Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej zgodnie z założonym budżetem
Projektowanie kampanii mających na celu budowanie wizerunku firmy
Opracowywanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów marketingowych oraz ich dystrybucją
Przygotowanie i realizacja kalendarza publikacji w social mediach
Prowadzenie działań komunikacyjnych na portalach społecznościowych
Pozyskiwanie partnerów medialnych i zarządzanie współpracą z nimi
Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami itd
Organizowanie wystąpień na targach oraz konferencjach firmowych
Współpraca z innymi działami w firmie i wspieranie ich w realizacji celów poprzez działania w social mediach (np. współpraca z działem sprzedaży i HR),
Współpraca z działem realizacji w zakresie współtworzenia dokumentacji powykonawczej dla instalacji Teletechnicznych i Elektrycznych
Wyjazdy na trwające budowy w celu uzyskania informacji o zmianach w instalacjach w stosunku do projektów wykonawczych oraz nanoszenie zmian w wersji elektronicznej dokumentacji
Drukowanie i przygotowywanie dokumentacji do wydania Inwestorowi zgodnie z wymaganiami projektowymi
Wytwarzanie dokumentów w kancelarii niejawnej na potrzeby realizacji projektów o klauzuli zastrzeżonej i poufnej
Montaż instalacji elektrycznych.
Montaż tras kablowych.
Montaż osprzętu elektrycznego.
Montaż opraw oświetleniowych.
Montaż urządzeń elektrycznych.
Praca w terenie (prace ziemne).
Prace ogólnobudowlane
od 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inżynier ds. ofertowania
Ceramiczna 18a, Lublin
Wygasła: 07.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analizowanie dokumentacji przetargowej, przygotowywanie ofert pod względem. merytorycznym i technicznym
Wysyłanie zapytań ofertowych
Analizowanie cenowe i techniczne ofert podwykonawców i dostawców
Uczestniczenie w negocjacjach techniczno-handlowych
Aleja Stanów Zjednoczonych 32, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 11.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Kompleksowe wsparcie HR dla menedżerów i proponowanie rozwiązań w zakresie rozwoju pracowników, polityki wynagradzania, prawa pracy i innych kwestii związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, motywowaniem i budowaniem zaangażowania
Wspieranie organizacji w procesach zmian, dostosowywanie strategii HR do dynamicznych potrzeb biznesu
Tworzenie programów rozwoju zawodowego, identyfikowanie potrzeb szkoleniowych oraz wspieranie pracowników w osiąganiu ich celów zawodowych
Świadome budowanie kultury organizacyjnej z wykorzystaniem Kodeksu Dobrych Praktyk T4B
Nadzorowanie miesięcznego systemu ocen
Koordynowanie procesu rozmów rocznych przełożonych z pracownikami
Wartościowanie stanowisk i aktualizacja siatki wynagrodzeń
Opracowanie modelu ścieżek kariery w organizacji
Projektowanie i wdrażanie programów motywacyjnych oraz monitorowanie poziomu satysfakcji pracowników
Prowadzenie działań integracyjnych oraz promujących wartości firmowe w oparciu o Kodeks Dobrych Praktyk
Współpraca z działem marketingu w realizacji strategii employer brandingu w celu zapewnienia pozytywnego wizerunku pracodawcy oraz osobiste kreowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy wewnątrz organizacji m.in. poprzez SoMe
Prowadzenie i doskonalenie komunikacji wewnętrznej z uwzględnieniem różnych kanałów komunikacji
Identyfikacja kluczowych stanowisk i kompetencji, planowanie rozwoju, zarządzanie talentami i planowanie sukcesji
Współpraca z działem personalnym, m.in. w konsultacje w obszarze prawa pracy oraz rozliczeń, zgłaszanie zapotrzebowania na rekrutacje
Współpraca z analitykami, testerami i administratorami systemów informatycznych
Uczestniczenie w pracach wdrożeniowych
Tworzenie i uzupełnianie dokumentacji technicznej systemu związaną z rozwijanym oprogramowaniem
Szkolenie użytkowników oprogramowania
Projektowanie bazy danych
Obsługiwanie systemów bazodanowych
Programowanie w oparciu o różne języki oprogramowania
Przeprowadzanie testów i uruchomień
Branie udziału w opracowywaniu dokumentacji powykonawczej
Branie udziału w przeprowadzaniu odbiorów technicznych realizowanych projektów
Przygotowywanie zlecenia i zamówienia na zakup towarów i usług na potrzeby prowadzonych projektów
Stałe doskonalenie procedury programowania, uruchamiania i realizacji prac programistycznych, w szczególności dbanie o repozytorium kodów źródłowych
Utrzymywanie w poprawnym stanie technicznym posiadane narzędzia i urządzenia niezbędne do prowadzenia prac uruchomieniowych
Samodzielne prowadzenie powierzonych sprawy zarówno, jeżeli chodzi o kwestie techniczne jak również relacje i komunikację z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
Prowadzenie wszelkich powierzonych prac i zadań w celu uzyskania jak największych przychodów firmy przy możliwie jak najniższych kosztach i jednoczesnej jak największej satysfakcji klienta z prac wykonywanych przez firmę
Obserwowanie i proaktywne działanie wobec klienta wewnętrznego i zewnętrznego w celu zwiększenia zysku (poszerzanie oferty handlowej, efektywności)
Budowanie trwałych relacji z klientami i partnerami biznesowymi Grupy T4B
Współtworzenie dokumentacji projektowej i powykonawczej systemów bezpieczeństwa dla: systemów niskoprądowych (SAP, PPOŻ, DSO, SKD, SSWiN, CCTV, LAN, itp.), automatyki budynkowej (BMS, HMS) i elektrycznych
Wspieranie w zakresie opracowywania koncepcji technicznych projektów budowlanych / projektów wykonawczych
Udział w projekcie zgodnie i w ramach przyjętej w organizacji, metodyce oraz obowiązującymi standardami i zasadami
Wykonywanie zestawień, schematów projektowych, rysunków technicznych, rysunków projektowych, bilansów i obliczeń dedykowanych dla projektu
Aleja Stanów Zjednoczonych 32, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 06.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy na rynku polskim oraz świadomości marki i rozwiązań firmy na rynkach docelowych
Planowanie i realizacja kampanii promocyjnych i PR dla spółki, grup produktowych oraz rynków docelowych w social mediach oraz prasie i portalach branżowych
Budowanie wizerunku firmy w oparciu o przyjęte założenia strategii marketingowej oraz dostępne narzędzia promocyjne w tym prowadzenie profili na portalach społecznościowych (Facebook, LinkedIn)
Analizowanie kanałów promocji pod względem ich efektywności w odniesieniu do poszczególnych produktów i/lub usług i poszczególnych grup klientów i/lub odbiorców
Pozyskiwanie partnerów medialnych i zarządzanie współpracą z nimi
Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami itd
Bieżące wsparcie działu sprzedaży w działaniach handlowych
Organizacja eventów, wystąpień na targach oraz konferencjach firmowych
Zarządzanie różnymi grupami wytwórczymi dz. oprogramowania tj. analityków biznesowych i systemowych, architektów, developerów, testerów, sieciowców
Kierowanie pracą podległych pracowników poprzez delegowanie odpowiedzialności na rzecz zatrudnionych w nim pracowników
Monitorowanie postępów prac oraz kontrolowanie stopnia zgodności uzyskanych wyników z założonymi celami
Motywowanie i wspieranie pracowników w rozwoju m.in. poprzez cykliczne planowanie rozwijania kluczowych kompetencji
Przeprowadzanie miesięcznej oceny podległych pracowników - motywowanie pracowników, odbywanie regularnych i efektywnych spotkań
Definiowanie i wdrażanie strategii w obrębie rozwoju produktu oraz dokonywanie jej ciągłej weryfikacji i dostosowywanie do aktualnych potrzeb oraz trendów
Zarządzanie kilkoma projektami jednocześnie od zebrania wymagań od klienta, zaplanowania prac nad budową oprogramowania przez rozwój oprogramowania i wdrożenie u klienta, po utrzymanie i wsparcie klienta
Optymalizacja struktury, procesów i wdrażanie najlepszych praktyk w podległych zespołach, a także dbanie o dobrą komunikację i współpracę na styku z pozostałą częścią organizacji
Wspieranie i rozwijanie nowoczesnych technik i dobrych praktyk tworzenia oprogramowania w zespole poprzez wdrażanie procesów i narzędzi usprawniających pracę zespołu
Dbanie o repozytorium kodów źródłowych
Udział w przeprowadzaniu odbiorów technicznych realizowanych projektów
Mile widziane również doświadczenie przy programowaniu niskopoziomowym/udział w projektach związanych z połączeniem softu i urządzeń
Aleja Stanów Zjednoczonych 32, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 12.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Zarządzanie różnymi grupami wytwórczymi dz. oprogramowania tj. analityków biznesowych i systemowych, architektów, developerów, testerów, sieciowców
Kierowanie pracą podległych pracowników poprzez delegowanie odpowiedzialności na rzecz zatrudnionych w nim pracowników
Monitorowanie postępów prac oraz kontrolowanie stopnia zgodności uzyskanych wyników z założonymi celami
Motywowanie i wspieranie pracowników w rozwoju m.in. poprzez cykliczne planowanie rozwijania kluczowych kompetencji
Przeprowadzanie miesięcznej oceny podległych pracowników - motywowanie pracowników, odbywanie regularnych i efektywnych spotkań
Definiowanie i wdrażanie strategii w obrębie rozwoju produktu oraz dokonywanie jej ciągłej weryfikacji i dostosowywanie do aktualnych potrzeb oraz trendów
Zarządzanie kilkoma projektami jednocześnie od zebrania wymagań od klienta, zaplanowania prac nad budową oprogramowania przez rozwój oprogramowania i wdrożenie u klienta, po utrzymanie i wsparcie klienta
Optymalizacja struktury, procesów i wdrażanie najlepszych praktyk w podległych zespołach, a także dbanie o dobrą komunikację i współpracę na styku z pozostałą częścią organizacji
Wspieranie i rozwijanie nowoczesnych technik i dobrych praktyk tworzenia oprogramowania w zespole poprzez wdrażanie procesów i narzędzi usprawniających pracę zespołu
Dbanie o repozytorium kodów źródłowych
Udział w przeprowadzaniu odbiorów technicznych realizowanych projektów
Mile widziane również doświadczenie przy programowaniu niskopoziomowym/udział w projektach związanych z połączeniem softu i urządzeń
Asystent Projektanta w branży elektrycznej i teletechnicznej
Aleja Stanów Zjednoczonych 32, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 15.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Współtworzenie dokumentacji projektowych i powykonawczych systemów bezpieczeństwa dla: systemów niskoprądowych (SAP, PPOŻ, DSO, SKD, SSWiN, CCTV, LAN, itp.), automatyki budynkowej (BMS, HMS) i elektrycznych,
Wsparcie w zakresie opracowywania koncepcji technicznych projektów budowlanych / projektów wykonawczych
Udział w projekcie zgodnie i w ramach przyjętej w organizacji metodyce oraz obowiązującymi przepisami
Wykonywanie zestawień, schematów projektowych, rysunków technicznych, rysunków projektowych, bilansów i obliczeń dedykowanych dla projektu
Będziesz wspierać silny merytorycznie i bardzo przyjazny zespół, który chętnie dzieli się widzą
Zarządzanie różnymi grupami wytwórczymi dz. oprogramowania tj. analityków biznesowych i systemowych, architektów, developerów, testerów, sieciowców
Kierowanie pracą podległych pracowników poprzez delegowanie odpowiedzialności na rzecz zatrudnionych w nim pracowników
Monitorowanie postępów prac oraz kontrolowanie stopnia zgodności uzyskanych wyników z założonymi celami
Motywowanie i wspieranie pracowników w rozwoju m.in. poprzez cykliczne planowanie rozwijania kluczowych kompetencji
Przeprowadzanie miesięcznej oceny podległych pracowników - motywowanie pracowników, odbywanie regularnych i efektywnych spotkań
Definiowanie i wdrażanie strategii w obrębie rozwoju produktu oraz dokonywanie jej ciągłej weryfikacji i dostosowywanie do aktualnych potrzeb oraz trendów
Zarządzanie kilkoma projektami jednocześnie od zebrania wymagań od klienta, zaplanowania prac nad budową oprogramowania przez rozwój oprogramowania i wdrożenie u klienta, po utrzymanie i wsparcie klienta
Optymalizacja struktury, procesów i wdrażanie najlepszych praktyk w podległych zespołach, a także dbanie o dobrą komunikację i współpracę na styku z pozostałą częścią organizacji
Wspieranie i rozwijanie nowoczesnych technik i dobrych praktyk tworzenia oprogramowania w zespole poprzez wdrażanie procesów i narzędzi usprawniających pracę zespołu
Dbanie o repozytorium kodów źródłowych
Udział w przeprowadzaniu odbiorów technicznych realizowanych projektów
Mile widziane również doświadczenie przy programowaniu niskopoziomowym/udział w projektach związanych z połączeniem softu i urządzeń
Aleja Stanów Zjednoczonych 32, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 16.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Zarządzanie różnymi grupami wytwórczymi dz. oprogramowania tj. analityków biznesowych i systemowych, architektów, developerów, testerów, sieciowców
Kierowanie pracą podległych pracowników poprzez delegowanie odpowiedzialności na rzecz zatrudnionych w nim pracowników
Monitorowanie postępów prac oraz kontrolowanie stopnia zgodności uzyskanych wyników z założonymi celami
Motywowanie i wspieranie pracowników w rozwoju m.in. poprzez cykliczne planowanie rozwijania kluczowych kompetencji
Przeprowadzanie miesięcznej oceny podległych pracowników - motywowanie pracowników, odbywanie regularnych i efektywnych spotkań
Definiowanie i wdrażanie strategii w obrębie rozwoju produktu oraz dokonywanie jej ciągłej weryfikacji i dostosowywanie do aktualnych potrzeb oraz trendów
Zarządzanie kilkoma projektami jednocześnie od zebrania wymagań od klienta, zaplanowania prac nad budową oprogramowania przez rozwój oprogramowania i wdrożenie u klienta, po utrzymanie i wsparcie klienta
Optymalizacja struktury, procesów i wdrażanie najlepszych praktyk w podległych zespołach, a także dbanie o dobrą komunikację i współpracę na styku z pozostałą częścią organizacji
Wspieranie i rozwijanie nowoczesnych technik i dobrych praktyk tworzenia oprogramowania w zespole poprzez wdrażanie procesów i narzędzi usprawniających pracę zespołu
Dbanie o repozytorium kodów źródłowych
Udział w przeprowadzaniu odbiorów technicznych realizowanych projektów
Mile widziane również doświadczenie przy programowaniu niskopoziomowym/udział w projektach związanych z połączeniem softu i urządzeń
Specjalista ds. marketingu i mediów społecznościowych
Warszawa
Wygasła: 15.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie profili firmy w mediach społecznościowych (aktualizowanie danych, redagowanie wpisów, prowadzenie dyskusji, odpowiadanie na pytania innych użytkowników)
Tworzenie treści cyfrowych, w tym prezentacji na potrzeby wewnętrzne firmy
Zarządzanie procesem referencji projektów firmy, tj. organizacja pozwoleń, sesji zdjęciowej, publikacja w mediach
Analizowanie trendów w mediach społecznościowych i działań konkurencji
Analizowanie kanałów promocji pod względem ich efektywności w odniesieniu do poszczególnych produktów i/lub usług i poszczególnych grup klientów i/lub odbiorców
Projektowanie i wdrażanie nowych strategii marketingowych w zakresie mediów społecznościowych
Przygotowywanie raportów działań social media i wyników prowadzonych kampanii, analiza, wyciąganie wniosków
Współpraca z innymi działami firm, agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi na potrzeby promocji
Pomoc przy organizacji eventów, wystąpień na targach oraz konferencjach firmowych
Współpraca z Działem Personalnym w zakresie employer brandingu i marketingu rekrutacyjnym wybranych działów/zespołów
Pozyskiwanie partnerów medialnych i zarządzanie współpracą z nimi
Reprezentowanie firmy w stosunku do klientów oraz instytucji zewnętrznych
Wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy na rynku polskim oraz świadomości marki i rozwiązań firmy na rynkach docelowych;
Planowanie i realizacja kampanii promocyjnych i PR dla spółki, grup produktowych oraz rynków docelowych w social mediach oraz prasie i portalach branżowych;
Budowanie wizerunku firmy w oparciu o przyjęte założenia strategii marketingowej oraz dostępne narzędzia promocyjne w tym prowadzenie profili na portalach społecznościowych (Facebook, LinkedIn);
Analizowanie kanałów promocji pod względem ich efektywności w odniesieniu do poszczególnych produktów i/lub usług i poszczególnych grup klientów i/lub odbiorców;
Pozyskiwanie partnerów medialnych i zarządzanie współpracą z nimi;
Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami itd.;
Bieżące wsparcie działu sprzedaży w działaniach handlowych;
Organizacja eventów, wystąpień na targach oraz konferencjach firmowych;
Analiza i weryfikacja dokumentacji przetargowej (SWZ, załączniki formalne), odpowiedzi, uzupełnień i zmian w trakcie trwania postępowania przetargowego
Przygotowywanie, kompletowanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej zgodnie z zasadami określonymi w ustawie PZP
Wnioskowanie o gwarancje wadialne oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Kompleksowe przygotowywanie dokumentów formalno-prawnych i koordynowanie procesu złożenia oferty
Monitorowanie terminów, składanie wyjaśnień i uzupełnień, wymiana korespondencji z Zamawiającymi
Prowadzenie rejestru i archiwizacja prowadzonych postępowań
Aktualizacja informacji zawartych w firmowej bazie danych
Aleja Stanów Zjednoczonych 32, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 19.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Planowanie i kontrola poszczególnych działań marketingowych jak badania rynku, ustalanie najskuteczniejszych kanałów komunikacji
Kreowanie i nadzór nad działaniami PR
Tworzenie treści cyfrowych, w tym prezentacji na potrzeby wewnętrzne firmy
Planowanie promocji i realizowanie strategii marketingowych nowych produktów
Analizowanie kanałów promocji pod względem ich efektywności w odniesieniu do poszczególnych produktów i/lub usług i poszczególnych grup klientów i/lub odbiorców
Pozyskiwanie partnerów medialnych i zarządzanie współpracą z nimi
Reprezentowanie firmy w stosunku do klientów oraz instytucji zewnętrznych
Opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych
Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami itd
Bieżące wsparcie działu sprzedaży w działaniach handlowych
Organizacja eventów, wystąpień na targach oraz konferencjach firmowych
Analiza i weryfikacja dokumentacji przetargowej (SWZ, załączniki formalne), odpowiedzi, uzupełnień i zmian w trakcie trwania postępowania przetargowego
Przygotowywanie, kompletowanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej zgodnie z zasadami określonymi w ustawie PZP
Wnioskowanie o gwarancje wadialne oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Kompleksowe przygotowywanie dokumentów formalno-prawnych i koordynowanie procesu złożenia oferty
Monitorowanie terminów, składanie wyjaśnień i uzupełnień, wymiana korespondencji z Zamawiającymi
Prowadzenie rejestru i archiwizacja prowadzonych postępowań
Aktualizacja informacji zawartych w firmowej bazie danych
pełnienie funkcji kierownika robót branży sanitarnej w ramach prowadzonego projektu branży inżynierii środowiska /budowa, modernizacja oczyszczalni ścieków
nadzór techniczny, jakościowy oraz koordynacja robót branży sanitarnej w bieżącej koordynacji z kierownikiem budowy i nadzorem Inwestora zgodnie z wymaganiami kontraktu i dokumentacją techniczną
stała weryfikacja postępu prac podwykonawców, ocena zgodności z harmonogramem, wprowadzanie środków zaradczych, kontrola budżetu
koordynacja i rozliczanie branżowych podwykonawców,
prowadzenie negocjacji z potencjalnymi podwykonawcami branżowymi
prawidłowe prowadzenie dokumentacji budowy
wycena prac budowlanych, prowadzenie rozliczeń w ramach swojej branży
uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, raportowanie stanu realizacji prac
sporządzenie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej w ramach nadzorowanych prac
Prowadzenie prac gospodarskich zgodnie ze wskazaniem Kierownika ds. Administracyjnych
Pilnowanie i dbałość o porządek na magazynie
Odpowiedzialność za stan techniczny i estetyczny obiektów Ciechanów/Warszawa zgodnie z Regulaminem Wewnętrznego Korzystania z Obiektu w Warszawie (U1, U15, U7) i w Ciechanowie
Dbałość o teren zielony oraz parking ze szczególnym uwzględnieniem prac sezonowych (np. latem koszenie trawników, zimą odśnieżanie parkingu) przy obiekcie w Ciechanowie
Koordynowanie sezonowej wymiany ogumienia w pojazdach firmowych
Transport materiałów biurowych i na targi na zlecenie Kierownika ds. Administracyjnych
Zaopatrywanie Pracowników w odzież roboczą zgodnie z Zarządzeniem Spółki
Dokonywanie półrocznych przeglądów samochodów zgodnie z Zarządzeniem Spółki
Dokonywanie rejestracji oraz przerejestrowywania samochodów służbowych
Pomoc techniczna w organizacji i obsłudze konferencji
Bieżące naprawy urządzeń biurowych
Kwartalna wysyłka deklaracji do organizacji odzysku sprzętu elektrycznego i elektronicznego
Administrowanie gospodarką odpadami (deklaracje)
Prowadzenie archiwum firmowego (magazyn Ciechanów)
Opisywanie faktur administracyjnych w elektronicznym systemie obiegu dokumentów
Realizacja innych prac zgodnie z kwalifikacjami w ramach powierzonego obszaru odpowiedzialności i zadań
Aleja Stanów Zjednoczonych 32, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 08.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Planowanie i kontrola poszczególnych działań marketingowych jak badania rynku, ustalanie najskuteczniejszych kanałów komunikacji
Kreowanie i nadzór nad działaniami PR
Tworzenie treści cyfrowych, w tym prezentacji na potrzeby wewnętrzne firmy
Planowanie promocji i realizowanie strategii marketingowych nowych produktów
Analizowanie kanałów promocji pod względem ich efektywności w odniesieniu do poszczególnych produktów i/lub usług i poszczególnych grup klientów i/lub odbiorców
Pozyskiwanie partnerów medialnych i zarządzanie współpracą z nimi
Reprezentowanie firmy w stosunku do klientów oraz instytucji zewnętrznych
Opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych
Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami itd
Bieżące wsparcie działu sprzedaży w działaniach handlowych
Organizacja eventów, wystąpień na targach oraz konferencjach firmowych
Monitorowanie rynku w zakresie ogłaszanych zamówień
Analiza i weryfikacja dokumentacji przetargowej (SWZ, załączniki formalne), odpowiedzi, uzupełnień i zmian w trakcie trwania postępowania przetargowego
Przygotowywanie, kompletowanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej zgodnie z zasadami określonymi w ustawie PZP
Wnioskowanie o gwarancje wadialne oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Kompleksowe przygotowywanie dokumentów formalno-prawnych i koordynowanie procesu złożenia oferty
Monitorowanie terminów, składanie wyjaśnień i uzupełnień, wymiana korespondencji z zamawiającymi
Prowadzenie rejestru i archiwizacja prowadzonych postępowań
Aktualizacja informacji zawartych w firmowej bazie danych
Specjalista ds. marketingu i mediów społecznościowych
Aleja Stanów Zjednoczonych 32, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 08.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie profili firmy w mediach społecznościowych (aktualizowanie danych, redagowanie wpisów, prowadzenie dyskusji, odpowiadanie na pytania innych użytkowników)
Tworzenie treści cyfrowych, w tym prezentacji na potrzeby wewnętrzne firmy
Zarządzanie procesem referencji projektów firmy, tj. organizacja pozwoleń, sesji zdjęciowej, publikacja w mediach
Analizowanie trendów w mediach społecznościowych i działań konkurencji
Analizowanie kanałów promocji pod względem ich efektywności w odniesieniu do poszczególnych produktów i/lub usług i poszczególnych grup klientów i/lub odbiorców
Projektowanie i wdrażanie nowych strategii marketingowych w zakresie mediów społecznościowych
Przygotowywanie raportów działań social media i wyników prowadzonych kampanii, analiza, wyciąganie wniosków
Współpraca z innymi działami firm, agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi na potrzeby promocji
Pomoc przy organizacji eventów, wystąpień na targach oraz konferencjach firmowych
Współpraca z Działem Personalnym w zakresie employer brandingu i marketingu rekrutacyjnym wybranych działów/zespołów
Pozyskiwanie partnerów medialnych i zarządzanie współpracą z nimi
Reprezentowanie firmy w stosunku do klientów oraz instytucji zewnętrznych
Aleja Stanów Zjednoczonych 32, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 23.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udział w tworzeniu dokumentacji projektowej i powykonawczej systemów bezpieczeństwa dla: systemów niskoprądowych (SAP, PPOŻ, DSO, SKD, SSWiN, CCTV, LAN, itp.), automatyki budynkowej (BMS, HMS) i elektrycznych,
Tworzeniu koncepcji systemów niskoprądowych lub instalacji elektrycznych,
Kosztorysowanie w/w systemów,
Wsparcie techniczne dla Inżynierów,
Udział w uzgodnieniach technicznych, współpraca z inwestorem i wykonawcami
Aleja Stanów Zjednoczonych 32, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 23.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Monitorowanie rynku w zakresie ogłaszanych zamówień,
Analiza i weryfikacja dokumentacji przetargowej (SWZ, załączniki formalne), odpowiedzi, uzupełnień i zmian w trakcie trwania postępowania przetargowego,
Przygotowywanie, kompletowanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej zgodnie z zasadami określonymi w ustawie PZP,
Wnioskowanie o gwarancje wadialne oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
Kompleksowe przygotowywanie dokumentów formalno-prawnych i koordynowanie procesu złożenia oferty,
Monitorowanie terminów, składanie wyjaśnień i uzupełnień, wymiana korespondencji z Zamawiającymi,
Prowadzenie rejestru i archiwizacja prowadzonych postępowań,
Aktualizacja informacji zawartych w firmowej bazie danych