Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowa Spółki, w tym m.in.: prowadzenie dokumentacji osobowej oraz jej archiwizacja; sporządzanie dokumentów ze stosunku pracy, m.in. umów o pracę, porozumień zmieniających, wypowiedzeń, świadectw pracy, zawiadomień o nałożeniu kar porządkowych; kierowanie na badania profilaktyczne – oraz monitorowanie terminów ich ważności
Kompleksowa obsługa ZFŚS
Rejestracja danych w systemie SAP HCM oraz monitorowanie poprawności wprowadzonych danych
Korespondencja z instytucjami zewnętrznymi
Sporządzanie raportów, statystyk i zestawień na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
Przygotowywanie miesięcznych lub rocznych deklaracji w ZUS, PFRON, GUS
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie tworzenia i aktualizacji wewnętrznych aktów normatywnych
Przygotowywanie danych, udział lub reprezentowanie wybranych Spółki w audytach i kontrolach wewnętrznych oraz zewnętrznych z obszaru kadr
Przygotowywanie analiz i raportów finansowych i analiz w obszarach sprzedaży i produkcji
Opracowywanie oraz analiza wskaźników efektywnościowych (KPI)
Sporządzanie raportów CAPEX
Raportowanie do GUS
Analiza opłacalności projektów
Tworzenie nowych i usprawnianie istniejących narzędzi optymalizujących oraz automatyzujących procesy raportowania w obszarze kontrolingowo - finansowym
Raportowanie zgodne z obowiązującą strukturą organizacyjną (także na poziomie Business Unit’u)
Przygotowywanie analiz i raportów finansowych i analiz w obszarach sprzedaży i produkcji
Opracowywanie oraz analiza wskaźników efektywnościowych (KPI)
Sporządzanie raportów CAPEX
Raportowanie do GUS
Analiza opłacalności projektów
Tworzenie nowych i usprawnianie istniejących narzędzi optymalizujących oraz automatyzujących procesy raportowania w obszarze kontrolingowo - finansowym
Raportowanie zgodne z obowiązującą strukturą organizacyjną (także na poziomie Business Unit’u)
Tworzenie i aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz oceny związanej z ryzkiem oraz zagrożeniem wybuchu
Przeprowadzanie kontroli w zakresie przestrzegania przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych oraz ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
Sprawowanie kontroli i nadzoru nad urządzeniami przeciwpożarowymi, przeciwwybuchowymi i podręcznym sprzętem gaśniczym
Nadzorowanie podmiotów zewnętrznych świadczących usługi w zakresie napraw, konserwacji, przeglądów urządzeń przeciwpożarowych, przeciwwybuchowych i podręcznego sprzętu gaśniczego
Sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
Nadzór nad nowo powstałymi urządzeniami przeciwpożarowymi i przeciwwybuchowymi
Uczestnictwo w zespołach odbiorowych urządzeń przeciwpożarowych i przeciwwybuchowych
Wsparcia kadry kierowniczej zakładów produkcyjnych w zakresie ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
Aktywny udział w spotkaniach projektowych
Planowanie potrzeb w zakresie remontów, inwestycji i bieżących zakupów dotyczących zabezpieczeń Ppoż
Udział w opracowaniu wytycznych, instrukcji i zarządzeń wewnętrznych w zakresie ochrony Ppoż
Sporządzanie rocznych raportów przedstawiających informację o stanie ochrony Ppoż oraz mających na celu poprawę stanu ochrony Ppoż
Zastosowanie w praktyce Twojej znajomości przepisów prawnych w zakresie BHP oraz dobrych praktyk nowoczesnego zarządzania obszarem zdrowia i bezpieczeństwa
Tworzenie i promowanie bezpiecznych standardów pracy w środowisku produkcyjnym
Współtworzenie nowoczesnego Zespołu BHP, w międzynarodowej, rozwijającej się grupie chemicznej z silną pozycją na rynkach globalnych
Jeśli chcesz być odpowiedzialna/y za:
Udział w ciekawych projektach podnoszących poziom bezpieczeństwa (organizacja eventów z zakresu BHP)
Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, z uwzględnieniem dobrych praktyk i najnowszych rozwiązań technologicznych
Współtworzenie i realizację programów rozwijających kulturę bezpieczeństwa
Wspieranie pracowników, managerów i Zarządu w kreowaniu bezpiecznych warunków pracy
Współpracę w sieci specjalistów BHP w Grupie CIECH
oraz oczywiście pewne podstawy:
Bycie wzorem do naśladowania w zakresie przestrzegania przepisów i zasad BHP
Wykonywanie zadań opisanych Rozporządzeniem w sprawie służby BHP m.in. udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji, koordynacja prac komisji BHP, przygotowywanie okresowych analiz stanu BHP oraz prezentacja danych kadrze zarządzającej, przeprowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, czy udział w odbiorze obiektów budowalnych, maszyn i urządzeń
Tworzenie i aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz oceny związanej z ryzkiem oraz zagrożeniem wybuchu
Przeprowadzanie kontroli w zakresie przestrzegania przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych oraz ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
Sprawowanie kontroli i nadzoru nad urządzeniami przeciwpożarowymi, przeciwwybuchowymi i podręcznym sprzętem gaśniczym
Nadzorowanie podmiotów zewnętrznych świadczących usługi w zakresie napraw, konserwacji, przeglądów urządzeń przeciwpożarowych, przeciwwybuchowych i podręcznego sprzętu gaśniczego
Sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
Nadzór nad nowo powstałymi urządzeniami przeciwpożarowymi i przeciwwybuchowymi
Uczestnictwo w zespołach odbiorowych urządzeń przeciwpożarowych i przeciwwybuchowych
Wsparcia kadry kierowniczej zakładów produkcyjnych w zakresie ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
Aktywny udział w spotkaniach projektowych
Planowanie potrzeb w zakresie remontów, inwestycji i bieżących zakupów dotyczących zabezpieczeń Ppoż
Udział w opracowaniu wytycznych, instrukcji i zarządzeń wewnętrznych w zakresie ochrony Ppoż
Sporządzanie rocznych raportów przedstawiających informację o stanie ochrony Ppoż oraz mających na celu poprawę stanu ochrony Ppoż
Zastosowanie w praktyce Twojej znajomości przepisów prawnych w zakresie BHP oraz dobrych praktyk nowoczesnego zarządzania obszarem zdrowia i bezpieczeństwa
Tworzenie i promowanie bezpiecznych standardów pracy w środowisku produkcyjnym
Współtworzenie nowoczesnego Zespołu BHP, w międzynarodowej, rozwijającej się grupie chemicznej z silną pozycją na rynkach globalnych
Jeśli chcesz być odpowiedzialna/y za:
Udział w ciekawych projektach podnoszących poziom bezpieczeństwa (organizacja eventów z zakresu BHP)
Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, z uwzględnieniem dobrych praktyk i najnowszych rozwiązań technologicznych
Współtworzenie i realizację programów rozwijających kulturę bezpieczeństwa
Wspieranie pracowników, managerów i Zarządu w kreowaniu bezpiecznych warunków pracy
Współpracę w sieci specjalistów BHP w Grupie CIECH
oraz oczywiście pewne podstawy:
Bycie wzorem do naśladowania w zakresie przestrzegania przepisów i zasad BHP
Wykonywanie zadań opisanych Rozporządzeniem w sprawie służby BHP m.in. udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji, koordynacja prac komisji BHP, przygotowywanie okresowych analiz stanu BHP oraz prezentacja danych kadrze zarządzającej, przeprowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, czy udział w odbiorze obiektów budowalnych, maszyn i urządzeń
Aktywny udział w zadaniach audytu wewnętrznego (przeglądy procesów biznesowych, przeglądy zwinne i projekty doradcze) obejmujących cały cykl projektu: definiowanie celów audytu, planowanie, pracę w terenie i przygotowywanie raportów z audytu pod nadzorem Kierownika Audytu Wewnętrznego i/lub Dyrektora Audytu Wewnętrznego,
Proaktywne identyfikowanie i proponowanie obszarów optymalizacji badanych procesów,
Udział w przekazywaniu wniosków i rekomendacji z audytów kierownictwu wyższego szczebla,
Kontrola procesów audytowych zgodnie z określonymi celami i wymaganiami,
Uczestnictwo we wszystkich etapach procesu zarządzania ryzykiem korporacyjnym i proponowanie usprawnień w procesach
Wykonywanie bieżących działań następczych w związku z zaleceniami audytu i wspieranie wdrażania działań zarządczych z poprzednich projektów,
We are seeking a highly motivated and experienced Senior Sales Data Analyst to join our dynamic team. The successful candidate will be responsible for providing regular reports on sales, recommending pricing policies, and analyzing product baskets. They will work closely with our innovative team to develop and implement data-driven solutions that drive business growth
KEY RESPONSIBILITIES:
Generate regular reports on sales performance and trends
Analyze product baskets to identify opportunities for growth and optimization
Recommend pricing policies based on data analysis and market trends
Collaborate with cross-functional teams to develop and implem.ent data-driven solutions
Communicate insights and recommendations to key stakeholders
Be an active player in contract preparation and price negotiations process
Wykonywanie analiz chemicznych (ilościowych, jakościowych, instrumentalnych) - kontrola jakości produktów, znajomość wyposażenia i umiejętność posługiwania się nim na wysokim poziomie
Pobór prób do badań oraz wykonywanie analiz fizykochemicznych zgodnie z planami kontroli i badań procesu produkcyjnego i wyrobów gotowych
Sporządzanie dokumentacji z przeprowadzonych badań
Obsługa i nadzór nad urządzeniami kontrolno-pomiarowymi i aparaturą laboratoryjną
Zapoznanie się z dokumentacją techniczną i umiejętność korzystania z wiedzy w niej zawartej
Administracja i diagnostyka systemów sterowania (zdalna i bezpośrednia), re-instalacje systemów, aktualizacje oprogramowania
Planowanie, przygotowywanie i realizacja prac dotyczących Systemów Sterowania, analizy stanu technicznego Systemów Sterowania, w tym prac związanych ze zlecaniem badań stanu technicznego oraz nadzorem nad ich realizacją
Prowadzenie działań utrzymania ruchu i remontów Systemów Sterowania tj. programowalnych urządzeń sterujących (sterowniki DCS, PLC, stacje operatorskie, serwery, urządzenia komunikacji pomiędzy systemami sterowania
Modyfikacja istniejących projektów i ustalanie potrzeb remontowych
Udział w procesach inwestycyjnych – nowych projektach w zakresie opiniowania dokumentacji, uzgodnieniach projektowych, rozruchach instalacji i zakupach części zamiennych
Odbiór urządzeń oraz udział w odbiorach: instalacji po remontach, modernizacjach, inwestycjach. Obecność przy przekazywaniu ich do ruchu
Współpraca z dostawcami oraz biznesem w danym obszarze systemów IT Przemysłowego
Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Działu Zakupów z wykorzystaniem danych z systemów ERP – wartość zakupów oraz zapasów, rotacja, ceny zakupu, terminy płatności
Udział we wdrożeniach oraz rozwoju narzędzi i aplikacji wspierających proces zakupowy – platforma zakupowa, BI, PowerApps, Sharepoint
Nadzór nad jakością danych w obszarze zakupów
Wsparcie w przygotowywaniu prezentacji, procedur i instrukcji oraz innej dokumentacji na potrzeby Działu Zakupów
Przygotowywanie raportów rynkowych - trendy na rynkach surowców i commodities
Sourcing - przygotowywanie baz danych dostawców surowców
Wsparcie w researchu do przygotowywanych strategii zakupowych
Całościowe koordynowanie i wspieranie działań marketingowych i sprzedażowych związanych z produktami w portfelu
Współpraca z jednostkami badawczymi, firmami partnerskimi, zewnętrznymi konsultantami i ekspertami w zakresie nadzorowania badań zgodnie z obowiązującymi przepisami, ich analizy i wyciągania wniosków
Opracowywanie, wprowadzanie i nadzorowanie realizacji projektów rozwojowych
Koordynowanie prac wdrożeniowych produktu, uwzględniając pośredni nadzór nad siłami sprzedażowymi, ustalaniem ram cenowych, pozycjonowania produktu
Budowanie i utrzymywanie wiedzy rynkowej dla zarządzanego produktu na międzynarodowych rynkach
Nadzorowanie nad efektywnością i planem wszystkich działań i wyników sprzedaży dotyczących produktu
Sprawowanie nadzoru i kontroli nad procesami wytwarzania pary, ciepła i energii elektrycznej
Optymalizacja pracy urządzeń EC
Inicjowanie modernizacji w zakresie konstrukcji i usprawnień urządzeń elektrociepłowni
Nadzór nad skutecznością działania instalacji oczyszczania spalin
Kontrola eksploatacji kotłów i turbin parowych oraz urządzeń i instalacji elektrociepłowni z wykorzystaniem systemów monitoringu, wizualizacji, sterowania i kontroli procesów
Nadzór nad pracą operatorów urządzeń i instalacji wytwarzania pary, ciepła i energii elektrycznej
Udział w aktualizowaniu instrukcji eksploatacji
Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników na stanowiskach operacyjnych
Aktywny udział w zadaniach audytu wewnętrznego (przeglądy procesów biznesowych, przeglądy zwinne i projekty doradcze) obejmujących cały cykl projektu: definiowanie celów audytu, planowanie, pracę w terenie i przygotowywanie raportów z audytu pod nadzorem Kierownika Audytu Wewnętrznego i/lub Dyrektora Audytu Wewnętrznego,
Proaktywne identyfikowanie i proponowanie obszarów optymalizacji badanych procesów,
Udział w przekazywaniu wniosków i rekomendacji z audytów kierownictwu wyższego szczebla,
Kontrola procesów audytowych zgodnie z określonymi celami i wymaganiami,
Uczestnictwo we wszystkich etapach procesu zarządzania ryzykiem korporacyjnym i proponowanie usprawnień w procesach
Wykonywanie bieżących działań następczych w związku z zaleceniami audytu i wspieranie wdrażania działań zarządczych z poprzednich projektów,
The aim of this position is to develop, communicate and execute category strategies in order to optimize the Total Cost of Ownership for the whole Ciech Group. The role will have significant impact on cost and supply base optimization and will act as commercial project leader on international cross functional projects within the category or sub category. The position is expected to be the main driver creating savings and spend insight including transparency on processes and policies across markets. You will be resbonsible for:
Analyze, define and execute indirect category and sub-category strategies
Engage proactively with stakeholders to secure aligned decisions
Leading and executing sourcing projects
Execute tenders and negotiations – with a strong focus on e-sourcing/e-auctions
Represent own Indirect Material categories within Ciech Group
Active supplier relationship management of the global supply base within its own category in alignment with the category teams within Ciech Group, especially in Poland, Germany, Spain and Romania
Zapewnienie bezpieczeństwa pracy w podległym obszarze,
Zarządzanie utrzymaniem ruchu, remontów i inwestycji odtworzeniowych w obszarze elektrociepłowni (w branży mechanicznej, elektrycznej i AKPiA)
Organizowanie i koordynacja prac w obszarze UR Utrzymania Majątku Elektrociepłowni,
Planowanie zadań i kosztów w obszarze utrzymania ruchu, remontów i inwestycji odtworzeniowych
Zarządzanie budżetem utrzymania majątku Elektrociepłowni
Współpraca przy opracowywaniu planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla wybranych instalacji na Elektrociepłowni
Zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno-ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi
Sporządzanie założeń do modernizacji oraz projektów nowych urządzeń i instalacji
Aktywny udział w projektach transformacji energetycznej
Dozorowanie stanu technicznego urządzeń
Analiza zdarzeń awaryjnych maszyn i urządzeń oraz proponowanie zmian dążących do ich maksymalnego ograniczenia
Nadzorowanie i prowadzenie rozruchów systemów, układów i aparatów przekazywanych do eksploatacji w ramach realizacji inwestycji
Współpraca przy tworzeniu planów budżetowych dla podległych instalacji
Współpraca z innymi działami w celu realizacji celów
Współpraca z firmami wykonawczymi w zakresie poprawy efektywności działań prewencyjnych w utrzymaniu majątku
Przygotowywanie raportów i analiz z obszaru sprzedaży i marketingu, w oparciu o dostępne narzędzia IT (m.in. SFA, Connector, OneMobile, Salesforce, Power BI etc.)
Raportowanie wyników sprzedaży według kanałów handlowych, klientów i kategorii produktów
Identyfikacja trendów i analizy kluczowych odchyleń wraz z uzasadnieniem ich wpływu na biznes
Analiza rynkowa konkurencji i tworzenie benchmarków oraz przygotowywanie rekomendacji dla Zarządu
Wsparcie analityczne dla zespołu sprzedaży poprzez ocenę finansową promocji sprzedażowych i akcji marketingowych oraz ich wpływu na wyniki sprzedaży i rentowność
Aktywne wsparcie w planowaniu sprzedaży, marży, polityki cenowej i budżetowania
Monitorowanie wykonania targetów sprzedażowych oraz rozliczanie premii zgodnie z przyjętymi założeniami
Bieżąca praca nad projektowaniem oraz ulepszaniem narzędzi do raportowania
Praca zdalna, z możliwością pracy w wybrane dni w Warszawie lub Rzeszowie
Sprawowanie nadzoru i kontroli nad procesami wytwarzania pary, ciepła i energii elektrycznej
Optymalizacja pracy urządzeń EC
Inicjowanie modernizacji w zakresie konstrukcji i usprawnień urządzeń elektrociepłowni
Nadzór nad skutecznością działania instalacji oczyszczania spalin
Kontrola eksploatacji kotłów i turbin parowych oraz urządzeń i instalacji elektrociepłowni z wykorzystaniem systemów monitoringu, wizualizacji, sterowania i kontroli procesów
Nadzór nad pracą operatorów urządzeń i instalacji wytwarzania pary, ciepła i energii elektrycznej
Udział w aktualizowaniu instrukcji eksploatacji
Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników na stanowiskach operacyjnych
Koordynacja i prowadzenie projektów badawczo-rozwojowych środków ochrony roślin w celu rejestracji i wprowadzenia produktów w UE i /lub innych krajach w Europie
Koordynacja i przygotowywanie dokumentacji rejestracyjnej dla środków ochrony roślin zgodnie z wymogami obowiązującymi w UE i /lub innych krajach w Europie
Analiza i właściwe stosowanie wytycznych EFSA dotyczących oceny ryzyka dla organizmów niebędących celem zwalczania
Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych zgodnie z wymogami w poszczególnych krajach Europy
Współpraca z jednostkami badawczymi, zewnętrznymi konsultantami, ekspertami, urzędami
Planowanie, zlecanie, monitoring, koordynacja badań rejestracyjnych zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami i wytycznymi europejskimi
Monitorowanie prawodawstwa dotyczącego wymogów rejestracyjnych w zakresie rejestracji substancji aktywnych i środków ochrony roślin w krajach europejskich
Koordynacja i prowadzenie projektów badawczo-rozwojowych środków ochrony roślin w celu rejestracji i wprowadzenia produktów w UE i /lub innych krajach w Europie
Realizacja zadań w ramach prac zespołów projektowych/inwestycyjnych
Projektowanie, konfiguracja, instalacja oraz utrzymanie złożonych układów automatyki dla projektów technicznych
Samodzielne programowanie systemów sterowania opartych na DCS/PLC/SCADA
Monitorowanie i analiza pracy systemów sterowania oraz wdrażanie niezbędnych poprawek i optymalizacji
Zapewnienie ciągłej dostępności systemów sterowania, w tym diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych
Współpraca z zespołem inżynierów produkcji oraz inżynierów procesu w celu zapewnienia płynności procesów produkcyjnych i doskonalenia ich efektywności
Planowanie i realizacja działań modernizacyjnych, modyfikacyjnych oraz rozbudowy systemów sterowania w zgodzie z wymaganiami technicznymi i bezpieczeństwa
Dbałość o dokumentację techniczną i raportowanie działań oraz zmian w systemach
Całościowe koordynowanie i wspieranie działań marketingowych i sprzedażowych związanych z produktami w portfelu
Współpraca z jednostkami badawczymi, firmami partnerskimi, zewnętrznymi konsultantami i ekspertami w zakresie nadzorowania badań zgodnie z obowiązującymi przepisami, ich analizy i wyciągania wniosków
Opracowywanie, wprowadzanie i nadzorowanie realizacji projektów rozwojowych
Koordynowanie prac wdrożeniowych produktu, uwzględniając pośredni nadzór nad siłami sprzedażowymi, ustalaniem ram cenowych, pozycjonowania produktu
Budowanie i utrzymywanie wiedzy rynkowej dla zarządzanego produktu na międzynarodowych rynkach
Nadzorowanie nad efektywnością i planem wszystkich działań i wyników sprzedaży dotyczących produktu
Jako Key Account Manager dedykowany dla naszego biznesu krzemianowego, będziesz odpowiedzialny/a za poszukiwanie nowych kontrahentów na rynku polskim i zagranicznym
W ramach pozyskiwania nowych partnerów, zajmiesz się nie tylko prezentacją naszej oferty, ale również przygotowywaniem kalkulacji, ofert i umów, a w dalszym etapie będziesz czuwać nad ich realizacją
Oprócz pozyskiwania nowych, zajmiesz się również opieką nad naszymi dotychczasowymi partnerami handlowymi w ramach przydzielonego produktu
Praca Key Account Managera to w dużej mierze bycie „na bieżąco” jeśli chodzi o trendy w branży, monitorowanie rynku i reprezentowanie naszej firmy na zewnątrz – czeka Cię udział w wielu targach, konferencjach oraz innych wydarzeniach biznesowych
A jeśli chodzi o administracyjną część Twoich zadań, będzie to na pewno raportowanie wyników Twojej bieżącej aktywności do przełożonego oraz prowadzenie działań w systemie Comarch zgodnie z naszymi standardami
Ekspert ds. Analiz Sprzedaży/Analityk Sprzedaży i Utrzymania Systemów Wsparcia
Wspólna 62, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
Przygotowywanie raportów i analiz z obszaru sprzedaży i marketingu, w oparciu o dostępne narzędzia IT, w tym Power BI
Administracja systemów wsparcia sprzedaży i raportowania: system SFA, Connector, OneMobile i inne
Wspieranie sprzedaży w procesie planowania, wyznaczania i rozliczania celów
Rekomendowanie działań biznesowych, na bazie dostarczonych zestawień i analiz
Raportowanie wyników sprzedaży według kanałów handlowych, klientów i kategorii produktów
Identyfikacja trendów i analizy kluczowych odchyleń wraz z uzasadnieniem ich wpływu na biznes
Analiza rynkowa konkurencji i tworzenie benchmarków oraz przygotowywanie rekomendacji dla Zarządu
Przygotowywanie prezentacji, danych i raportów dla Zarządu
Wsparcie analityczne dla zespołu sprzedaży poprzez ocenę finansową promocji sprzedażowych i akcji marketingowych oraz ich wpływu na wyniki sprzedaży i rentowność
Aktywne wsparcie w planowaniu sprzedaży, marży, polityki cenowej i budżetowania
Monitorowanie wykonania targetów sprzedażowych oraz rozliczanie premii zgodnie z przyjętymi założeniami
Bieżąca praca nad projektowaniem oraz ulepszaniem narzędzi do raportowania
Mile widziana chęć partycypowania w rozwoju platformy e-Commerce
Zastosowanie w praktyce Twojej znajomości przepisów prawnych w zakresie BHP oraz dobrych praktyk nowoczesnego zarządzania obszarem zdrowia i bezpieczeństwa
Tworzenie i promowanie bezpiecznych standardów pracy w środowisku produkcyjnym
Współtworzenie nowoczesnego działu Health&Safety, w międzynarodowej, rozwijającej się grupie chemicznej z silną pozycją na rynkach globalnych
Jeśli chcesz być odpowiedzialna/y za:
Udział w ciekawych projektach podnoszących poziom bezpieczeństwa (modernizacje zakładu/instalacji, organizacja Safety Days, szkolenia Safety Leadership itd.)
Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, z uwzględnieniem dobrych praktyk i najnowszych rozwiązań technologicznych
Współtworzenie i realizację programów rozwijających kulturę bezpieczeństwa
Wspieranie pracowników, liderów i Zarządu w kreowaniu bezpiecznych warunków pracy
Współpracę w sieci specjalistów H&S w Grupie CIECH
oraz oczywiście pewne podstawy:
Bycie wzorem do naśladowania w zakresie przestrzegania przepisów i zasad BHP
Wykonywanie zadań opisanych Rozporządzeniem w sprawie służby BHP m.in. udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji, koordynacja prac komisji BHP, przygotowywanie okresowych analiz stanu BHP oraz prezentacja danych kadrze zarządzającej, przeprowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, czy udział w odbiorze obiektów budowalnych, maszyn i urządzeń
Całościowe koordynowanie i wspieranie działań marketingowych i sprzedażowych związanych z produktami w portfelu
Współpraca z jednostkami badawczymi, firmami partnerskimi, zewnętrznymi konsultantami i ekspertami w zakresie nadzorowania badań zgodnie z obowiązującymi przepisami, ich analizy i wyciągania wniosków
Opracowywanie, wprowadzanie i nadzorowanie realizacji projektów rozwojowych
Koordynacja prac wdrożeniowych produktu, uwzględniająca pośredni nadzór nad siłami sprzedażowymi, ustalaniem ram cenowych, pozycjonowania produktu
Budowa i utrzymywanie wiedzy rynkowej dla zarządzanego produktu na międzynarodowych rynkach
Nadzór nad efektywnością i planem wszystkich działań i wyników sprzedaży dotyczących produktu
Koordynacja i prowadzenie projektów badawczo-rozwojowych środków ochrony roślin w celu rejestracji i wprowadzenia produktów w UE i /lub innych krajach w Europie
Koordynacja i przygotowywanie dokumentacji rejestracyjnej dla środków ochrony roślin zgodnie z wymogami obowiązującymi w UE i /lub innych krajach w Europie
Analizowanie i właściwe stosowanie wytycznych EFSA dotyczących oceny ryzyka dla organizmów niebędących celem zwalczania
Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych zgodnie z wymogami w poszczególnych krajach Europy
Współpraca z jednostkami badawczymi, zewnętrznymi konsultantami, ekspertami, urzędami
Planowanie, zlecanie, monitoring, koordynacja badań rejestracyjnych zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami i wytycznymi europejskimi
Monitorowanie prawodawstwa dotyczącego wymogów rejestracyjnych w zakresie rejestracji substancji aktywnych i środków ochrony roślin w krajach europejskich
Koordynacja i prowadzenie projektów badawczo-rozwojowych środków ochrony roślin w celu rejestracji i wprowadzenia produktów w UE i /lub innych krajach w Europie