Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (33)Aktualne ( 1 )Archiwalne ( 32 )
Główna Księgowa/Główny Księgowy
(nr 3062)
Bydgoszcz
Ważna do: 20.12.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Do obowiązków należeć będzie między innymi:
- odpowiedzialność za politykę rachunkowości
plan kont oraz procedury księgowo-podatkowe;
- prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującą ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego; - sporządzanie i rozliczanie deklaracji podatkowych CIT;
- zamknięcie roku księgowego i przygotowanie pełnego sprawozdania finansowego;
- sporządzanie finansowego planu gospodarczego i remontowego spółdzielni oraz sporządzanie okresowych analiz ich wykonania; współpraca z Zarządem i Radą Nadzorczą;
- kalkulacja stawek opłat Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi;
- kontrola obrotu materiałowego;
- nadzór nad ewidencją środków trwałych;
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi
audytorami
organami podatkowymi i bankami;
- kierowanie
koordynowanie i nadzorowanie działań podległego pionu organizacyjnego
Do obowiązków należeć będzie między innymi:
1. Ewidencja księgowa Wspólnot:
a) dekretowanie
księgowanie źródłowych dowodów księgowych
sporządzanie not wewnętrznych;
b) ustalanie zaliczek podatku od osób prawnych;
c) rozliczanie roczne;
d) analiza i uzgadnianie kont;
e) współpraca z bankami;
f) wysyłanie monitów do 2 miesięcy
2. Prowadzenie ewidencji analitycznej kont FK:
- 200 Rozrachunki z dostawcami
- 201 Rozrachunki z odbiorcami.
3. Dekretowanie i księgowanie dowodów źródłowych sprzedaży
zakupu.
4. Sporządzanie i księgowanie not wewnętrznych.
5. Wprowadzanie faktur do rejestru zakupu.
6. Współudział w ewidencji i rozliczaniu podatku Vat i w sporządzaniu deklaracji
Skrócony zakres obowiązków:
- nadzorowanie stanu realizacji umów i kontraktów
remontowych
modernizacyjnych i inwestycyjnych;
- reprezentowanie Inwestora na budowie w funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego;
- kontrola jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych;
- nadzór nad dokumentacją oraz kompletowanie dokumentacji projektowej
inwestycyjnej
modernizacyjnej i formalno-prawnej;
- tworzenie analiz
raportów
instrukcji i procedur;
- kontrola stanów instalacji wodno-kanalizacyjnej
centralnego ogrzewania
gazowej w budynkach;
- odpowiadanie na pisma i obsługa mieszkańców;
- sprawdzanie kosztorysów powykonawczych
Do obowiązków należeć będzie między innymi:
1. Prowadzenie ewidencji analitycznej kont.
2. Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej materiałów wydanych z magazynu z podziałem na poszczególne koszty i pracowników.
3. Uzgadnianie miesięczne stanów magazynowych z ewidencją księgową.
4. Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej wyposażenia i materiałów niskocennych.
5. Prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych
tabel amortyzacji i umorzeń.
6. Dokonywanie rozliczeń inwentaryzacji magazynowej
środków trwałych
wyposażenia
materiałów niskocennych.
7. Ubezpieczanie majątku Spółdzielni
Zarządu
Zarządców i Wspólnot.
8. Prowadzenie ewidencji ilościowej gruntów (m2).
9. Sporządzanie not wewnętrznych
księgowanie w programie FK.
10. Współpraca przy przygotowywaniu sprawozdań finansowych
Księgowy/ Specjalista ds. rozliczania mediów i opłat eksploatacyjnych
(nr 2174)
Bydgoszcz
Wygasła: 30.08.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Do obowiązków należeć będzie między innymi:
- naliczanie opłat czynszowych;
- rozliczanie kosztów centralnego ogrzewania;
- rozliczanie kosztów dla budynków mieszkalnych z tytułu zużycia gazu
eksploatacji dźwigów
sprzątania
podatku od nieruchomości oraz opłaty przekształceniowej;
- rozliczanie kosztów dla garaży z tytułu wieczystego użytkowania i podatku od nieruchomości;
- prowadzenie ewidencji wielkości mocy zamówionej na c.o. i c.w.u;
- ustalanie na podstawie przeprowadzonej analizy kosztów wielkości zaliczek na poczet kosztów energii cielnej
energii elektrycznej
dźwigów
gazu
sprzątania
opłaty abonamentowej w zakresie wodomierzy i oraz opłaty deszczowej;
- sporządzanie comiesięcznych deklaracji DO-1 i DO-2 do Urzędu Miasta w zakresie wywozu nieczystości
Do obowiązków należeć będzie między innymi:
1. Prowadzenie ewidencji analitycznej kont.
2. Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej materiałów wydanych z magazynu z podziałem na poszczególne koszty i pracowników.
3. Uzgadnianie miesięczne stanów magazynowych z ewidencją księgową.
4. Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej wyposażenia i materiałów niskocennych.
5. Prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych
tabel amortyzacji i umorzeń.
6. Dokonywanie rozliczeń inwentaryzacji magazynowej
środków trwałych
wyposażenia
materiałów niskocennych.
7. Ubezpieczanie majątku Spółdzielni
Zarządu
Zarządców i Wspólnot.
8. Prowadzenie ewidencji ilościowej gruntów (m2).
9. Sporządzanie not wewnętrznych
księgowanie w programie FK.
10. Współpraca przy przygotowywaniu sprawozdań finansowych
Do obowiązków należeć będzie między innymi:
- odpowiedzialność za politykę rachunkowości
plan kont oraz procedury księgowo-podatkowe;
- prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującą ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego; - sporządzanie i rozliczanie deklaracji podatkowych CIT;
- zamknięcie roku księgowego i przygotowanie pełnego sprawozdania finansowego;
- sporządzanie finansowego planu gospodarczego i remontowego spółdzielni oraz sporządzanie okresowych analiz ich wykonania; współpraca z Zarządem i Radą Nadzorczą;
- kalkulacja stawek opłat Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi;
- kontrola obrotu materiałowego;
- nadzór nad ewidencją środków trwałych;
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi
audytorami
organami podatkowymi i bankami;
- kierowanie
koordynowanie i nadzorowanie działań podległego pionu organizacyjnego
Skrócony zakres obowiązków:
- nadzorowanie stanu realizacji umów i kontraktów
remontowych
modernizacyjnych i inwestycyjnych;
- reprezentowanie Inwestora na budowie w funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego;
- kontrola jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych;
- nadzór nad dokumentacją oraz kompletowanie dokumentacji projektowej
inwestycyjnej
modernizacyjnej i formalno-prawnej;
- tworzenie analiz
raportów
instrukcji i procedur;
- kontrola stanów instalacji wodno-kanalizacyjnej
centralnego ogrzewania
gazowej w budynkach;
- odpowiadanie na pisma i obsługa mieszkańców;
- sprawdzanie kosztorysów powykonawczych
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
1. Konserwacja pokryć dachowych.
2. Naprawa i wymiana rynien
rur spustowych
pasów nadrynnowych
opierzenia ogniomurów.
3. Prace blacharskie w zakresie poprawy funkcjonowania kominów wentylacyjnych.
4. Dokonywanie przeglądów stanu technicznego pokryć dachowych i elementów blacharskich
w budynkach należących do zasobów Spółdzielni.
5. Prace naprawcze i konserwacyjne (murarskie i malarskie) w budynkach mieszkalnych
lokalach użytkowych i obiekcie Spółdzielni;
6. Prace porządkowe na placach zabaw
na terenach zieleni
drogach i chodnikach przynależnych do Spółdzielni w tym koszenie trawy - obsługa kosy spalinowej; obsługa pilarki mechanicznej
7. Konserwacja i naprawa elementów wyposażenia budynków w zakresie prac ślusarskich.
8. Naprawa urządzeń w zakresie w zakresie prac ślusarskich
Skrócony zakres obowiązków:
- nadzorowanie stanu realizacji umów i kontraktów
remontowych
modernizacyjnych i inwestycyjnych;
- reprezentowanie Inwestora na budowie w funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego;
- kontrola jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych;
- nadzór nad dokumentacją oraz kompletowanie dokumentacji projektowej
inwestycyjnej
modernizacyjnej i formalno-prawnej;
- tworzenie analiz
raportów
instrukcji i procedur;
- kontrola stanów instalacji wodno-kanalizacyjnej
centralnego ogrzewania
gazowej w budynkach;
- odpowiadanie na pisma i obsługa mieszkańców;
- sprawdzanie kosztorysów powykonawczych
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
1. Konserwacja pokryć dachowych.
2. Naprawa i wymiana rynien
rur spustowych
pasów nadrynnowych
opierzenia ogniomurów.
3. Prace blacharskie w zakresie poprawy funkcjonowania kominów wentylacyjnych.
4. Dokonywanie przeglądów stanu technicznego pokryć dachowych i elementów blacharskich
w budynkach należących do zasobów Spółdzielni.
5. Prace naprawcze i konserwacyjne (murarskie i malarskie) w budynkach mieszkalnych
lokalach użytkowych i obiekcie Spółdzielni;
6. Prace porządkowe na placach zabaw
na terenach zieleni
drogach i chodnikach przynależnych do Spółdzielni w tym koszenie trawy - obsługa kosy spalinowej; obsługa pilarki mechanicznej
7. Konserwacja i naprawa elementów wyposażenia budynków w zakresie prac ślusarskich.
8. Naprawa urządzeń w zakresie w zakresie prac ślusarskich
Skrócony zakres obowiązków:
- nadzorowanie stanu realizacji umów i kontraktów
remontowych
modernizacyjnych i inwestycyjnych;
- reprezentowanie Inwestora na budowie w funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego;
- kontrola jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych;
- nadzór nad dokumentacją oraz kompletowanie dokumentacji projektowej
inwestycyjnej
modernizacyjnej i formalno-prawnej;
- tworzenie analiz
raportów
instrukcji i procedur;
- kontrola stanów instalacji wodno-kanalizacyjnej
centralnego ogrzewania
gazowej w budynkach;
- odpowiadanie na pisma i obsługa mieszkańców;
- sprawdzanie kosztorysów powykonawczych
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
1. Konserwacja pokryć dachowych.
2. Naprawa i wymiana rynien
rur spustowych
pasów nadrynnowych
opierzenia ogniomurów.
3. Prace blacharskie w zakresie poprawy funkcjonowania kominów wentylacyjnych.
4. Dokonywanie przeglądów stanu technicznego pokryć dachowych i elementów blacharskich w budynkach należących do zasobów Spółdzielni.
5. Prace naprawcze i konserwacyjne (murarskie i malarskie) w budynkach mieszkalnych
lokalach użytkowych i obiekcie Spółdzielni;
6. Prace porządkowe na placach zabaw
na terenach zieleni
drogach i chodnikach przynależnych do Spółdzielni w tym koszenie trawy - obsługa kosy spalinowej; obsługa pilarki mechanicznej
7. Konserwacja i naprawa elementów wyposażenia budynków w zakresie prac ślusarskich.
8. Naprawa urządzeń w zakresie w zakresie prac ślusarskich
Skrócony zakres obowiązków:
- nadzorowanie stanu realizacji umów i kontraktów
remontowych
modernizacyjnych i inwestycyjnych;
- prowadzenie książek obiektów budowlanych;
- kontrola jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych;
- nadzór nad dokumentacją oraz kompletowanie dokumentacji projektowej
inwestycyjnej
modernizacyjnej i formalno-prawnej;
- tworzenie analiz
raportów
instrukcji i procedur;
- kontrola stanu technicznego budynków;
- przygotowanie zleceń i przetargów na planowane prace remontowe i modernizacyjne
- odpowiadanie na pisma
obsługa lokatorów
- sporządzanie i sprawdzanie kosztorysów
Skrócony zakres obowiązków:
- nadzorowanie stanu realizacji umów i kontraktów
remontowych
modernizacyjnych i inwestycyjnych;
- reprezentowanie Inwestora na budowie w funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego;
- kontrola jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych;
- nadzór nad dokumentacją oraz kompletowanie dokumentacji projektowej
inwestycyjnej
modernizacyjnej i formalno-prawnej;
- tworzenie analiz
raportów
instrukcji i procedur;
- kontrola stanów instalacji wodno-kanalizacyjnej
centralnego ogrzewania
gazowej w budynkach;
- odpowiadanie na pisma i obsługa mieszkańców;
- sprawdzanie kosztorysów powykonawczych
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
- bieżące monitorowanie podległych nieruchomości;
- przyjmowanie interwencji mieszkańców podległych nieruchomości oraz przygotowywanie informacji
odpowiedzi i wyjaśnień;
- kontrola realizacji świadczonych usług w zakresie m.in. utrzymania czystości
dezynfekcji
dezynsekcji i utrzymania terenów zielonych;
- udział w postępowaniu wyjaśniającym związanym z naruszaniem Regulaminu porządku domowego oraz interwencje u lokatorów w sprawach naruszenia przepisów tego regulaminu;
- współpraca z Policją
Strażą Miejską i innymi podmiotami w zakresie ładu i porządku w rejonie swojego działania;
- składanie wniosków w sprawach remontów i wykonania decyzji administracyjnych;
- uczestniczenie w czynnościach eksmisyjnych w zakresie objętym przepisami odpowiednich ustaw;
- sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali mieszkalnych lub lokali użytkowych będących
w zasobach Spółdzielni
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
Kompleksowa obsługa zasobów spółdzielni w zakresie prac blacharsko-dekarskich w tym:
- Konserwacja pokryć dachowych.
- Naprawa i wymiana rynien
rur spustowych
pasów nadrynnowych
opierzeń ogniomurów.
- Udział w obmiarach i ocenach technicznych.
- Przeglądy całoroczne dachów szczególnie przed okresem zimowym.
- Udrożnienia kanałów wentylacyjnych.
- naprawy izolacji przeciwwilgociowej elementów budynków.
- Inne prace w zakresie posiadanych kompetencji i umiejętności zlecone przez przełożonych.
- Prace porządkowe na terenach zielonych
drogach
chodnikach i innych częściach przynależnych do nieruchomości.
- Prace naprawcze i konserwacyjne w zakresie posiadanych kwalifikacji w zasobach Spółdzielni oraz obiekcie bazy Spółdzielni
Skrócony zakres obowiązków:
- nadzorowanie stanu realizacji umów i kontraktów
remontowych
modernizacyjnych i inwestycyjnych;
- prowadzenie książek obiektów budowlanych;
- kontrola jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych;
- nadzór nad dokumentacją oraz kompletowanie dokumentacji projektowej
inwestycyjnej
modernizacyjnej i formalno-prawnej;
- tworzenie analiz
raportów
instrukcji i procedur;
- kontrola stanu technicznego budynków;
- przygotowanie zleceń i przetargów na planowane prace remontowe i modernizacyjne
- odpowiadanie na pisma
obsługa lokatorów
- sporządzanie i sprawdzanie kosztorysów
Skrócony zakres obowiązków:
- nadzorowanie stanu realizacji umów i kontraktów
remontowych
modernizacyjnych i inwestycyjnych;
- reprezentowanie Inwestora na budowie w funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego;
- kontrola jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych;
- nadzór nad dokumentacją oraz kompletowanie dokumentacji projektowej
inwestycyjnej
modernizacyjnej i formalno-prawnej;
- tworzenie analiz
raportów
instrukcji i procedur;
- kontrola stanów instalacji wodno-kanalizacyjnej
centralnego ogrzewania
gazowej w budynkach;
- odpowiadanie na pisma i obsługa mieszkańców;
- sprawdzanie kosztorysów powykonawczych
Do obowiązków należeć będzie między innymi:
- odpowiedzialność za politykę rachunkowości
plan kont oraz procedury księgowo-podatkowe;
- prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującą ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego;
- sporządzanie i rozliczanie deklaracji podatkowych CIT;
- zamknięcie roku księgowego i przygotowanie pełnego sprawozdania finansowego;
- sporządzanie finansowego planu gospodarczego i remontowego spółdzielni oraz sporządzanie okresowych analiz ich wykonania; współpraca z Zarządem i Radą Nadzorczą;
- kalkulacja stawek opłat Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi;
- kontrola obrotu materiałowego;
- nadzór nad ewidencją środków trwałych;
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi
audytorami
organami podatkowymi i bankami;
- kierowanie
koordynowanie i nadzorowanie działań podległego pionu organizacyjnego
Specjalista ds. samorządowo kadrowych wraz z pełnieniem funkcji koordynatora ochrony danych osobowych i obsługą sekretariatu Spółdzielni
(nr 3395)
Bydgoszcz
Wygasła: 02.09.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Do obowiązków należeć będzie między innymi:
- Kompleksowa obsługa spraw kadrowych w tym m.in. sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem
przebiegiem i rozwiązywaniem stosunku pracy
prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z aktualnym stanem prawnym
rozliczanie czasu pracy
prowadzenie wymaganych przepisami prawa ewidencji
monitorowanie terminów związanych z upływem zawartych umów oraz ważności badań lekarskich i szkoleń BHP
prowadzenie spraw ZFŚS
sporządzanie sprawozdań na potrzeby GUS.
- Obsługa sekretariatu Spółdzielni.
- Prowadzenie spraw związanych z organizacją i obsługą Walnego Zgromadzenia.
- Prowadzenie rejestru udostępniania dokumentów.
- Prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych: sporządzanie i prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami prawa oraz przeprowadzanie bądź organizowanie szkoleń pracowników w zakresie ochrony danych osobowych
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
- bieżące monitorowanie podległych nieruchomości;
- przyjmowanie interwencji mieszkańców podległych nieruchomości oraz przygotowywanie informacji
odpowiedzi i wyjaśnień;
- kontrola realizacji świadczonych usług w zakresie m.in. utrzymania czystości
dezynfekcji
dezynsekcji i utrzymania terenów zielonych;
- udział w postępowaniu wyjaśniającym związanym z naruszaniem Regulaminu porządku domowego oraz interwencje u lokatorów w sprawach naruszenia przepisów tego regulaminu;
- współpraca z Policją
Strażą Miejską i innymi podmiotami w zakresie ładu i porządku w rejonie swojego działania;
- składanie wniosków w sprawach remontów i wykonania decyzji administracyjnych;
- uczestniczenie w czynnościach eksmisyjnych w zakresie objętym przepisami odpowiednich ustaw;
- sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali mieszkalnych lub lokali użytkowych będących w zasobach Spółdzielni
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
- kierowanie Zespołem Administracji i koordynacja zadań podległych pracowników;
- nadzór nad stanem technicznym zasobów mieszkaniowych Spółdzielni;
- nadzór nad wykonaniem prac remontowych i konserwacyjnych przeprowadzanych przez konserwatorów i wykonawców obcych;
- nadzór nad wykonaniem prac związanych z utrzymaniem czystości i estetyki budynków;
- nadzór nad realizacją indywidualnych zgłoszeń lokatorów
najemców i innych osób w zakresie spraw dot. zasobów Spółdzielni Mieszkaniowej;
- współpraca z Zarządem Spółdzielni w zakresie przygotowywania i realizacji planów remontów i konserwacji budynków mieszkalnych i infrastruktury towarzyszącej;
- czynny udział w procesie przetargów w tym przygotowywanie dokumentacji przetargowej;
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi i urzędami w zakresie związanym z załatwieniem spraw kierowanego Zespołu;
- nadzór i wdrażanie odpowiednich środków fizycznych a także organizacyjnych i technicznych w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Zarządca osiedla
(nr 2440)
Bydgoszcz
Wygasła: 21.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
- bieżące monitorowanie podległych nieruchomości;
- przyjmowanie interwencji mieszkańców podległych nieruchomości oraz przygotowywanie informacji
odpowiedzi i wyjaśnień;
- kontrola realizacji świadczonych usług w zakresie m.in. utrzymania czystości
dezynfekcji
dezynsekcji i utrzymania terenów zielonych;
- udział w postępowaniu wyjaśniającym związanym z naruszaniem Regulaminu porządku domowego oraz interwencje u lokatorów w sprawach naruszenia przepisów tego regulaminu;
- współpraca z Policją
Strażą Miejską i innymi podmiotami w zakresie ładu i porządku w rejonie swojego działania;
- składanie wniosków w sprawach remontów i wykonania decyzji administracyjnych;
- uczestniczenie w czynnościach eksmisyjnych w zakresie objętym przepisami odpowiednich ustaw;
- sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali mieszkalnych lub lokali użytkowych będących w zasobach Spółdzielni.
zatrudnienie od X 2022
Do obowiązków należeć będzie między innymi:
- odpowiedzialność za politykę rachunkowości
plan kont oraz procedury księgowo-podatkowe;
prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującą ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego;
sporządzanie i rozliczanie deklaracji podatkowych CIT;
zamknięcie roku księgowego i przygotowanie pełnego sprawozdania finansowego;
sporządzanie finansowego planu gospodarczego i remontowego spółdzielni oraz sporządzanie okresowych analiz ich wykonania; współpraca z Zarządem i Radą Nadzorczą;
kalkulacja stawek opłat Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi;
kontrola obrotu materiałowego;
nadzór nad ewidencją środków trwałych;
współpraca z instytucjami zewnętrznymi
audytorami
organami podatkowymi i bankami;
kierowanie
koordynowanie i nadzorowanie działań podległego pionu organizacyjnego
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
- bieżąca analiza stanu zadłużeń oraz księgowa obsługa zadłużeń w systemie Papirus;
- bieżąca kontrola ratalnej spłaty zadłużeń;
- naliczanie należnych odsetek od spraw sądowych oraz sporządzanie stosownych rozliczeń zakończonych spraw sądowych;
- prowadzenie negocjacji z dłużnikami w sprawie zadłużenia w trybie pozasądowym;
- obsługa korespondencji z dłużnikami w tym upomnienia i wezwania do zapłaty;
- przygotowywanie pozwów o zapłatę w tym wprowadzanie do elektronicznego systemu upominawczego - EPU;
- obsługa i monitoring EPU
pobieranie doręczeń oraz wprowadzanie do systemu wewnętrznego;
- przygotowywanie dokumentacji wymaganej do postępowań sądowych i egzekucyjnych we współpracy z obsługą prawną Spółdzielni;
- przygotowywanie sprawozdań i raportów z zakresu działań windykacyjnych i egzekucyjnych.
Zatrudnienie na 1/2 etatu na umowę o pracę na okres próbny do uzgodnienia z pracodawcą. Po okresie próbnym zatrudnienie na pełen etat
od 1 505 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Konserwator (nr 1001)
Bydgoszcz
Wygasła: 31.03.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Konserwator
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Zarządca osiedla
(nr 0994)
Bydgoszcz
Wygasła: 25.03.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
- bieżące monitorowanie podległych nieruchomości;
- przyjmowanie interwencji mieszkańców podległych nieruchomości oraz przygotowywanie informacji
odpowiedzi i wyjaśnień;
- kontrola realizacji świadczonych usług w zakresie m.in. utrzymania czystości
dezynfekcji
dezynsekcji i utrzymania terenów zielonych;
- udział w postępowaniu wyjaśniającym związanym z naruszaniem Regulaminu porządku domowego oraz interwencje u lokatorów w sprawach naruszenia przepisów tego regulaminu;
- współpraca z Policją
Strażą Miejską i innymi podmiotami w zakresie ładu i porządku w rejonie swojego działania;
- składanie wniosków w sprawach remontów i wykonania decyzji administracyjnych;
- uczestniczenie w czynnościach eksmisyjnych w zakresie objętym przepisami odpowiednich ustaw;
- sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali mieszkalnych lub lokali użytkowych będących w zasobach Spółdzielni
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
- bieżąca analiza stanu zadłużeń oraz księgowa obsługa zadłużeń w systemie Papirus;
- bieżąca kontrola ratalnej spłaty zadłużeń;
- naliczanie należnych odsetek od spraw sądowych oraz sporządzanie stosownych rozliczeń zakończonych spraw sądowych;
- prowadzenie negocjacji z dłużnikami w sprawie zadłużenia w trybie pozasądowym;
- obsługa korespondencji z dłużnikami w tym upomnienia i wezwania do zapłaty;
- przygotowywanie pozwów o zapłatę w tym wprowadzanie do elektronicznego systemu upominawczego - EPU;
- obsługa i monitoring EPU
pobieranie doręczeń oraz wprowadzanie do systemu wewnętrznego;
- przygotowywanie dokumentacji wymaganej do postępowań sądowych i egzekucyjnych we współpracy z obsługą prawną Spółdzielni;
- przygotowywanie sprawozdań i raportów z zakresu działań windykacyjnych i egzekucyjnych
od 1 505 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inspektor Nadzoru Robót Elektrycznych
(nr 0752)
Bydgoszcz
Wygasła: 15.03.2022
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Do głównych zadań należeć będą:
1. Nadzór nad stanem instalacji elektrycznych w zasobach spółdzielni wrazz urządzeniami infrastruktury technicznej.
2. Udział w komisjach oceny stanu instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach
wnioskowanie i zlecanie niezbędnych prac z zakresu robót elektrycznych
3. Nadzory nad remontami z zakresie branży elektrycznej (w tym windy)
kontrola zgodności realizowanych robót z przepisami stosowanymi w spółdzielniach mieszkaniowych
dokumentacją techniczną
ustalonym zakresem robót
Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
4. Przygotowywanie postępowań przetargowych w zakresie branży elektrycznej.
5. Sprawdzanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
Liczba godzin pracy w tygodniu i miesiącu
data rozpoczęcia pracy
oraz wynagrodzenie brutto do uzgodnienia z pracodawcą