Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Kluczowa w naszej pracy jest możliwość podróżowania. Wydarzenia targowe są miejscami, w których poznaje nowych klientów, promuje markę TRADEphoto i swoje produkty. Również wiele realizacji wykonuje podczas targów. W ciągu roku odbywa się kilkanaście podobnych wydarzeń. Podróżujemy wtedy do Mediolanu, Paryża, Kolonii, Frankfurtu, Bolonii, Kopenhagi, Dubaju, Warszawy, Katowic, Poznania i… …wciąż poszukuję nowych destynacji
Najwięcej wyjazdów jest w styczniu i we wrześniu. W tych miesiącach wyjeżdżamy na 2 do 3 tygodni
Poza targami dojeżdżamy do klientów w niemalże każdy zakątek Europy (i nie tylko) i wykonujemy prace w fabrykach, showroomach i podczas eventów
Oczywiście zanim dojdzie do realizacji, istotne jest poznanie potrzeb klienta i zbudowanie z nim relacji
Na każdym z tych etapów potrzebuję wsparcia w sferze kontaktu z klientem, tłumaczenia rozmów i korespondencji, i sprzedaży
Gdzie będziesz pracować?
Przez większość roku praca będzie odbywać się zdalnie, czyli samemu dobierasz sobie miejsce pracy. Jedynymi wytycznymi jest względny spokój, warunki do skupienia i dobry zasięg telefonii komórkowej i internetu
Natomiast podczas wydarzeń targowych będziemy podróżować po całej Europie (i nie tylko)
Co będziesz robić?
Twoja praca będzie oparta na dwóch rolach
Rola pierwsza: konsultant do spraw sprzedaży, w ramach której będziesz przeprowadzać:
- rozmowy z wystawcami podczas targów w celu zdobycia nowych kontaktów;
- rozmowy sprzedażowe podczas targów;
- telefoniczne rozmowy sprzedażowe po targach w oparciu o zebrane kontakty/wizytówki;
- korespondencję mailową z potencjalnymi klientami;
- korespondencję telefoniczną i mailową z aktywnymi i byłymi klientami sprzed lat
Rola druga: konsultant do spraw obsługi klienta (obsługa posprzedażowa):
- kontakt mailowy i telefoniczny z klientami, którzy zamówili nasze usługi;
- tłumaczenie maili niezbędnych do przeprowadzenia procesu dostarczenia ostatecznego produktu po wykonanej usłudze;
- dbanie o relacje z klientami w oparciu o procesy i standardy;
- kontakt z klientami w ramach przygotowania przed targami