Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (2)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 2 )
Specjalista ds. sprzedaży - utrzymania klienta
Wrzesława Romańczuka 3, Rzeszów
Wygasła: 19.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kogo szukamy?
Szukamy osoby, która wzmocni nasz team sprzedażowy i zaopiekuje się istniejącymi klientami. Nasze symulacje sprzedajemy głównie w modelu subskrypcji rocznych i do obowiązków na tym stanowisku będzie należało dopilnowanie, żeby klienci przedłużyli swoje abonamenty, a najlepiej dokupili jeszcze kolejne moduły lub produkty. Z klientami kontaktujemy się zdalnie – telefonicznie, mailowo, video call’e. Jeśli myślisz o pracy w terenie, samochodzie służbowym i codziennych wizytach u klientów, to nie ten adres 😉 Mamy naprawdę fajny produkt i dzięki niemu uczniowie i studenci mają zaje*&@%# zajęcia z biznesu i przedsiębiorczości. Nasi klienci to doceniają i dlatego też proces przedłużeń to zwykle nie jest krew, pot i łzy (choć to też może się zdarzyć 😉). Potrzebujemy kogoś, kto wykaże się inicjatywą, weźmie odpowiedzialność za swoje działania i ogólnie będzie “na tak!”. Otrzymasz od nas odpowiednie zasoby, pełne wsparcie i zaufanie do realizowania swoich pomysłów
Do czego Cię zapraszamy?
Jako nasz Specjalista ds. utrzymania klienta będziesz odpowiedzialny za proces sprzedaży w segmencie istniejących klientów. Twoim zadaniem będzie utrzymanie klienta, czyli sprzedaż w momencie zakończenia okresu abonamentu oraz upselling, czyli rozszerzanie współpracy z istniejącymi klientami
A tak bardziej szczegółowo Twoje obowiązki będą wyglądać następująco: