Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (88)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 88 )
Specjalista ds. księgowych
Poznań
Wygasła: 05.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Ewidencja zdarzeń gospodarczych w zgodzie z wymogami prawa bilansowego i podatkowego (faktury zakupu, sprzedaży, wyciągi bankowe i inne dokumenty wewnętrzne),
Księgowanie dokumentów zakupu, sprzedaży i ich weryfikacja formalno- rachunkowa,
Przygotowywanie plików do przelewów,
Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie gospodarki magazynowej (rozliczenie magazynu, rozliczenie inwentaryzacji),
Prowadzenie rejestru środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
Księgowanie i rozliczanie RMK,
Weryfikacja zapisów na kontach księgi głównej oraz uzgadnianie sald kont (w tym uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami),
Zapewnienie terminowego i efektywnego procesu zamknięciami miesiąca,
Przygotowywanie bieżących analiz, raportów i wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego,
Udział w procesie wdrażania i usprawniania (optymalizacji) procesów księgowych, poprawa ich efektywności,
Monitorowanie zmian w przepisach prawa podatkowego
prowadzenie pełnego zakresu działań marketingowych i promocyjnych Spółki: planowanie, budżetowanie i prowadzenie działań promocyjnych i marketingowych Spółki,
współpraca z podmiotami zewnętrznymi (agencje marketingowe),
organizacja współpracy z uczelniami wyższymi,
organizacja pokazów technicznych, konferencji, wydarzeń branżowych,
koordynacja tworzenia materiałów reklamowych,
organizacja działań związanych z CSR, w tym współpraca wewnątrz Grupy Aquanet,
bieżąca współpraca z działami wewnątrz Spółki przy spójnym przekazie marketingowym na prowadzonych budowach oraz pozyskiwanie kontentu do działań promocyjnych,
pozyskiwanie zdjęć/opisów technologii i prowadzonych budów,
znakowanie budów wg. potrzeb wskazywanych przez Kierowników Budów
Ewidencja zdarzeń gospodarczych w zgodzie z wymogami prawa bilansowego i podatkowego (faktury zakupu, sprzedaży, wyciągi bankowe i inne dokumenty wewnętrzne)
Księgowanie dokumentów zakupu, sprzedaży i ich weryfikacja formalno- rachunkowa
Przygotowywanie plików do przelewów
Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie gospodarki magazynowej (rozliczenie magazynu, rozliczenie inwentaryzacji)
Prowadzenie rejestru środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
Księgowanie i rozliczanie RMK
Weryfikacja zapisów na kontach księgi głównej oraz uzgadnianie sald kont (w tym uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami)
Zapewnienie terminowego i efektywnego procesu zamknięciami miesiąca;
Przygotowywanie bieżących analiz, raportów i wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
Udział w procesie wdrażania i usprawniania (optymalizacji) procesów księgowych, poprawa ich efektywności
Monitorowanie zmian w przepisach prawa podatkowego
Specjalista ds. Controllingu (Dział Controllingu i Współpracy Kapitałowej)
Lutycka 95, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 29.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kontrola finansowa prowadzonych w spółce projektów budowlanych, w tym: zaciąganie budżetów do systemu, wsparcie kierowników projektów przy aktualizacji miesięcznej realizacji projektów, tworzenie raportów końcowych
Przygotowywanie zbiorczych raportów finansowych na podstawie miesięcznej aktualizacji budżetów wraz z weryfikacją odchyleń
Uczestnictwo w przygotowywaniu rocznego budżetu firmy oraz kontrola realizacji i analiza odchyleń
Weryfikacja faktur kosztowych pod względem poprawności i zgodności z budżetem
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu pozyskania danych i informacji potrzebnych do analiz finansowych
gruntowne, cotygodniowe sprzątanie wyznaczonego przez przełożonego terenu
wykonywanie bieżących napraw
sezonowe sprzątanie terenu:
wiosna: suche pozostałości po zimie
lato: dbanie o tereny zielone – przycinanie, koszenie
jesień: sprzątanie liści
zima: odśnieżanie i posypywanie solą dróg i chodników
usuwanie uszkodzeń obiektów wynikających z raportu inspektora nadzoru budowlanego
wykonywanie prostych prac serwisowych, naprawczych i konserwacyjnych obiektów, urządzeń i sprzętów znajdujących się na terenie obiektu (Lutycka 95) oraz w biurze
wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych i pracowników działu
Ewidencja zdarzeń gospodarczych (księgowanie) w zgodzie z wymogami prawa bilansowego i podatkowego (faktury zakupu, sprzedaży, wyciągi bankowe i inne dokumenty wewnętrzne);
Rozliczanie zaliczek i delegacji pracowniczych oraz ewidencja w systemie księgowym;
Weryfikacja zapisów na kontach księgi głównej oraz uzgadnianie sald kont (w tym uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami);
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów;
Udział w procesie zamknięcia miesiąca (terminowa ewidencja dokumentów);
Przygotowywanie bieżących analiz, raportów i wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego;
Udział w procesie wdrażania i usprawniania (optymalizacji) procesów księgowych, poprawa ich efektywności;
Monitorowanie zmian w przepisach prawa podatkowego
Ewidencja zdarzeń gospodarczych (księgowanie) w zgodzie z wymogami prawa bilansowego i podatkowego (faktury zakupu, sprzedaży, wyciągi bankowe i inne dokumenty wewnętrzne);
Rozliczanie zaliczek i delegacji pracowniczych oraz ewidencja w systemie księgowym;
Weryfikacja zapisów na kontach księgi głównej oraz uzgadnianie sald kont (w tym uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami);
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów;
Udział w procesie zamknięcia miesiąca (terminowa ewidencja dokumentów);
Przygotowywanie bieżących analiz, raportów i wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego;
Udział w procesie wdrażania i usprawniania (optymalizacji) procesów księgowych, poprawa ich efektywności;
Monitorowanie zmian w przepisach prawa podatkowego
Wsparcie kierownika działu oraz koordynacja powierzonych prac eksploatacyjnych
Obsługa spraw administracyjnych (m.in. urlopy, zastępstwa , zapytania pracowników co do organizacji czasu pracy etc.)
Nadzór nad realizacją oraz rozliczeniem wybranych kontraktów w tym eksploatacja sieci kanalizacji sanitarnej zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, ustawą o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i odprowadzaniu ścieków oraz BHP
Współpraca nad opracowaniem harmonogramów rzeczowo-finansowych dla wybranych ofert przetargowych oraz realizowanych kontraktów
Generowanie raportu zbiorczego na potrzeby fakturowania
Przygotowanie danych do wystawiania faktur
Obsługa reklamacji i skarg na prowadzonych kontraktach
Wykonywanie innych zadań, właściwych dla pełnionej funkcji
Ewidencja zdarzeń gospodarczych w zgodzie z wymogami prawa bilansowego i podatkowego (faktury zakupu, sprzedaży, wyciągi bankowe i inne dokumenty wewnętrzne);
Księgowanie dokumentów zakupu, sprzedaży i ich weryfikacja formalno- rachunkowa;
Kontrola dokumentacji dotyczącej wewnątrzwspólnotowych nabyć towarów (WNT) i usług;
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów;
Przygotowywanie plików do przelewów;
Rozliczanie zaliczek i delegacji pracowniczych oraz ewidencja w systemie księgowym;
Weryfikacja zapisów na kontach księgi głównej oraz uzgadnianie sald kont (w tym uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami);
Nadzór nad procesem inwentaryzacyjnym w Spółce, rozliczanie inwentaryzacji;
sporządzanie raportów JPK_VAT i deklaracji VAT-UE, odpowiedzialność za prawidłowość
i terminowość rozliczeń, rozliczanie i uzgadnianie sald na kontach dotyczących podatku VAT;
udział w terminowym zamykaniu okresów sprawozdawczych, w przygotowaniu rocznych sprawozdań finansowych, w pracach związanych z przeprowadzanym audytem sprawozdań finansowych;
Przygotowywanie bieżących analiz i raportów;
Udział w procesie wdrażania i usprawniania (optymalizacji) procesów księgowych, poprawa ich efektywności;
Monitorowanie zmian w przepisach prawa podatkowego
Wiceprezes Zarządu ponosi odpowiedzialność za bieżące oraz długoterminowe wyniki działalności zarządzanych obszarów organizacyjnych, w szczególności ofertowanie, planowanie i realizację kontraktów spółki w zakresie wykonawstwa i eksploatacji, utrzymanie w sprawności maszyn i urządzeń, zarządzanie aktywami trwałymi i zasobami magazynowymi oraz bezpieczeństwo i higienę pracy
Wiceprezes Zarządu odpowiada za wynik finansowy Spółki, współtworzenie i realizację strategii rozwoju Spółki, nadzór nad pracą działów operacyjnych oraz wsparcie Prezesa Zarządu w kluczowych decyzjach
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik budowy - Kierownik robót
Lutycka 95, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 25.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością realizowanych robót,
współpraca z inwestorem, projektantami i innymi zespołami technicznymi,
koordynacja pracy podwykonawców,
kierowanie pracami podległych brygad sieciowych,
opracowywanie harmonogramów rzeczowo-finansowych dla ofert przetargowych oraz realizowanych kontraktów,
współudział przy przygotowywaniu ofert wykonawczych oraz wycena prac budowlano-montażowych sieci i przyłączy wod-kan,
nadzór nad przestrzeganiem zasad i przepisów BHP,
planowanie i koordynacja robót instalacyjnych w oparciu o wymagania kontraktu,
prowadzenie dokumentacji w zakresie robót sanitarnych,
weryfikacja dokumentacji techniczno-kosztowej,
uzgadnianie projektów wykonawczych z zamawiającymi,
prowadzenie przetargów i negocjacji z podwykonawcami,
rozliczanie robót instalacyjnych i uczestnictwo w odbiorach
Monter – Konserwator sieci i instalacji wodno-kanalizacyjnej
Lutycka 95, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 12.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Pomoc w realizacji prac wykonawczych, konserwacyjnych i remontowych na ujęciach wody, sieciach wod-kan oraz innych podobnych obiektach w Poznaniu i okolicach,
Sumienne wykonywanie prac w brygadach monterskich oraz realizacja powierzonych prac,
Dbanie o powierzony sprzęt, maszyny i urządzenia,
Wspieranie współpracowników wiedzą i doświadczeniem
Ewidencja zdarzeń gospodarczych w zgodzie z wymogami prawa bilansowego i podatkowego (faktury zakupu, sprzedaży, wyciągi bankowe i inne dokumenty wewnętrzne);
Księgowanie dokumentów zakupu, sprzedaży i ich weryfikacja formalno- rachunkowa
Przygotowywanie plików do przelewów
Prowadzenie i rozliczanie kasy gotówkowej;
Rozliczanie zaliczek i delegacji pracowniczych oraz ewidencja w systemie księgowym;
Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie gospodarki magazynowej (rozliczenie magazynu, rozliczenie inwentaryzacji);
Weryfikacja zapisów na kontach księgi głównej oraz uzgadnianie sald kont (w tym uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami);
Zapewnienie terminowego i efektywnego procesu zamknięciami miesiąca;
Sporządzanie sprawozdań, deklaracji, formularzy i raportów do GUS, prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi
Udział w procesie wdrażania i usprawniania (optymalizacji) procesów księgowych, poprawa ich efektywności;
Bieżące wsparcie Działu Księgowości;
Monitorowanie zmian w przepisach prawa podatkowego, prawa pracy, i ubezpieczeń społecznych
Monter – Konserwator sieci i instalacji wodno-kanalizacyjnej
Lutycka 95, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 12.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Pomoc w realizacji prac wykonawczych, konserwacyjnych i remontowych na ujęciach wody, sieciach wod-kan oraz innych podobnych obiektach w Poznaniu i okolicach,
Sumienne wykonywanie prac w brygadach monterskich oraz realizacja powierzonych prac,
Dbanie o powierzony sprzęt, maszyny i urządzenia,
Wspieranie współpracowników wiedzą i doświadczeniem
Monter – Konserwator sieci i instalacji wodno-kanalizacyjnej
Lutycka 95, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 09.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Pomoc w realizacji prac wykonawczych, konserwacyjnych i remontowych na ujęciach wody, sieciach wod-kan oraz innych podobnych obiektach w Poznaniu i okolicach,
Sumienne wykonywanie prac w brygadach monterskich oraz realizacja powierzonych prac,
Dbanie o powierzony sprzęt, maszyny i urządzenia,
Wspieranie współpracowników wiedzą i doświadczeniem