Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (22)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 22 )
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno - biurowych
Sarabandy 80, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 09.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Organizacja pracy, odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie biura, nadzór nad prawidłowym przepływem informacji w spółce
Zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji – obsługa zamówień, poczty przychodzącej i wychodzącej oraz dokumentów wewnętrznych, w tym handlowych; archiwizacja dokumentów
Współpraca z księgowością, z zewnętrznymi dostawcami usług, urzędami, instytucjami i innymi działami w firmie
Zarządzanie flotą firmowych pojazdów, w tym monitorowanie ich wykorzystania, przekazywanie pojazdów służbowych pracownikom, zawieranie umów ubezpieczenia OC, sporządzenie harmonogramu i nadzór wymiany opon oraz serwisów technicznych i przeglądów okresowych
Przygotowywanie zestawień i rozliczeń płatności od klientów indywidualnych i hurtowych
Kontrola stanów magazynowych i nadzór nad inwentaryzacjami
Nadzór nad dokumentami dotyczącymi dostaw towarów
Kontrola ważności badań lekarskich pracowników, wystawianie skierowań na badania
Obsługa oraz rozliczanie benefitów pracowniczych
Opisywanie i aktualizacja procedur (Księga jakości, HACCP)
Inne zadania, wynikające ze specyfiki zajmowanego stanowiska
Regularne wizyty u klientów (lecznice weterynaryjne) na podległym terenie (Polska północno-wschodnia), zgodnie z cyklicznymi planami i promowanie produktów marki Game Dog
Sprzedaż B2B produktów, pozyskiwanie nowych punktów partnerskich oraz budowanie długofalowych relacji z klientami
Dbałość o realizację planów sprzedażowych oraz realizacja planów jakościowych
Udział w tworzeniu strategii sprzedażowej w kanale weterynaryjnym
Regularne raportowanie działań
Badanie i analiza rynku weterynaryjnego pod kątem możliwości sprzedażowych, analiza trendów
Analiza konkurencji: śledzenie działań konkurencji
Aktywny udział w eventach branżowych (targi weterynaryjne, konferencje naukowe weterynaryjne itd.)
Opracowanie długoterminowej strategii rozwoju marki, obejmującej cele, misję i wartości marki Game Dog Performance Nutrition
Stałe badanie i analiza rynków weterynaryjnego i zoologicznego pod kątem potencjalnego popytu na nowe produkty i możliwości rozwoju produktów dla zwierząt, analiza trendów, preferencji i zachowań konsumenckich
Prowadzenie regularnego researchu naukowego, dotyczącego zagadnień związanych z oferowanymi produktami
Przygotowywanie materiałów merytorycznych dla lekarzy weterynarii i materiałów POSM dla B2B i B2C
Analiza konkurencji: śledzenie działań konkurencji, analiza trendów w żywieniu zwierząt domowych
Identyfikacja docelowej grupy odbiorców i opracowywanie strategii dotarcia do nich
Monitorowanie i zarządzanie wizerunkiem marki Game Dog, dbając o spójność komunikacji i wyglądu produktów na różnych platformach i w różnych kanałach marketingowych
Śledzenie kluczowych wskaźników wydajności związanych z rozwojem marki, takich jak wskaźniki sprzedaży, udział w rynku, poziom rozpoznawalności brandu itp
Identyfikowanie obszarów wymagających poprawy w obszarze rozwoju marki i podejmowanie działań zapobiegawczych i korygujących, proponowanie rozwiązań
Planowanie i realizacja zadań z zakresu organizacji lub udziału marki w eventach branżowych (targi zoologiczne, konferencje naukowe weterynaryjne itd.)
Zapewnienie zgodności wszystkich działań marketingowych i produktów z przepisami prawa i standardami branżowymi
Zarządzanie przydzielonym budżetem i monitorowanie efektywności działań
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. rozwoju marki
Warszawa
Wygasła: 05.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Opracowanie długoterminowej strategii rozwoju marki, obejmującej cele, misję i wartości marki Game Dog Performance Nutrition
Stałe badanie i analiza rynków weterynaryjnego i zoologicznego pod kątem potencjalnego popytu na nowe produkty i możliwości rozwoju produktów dla zwierząt, analiza trendów, preferencji i zachowań konsumenckich
Prowadzenie regularnego researchu naukowego, dotyczącego zagadnień związanych z oferowanymi produktami
Przygotowywanie materiałów merytorycznych dla lekarzy weterynarii i materiałów POSM dla B2B i B2C
Analiza konkurencji: śledzenie działań konkurencji, analiza trendów w żywieniu zwierząt domowych
Identyfikacja docelowej grupy odbiorców i opracowywanie strategii dotarcia do nich
Monitorowanie i zarządzanie wizerunkiem marki Game Dog, dbając o spójność komunikacji i wyglądu produktów na różnych platformach i w różnych kanałach marketingowych
Śledzenie kluczowych wskaźników wydajności związanych z rozwojem marki, takich jak wskaźniki sprzedaży, udział w rynku, poziom rozpoznawalności brandu itp
Identyfikowanie obszarów wymagających poprawy w obszarze rozwoju marki i podejmowanie działań zapobiegawczych i korygujących, proponowanie rozwiązań
Planowanie i realizacja zadań z zakresu organizacji lub udziału marki w eventach branżowych (targi zoologiczne, konferencje naukowe weterynaryjne itd.)
Zapewnienie zgodności wszystkich działań marketingowych i produktów z przepisami prawa i standardami branżowymi
Zarządzanie przydzielonym budżetem i monitorowanie efektywności działań
Regularne wizyty u klientów (lecznice weterynaryjne) na podległym terenie (Polska północno-wschodnia), zgodnie z cyklicznymi planami i promowanie produktów marki Game Dog
Sprzedaż B2B produktów, pozyskiwanie nowych punktów partnerskich oraz budowanie długofalowych relacji z klientami
Dbałość o realizację planów sprzedażowych oraz realizacja planów jakościowych
Udział w tworzeniu strategii sprzedażowej w kanale weterynaryjnym
Regularne raportowanie działań
Badanie i analiza rynku weterynaryjnego pod kątem możliwości sprzedażowych, analiza trendów
Analiza konkurencji: śledzenie działań konkurencji
Aktywny udział w eventach branżowych (targi weterynaryjne, konferencje naukowe weterynaryjne itd.)
Opracowanie długoterminowej strategii rozwoju marki, obejmującej cele, misję i wartości marki Game Dog Performance Nutrition
Stałe badanie i analiza rynków weterynaryjnego i zoologicznego pod kątem potencjalnego popytu na nowe produkty i możliwości rozwoju produktów dla zwierząt, analiza trendów, preferencji i zachowań konsumenckich
Prowadzenie regularnego researchu naukowego, dotyczącego zagadnień związanych z oferowanymi produktami
Przygotowywanie materiałów merytorycznych dla lekarzy weterynarii i materiałów POSM dla B2B i B2C
Analiza konkurencji: śledzenie działań konkurencji, analiza trendów w żywieniu zwierząt domowych
Identyfikacja docelowej grupy odbiorców i opracowywanie strategii dotarcia do nich
Monitorowanie i zarządzanie wizerunkiem marki Game Dog, dbając o spójność komunikacji i wyglądu produktów na różnych platformach i w różnych kanałach marketingowych
Śledzenie kluczowych wskaźników wydajności związanych z rozwojem marki, takich jak wskaźniki sprzedaży, udział w rynku, poziom rozpoznawalności brandu itp
Identyfikowanie obszarów wymagających poprawy w obszarze rozwoju marki i podejmowanie działań zapobiegawczych i korygujących, proponowanie rozwiązań
Planowanie i realizacja zadań z zakresu organizacji lub udziału marki w eventach branżowych (targi zoologiczne, konferencje naukowe weterynaryjne itd.)
Zapewnienie zgodności wszystkich działań marketingowych i produktów z przepisami prawa i standardami branżowymi
Zarządzanie przydzielonym budżetem i monitorowanie efektywności działań
Opracowanie długoterminowej strategii marketingowej, obejmującej cele, misję i wartości marki Game Dog Performance Nutrition
Stałe badanie i analiza rynków weterynaryjnego i zoologicznego pod kątem potencjalnego popytu na nowe produkty i możliwości rozwoju produktu, analiza trendów, preferencji i zachowań konsumenckich
Analiza konkurencji: śledzenie działań konkurencji, analiza trendów
Identyfikacja docelowej grupy odbiorców i opracowywanie strategii dotarcia do nich
Monitorowanie i zarządzanie wizerunkiem marki Game Dog, dbając o spójność komunikacji i wyglądu produktów na różnych platformach i w różnych kanałach marketingowych
Śledzenie kluczowych wskaźników wydajności związanych z rozwojem marki, takich jak wskaźniki sprzedaży, udział w rynku, poziom rozpoznawalności brandu itp
Identyfikowanie obszarów wymagających poprawy w obszarze rozwoju marki i podejmowanie działań zapobiegawczych i korygujących, proponowanie rozwiązań
Przygotowywanie materiałów merytorycznych dla lekarzy weterynarii i materiałów POSM dla B2B i B2C
Planowanie i realizacja zadań z zakresu udziału marki w eventach branżowych (targi, konferencje naukowe itd.)
Zapewnienie zgodności wszystkich działań marketingowych i produktów z przepisami prawa i standardami branżowymi
Zarządzanie przydzielonym budżetem i monitorowanie efektywności działań
Prowadzenie i rozwój komunikacji w mediach społecznościowych
Tworzenie i obróbka prostych materiałów graficznych (Canva)
Planowanie oraz realizacja kampanii reklamowych w sieci (Google Ads) oraz mediach społecznościowych (Facebook, Instagram)
Content marketing: Nadzór, tworzenie oraz redagowanie treści na firmowych stronach internetowych, sklepie internetowym i social mediach, zgodnie z zasadami SEO
Analiza statystyk wraz z raportowaniem działań oraz wyników prowadzonych działań
Kreowanie i wdrażanie narzędzi wspierających sprzedaż (akcje edukacyjne i promocyjne, reklama w prasie branżowej, PR, gadżety i inne materiały marketingowe)