Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Szukam osób, które nie chcą się nudzić i lubią tworzyć nowe rzeczy oraz chcą mieć duży wpływ na tworzone usługi. Rozwijamy back-end, aplikację mobilną, API, integracje z kolejnymi partnerami i serwisy internetowe, analizujemy dane
Używamy głównie Python/ Django/ DRF i HTML/CSS/JavaScript, na plus dodatkowa znajomość DevOps, docker, React.js, next.js
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
UX/UI Junior Designer
Cybernetyki 19B, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 17.01.2024
część etatu
umowa o dzieło
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Tworzenie nowych lub rozwój istniejących produktów cyfrowych (aplikacja, landing page, strony www)
Projektowanie prototypów w programie Figma lub Sketch czy InVision
Twój projekt będzie najczęściej realizowany w SCRUMie
Projektowanie UI,
Zapewnienie spójnego interfejsu i warstwy wizualnej pomiędzy wszystkimi produktami i usługami,
Współpraca z działem marketingu i programistami,
Projektowanie grafik do kreacji reklamowych i social media,
Zarządzanie kompletnym cyklem życia produktu, włączając w to tworzenie strategii, planowanie, rozwój, wdrożenie i monitorowanie produktu
Przejęcie odpowiedzialności za rozwój produktów, zarządzanie portfelem produktów i ustalanie priorytetów
Współpraca z zespołem projektowym i działami takimi jak marketing, sprzedaż, inżynieria, dział wsparcia klienta itp
Przeprowadzanie badań rynkowych, analiza konkurencji i trendów rynkowych, aby dostosować strategię produktu
Tworzenie roadmapy produktu, definiowanie wymagań produktowych i specyfikacji technicznych
Monitorowanie wyników produktu, analiza danych, identyfikowanie i ocena możliwości rozwoju
Przygotowywanie raportów i prezentacji dla zarządu i innych zainteresowanych strony w celu reprezentowania i przedstawienia wyników produktu
Zarządzanie budżetem produktu, śledzenie kosztów i dochodów
Utrzymywanie ścisłej współpracy z kierownictwem (CEO, CMO, CTO), udział w planowaniu strategicznym i podejmowanie decyzji odnośnie długoterminowych celów produktu
Planning, executing, and optimizing digital marketing campaigns or other agreed activities to achieve specific business objectives, including brand awareness, customer acquisition, and lead generation
Collaborate with marketing and sales teams to align strategies with business goals
Planning, executing, and optimizing digital marketing campaigns or other agreed activities to achieve specific business objectives, including brand awareness, customer acquisition, and lead generation
Campaign Development: Create and manage multi-channel lead generation campaigns, including email marketing, social media, content marketing, webinars, events, and other relevant channels
B2B Campaign Management: Plan, execute, and optimize lead generation campaigns across various online platforms (e.g., Google Ads, Facebook, LinkedIn). Monitor campaign performance, analyze data, and adjust strategies to improve results using campaign management tools and software to track and analyze performance metrics
Developing and implementing a content marketing strategy on our portal and other social media platforms dedicated to the B2B buyer personas, including LinkedIn. Creating engaging content such as blog posts, whitepapers, articles, webinars, and videos
Work to select external agencies, vendors, and partners to coordinate campaign execution and performance evaluation. Directly manage the relationships to ensure deliverables are met efficiently
Conversion Optimization: Implement A/B testing and other optimization techniques to enhance the effectiveness of lead generation efforts. Identify opportunities for improving conversion rates and reducing friction in the lead capture process
Budget management: Responsible for budget allocation across different channels, platforms, and agencies. Monitor spending and ensure all campaigns are cost-effective
Generate regular reports on campaign performance
Lead Nurturing and Database Management: Develop lead nurturing workflows to guide prospects through the buyer's journey, create automated email sequences and content paths that address different stages of the sales funnel; build and maintain a robust database of leads and prospects. Regularly clean and segment the database for targeted and personalized outreach
Partnerships and Networking: Identify potential partnership opportunities, collaborations, and industry events to enhance lead-generation efforts and increase brand visibility
Collaboration: Work closely with the sales team to ensure smooth handover of leads and alignment on lead qualification criteria to ensure the highest lead-to-sales conversion
Market Research: Stay informed about industry trends, competitor activities, and customer needs to adjust lead generation strategies accordingly