Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (12)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 12 )
Opiekun/Terapeuta dla osób z autyzmem
Chmielno
Wygasła: 16.11.2023
Spółdzielcza umowa o pracę
Obowiązki:
Prowadzenie indywidualnego wsparcia dla uczestników projektu Pomorska Farma Życia - szansą na sukces i większą samodzielność dorosłych osób z autyzmem - osoby ze spektrum z autyzmem. Opracowanie Indywidualnego Programu Wsparcia (IPW) dla podopiecznego dopasowanego do jego indywidualnych potrzeb i możliwości
uwzględniającego m.in: zajęcia związane z codziennymi czynnościami
zajęcia edukacyjne
rehabilitacja ogólnorozwojowa
rehabilitacja społeczna
rehabilitacja społeczno-zawodowa
terapia zajęciowa
rozwijanie umiejętności i kompetencji indywidualnych uczestników projektu
wsparcie uczestników w zakresie rozwoju ich samodzielności życiowej i bytowej
prowadzenie dokumentacji projektowej w zakresie realizowanych zadań. Dni i godziny pracy ustalane indywidualnie z pracodawcą
Prowadzenie indywidualnego wsparcia dla uczestników projektu Pomorska Farma Życia - szansą na sukces i większą samodzielność dorosłych osób z autyzmem - osoby ze spektrum z autyzmem. Opracowanie Indywidualnego Programu Wsparcia (IPW) dla podopiecznego dopasowanego do jego indywidualnych potrzeb i możliwości
uwzględniającego m.in: zajęcia związane z codziennymi czynnościami
zajęcia edukacyjne
rehabilitacja ogólnorozwojowa
rehabilitacja społeczna
rehabilitacja społeczno-zawodowa
terapia zajęciowa
rozwijanie umiejętności i kompetencji indywidualnych uczestników projektu
wsparcie uczestników w zakresie rozwoju ich samodzielności życiowej i bytowej
prowadzenie dokumentacji projektowej w zakresie realizowanych zadań. Dni i godziny pracy ustalane indywidualnie z pracodawcą
Prowadzenie indywidualnego wsparcia dla uczestników projektu Pomorska Farma Życia - szansą na sukces i większą samodzielność dorosłych osób z autyzmem - osoby ze spektrum z autyzmem. Opracowanie Indywidualnego Programu Wsparcia (IPW) dla podopiecznego dopasowanego do jego indywidualnych potrzeb i możliwości
uwzględniającego m.in: zajęcia związane z codziennymi czynnościami
zajęcia edukacyjne
rehabilitacja ogólnorozwojowa
rehabilitacja społeczna
rehabilitacja społeczno-zawodowa
terapia zajęciowa
rozwijanie umiejętności i kompetencji indywidualnych uczestników projektu
wsparcie uczestników w zakresie rozwoju ich samodzielności życiowej i bytowej
prowadzenie dokumentacji projektowej w zakresie realizowanych zadań. Dni i godziny pracy ustalane indywidualnie z pracodawcą
Prowadzenie indywidualnego wsparcia dla uczestników projektu Pomorska Farma Życia - szansą na sukces i większą samodzielność dorosłych osób z autyzmem - osoby ze spektrum z autyzmem
opracowanie Indywidualnego Programu Wsparcia (IPW) dla podopiecznego dopasowanego do jego indywidualnych potrzeb i możliwości
uwzględniającego mi. in: zajęcia związane z codziennymi czynnościami
zajęcia edukacyjne
rehabilitacja ogólnorozwojowa
rehabilitacja społeczna
rehabilitacja społeczno-zawodowa
terapia zajęciowa
rozwijanie umiejętności i kompetencji indywidualnych uczestników projektu
wsparcie uczestników w zakresie rozwoju ich samodzielności życiowej i bytowej
prowadzenie dokumentacji projektowej w zakresie realizowanych zadań. Dni i godziny pracy ustalane indywidualnie z pracodawcą
1. Prowadzenie indywidualnego wsparcia dla Uczestników projektu Pomorska Farma Życia- szansą na sukces i większą samodzielność dorosłych osób z autyzmem- osoby ze spektrum z autyzmem.
2. Opracowanie Indywidualnego Programu Wsparcia (IPW) dla podopiecznego dopasowanego do jego indywidualnych potrzeb i możliwości
uwzględniającego mi. in: zajęcia związane z codziennymi czynnościami
zajęcia edukacyjne
rehabilitację ogólnorozwojową
rehabilitację społeczną
rehabilitację społeczno-zawodową
terapię zajęciową.
3. Rozwijanie umiejętności i kompetencji indywidualnych Uczestników projektu.
4. Wsparcie Uczestników w zakresie rozwoju ich samodzielności życiowej i bytowej.
5. Prowadzenie dokumentacji projektowej w zakresie realizowanych zadań.
Dni i godziny pracy ustalane indywidualnie z pracodawcą
1. Prowadzenie indywidualnego wsparcia dla Uczestników projektu Pomorska Farma Życia- szansą na sukces i większą samodzielność dorosłych osób z autyzmem- osoby ze spektrum z autyzmem.
2. Opracowanie Indywidualnego Programu Wsparcia (IPW) dla podopiecznego dopasowanego do jego indywidualnych potrzeb i możliwości
uwzględniającego mi. in: zajęcia związane z codziennymi czynnościami
zajęcia edukacyjne
rehabilitację ogólnorozwojową
rehabilitację społeczną
rehabilitację społeczno-zawodową
terapię zajęciową.
3. Rozwijanie umiejętności i kompetencji indywidualnych Uczestników projektu.
4. Wsparcie Uczestników w zakresie rozwoju ich samodzielności życiowej i bytowej.
5. Prowadzenie dokumentacji projektowej w zakresie realizowanych zadań.
Dni i godziny pracy ustalane indywidualnie z pracodawcą
1. Prowadzenie indywidualnego wsparcia dla Uczestników projektu Pomorska Farma Życia- szansą na sukces i większą samodzielność dorosłych osób z autyzmem- osoby ze spektrum z autyzmem.
2. Opracowanie Indywidualnego Programu Wsparcia (IPW) dla podopiecznego dopasowanego do jego indywidualnych potrzeb i możliwości
uwzględniającego mi. in: zajęcia związane z codziennymi czynnościami
zajęcia edukacyjne
rehabilitację ogólnorozwojową
rehabilitację społeczną
rehabilitację społeczno-zawodową
terapię zajęciową.
3. Rozwijanie umiejętności i kompetencji indywidualnych Uczestników projektu.
4. Wsparcie Uczestników w zakresie rozwoju ich samodzielności życiowej i bytowej.
5. Prowadzenie dokumentacji projektowej w zakresie realizowanych zadań.
Dni i godziny pracy ustalane indywidualnie z pracodawcą
Prowadzenie indywidualnego wsparcia dla uczestników projektu OzA- Testowanie gdańskiego modelu wsparcia dorosłych Osób z Autyzmem - osoby dotknięte autyzmem. Opracowanie Indywidualnego Programu Wsparcia (IPW) dla podopiecznego dopasowanego dla jego indywidualnych potrzeb i możliwości
uwzględniającego m. in.: zajęcia związane z codziennymi czynnościami
zajęcia edukacyjne
rehabilitację ogólnorozwojową
rehabilitację społeczną
rehabilitację społeczno-zawodową
terapię zajęciową. Rozwijanie umiejętności i kompetencji indywidualnych uczestników projektu. Wsparcie uczestników w zakresie rozwoju ich samodzielności życiowej i bytowej. Motywowanie i kierowanie uczestników projektu do udziału w zajęciach związanych z rozwojem ich samodzielności. Prowadzenie zajęć grupowych i indywidualnych dla uczestników projektu. Współpraca z partnerami projektu w zakresie wsparcia uczestników projektu. Prowadzenie dokumentacji projektowej w zakresie realizowanych zadań. Dni i godziny pracy ustalane indywidualnie z pracodawcą
Prowadzenie indywidualnego wsparcia dla uczestników projektu OzA- Testowanie gdańskiego modelu wsparcia dorosłych Osób z Autyzmem - osoby dotknięte autyzmem. Opracowanie Indywidualnego Programu Wsparcia (IPW) dla podopiecznego dopasowanego dla jego indywidualnych potrzeb i możliwości
uwzględniającego m. in.: zajęcia związane z codziennymi czynnościami
zajęcia edukacyjne
rehabilitację ogólnorozwojową
rehabilitację społeczną
rehabilitację społeczno-zawodową
terapię zajęciową. Rozwijanie umiejętności i kompetencji indywidualnych uczestników projektu. Wsparcie uczestników w zakresie rozwoju ich samodzielności życiowej i bytowej. Motywowanie i kierowanie uczestników projektu do udziału w zajęciach związanych z rozwojem ich samodzielności. Prowadzenie zajęć grupowych i indywidualnych dla uczestników projektu. Współpraca z partnerami projektu w zakresie wsparcia uczestników projektu. Prowadzenie dokumentacji projektowej w zakresie realizowanych zadań. Dni i godziny pracy ustalane indywidualnie z pracodawcą
Prowadzenie indywidualnego wsparcia dla uczestników projektu OzA- Testowanie gdańskiego modelu wsparcia dorosłych Osób z Autyzmem - osoby dotknięte autyzmem. Opracowanie Indywidualnego Programu Wsparcia (IPW) dla podopiecznego dopasowanego dla jego indywidualnych potrzeb i możliwości
uwzględniającego m. in.: zajęcia związane z codziennymi czynnościami
zajęcia edukacyjne
rehabilitację ogólnorozwojową
rehabilitację społeczną
rehabilitację społeczno-zawodową
terapię zajęciową. Rozwijanie umiejętności i kompetencji indywidualnych uczestników projektu. Wsparcie uczestników w zakresie rozwoju ich samodzielności życiowej i bytowej. Motywowanie i kierowanie uczestników projektu do udziału w zajęciach związanych z rozwojem ich samodzielności. Prowadzenie zajęć grupowych i indywidualnych dla uczestników projektu. Współpraca z partnerami projektu w zakresie wsparcia uczestników projektu. Prowadzenie dokumentacji projektowej w zakresie realizowanych zadań. Dni i godziny pracy ustalane indywidualnie z pracodawcą
Prowadzenie indywidualnego wsparcia dla uczestników projektu OzA- Testowanie gdańskiego modelu wsparcia dorosłych Osób z Autyzmem - osoby dotknięte autyzmem. Opracowanie Indywidualnego Programu Wsparcia (IPW) dla podopiecznego dopasowanego dla jego indywidualnych potrzeb i możliwości
uwzględniającego m. in.: zajęcia związane z codziennymi czynnościami
zajęcia edukacyjne
rehabilitację ogólnorozwojową
rehabilitację społeczną
rehabilitację społeczno-zawodową
terapię zajęciową. Rozwijanie umiejętności i kompetencji indywidualnych uczestników projektu. Wsparcie uczestników w zakresie rozwoju ich samodzielności życiowej i bytowej. Motywowanie i kierowanie uczestników projektu do udziału w zajęciach związanych z rozwojem ich samodzielności. Prowadzenie zajęć grupowych i indywidualnych dla uczestników projektu. Współpraca z partnerami projektu w zakresie wsparcia uczestników projektu. Prowadzenie dokumentacji projektowej w zakresie realizowanych zadań. Dni i godziny pracy ustalane indywidualnie z pracodawcą
Prowadzenie indywidualnego wsparcia dla uczestników projektu OzA- Testowanie gdańskiego modelu wsparcia dorosłych Osób z Autyzmem - osoby dotknięte autyzmem. Opracowanie Indywidualnego Programu Wsparcia (IPW) dla podopiecznego dopasowanego dla jego indywidualnych potrzeb i możliwości
uwzględniającego m. in.: zajęcia związane z codziennymi czynnościami
zajęcia edukacyjne
rehabilitację ogólnorozwojową
rehabilitację społeczną
rehabilitację społeczno-zawodową
terapię zajęciową. Rozwijanie umiejętności i kompetencji indywidualnych uczestników projektu. Wsparcie uczestników w zakresie rozwoju ich samodzielności życiowej i bytowej. Motywowanie i kierowanie uczestników projektu do udziału w zajęciach związanych z rozwojem ich samodzielności. Prowadzenie zajęć grupowych i indywidualnych dla uczestników projektu. Współpraca z partnerami projektu w zakresie wsparcia uczestników projektu. Prowadzenie dokumentacji projektowej w zakresie realizowanych zadań. Dni i godziny pracy ustalane indywidualnie z pracodawcą