1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. IMMERSION sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

IMMERSION sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. JÓZEFA FELIKSA CISZEWSKIEGO 15 / 2PIĘTRO

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (8) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 8 )

HR Coordinator

Jana Ciszewskiego 15, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 10.09.2023
full-time, part time
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
full office work
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • HR Process Management: Coordinate personnel-related activities, including hiring, onboarding, off-boarding, and developing HR policies (e.g. employee evaluations, benefits, etc.)
  • Coordinate and supervise HR services: Coordinate the preparation of employment contracts and other employment-related contracts. Cooperate with the legal department on matters related to HR documentation. Coordinate the conclusion of employee contracts. Coordinate the preparation of payroll, including cooperation with an external company. Handling other employment-related matters concerning documentation. Taking care of HR documentation flow. Day-to-day responding to employee inquiries on documents
  • Building and maintaining relationships with employees: Providing support and advice to employees on matters related to their employment, and solving ongoing HR problems
  • Monitor changes in labour laws and ensure compliance: Ensuring compliance with labour laws, data protection regulations and other employment-related regulations (OHS, GDPR, others). Keeping abreast of current changes in labour laws and implementing necessary modifications to company documents and procedures, coordinating activities related to compliance with current regulations
  • Foreigners' employment processes management: Coordination of formalities related to the employment of foreigners, ensuring compliance of procedures with applicable immigration and labour laws, including cooperation with an external provider offering services in this area
  • Recruiting and building relationships with candidates (as an option): Coordinate recruitment processes, oversee the sourcing of candidates for various positions within the company, working with internal departments to define requirements. Develop positive relationships with candidates to ensure a professional impression of our company and maintain contact with potential candidates in the future. Operating the ATS recruitment system. Collaborate with external vendors in this area as needed
  • Reporting and Analysis: Conducting reports on HR activities, drawing conclusions and proposing improvements
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista HR - Immersion & Immersion Games

Jana Ciszewskiego 15, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 15.01.2023
część etatu
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy o pracę, aneksy, skierowania na badania lekarskie)
  • Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji dot. umów cywilnych (umowy zlecenia, o dzieło, b2b, aneksy, rozliczenia godzin i rachunki do umów)
  • Skanowanie dokumentów i wprowadzanie danych do systemu
  • Dbanie o obieg dokumentów personalnych (w tym koordynacja przesyłek do pracowników)
  • Prowadzenie spraw związanych z BHP oraz kontakt z zewnętrznym dostawcą usług
  • Prowadzenie spraw związanych z benefitami dla pracowników (prywatna opieka medyczna, karty sportowe) oraz kontakt z dostawcą usług
  • Prowadzenie ewidencji urlopów i czasu pracy
  • Aktualizacja danych w systemie rejestracji czasu pracy na projekcie oraz tworzenie raportów z systemu
  • Prowadzenie innych spraw i dokumentacji związanej z zatrudnieniem (np. Pracownicze Plany Kapitałowe, dokumentacja RODO etc)
  • Bieżące udzielanie odpowiedzi na zapytania pracowników dotyczące dokumentów
  • Udział w innych zadaniach z zakresu HR (np. aktualizacja informacji w wewnętrznej bazie wiedzy)
  • Wsparcie w procesie rekrutacji - jako opcja
  • Przygotowywanie raportów i zestawień
  • Wprowadzanie usprawnień w ramach własnego zakresu obowiązków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administration & Office Coordinator

Jana Ciszewskiego 15, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 05.03.2022
full-time
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
full office work
specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Being in the office daily and helping others with their issues
  • Perform a variety of administrative tasks (handle incoming and outcoming letters & packages, preparing the expense reports, booking travels, scheduling facility and equipment purchases)
  • Taking care of supplying the office with various products (coffee, office equipment etc.) and handle daily office operations
  • Contact with building administrator and other vendors for office (cleaning, catering etc)
  • Arranging shipments and customs services
  • Preparation od documents, reports, translation
  • Planning and managing team events and activities
  • Collaborate regularly with HR and support HR activities (e.g. taking part in the onboarding of new incomers)
  • Support to responding effectively to existing needs and assist in defining new operational improvements as needed
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. personalnych

Jana Ciszewskiego 15, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 05.03.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej (m.in. akta osobowe, umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło, umowy b2b, aneksy, wypowiedzenia umów, rachunki do umów zlecenia i umów o dzieło)
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej od etapu przygotowania poprzez skanowanie dokumentów i wprowadzanie danych do systemu
  • Prowadzenie spraw związanych z BHP (w tym zbieranie oświadczeń pracowników) oraz utrzymywanie kontaktu z zewnętrznym dostawcą usług BHP
  • Prowadzenie spraw związanych z prywatną opieką medyczną dla pracowników (w tym zbieranie oświadczeń od pracowników)
  • Prowadzenie ewidencji urlopów, czasu pracy nad projektami itp
  • Prowadzenie innych spraw związanych z zatrudnieniem pracowników (np. plan PPK, skierowania na badania lekarskie)
  • Bieżące udzielanie odpowiedzi na zapytania pracowników dotyczące dokumentów
  • Prowadzenie spraw pracowników-cudzoziemców w zakresie załatwiania spraw z zewnętrznym urzędem imigracyjnym - jako opcja
  • Udział w innych zadaniach z zakresu HR (np. regulacje RODO)
  • Przygotowywanie raportów i zestawień
  • Dbałość o jakość przygotowywanej dokumentacji
  • Wprowadzanie usprawnień w ramach własnego zakresu obowiązków
  • Bezpośrednia współpraca z Head of HR
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Account manager

Warszawa
Wygasła: 28.04.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Unity Developer

Warszawa
Wygasła: 05.09.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Unreal Developer

Warszawa
Wygasła: 05.09.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Product Owner - Project Manager

Warszawa
Wygasła: 05.09.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie IMMERSION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.