukcesem. Niewykluczone, że czasami będzie to wymagało od Ciebie zmiany strategii...ale o to w tym wszystkim chodzi, by znaleźć właściwego człowieka :),
Będziesz strategiem :) prowadząc aktywne działania rekrutacyjne, zgodne z planami zatrudnienia i bieżącymi potrzebami firmy,
Będziesz wdrożeniowcem :) realizując rozwiązania zapewniające wysoki poziom candidate experience,
Będziesz wsparciem :) działu HR w zadaniach związanych z budowaniem marki pracodawcy oraz pozostałych projektach,
Będziesz strażnikiem :) dobrych praktyk w rekrutacji oraz procedur związanych z ochroną danych osobowych