Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Wykonywanie czynności administracyjno-porządkowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1736), w tym min
1) ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,
2) kontrola wywiązywania się właścicieli i zarządców nieruchomości z obowiązków
utrzymania należytego stanu sanitarno-porządkowego,
3) kontrola spokoju i porządku na terenie szkół i w bezpośrednim sąsiedztwie,
4) współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas
zgromadzeń i imprez publicznych,
5) czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego – w ramach posiadanych uprawnień,
prowadzenie projektów współfinansowanych ze środków krajowych i UE,
współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Gminy Nieporęt w zakresie kompletowania informacji oraz przygotowania dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosków o dofinansowanie inwestycji gminnych, przygotowywanie, nadzór i weryfikacja wniosków o dofinansowanie oraz wniosków o płatność projektów z funduszy zewnętrznych,
udział w ustalaniu źródeł finansowania zadań oraz wykonanie zadań niezbędnych w zakresie pozyskiwania środków z zewnętrznych źródeł finansowania,
udział w przygotowywaniu odpowiedniej dokumentacji w zakresie udzielania zamówień publicznych w zakresie prowadzonych projektów,
udział w opracowywaniu dokumentów strategicznych gminy, w tym programów i planów, niezbędnych do pozyskiwania środków zewnętrznych i realizacji projektów,
prowadzenie spraw związanych z zawieraniem, zmianą umów o dofinansowanie projektów gminnych rekomendowanych do dofinansowania,
bieżący monitoring i ewaluacja zrealizowanych projektów współfinansowanych ze środków krajowych i UE,
monitorowanie i sporządzanie bieżących informacji dotyczących możliwości pozyskania przez gminę dodatkowych środków finansowych na realizację zadań inwestycyjnych gminy,
uczestnictwo w gminnych zespołach projektowych,
sporządzanie sprawozdań z wykorzystania środków zewnętrznych oraz prowadzenie bazy danych złożonych Projektów,
udzielanie informacji organom kontrolującym szczebla krajowego i europejskiego, na każdym etapie realizacji projektu, przygotowywanie wyjaśnień oraz weryfikacja dokumentacji podlegającej kontroli,
współpraca z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie wspólnego składania wniosków aplikacyjnych i wspólnej realizacji przedsięwzięć dofinansowywanych ze środków zewnętrznych,
informowanie gminnych jednostek organizacyjnych o możliwościach pozyskania środków na zadania realizowane w ramach ich działalności
Wykonywanie czynności administracyjno-porządkowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1736), w tym min
1) ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,
2) kontrola wywiązywania się właścicieli i zarządców nieruchomości z obowiązków
utrzymania należytego stanu sanitarno-porządkowego,
3) kontrola spokoju i porządku na terenie szkół i w bezpośrednim sąsiedztwie,
4) współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas
zgromadzeń i imprez publicznych,
5) czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego – w ramach posiadanych uprawnień,
Inspektor ds. inwestycji - sieć wodno-kanalizacyjna
plac Wolności 1, Nieporęt (pow. legionowski)
Wygasła: 30.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie spraw związanych z projektowaniem, budową i modernizacją sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy, w tym:
ustalanie planów rzeczowo – finansowych realizacji inwestycji,
monitorowanie realizacji inwestycji, prowadzenie nadzoru technicznego inwestycji, kontrola i nadzór nad realizacją umów w sprawie wykonania inwestycji, sporządzanie protokołów odbiorów, załatwianie spraw w zakresie powoływania i nadzorowania wykonania umów przez inspektorów nadzoru inwestorskiego, opracowywanie sprawozdań rzeczowo – finansowych z realizacji inwestycji,
współudział w zlecaniu i przygotowywaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej,
podejmowanie działań w zakresie egzekwowania właściwego wykonywania umów inwestycyjnych przez Wykonawców,
zapewnienie właściwego przygotowywania inwestycji: przygotowanie terenów pod realizację inwestycji, uzyskanie właściwych zezwoleń, opinii i uzgodnień wymaganych przepisami, w tym przepisami ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, prawa budowlanego i przepisami o ochronie środowiska oraz koordynowanie działań w powyższym zakresie,
gromadzenie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej planowanych zadań inwestycyjnych,
współpraca z odpowiednimi służbami w zakresie prawidłowego utrzymania urządzeń wodnych i kanalizacyjnych,
przygotowywanie projektów umów w zakresie projektowania i realizacji inwestycji,
przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia w celu przygotowania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ogłoszenia zamówienia publicznego
zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego;
zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne;
zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka;
kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa (co najmniej raz na trzy lata) kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów;
opracowywanie i aktualizowanie, wymagającego akceptacji kierownika jednostki organizacyjnej, planu ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej, w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego, i nadzorowanie jego realizacji;
prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych;
prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających;
prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto,
przekazywanie odpowiednio ABW lub SKW do ewidencji osób uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych, a także osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub wobec których podjęto decyzję o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa, na podstawie wykazu, o którym mowa w pkt 8
kierowanie Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej oraz reprezentowanie go na zewnątrz,
prowadzenie gospodarki finansowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej,
realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej oraz innych zadań zleconych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
składanie Radzie Gminy sprawozdań z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, oraz przedstawianie potrzeb w zakresie pomocy społecznej,
przygotowywanie projektów uchwał oraz innych materiałów przedkładanych organom Gminy,
przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych przy ścisłej współpracy ze Skarbnikiem Gminy,
organizowanie pracy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w sposób zapewniająca
sprawne wykonywanie zadań,
udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w trudnych sytuacjach życiowych osobom potrzebującym,
współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, fundacjami, stowarzyszeniami w celu realizacji zadań społecznych,
wykonywanie obowiązków w granicach pełnomocnictw udzielonych przez Wójta oraz wykonywanie innych obowiązków wynikających ze Statutu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Główny Specjalista ds. Inwestycji w Dziale Inwestycji
plac Wolności 1, Nieporęt (pow. legionowski)
Wygasła: 23.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zapewnienie właściwego przygotowania inwestycji, przygotowanie terenów pod realizację inwestycji, przygotowanie właściwych zezwoleń, opinii i uzgodnień wymaganych przepisami ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, prawa budowlanego oraz przepisami ochrony środowiska i koordynowanie działań w powyższym zakresie,
monitorowanie realizacji inwestycji, kontrola i nadzór nad realizacją umów w sprawie wykonania inwestycji na podstawie zlecenia Gminy, sporządzanie protokołów odbioru, załatwianie spraw związanych z organizacją procesu inwestycyjnego, w tym w zakresie wyboru inspektorów nadzoru inwestorskiego,
podejmowanie działań w zakresie egzekwowania właściwego wykonywania umów inwestycyjnych przez Wykonawców,
zapewnienie właściwego przygotowania inwestycji , przygotowanie terenów pod realizację inwestycji, przygotowanie właściwych zezwoleń, opinii i uzgodnień wymaganych przepisami ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, prawa budowlanego oraz przepisami ochrony środowiska i koordynowanie działań w powyższym zakresie,
opracowywanie sprawozdań rzeczowo-finasowych z realizacji inwestycji,
współpraca w zakresie udzielania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przepisami o zamówieniach publicznych oraz prowadzenie odpowiednich procedur związanych z realizacją zamówień publicznych w zakresie inwestycji w tym:
a) przygotowywanie opisów przedmiotów zamówienia i warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego