1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. HALDOR sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

HALDOR sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. GRZYBOWSKA 2 / 29

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Customer Service Specialist

Chmielna 73, Wola, Warszawa
Wygasła: 09.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zarządzanie zapytaniami klientów i zapewnienie doskonałego doświadczenia klientów w procesie przed- i posprzedażowym
  • Rozstrzyganie skarg przez telefon, e-mail lub media społecznościowe - na czas i zgodnie ze standardami
  • Dostarczanie naszym klientom informacji o produkcie, cenie i dostępności
  • Koordynowanie kwestii dostaw z naszymi partnerami magazynowymi lub kurierskimi
  • Śledzenie i raportowanie wskaźników dotyczących danych klientów (reklamacje, zwroty itp.)
  • Analiza zgłaszanych problemów, identyfikacja pierwotnych przyczyn i znajdowanie rozwiązań problemów klientów, zarówno krótkoterminowo, jak i długoterminowo poprzez zmianę lub stworzenie procesów we współpracy z lokalnymi i regionalnymi zespołami łańcucha dostaw, zarządzania marką oraz zespołami marketingowymi i finansowymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Specialist

Chmielna 73, Wola, Warszawa
Wygasła: 17.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zarządzanie zapytaniami klientów i zapewnienie doskonałego doświadczenia klientów w procesie przed- i posprzedażowym
  • Rozstrzyganie skarg przez telefon, e-mail lub media społecznościowe - na czas i zgodnie ze standardami
  • Dostarczanie naszym klientom informacji o produkcie, cenie i dostępności
  • Koordynowanie kwestii dostaw z naszymi partnerami magazynowymi lub kurierskimi
  • Śledzenie i raportowanie wskaźników dotyczących danych klientów (reklamacje, zwroty itp.)
  • Analiza zgłaszanych problemów, identyfikacja pierwotnych przyczyn i znajdowanie rozwiązań problemów klientów, zarówno krótkoterminowo, jak i długoterminowo poprzez zmianę lub stworzenie procesów we współpracy z lokalnymi i regionalnymi zespołami łańcucha dostaw, zarządzania marką oraz zespołami marketingowymi i finansowymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie HALDOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.