Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Koordynowanie wizyt oraz zapewnienie odpowiedniej obsługi gości (przyjmowanie i obsługa gości w siedzibie firmy, informowanie pracowników o przybyciu gości, kierowanie gości do właściwych osób/pomieszczeń, serwis kawowy)
Udzielanie podstawowych informacji na temat zakresu działalności Firmy
Organizacja transportu dla gości
Prowadzenie rejestrów przychodzących oraz wychodzących gości i pracowników
Obsługa centrali telefonicznej (odbieranie oraz łączenie rozmów)
Przyjmowanie i wydawanie artykułów biurowych i zaopatrzenia
Processing customer orders and inquiries in the SAP system
Collaborating with the production plant to ensure the availability of devices, timely order fulfilment, and placing orders to replenish local warehouse stocks
Supervising the fulfilment of customer orders from the stage of entry to the stage of completion
Coordinating shipments of finished products with the logistics department and managing documentation
Checking and updating prices and trade conditions in the ERP system
Responding to customer requests, and providing information on orders and delivery schedules
Handling customer complaints, and forwarding them to the relevant internal departments for resolution
Conducting written and telephone correspondence with partners, providing support, and issuing necessary documents
Providing general office and administrative support, including handling phone calls, correspondence, maintaining files, and office supplies
Coordinating direct actions to achieve the expected quality of cooperation with dedicated clients in the assigned region and collaboration with internal structures
Participating in the implementation and standardization of regional processes and ensuring the best customer service standards
Supporting office work and the supervisor in daily tasks, including overseeing documentation, circulation, and maintaining high communication standards
Supporting communication and cooperation with structures in the region
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za codzienną sprzedaż produktów i usług za pośrednictwem rozmów telefonicznych. Będzie to obejmować identyfikację potrzeb klienta biznesowego, prezentację oferty, przygotowywanie ofert handlowych, weryfikację dokumentów Klienta oraz zamykanie sprzedaży
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista/ka ds. wsparcia jednostek biznesowych / Customer Support Specialist
Warszawa
Wygasła: 21.02.2024
pełny etat
umowa o pracę tymczasową
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wspieranie jednostek biznesowych w zarządzaniu spotkaniami i kongresami
Weryfikacja procesów wewnętrznych pod kątem zgodności z procedurami
Przygotowywanie wniosków w systemach wewnętrznych, przeprowadzanie kontroli wytycznych dla dostawców
Wsparcie pracowników terenowych i innych podmiotów biznesowych w wymaganych krokach proceduralnych
Bieżąca kontrola procesów wewnętrznych pod kątem dokładności i terminowości
Zarządzanie rozliczaniem faktur, przetwarzanie zamówień oraz bezpośrednia współpraca z dostawcami poprzez zapewnienie pełnej komunikacji pomiędzy stronami
Opieka nad procesami z cyklu życia pracownika: zatrudnianie, zmiana warunków zatrudnienia, ustanie stosunku pracy, odpowiedzialność za bieżącą wymianę dokumentów kadrowych z dostawcą usług kadrowo-płacowych
Przygotowywanie danych i kontrola listy płac we współpracy z dostawcą usług płacowych
Nadzór nad procesem ewidencji czasu pracy i absencji
Koordynacja programów benefitowych dla Pracowników Spółki
Nadzór nad poprawnością i terminowością wstępnych, okresowych oraz kontrolnych badań lekarskich medycyny pracy
Pierwsza linia kontaktu w przypadku zapytań od pracowników w zakresie kadrowo-płacowym
Naszym Klientem jest firma działająca w branży paliw i obecnie szukamy osoby na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za codzienną sprzedaż produktów i usług za pośrednictwem rozmów telefonicznych (cold calling). Będzie to obejmować identyfikację potrzeb klienta biznesowego, prezentację oferty, przygotowywanie ofert handlowych, weryfikację dokumentów Klienta oraz zamykanie sprzedaży
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. administracyjnej obsługi klienta (branża ubezpieczeniowa)
Warszawa
Wygasła: 04.01.2024
pełny etat
umowa o pracę tymczasową
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rejestracja wniosków klientów
Obsługa dyspozycji Klientów i Urzędów,
Obsługi zmian w umowach (m.in. zmiany danych, zmiany warunków, cesje)
Zamykanie umów
Zawieszenia/wznowienia umów
Wysyłka duplikatów dokumentacji ubezpieczeniowej
Realizacja zwrotów, nadpłat
Windykacja płatności składek (miękka)
Zakładanie spraw do realizacji dyspozycji przez inne jednostki
Bieżące wsparcie administracyjne w procesach obsługi klienta
Pełnienie roli osoby kontaktowej we wszystkich kwestiach podatkowych w JLR Inchcape w Polsce oraz odpowiedzialność za zarządzanie procesem Tax Compliance
Odpowiedzialność za sporządzanie i przegląd deklaracji podatkowych, w tym: VAT, CIT, WHT, a także podatków odroczonych
Przygotowanie raportów JPK - odpowiedzialność za prawidłowość i terminowość rozliczeń
Przygotowanie danych do deklaracji Intrastat
Ścisła współpraca z Głównym Księgowym, Kontrolerem Finansowym, Regionalnym FD oraz zespołem Kontroli Wewnętrznej w zakresie procedur, przeglądów i monitorowania zgodności
Zapewnienie terminowego i dokładnego przygotowania pakietów sprawozdawczości podatkowych zgodnie z wymaganiami Grupy
Współpraca z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz przedstawicielami organów administracji skarbowej
Przygotowanie dokumentacji na potrzeby audytów i kontroli skarbowych
Tworzenie oszałamiających wizualnie i intuicyjnych interfejsów użytkownika dla projektów gier mobilnych zgodnie z najlepszymi praktykami projektowania zorientowanego na użytkownika w różnych stylach wizualnych
Współpraca z zespołami UX, produktowymi i projektowymi, aby wyobrazić sobie, określić i zdefiniować funkcje, które zaowocują angażującym i przyjaznym dla użytkownika projektem UI
Tworzenie grafiki 2D i projektów wizualnych dla interfejsów użytkownika (ikony, obiekty, logo, banery)
Dostarczanie elementów interfejsu zarówno z kreatywnego, jak i technicznego punktu widzenia
Opracowywanie moodboardów i pomoc w projektowaniu wizualnym funkcji
Współpraca z zespołem artystycznym w zakresie definiowania/przestrzegania tematycznego stylu artystycznego
Współpraca z UI Lead w celu osiągnięcia pożądanego kierunku wizualnego i zapewnienia spójności w każdym projekcie
Ścisła współpraca z zespołem projektowym przy wprowadzeniu ważnych funkcji UX/UI od koncepcji do ukończenia produktu na żywo
Współpraca z inżynierami przy implementacji zasobów w silniku (Unity)
Tworzenie kompleksowych szkieletów, przepływów użytkowników i specyfikacji projektowych
Utrzymywanie spójności projektu UX poprzez wykorzystanie istniejących paradygmatów UX i zrozumienie, kiedy należy ustanowić nowe konwencje i wzorce projektowe
Udział w procesach przedprodukcyjnych i rozwojowych w celu zapewnienia optymalnego player experience
Tworzenie intuicyjnych interfejsów użytkownika
Współpraca z zespołem Game Design w celu zrozumienia i ulepszenia mechaniki gry oraz z Projektantami UI przy ustalaniu spójnej tożsamości estetycznej i języka
Uczestniczenie w teams review i sesjach informacji zwrotnych, prezentując projekty do oceny i przekazując informacje zwrotne swoim kolegom
Internal Audit Manager - IT and Programme Assurance
Warszawa
Wygasła: 07.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Responsible for delivering the Group IT, Digital and Programme Assurance Plan under the direction of Senior IA Manager – IT, Digital and Programme Assurance
Initially supporting and gradually taking the responsibility of leading the preparation and design of the annual risk-based audit plan through engagement with key stakeholders and ensuring adequate resources to deliver the plan
Day-to-day management of the IT, Digital and Programme Assurance team members, providing guidance to ensure the team is performing independent risk-based reviews in line with Inchcape’s Internal Audit Methodology
Leading and delivering the audit projects in the IT, Digital and Programme Assurance Internal Audit Plan including planning, fieldwork and reporting
Being confident in presenting audit findings and recommendations to management and can influence management’s decisions to strengthen internal controls and address risks based on facts and evidence
Supporting the delivery of Inchcape Internal Audit Data Analytics Strategy including providing training and guidance to the wider Internal Audit team on system controls and data insights
Collaborate closely with multiple stakeholders and assurance providers across all the Regions and Groups as appropriate. Acting as a business partner providing advice to key stakeholders on technology and programme delivery controls
Demonstrating an up to date knowledge of Inchcape’s business, strategy and operating model to identify risk and internal control-focused areas, and applying these assessments to plan, perform, manage and report on the evaluation of system implementations and operations – stay current and credible
Raportowanie korporacyjne podatków zwłaszcza podatku dochodowego wg. standardów USGAAP i Solvency II. Ten obszar będzie obejmował obsługę kilku krajów składających się na region EMEA
Zapewnienie Tax Complianace dla polskiego oddziału naszego klienta w zakresie CIT, VAT, podatku u źródła
Praca projektowa przy wdrażaniu różnych rozwiązań VATowskich w krajach EMEA (np. e-faktury, jednolite pliki kontrolne itp.)
Codzienna interakcja z interesariuszami (CFO, kontrole)
Przygotowywanie ofert i materiałów marketingowych dla klientów
Przeprowadzanie analiz biznesowych w Departamencie Klientów Globalnych
Wsparcie dla Dyrektora Departamentu i Senior Bankiera w zakresie przygotowywania do spotkań (opracowanie danych, prezentacji i materiałów marketingowych)
Współpraca z innymi Departamentami w zakresie rozwoju produktów i usług dla klientów korporacyjnych
Przygotowywanie analiz sektorowych
Wyszukiwanie potencjalnych klientów wśród firm zagranicznych obecnych na polskim rynku
Wspieranie jednostek biznesowych w zarządzaniu spotkaniami i kongresami organizowanych wewnętrznie jak i poza strukturami firmy
Zdobycie solidnej wiedzy na temat procesów wewnętrznych, stała weryfikacji pod kątem zgodności z wewnętrznymi wytycznymi
Przygotowywanie wniosków w systemach wewnętrznych, przeprowadzanie kontroli wytycznych dla dostawców, pomaganie pracownikom terenowym i innym właścicielom działalności biznesowej w wymaganych krokach proceduralnych
Bieżąca kontrola procesów wewnętrznych pod kątem dokładności i terminowości, z zachowaniem wszystkich niezbędnych wymagań dotyczących zgodności z procedurami
Zarządzanie rozliczaniem faktur, przetwarzanie zamówień oraz bezpośrednia współpraca z dostawcami zapewniając dobrą komunikację pomiędzy stronami
Internal Audit Manager - IT and Programme Assurance
Warszawa
Wygasła: 06.10.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
home office work
hybrid work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
Responsible for delivering the Group IT, Digital and Programme Assurance Plan under the direction of Senior IA Manager – IT, Digital and Programme Assurance
Initially supporting and gradually taking the responsibility of leading the preparation and design of the annual risk-based audit plan through engagement with key stakeholders and ensuring adequate resources to deliver the plan
Day-to-day management of the IT, Digital and Programme Assurance team members, providing guidance to ensure the team is performing independent risk-based reviews in line with Inchcape’s Internal Audit Methodology
Leading and delivering the audit projects in the IT, Digital and Programme Assurance Internal Audit Plan including planning, fieldwork and reporting
Being confident in presenting audit findings and recommendations to management and can influence management’s decisions to strengthen internal controls and address risks based on facts and evidence
Supporting the delivery of Inchcape Internal Audit Data Analytics Strategy including providing training and guidance to the wider Internal Audit team on system controls and data insights
Collaborate closely with multiple stakeholders and assurance providers across all the Regions and Groups as appropriate. Acting as a business partner providing advice to key stakeholders on technology and programme delivery controls
Demonstrating an up to date knowledge of Inchcape’s business, strategy and operating model to identify risk and internal control-focused areas, and applying these assessments to plan, perform, manage and report on the evaluation of system implementations and operations – stay current and credible
Przeprowadzanie niezależnej recenzji materiałów promocyjnych lub naukowych dotyczących leków i szczepionek na receptę, uzyskanych z działu marketingu na użytek prelegentów i przedstawicieli handlowych i zapewnienie ich zgodności ze standardami firmy, lokalnym kodeksem postępowania i EFPIA
Współpraca z kluczowymi stronami zainteresowanymi na poziomie lokalnym i regionalnym
Współpraca z wewnętrznymi interesariuszami w celu ustalenia materiałów szkoleniowych i identyfikacji luk szkoleniowych, opracowywanie naukowych materiałów szkoleniowych i szkolenie współpracowników
podnoszenie świadomości w tematach z obszaru terapii w mediach społecznościowych firmy
Proaktywne prowadzenie i/lub wykonywanie czynności związanych z zamknięciem okresu i działalnością operacyjną zgodnie z US GAAP
Aktywne wspieranie działań operacyjnych, w tym dostarczanie komentarzy do analizy trendów BS i P&L na koniec miesiąca dla Controllership
Wspieranie przygotowania i kontrola okresowych rozliczeń rachunkowych zapewniających kompletność i jakość bilansów dla wybranych podmiotów EMEA i grup kont m.in. rozliczenia międzyokresowe kosztów, listy płac, leasing i środki trwałe
Wsparcie procesu uzgodnienia sald pomiędzy podmiotami w grupie
Zapewnienie, że cała działalność księgowa jest odpowiednio udokumentowana i obsługiwana zgodnie z kontrolami SOX i polityką firmy
Pomoc w wewnętrznych i zewnętrznych audytach finansowych i audytach zgodności, w tym SOX
Analiza ad hoc różnego rodzaju informacji finansowych na prośbę przełożonego
Współpraca z innymi zespołami, np. PTP, OTC, Treasury, FP&A, VAT, Payroll, inni członkowie zespołu Record to Report, proponowanie ulepszeń
Analyzing credit limit requests in SAP and decide credit line that can be granted to customer, thereby making use of financial statements and risk management tools
Pro-actively identify upcoming special credit requirements and look for risk management solutions
Follow up daily worklist in SAP of blocked orders and decide release
Daily contacts with credit insurance providers and credit insurance broker for support
Active claims management
Daily management of multiple credit insurance contracts: declarations, indemnifications
Analyzing bad debt provision and support write-off process and risk evaluation
Active user of detailed recurring and ad hoc reports on Group level in order to provide the management a base for planning, operational management and evaluation of results
Responsibility to execute, support and monitor a variety of logistical activities that are related to the distribution of company products via various warehouses located in the EMEA region
Monitoring of warehouse interfaces (idocs) and inventory follow-up. Assuring proper synchronization of warehouse management systems with SAP
Handling and management of various logistic issues, such as special deliveries, scrap exercises, transportation tests
Following-up on overdue invoices related to deliveries with close cooperation with the accounting team and warehouses
Checks on correctness of inbound and outbound delivery data, investigating and solving possible issues
Assisting in making and analyzing reports and controls
Organizing transports between plants via Transporeon and being a contact point for the forwarding agents
Entering inbound items in the system and compiling data from invoices and shipping documents
Przygotowywanie i aktualizowanie wykazu dokumentów jednostki
Koordynacja procesu wydawania i aktualizacji wewnętrznych aktów normatywnych departamentu, jak również procesu okresowego przeglądu przez komórki organizacyjne departamentu
Aktualizacja rejestru danych związanych z dokumentacją
Weryfikacja i zapewnienie zgodności procedur pod kątem spełniania wymogów Polityki
Koordynacja inicjatyw w zakresie poprawy jakości danych, wdrażanie dobrych praktyk
Uzgodnienie kryteriów i wskaźników oceny jakości dla zidentyfikowanych Grup Danych
Ocena jakości Grup Danych zidentyfikowanych w departamencie
Koordynacja obiegu korespondencji i dokumentów Spółki
Przygotowywanie protokołów z posiedzeń
Rozliczanie wydatków służbowych
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usługowo-serwisowymi
Bieżąca obsługa recepcji, w tym: obsługa połączeń telefonicznych, koordynowanie obiegu dokumentów, współpraca z firmami kurierskimi
Przyjmowanie gości oraz organizowanie przestrzeni w salach konferencyjnych
Zarządzanie kalendarzem spotkań
Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych zgodnie z zapotrzebowaniem biura
Zamawianie cateringu na potrzeby biura
Wsparcie działu Administracji/IT: w kontaktach z dostawcami, przekazywanie pracownikom sprzętów
Wsparcie działu HR: zarządzanie dostawcami benefitów pracowniczych, odpowiedzialność za proces wdrożenia nowych pracowników, odpowiedzialność za proces badań lekarskich pracowników
Profesjonalne reprezentowanie firmy i dbałość o efektywny przepływ informacji
Zarządzanie miesięcznym i rocznym procesem zamykania ksiąg, takim jak rozliczenia międzyokresowe, księgowanie wynagrodzeń i inne zapisy księgowe
Odpowiedzialność za kontrolę/utrzymanie GL
Comiesięczne aktywności związane z P&L/Balance Sheet Review zgodnie z wytycznymi firmy
Wsparcie w przygotowaniu sprawozdań finansowych
Wspieranie ustawowego audytu na koniec roku, audytu wewnętrznego i wymogów regulacyjnych
Wsparcie zespołu podatkowego w zakresie wprowadzania danych finansowych i miesięcznego uzgadniania księgowości podatkowej i VAT
Zarządzanie procesem płatności faktur od dostawców i ich księgowaniem
Przegląd zapisów księgowych przekazywanych przez inne zespoły finansowe i niefinansowe, zwłaszcza w odniesieniu do przychodów i kosztów, umożliwiający zapewnienie integralności dokumentacji finansowej i zarządzanie wydajnością
Wykorzystanie zaawansowanych umiejętności korzystania z MS Excel w celu wdrożenia efektywnych procesów finansowych we współpracy z zespołami offshore i onshore
Automatyzacja procesów i poprawa wydajności poprzez wdrożenie procesów i kontroli End User Computing - może obejmować wykorzystanie Excel, SQL i / lub Python
Ciągły wkład w doskonalenie procesów poprzez: wdrażanie nowych systemów, eliminację prac nieprzynoszących wartości dodanej oraz usprawnianie procedur funkcjonalnych; identyfikowanie możliwości zwiększenia efektywności, w tym migracji zadań; identyfikację słabych punktów w obecnych procesach oraz opracowywanie i wdrażanie skutecznych rozwiązań
Realizacja programu związanego z promowaniem marek na wszystkich platformach automatyzacji marketingu CRM zgodnie z celami biznesowymi firmy
Wykorzystywanie danych i technologii w celu zapewnienia klientom sieci dealerskiej Jaguar Land Rover sprawnej komunikacji z firmą i bezproblemowego dostępu do informacji
Zapewnienie komunikacji i dostarczania treści we wszystkich kanałach cyfrowych i na platformach automatyzacji marketingu (Salesforce) we współpracy z zespołem firmy Inchcape
Śledzenie najnowszych technologii i funkcji związanych z pełnioną rolą oraz dbanie o to, aby organizacja Inchcape JLR Poland korzystała zawsze z najnowszych technologii automatyzacji marketingu
Korzystanie z zasobów cyfrowych i platform automatyzacji marketingu firmy Inchcape i partnerów, takich jak witryny internetowe, systemy automatyzacji marketingu i aplikacje
Przeprowadzanie pomiarów dotyczących platform automatyzacji marketingu i systemów CRM
Zarządzanie projektami z wykorzystaniem platformy Salesforce (w zakresie pielęgnowania leadów – Lead Nurturing) / rozwiązań CRM
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji oraz korespondencji (weryfikacja, segregacja)
Przygotowywanie raportów
Przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem: umów (zlecenia/o pracę/B2B), listów intencyjnych, skierowań na badania, aneksów do umów, oświadczenia o wypowiedzeniu lub rozwiązaniu umowy, świadectw pracy
Rejestracja oraz modyfikacja wniosków związanych z benefitami (opieka zdrowotna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie)
Współpraca z dostawcami i klientami w zakresie kadrowo-księgowym
Rozliczanie i weryfikacja wniosków urlopowych oraz zwolnień lekarskich
Sporządzanie list płac
Zgłaszanie pracowników w ZUS i wyrejestrowanie pracowników w ZUS
Realizacja programu związanego z promowaniem marek na wszystkich platformach automatyzacji marketingu CRM zgodnie z celami biznesowymi firmy
Wykorzystywanie danych i technologii w celu zapewnienia klientom sieci dealerskiej Jaguar Land Rover sprawnej komunikacji z firmą i bezproblemowego dostępu do informacji
Zapewnienie komunikacji i dostarczania treści we wszystkich kanałach cyfrowych i na platformach automatyzacji marketingu (Salesforce) we współpracy z zespołem firmy Inchcape
Śledzenie najnowszych technologii i funkcji związanych z pełnioną rolą oraz dbanie o to, aby organizacja Inchcape JLR Poland korzystała zawsze z najnowszych technologii automatyzacji marketingu
Korzystanie z zasobów cyfrowych i platform automatyzacji marketingu firmy Inchcape i partnerów, takich jak witryny internetowe, systemy automatyzacji marketingu i aplikacje
Przeprowadzanie pomiarów dotyczących platform automatyzacji marketingu i systemów CRM
Zarządzanie projektami z wykorzystaniem platformy Salesforce (w zakresie pielęgnowania leadów – Lead Nurturing) / rozwiązań CRM
Zarządzanie codziennymi wpływami i wypływami gotówki
Wykonywanie tygodniowych i bieżących płatności
Przekierowywanie przelewów i potwierdzeń płatności (w tym poleceń zapłaty i zleceń stałych)
Aktualizowanie baz danych dotyczących codziennych transakcji finansowych
Przygotowywanie prognozy przepływów pieniężnych i analizowanie stanu gotówki
Opracowywanie raportów finansowych dla zarządu
Działanie zgodnie ze standardowymi procedurami w celu poprawy efektywności przekazywania środków, wypłat gotówkowych, zamykania rachunków na koniec miesiąca oraz raportowania między działami
Współpraca z audytorami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi
Kontakt z bankami w celu rozwiązywania wszelkich problemów, zapytań
Rozwiązywanie wszelkich kwestii związanych z wymianą walut
Sporządzanie oraz udział w transakcjach wezwań publicznych, przymusowych wykupów akcji pierwotnych i wtórnych ofert publicznych (IPO, SPO) oraz przyspieszonych ofert akcji (AEO)
Przygotowywanie dokumentów powiązanych z realizowanymi projektami
Przygotowywanie dokumentacji wewnętrznej w związku z transakcjami
Weryfikacja i aktualizacja danych klientów w dedykowanych systemach
Wsparcie zespołu menadżerów ds. zakupów w procesie wyboru dostawców podczas konkursów ofert, negocjacji warunków, w tym tworzenia i negocjacji kontraktów. Samodzielne prowadzenie mniejszych projektów w wyżej wskazanym zakresie
Praca w globalnym systemie zakupowym „Smart” (uzupełnianie potrzebnych danych i plików, zakładanie dostawców, koordynacja przebiegu procesu, w tym terminów, zarządzanie zapytaniami od dostawców, etc.)
Współpraca z innymi działami- w szczególności w ramach prowadzonych konkursów ofert
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji oraz korespondencji (weryfikacja, segregacja)
Przygotowywanie raportów
Przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem: umów (zlecenia/o pracę/B2B), listów intencyjnych, skierowań na badania, aneksów do umów, oświadczenia o wypowiedzeniu lub rozwiązaniu umowy, świadectw pracy
Rejestracja oraz modyfikacja wniosków związanych z benefitami (opieka zdrowotna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie)
Współpraca z dostawcami i klientami w zakresie kadrowo-księgowym
Rozliczanie i weryfikacja wniosków urlopowych oraz zwolnień lekarskich
Sporządzanie list płac
Zgłaszanie pracowników w ZUS i wyrejestrowanie pracowników w ZUS
Specjalista/ka ds. automatyzacji marketingu i systemów CRM
Warszawa
Wygasła: 06.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja programu związanego z promowaniem marek na wszystkich platformach automatyzacji marketingu CRM zgodnie z celami biznesowymi firmy
Wykorzystywanie danych i technologii w celu zapewnienia klientom sieci dealerskiej Jaguar Land Rover sprawnej komunikacji z firmą i bezproblemowego dostępu do informacji
Zapewnienie komunikacji i dostarczania treści we wszystkich kanałach cyfrowych i na platformach automatyzacji marketingu (Salesforce) we współpracy z zespołem firmy Inchcape
Śledzenie najnowszych technologii i funkcji związanych z pełnioną rolą oraz dbanie o to, aby organizacja Inchcape JLR Poland korzystała zawsze z najnowszych technologii automatyzacji marketingu
Korzystanie z zasobów cyfrowych i platform automatyzacji marketingu firmy Inchcape i partnerów, takich jak witryny internetowe, systemy automatyzacji marketingu i aplikacje
Przeprowadzanie pomiarów dotyczących platform automatyzacji marketingu i systemów CRM
Zarządzanie projektami z wykorzystaniem platformy Salesforce (w zakresie pielęgnowania leadów – Lead Nurturing) / rozwiązań CRM
Handling incoming phone calls / e-mails from customers regarding technical issues related to hardware, software, and network
Delivering professional and prompt service to the clients
Keeping records of all customers’ enquiries in the reporting system
Analyzing and resolving most common enquiries by providing step-by-step solutions or using remote access to take control of the computer and solve the problem
Sending more complex enquiries to the relevant IT Support Team
Working with Marketing & business teams in the NE region to provide an adequate data model to help track business performance
Extracting data for analysis & visibility at key operational levels offering qualitative & quantitative insight
Understanding & apply understanding of available data that drives & improves customer experience and optimizes business performance
Helping design local analytics use cases maximize data surfaced
Supporting new reporting requirements arising from marketing activity and ensuring data insights are actionable
Overseeing & ensure end-to-end data quality, testing from the user perspective for context & validation – from data source up to report outcomes
Preparation of customer & marketing performance presentations & reporting with underlying context (data visualization)
Creating & running test scenarios for system functionalities & integrations, ensuring functional requirements are met (ie: customer details flow from websites to CRM)
Supporting launch of marketing automation, covering content upload and functional testing