Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (1 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 1 )
Kierownik działu Call Center
Bydgoszcz
Wygasła: 10.04.2022
pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa o pracę
kontrakt B2B
Obowiązki:
Wybranie i wdrożenie systemu call center w spółce
Zarządzanie zespołem rozproszonym (10 osób)
Zarządzanie jakością pracy podległego zespołu
Prowadzenie szkoleń, spotkań motywacyjnych, rozwijanie kompetencji zespołu
Odpowiedzialność za rekrutację i wdrażanie nowych pracowników
Opracowanie raportów pozwalających na zarządzanie efektywnością i jakością wykonywanych zadań w zespole
Odpowiedzialność za osiąganie wskaźników efektywnościowych podległego zespołu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne