1. Pracodawca
  2. Racibórz
  3. SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KOLEJARZ
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KOLEJARZ

RACIBÓRZ, UL. CHEŁMOŃSKIEGO 30 / 1

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Referent ds. techniczno-administracyjnych

Racibórz
Wygasła: 06.09.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • 1. Realizacja całokształtu spraw związanych z gospodarką zasobami mieszkaniowymi. 2. Nadzór nad podległymi pracownikami konserwatorami - gospodarzami zatrudnionymi przez spółdzielnię i zewnętrznymi z firm wykonujących pracę na rzecz spółdzielni. 3. Organizowanie pracy działu technicznego. 4. Gospodarka i planowanie środków finansowych przeznaczonych na eksploatację podstawową. 5. Organizowanie i nadzór nad okresową kontrolą techniczną obiektów budowlanych spółdzielni polegającej na sprawdzaniu stanu technicznego sprawności oraz usuwaniem stwierdzonych uchybień. 6. Nadzór nad rzetelną realizacją zgłoszeń lokatorów w zakresie bieżącej pracy działu oraz prawidłowym prowadzeniem rejestru tych zgłoszeń. 7. Współpraca z organami nadzoru budowlanego i gospodarki komunalnej w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji powierzonych zadań. 8. Przygotowywanie założeń oraz projektów umów w zakresie podległych zadań oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją. 9. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie remontów i eksploatacji zasobów spółdzielni. 10. Przygotowywanie danych do planu remontów spółdzielni. 11. Wybieranie wykonawców i prowadzenie remontów oraz konserwacji bieżącej Spółdzielni. 12. Umiejętne reagowanie na powstałe awarie i nadzór nad ich usuwaniem. 13. Prowadzenie i organizacja gospodarki komunalnej spółdzielni. 14. Uczestniczenie w odbiorach robót wykonywanych przez podmioty zewnętrzne. Mile widziane doświadczenie techniczne
od 2 150 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent ds. techniczno-administracyjnych

Racibórz
Wygasła: 08.07.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • 1. Realizacja całokształtu spraw związanych z gospodarką zasobami mieszkaniowymi. 2. Nadzór nad podległymi pracownikami konserwatorami - gospodarzami zatrudnionymi przez spółdzielnię i zewnętrznymi z firm wykonujących pracę na rzecz spółdzielni. 3. Organizowanie pracy działu technicznego. 4. Gospodarka i planowanie środków finansowych przeznaczonych na eksploatację podstawową. 5. Organizowanie i nadzór nad okresową kontrolą techniczną obiektów budowlanych spółdzielni polegającej na sprawdzaniu stanu technicznego sprawności oraz usuwaniem stwierdzonych uchybień. 6. Nadzór nad rzetelną realizacją zgłoszeń lokatorów w zakresie bieżącej pracy działu oraz prawidłowym prowadzeniem rejestru tych zgłoszeń. 7. Współpraca z organami nadzoru budowlanego i gospodarki komunalnej w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji powierzonych zadań. 8. Przygotowywanie założeń oraz projektów umów w zakresie podległych zadań oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją. 9. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie remontów i eksploatacji zasobów spółdzielni. 10. Przygotowywanie danych do planu remontów spółdzielni. 11. Wybieranie wykonawców i prowadzenie remontów oraz konserwacji bieżącej Spółdzielni. 12. Umiejętne reagowanie na powstałe awarie i nadzór nad ich usuwaniem. 13. Prowadzenie i organizacja gospodarki komunalnej spółdzielni. 14. Uczestniczenie w odbiorach robót wykonywanych przez podmioty zewnętrzne
od 2 150 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne