Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (66)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 66 )
Inspektor nadzoru inwestorskiego
Zielona 8, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 24.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót inwestycyjnych, przebudowy dróg, robót remontowych,
przygotowywanie dokumentów prowadzonych w ramach realizacji inwestycji,
kontrola dokumentów formalnych inwestycji,
weryfikowanie dokumentów i rozliczanie zadań zleconych nadzorom zewnętrznym,
opracowywanie lub weryfikowanie kosztorysów inwestorskich, kosztorysów ofertowych, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego oraz współuczestniczenie w przygotowaniu umów i prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
składanie wniosków o przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne oraz ustalanie wartości zamówienia publicznego,
analiza ofert wykonawców pod względem prawidłowości wyceny realizacji prac,
pełnienie funkcji członka komisji przetargowej,
rozliczanie rzeczowe środków finansowych przeznaczonych na roboty inwestycyjne, przebudowy dróg, roboty remontowe,
uczestniczenie w procesie planowania wydatków rocznych i wieloletnich oraz informowanie o potrzebach zmian planów, w zakresie wydatków wynikających z powyższych zadań,
dbanie o odpowiednie zabezpieczenie dokumentów służbowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych
pełnienie dyżuru zimowego utrzymania dróg,
prowadzenia archiwizacji dokumentów,
wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego – Zastępcy Dyrektora ds. inwestycyjnych w zakresie wynikającym z zajmowanego stanowiska,
wykonywanie innych poleceń Dyrektora Zarządu w zakresie wynikającym z zajmowanego stanowiska
pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót inwestycyjnych, przebudowy dróg, robót remontowych,
przygotowywanie dokumentów prowadzonych w ramach realizacji inwestycji,
kontrola dokumentów formalnych inwestycji,
weryfikowanie dokumentów i rozliczanie zadań zleconych nadzorom zewnętrznym,
opracowywanie lub weryfikowanie kosztorysów inwestorskich, kosztorysów ofertowych, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego oraz współuczestniczenie w przygotowaniu umów i prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
składanie wniosków o przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne oraz ustalanie wartości zamówienia publicznego,
analiza ofert wykonawców pod względem prawidłowości wyceny realizacji prac,
pełnienie funkcji członka komisji przetargowej,
rozliczanie rzeczowe środków finansowych przeznaczonych na roboty inwestycyjne, przebudowy dróg, roboty remontowe,
rozliczanie rzeczowe środków finansowych przeznaczonych na roboty inwestycyjne, przebudowy dróg, roboty remontowe,
uczestniczenie w procesie planowania wydatków rocznych i wieloletnich oraz informowanie o potrzebach zmian planów, w zakresie wydatków wynikających z powyższych zadań,
dbanie o odpowiednie zabezpieczenie dokumentów służbowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych
pełnienie dyżuru zimowego utrzymania dróg,
prowadzenia archiwizacji dokumentów,
wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego – Zastępcy Dyrektora ds. inwestycyjnych w zakresie wynikającym z zajmowanego stanowiska,
wykonywanie innych poleceń Dyrektora Zarządu w zakresie wynikającym z zajmowanego stanowiska
opracowywanie, dekretowanie i kontrolowanie pod względem formalno-rachunkowym oraz ewidencjonowanie dokumentów księgowych, w szczególności w zakresie: planu finansowego i jego zmian, zaangażowania, ZFŚS, gospodarowania majątkiem oraz materiałami, obrotu gotówkowego oraz z zakresu gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych,
prowadzenie odrębnej ewidencji majątku oraz sprawozdawczości w tym zakresie,
przygotowywanie, sprawdzanie oraz edytowanie przelewów elektronicznych w systemie księgowym i bankowym,
udział w okresowym ustalaniu i sprawdzaniu drogą inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów oraz w sporządzaniu wyceny aktywów i pasywów oraz ustalaniu wyniku finansowego
przygotowywanie projektów odpowiedzi na korespondencję prowadzoną z instytucjami i osobami fizycznymi w zakresie realizowanych zadań na swoim stanowisku,
przygotowywanie zamówień, sprawowanie nadzoru oraz uczestnictwo w odbiorach robót oraz usług z zakresu remontów i bieżącego utrzymania dróg,
sprawowanie bieżącej kontroli technicznej nad stanem dróg powiatowych,
zgłaszanie propozycji zadań z zakresu utrzymania, remontów, przebudowy i budowy dróg do planów rocznych, wieloletnich oraz planów rozwoju sieci,
przygotowywanie i opiniowanie spraw związanych z interwencjami dotyczącymi stanu dróg,
planowanie i koordynowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg,
sprawowanie nadzoru i pełnienie dyżuru zimowego utrzymania dróg,
opracowywanie przedmiarów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla robót utrzymaniowych, remontowych oraz sporządzanie kosztorysów inwestorskich;
przygotowywanie wniosków o przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne, w tym ustalanie wartości zamówienia publicznego, przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego, współuczestniczenie w przygotowaniu umów oraz pełnienie funkcji członka komisji przetargowej
przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia i innych danych niezbędnych do zlecenia opracowania dokumentacji technicznych,
prowadzenie nadzoru merytorycznego nad realizacją umów i zleceń z zakresu prowadzonych projektów,
analiza i weryfikacja projektów w szczególności w zakresie wykonania zamówienia w zgodności z przepisami prawa oraz kompletności opracowania,
weryfikacja projektów w zakresie uzyskiwania wymaganych opinii i uzgodnień, niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania,
weryfikacja specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
przygotowanie kompletnej zawartości dokumentacji niezbędnej do ogłoszenia przetargu na realizację,
uzgadnianie (opiniowanie) projektów drogowych oraz projektów skrzyżowań dróg publicznych,
uzgadnianie/koordynacja projektów branżowych niezbędnych dla wykonania projektów drogowych z gestorami infrastruktury (np. energetycznej, gazowej, telekomunikacyjnej, kanalizacyjnej, itd.)
- przygotowywanie wniosków o przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne, w tym ustalanie wartości zamówienia publicznego, przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego,
współuczestniczenie w przygotowaniu umów oraz pełnienie funkcji członka komisji przetargowej
- Realizacja zamówień publicznych w zakresie nadzorowanych kont planu finansowego w szczególności:
a) planowanie i analiza kosztów materiałów biurowych dla potrzeb pracowników Zarządu, w tym także materiałów eksploatacyjnych do urządzeń peryferyjnych,
b) prowadzenie ewidencji materiałów biurowych włącznie z ich zakupem i rozdziałem,
c) zakup sprzętu elektronicznego i biurowego,
d) prenumerata czasopism,
e) zakup wody oraz środków spożywczych i chemicznych
- Obsługa klientów, tj. przyjmowanie i wydawanie dokumentów, udzielanie informacji, kierowanie do odpowiednich osób merytorycznych,
- Prowadzenie rejestru zarządzeń dyrektora,
- Prowadzenie terminarza dyrektora
- Odpowiednie zabezpieczenie pieczęci i stempli oraz prowadzenie ich ewidencji
przygotowywanie projektów odpowiedzi na korespondencję prowadzoną z instytucjami i osobami fizycznymi w zakresie realizowanych zadań na swoim stanowisku,
przygotowywanie zamówień, sprawowanie nadzoru oraz uczestnictwo w odbiorach robót oraz usług z zakresu remontów i bieżącego utrzymania dróg,
sprawowanie bieżącej kontroli technicznej nad stanem dróg powiatowych,
zgłaszanie propozycji zadań z zakresu utrzymania, remontów, przebudowy i budowy dróg do planów rocznych, wieloletnich oraz planów rozwoju sieci,
przygotowywanie i opiniowanie spraw związanych z interwencjami dotyczącymi stanu dróg,
planowanie i koordynowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg,
sprawowanie nadzoru i pełnienie dyżuru zimowego utrzymania dróg,
opracowywanie przedmiarów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla robót utrzymaniowych, remontowych oraz sporządzanie kosztorysów inwestorskich,
przygotowywanie wniosków o przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne, w tym ustalanie wartości zamówienia publicznego, przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego, współuczestniczenie w przygotowaniu umów oraz pełnienie funkcji członka komisji przetargowej
przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia i innych danych niezbędnych do zlecenia opracowania dokumentacji technicznych,
prowadzenie nadzoru merytorycznego nad realizacją umów i zleceń z zakresu prowadzonych projektów,
analiza i weryfikacja projektów w szczególności w zakresie wykonania zamówienia w zgodności z przepisami prawa oraz kompletności opracowania,
weryfikacja projektów w zakresie uzyskiwania wymaganych opinii i uzgodnień, niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania,
weryfikacja specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
przygotowanie kompletnej zawartości dokumentacji niezbędnej do ogłoszenia przetargu na realizację,
uzgadnianie (opiniowanie) projektów drogowych oraz projektów skrzyżowań dróg publicznych,
uzgadnianie/koordynacja projektów branżowych niezbędnych dla wykonania projektów drogowych z gestorami infrastruktury (np. energetycznej, gazowej, telekomunikacyjnej, kanalizacyjnej, itd.)
opracowywanie, dekretowanie i kontrolowanie pod względem formalno-rachunkowym oraz ewidencjonowanie dokumentów księgowych, w szczególności w zakresie wydatków,
prowadzenie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami,
prowadzenie rozliczeń z pomocy finansowej (w tym z Unii Europejskiej i środków rządowych),
przygotowywanie, sprawdzanie oraz edytowanie przelewów elektronicznych w systemie księgowym i bankowym,
udział w okresowym ustalaniu i sprawdzaniu drogą inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów oraz w sporządzaniu wyceny aktywów i pasywów oraz ustalaniu wyniku finansowego
prowadzenie spraw związanych z wynagrodzeniami pracowników Zarządu, w tym przygotowywanie list płac, kart wynagrodzeń, ustalanie składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych;
prowadzenie spraw w zakresie pracowniczych planów kapitałowych;
prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego;
przygotowywanie i przesyłanie dokumentów rozliczeniowych w programie Płatnik;
prowadzenie rozliczeń i sprawozdawczości w zakresie PFRON, GUS,
prowadzenie ubezpieczenia grupowego pracowników;
rozliczanie bezosobowego funduszu płac – umowy cywilnoprawne z osobami fizycznymi;
sporządzanie rocznych deklaracji rozliczeniowych w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych, ZUS, PFRON i innych w zakresie kadr i płac;
sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
planowanie wynagrodzeń i ich pochodnych, nadzór nad realizacją paragrafów budżetowych w zakresie wynagrodzeń, szkoleń i doskonalenia zawodowego, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, Pracowniczych Planów Kapitałowych, PFRON, umów cywilnoprawnych i podróży służbowych;
opracowywanie i aktualizacja regulaminów i instrukcji wewnętrznych w zakresie kadr i płac;
prowadzenie naborów na wolne stanowiska w urzędzie;
opracowywanie projektów dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunków pracy oraz ich zmianą;
koordynowanie prac związanych ze szkoleniami i doskonaleniem zawodowym pracowników;
koordynowanie prac w zakresie przebiegu oceny okresowej pracowników;
przygotowywanie projektów odpowiedzi na korespondencję prowadzoną z instytucjami i osobami fizycznymi w zakresie realizowanych zadań na swoim stanowisku,
przygotowywanie zamówień, sprawowanie nadzoru oraz uczestnictwo w odbiorach robót oraz usług z zakresu remontów i bieżącego utrzymania dróg,
sprawowanie bieżącej kontroli technicznej nad stanem dróg powiatowych,
zgłaszanie propozycji zadań z zakresu utrzymania, remontów, przebudowy i budowy dróg do planów rocznych, wieloletnich oraz planów rozwoju sieci,
przygotowywanie i opiniowanie spraw związanych z interwencjami dotyczącymi stanu dróg,
planowanie i koordynowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg,
sprawowanie nadzoru i pełnienie dyżuru zimowego utrzymania dróg,
opracowywanie przedmiarów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla robót utrzymaniowych, remontowych oraz sporządzanie kosztorysów inwestorskich;
weryfikowanie kosztorysów inwestorskich, kosztorysów ofertowych, przygotowywanie wniosków o przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne, w tym ustalanie wartości zamówienia publicznego, przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego,
współuczestniczenie w przygotowaniu umów oraz pełnienie funkcji członka komisji przetargowej
przygotowywanie projektów odpowiedzi na korespondencję prowadzoną z instytucjami i osobami fizycznymi w zakresie realizowanych zadań na swoim stanowisku,
przygotowywanie zamówień, sprawowanie nadzoru oraz uczestnictwo w odbiorach robót oraz usług z zakresu remontów i bieżącego utrzymania dróg,
sprawowanie bieżącej kontroli technicznej nad stanem dróg powiatowych,
zgłaszanie propozycji zadań z zakresu utrzymania, remontów, przebudowy i budowy dróg do planów rocznych, wieloletnich oraz planów rozwoju sieci,
przygotowywanie i opiniowanie spraw związanych z interwencjami dotyczącymi stanu dróg,
planowanie i koordynowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg,
sprawowanie nadzoru i pełnienie dyżuru zimowego utrzymania dróg,
opracowywanie przedmiarów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla robót utrzymaniowych, remontowych oraz sporządzanie kosztorysów, inwestorskich;
przygotowywanie wniosków o przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne, w tym ustalanie wartości zamówienia publicznego, przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego, współuczestniczenie w przygotowaniu umów oraz pełnienie funkcji członka komisji przetargowej
przygotowywanie dokumentów prowadzonych w ramach realizacji inwestycji,
pomoc w kontroli nad dokumentami formalnymi inwestycji,
weryfikowanie dokumentów i rozliczanie zadań zleconych nadzorom zewnętrznym,
opracowywanie lub weryfikowanie kosztorysów inwestorskich, kosztorysów ofertowych, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego oraz współuczestniczenie w przygotowaniu umów i prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
składanie wniosków o przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne oraz ustalanie wartości zamówienia publicznego,
analiza ofert wykonawców pod względem prawidłowości wyceny realizacji prac,
rozliczanie rzeczowe środków finansowych przeznaczonych na roboty inwestycyjne, przebudowy dróg, roboty remontowe,
uczestniczenie w procesie planowania wydatków rocznych i wieloletnich oraz informowanie o potrzebach zmian planów, w zakresie wydatków wynikających z powyższych zadań,
pełnienie dyżuru zimowego utrzymania dróg,
wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego – Zastępcy Dyrektora ds. inwestycyjnych w zakresie wynikającym z zajmowanego stanowiska,
wykonywanie innych poleceń Dyrektora Zarządu w zakresie wynikającym z zajmowanego stanowiska
Księgowa - Specjalista ds. księgowych / referent ds. księgowych
Zielona 8, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 10.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowywanie, dekretowanie i kontrolowanie pod względem formalno-rachunkowym oraz ewidencjonowanie dokumentów księgowych, w szczególności w zakresie należności i dochodów,
prowadzenie rozrachunków z odbiorcami i dostawcami oraz egzekucji należności budżetowych na rzecz Zarządu, w tym głównie z tytułu opłat i kar pieniężnych wynikających z decyzji na zajecie pasa drogi,
prowadzenie ogółu spraw związanych z egzekucją należności budżetowych na rzecz Zarządu, a w szczególności wystawianie ewidencja upomnień, tytułów wykonawczych oraz prowadzenie korespondencji z właściwymi organami egzekucyjnymi,
przygotowywanie, sprawdzanie oraz edytowanie przelewów elektronicznych,
udział w okresowym ustalaniu i sprawdzaniu drogą inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów oraz w sporządzaniu wyceny aktywów i pasywów oraz ustalaniu wyniku finansowego
zastępowanie głównego księgowego podczas nieobecności (tj. prowadzenia rachunkowości jednostki, wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi oraz dokonywania wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz kontrola wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, kontrasygnowanie umów, analiza opisowa wykonania planu finansowego, prowadzenie planu rzeczowo – finansowego, sporządzanie sprawozdań),
prowadzenie ewidencji planu finansowego i jego zmian,
prowadzenie ewidencji planu osobowego i jego zmian,
bieżąca kontrola zaangażowania i wykonania planu wydatków budżetowych,
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
kontrola i wsparcie procesów windykacji należności budżetowych,
prowadzenie spraw z zakresu zajęcia wierzytelności,
autoryzacja przelewów elektronicznych,
wykonywanie innych zadań wskazanych przez przełożonego
Specjalista ds. księgowych / Referent ds. księgowych
Zielona 8, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 04.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowywanie, dekretowanie i kontrolowanie pod względem formalno-rachunkowym oraz ewidencjonowanie dokumentów księgowych,
prowadzenie rozrachunków z odbiorcami i dostawcami,
prowadzenie ewidencji środków trwałych,
przygotowywanie, sprawdzanie oraz edytowanie przelewów elektronicznych,
udział w okresowym ustalaniu i sprawdzaniu drogą inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów oraz w sporządzaniu wyceny aktywów i pasywów oraz ustalania wyniku finansowego
pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót inwestycyjnych, przebudowy dróg, robót remontowych, zgodnie z Prawem budowlanym,
weryfikowanie dokumentów i rozliczanie zadań zleconych nadzorom zewnętrznym,
opracowywanie lub weryfikowanie kosztorysów inwestorskich, kosztorysów ofertowych, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego oraz współuczestniczenie w przygotowaniu umów i prowadzonym postępowaniu publicznym,
składanie wniosków o przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne oraz ustalanie wartości zamówienia publicznego,
analiza ofert wykonawców pod względem prawidłowości wyceny realizacji prac,
rozliczanie rzeczowe środków finansowych przeznaczonych na roboty inwestycyjne, przebudowy dróg, roboty remontowe,
uczestniczenie w procesie planowania wydatków rocznych i wieloletnich oraz informowanie o potrzebach zmian planów, w zakresie wydatków wynikających z powyższych zadań,
pełnienie dyżuru zimowego utrzymania dróg,
wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego – Zastępcy Dyrektora ds. inwestycyjnych w zakresie wynikającym z zajmowanego stanowiska,
wykonywanie innych poleceń Dyrektora Zarządu w zakresie wynikającym z zajmowanego stanowiska
przygotowywanie projektów odpowiedzi na korespondencję prowadzoną z instytucjami i osobami fizycznymi w zakresie realizowanych zadań na swoim stanowisku,
przygotowywanie zamówień, sprawowanie nadzoru oraz uczestnictwo w odbiorach robót oraz usług z zakresu remontów i bieżącego utrzymania dróg,
sprawowanie bieżącej kontroli technicznej nad stanem dróg powiatowych,
zgłaszanie propozycji zadań z zakresu utrzymania, remontów, przebudowy i budowy dróg do planów rocznych, wieloletnich oraz planów rozwoju sieci,
przygotowywanie i opiniowanie spraw związanych z interwencjami dotyczącymi stanu dróg,
planowanie i koordynowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg,
sprawowanie nadzoru i pełnienie dyżuru zimowego utrzymania dróg,
opracowywanie przedmiarów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla robót utrzymaniowych, remontowych oraz sporządzanie kosztorysów, inwestorskich,
przygotowywanie wniosków o przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne, w tym ustalanie wartości zamówienia publicznego, przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego,
współuczestniczenie w przygotowaniu umów oraz pełnienie funkcji członka komisji przetargowej
Współpraca w zakresie funkcjonowania obwodów drogowych, w szczególności poprzez ewidencjonowanie zakupów materiałów, wyposażenia, sprzętu, usług remontowych, administracyjnych, itp
Realizacja zamówień publicznych w zakresie nadzorowanych kont planu finansowego
Współpraca w zakresie funkcjonowania siedziby Zarządu, w szczególności poprzez ewidencjonowanie usług remontowych, zapewnienie sprawności pomieszczeń biurowych i sanitarnych
Prowadzenie spraw związanych z zakupem materiałów, środków trwałych i wyposażenia, przygotowywanie protokołów i zleceń dot. zakupów materiałów i sprzętu oraz usług
Prowadzenie ewidencji środków transportowych i sprzętowych, będących w dyspozycji ZDP oraz dokumentacji eksploatacyjnej – kart drogowych i sprzętowych
Prowadzenie kontroli zużycia paliw, olejów i innych materiałów eksploatacyjnych
Prowadzenie rejestru wypożyczeń sprzętu i urządzeń
Prowadzenie kart wyposażenia pracownika
Prowadzenie spraw ubezpieczenia majątku i pojazdów będących na wyposażeniu Zarządu
Prowadzenie spraw podatków od środków transportu i nieruchomości
Rozliczanie rozmów z telefonów komórkowych
Wykonywanie czynności kancelaryjnych w zastępstwie w kancelarii i sekretariacie:
a. przekazywanie pism według właściwości, zwrot błędnie zaadresowanej poczty,
b. ewidencjonowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji,
c. wprowadzanie korespondencji do elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
d. obsługa elektronicznej skrzynki podawczej oraz poczty w systemie e-PUAP,
e. prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej,
f. prowadzenie rejestru, segregacja i rozdział zwrotnych potwierdzeń odbioru korespondencji,
g. obsługa centralnego telefonu, faxu, konta e-mailowego,
h. archiwizacja dokumentów utworzonych na stanowisku
Wykonywanie innych zadań wskazanych przez bezpośredniego przełożonego, zgodnie z obowiązującym schematem organizacyjnym, w zakresie wynikającym z zajmowanego stanowiska
Wykonywanie innych poleceń Dyrektora Zarządu, w zakresie wynikającym z zajmowanego stanowiska
opracowywanie, dekretowanie i kontrolowanie pod względem formalno-rachunkowym oraz ewidencjonowanie dokumentów księgowych,
prowadzenie rozrachunków z odbiorcami i dostawcami,
prowadzenie ewidencji środków trwałych,
przygotowywanie, sprawdzanie oraz edytowanie przelewów elektronicznych,
udział w okresowym ustalaniu i sprawdzaniu drogą inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów oraz w sporządzaniu wyceny aktywów i pasywów oraz ustalania wyniku finansowego
przygotowywanie projektów odpowiedzi na korespondencję prowadzoną z instytucjami i osobami fizycznymi w zakresie realizowanych zadań na swoim stanowisku,
przygotowywanie zamówień, sprawowanie nadzoru oraz uczestnictwo w odbiorach robót oraz usług z zakresu remontów i bieżącego utrzymania dróg,
sprawowanie bieżącej kontroli technicznej nad stanem dróg powiatowych,
zgłaszanie propozycji zadań z zakresu utrzymania, remontów, przebudowy i budowy dróg do planów rocznych, wieloletnich oraz planów rozwoju sieci,
przygotowywanie i opiniowanie spraw związanych z interwencjami dotyczącymi stanu dróg,
planowanie i koordynowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg,
sprawowanie nadzoru i pełnienie dyżuru zimowego utrzymania dróg,
opracowywanie przedmiarów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla robót utrzymaniowych, remontowych oraz sporządzanie kosztorysów, inwestorskich;
przygotowywanie wniosków o przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne, w tym ustalanie wartości zamówienia publicznego, przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego, współuczestniczenie w przygotowaniu umów oraz pełnienie funkcji członka komisji przetargowej
przygotowywanie projektów odpowiedzi na korespondencję prowadzoną z instytucjami i osobami fizycznymi w zakresie realizowanych zadań na swoim stanowisku,
przygotowywanie zamówień, sprawowanie nadzoru oraz uczestnictwo w odbiorach robót oraz usług z zakresu remontów i bieżącego utrzymania dróg,
sprawowanie bieżącej kontroli technicznej nad stanem dróg powiatowych,
zgłaszanie propozycji zadań z zakresu utrzymania, remontów, przebudowy i budowy dróg do planów rocznych, wieloletnich oraz planów rozwoju sieci,
przygotowywanie i opiniowanie spraw związanych z interwencjami dotyczącymi stanu dróg,
planowanie i koordynowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg,
sprawowanie nadzoru i pełnienie dyżuru zimowego utrzymania dróg,
opracowywanie przedmiarów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla robót utrzymaniowych, remontowych oraz sporządzanie kosztorysów ofertowych, inwestorskich;
opracowywanie i weryfikowanie kosztorysów inwestorskich, kosztorysów ofertowych,
przygotowywanie wniosków o przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne, w tym ustalanie wartości zamówienia publicznego, przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego, współuczestniczenie w przygotowaniu umów oraz pełnienie funkcji członka komisji przetargowej
Kierownik Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego
Zielona 8, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 24.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
opracowywanie projektów zarządzeń i regulacji wewnętrznych jednostki przy współudziale osób merytorycznych, ostateczna ich redakcja, wydawanie oraz aktualizacja,
kierowanie, nadzór i usprawnianie systemu obiegu dokumentów oraz prowadzenia składnicy akt Zarządu,
przygotowywanie stosownych regulacji w zakresie użytkowania mienia Zarządu,
nadzór nad prawidłowością funkcjonowania i wykorzystania sprzętu komputerowego oraz mienia powierzonego pracownikom w użytkowanie,
prowadzenie nadzoru nad polityką bezpieczeństwa Zarządu,
przygotowywanie i aktualizacja upoważnień, pełnomocnictw oraz prowadzenie stosownych rejestrów,
przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski, zgodnie z KPA,
podejmowanie działań dla zapewnienia realizacji celów i zadań wynikających z kontroli zarządczej Zarządu,
prowadzenie książki kontroli i całości dokumentacji z przeprowadzonych kontroli oraz koordynowanie wykonania zaleceń z przeprowadzonej kontroli,
bieżąca obsługa kontroli zewnętrznych oraz prowadzenie doraźnych kontroli wewnętrznych,
nadzór nad całokształtem spraw dotyczących administrowania, zabezpieczenia budynków, pomieszczeń i wyposażenia siedziby Zarządu i Obwodów Drogowych, w tym m.in. planowanie, analiza, kontrola kosztów utrzymania, remontów i ubezpieczeń,
nadzór nad zapewnieniem sprawności techniczno – eksploatacyjnej środków transportu i sprzętu oraz prowadzenie spraw ubezpieczeniowych,
koordynacja wyjazdów samochodów służbowych i nadzór nad prowadzeniem ewidencji wyjazdów służbowych,
nadzór nad ewidencjonowaniem zużycia paliwa pod kątem opłat za korzystanie ze środowiska naturalnego,
nadzór nad prowadzeniem gospodarki materiałowo – sprzętowej, w tym prowadzeniem ewidencji i kontroli eksploatacji posiadanych przez Zarząd maszyn, środków transportu i pozostałych środków trwałych oraz zużycia materiałów,
nadzór nad zabezpieczeniem pracowników Zarządu w środki techniczno – biurowe oraz prowadzeniem stosownej ewidencji,
administrowanie siecią komputerową i bazą danych,
nadzór nad realizacją umowy w zakresie obsługi informatycznej Zarządu,
nadzór nad realizacją umowy w zakresie obsługi korespondencji, w tym obiegu elektronicznego,
doraźna kontrola prawidłowego stosowania jednolitego rzeczowego wykazu akt,
prowadzenie ewidencji i nadzór nad prawidłowym przechowywaniem pieczęci urzędowych, pieczęci imiennych i stempli,
odpowiadanie za prawidłową gospodarkę, ewidencję i zabezpieczenie druków ścisłego zarachowania,
koordynowanie zamówień oraz nadzór nad dostawami i usługami zlecanymi do Obwodów Drogowych,
nadzór nad przygotowaniem umów w porozumieniu z radcami prawnymi,
koordynowanie i nadzór zadań z zakresu BHP oraz RODO,
uczestniczenie w procesie planowania wydatków oraz informowanie o potrzebach zmian planów, w zakresie wydatków wynikających z powyższych zadań,
opisywanie oraz zatwierdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem merytorycznym, jak również sprawdzanie i zatwierdzanie pod względem rachunkowym,
kształtowanie sprawnego systemu komunikacji wewnętrznej oraz zapewnienie właściwego obiegu informacji
przygotowywanie projektów odpowiedzi na korespondencję prowadzoną z instytucjami i osobami fizycznymi w zakresie realizowanych zadań na swoim stanowisku,
przygotowywanie zamówień, sprawowanie nadzoru oraz uczestnictwo w odbiorach robót oraz usług z zakresu remontów i bieżącego utrzymania dróg,
sprawowanie bieżącej kontroli technicznej nad stanem dróg powiatowych,
zgłaszanie propozycji zadań z zakresu utrzymania, remontów, przebudowy i budowy dróg do planów rocznych, wieloletnich oraz planów rozwoju sieci,
przygotowywanie i opiniowanie spraw związanych z interwencjami dotyczącymi stanu dróg,
planowanie i koordynowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg,
sprawowanie nadzoru i pełnienie dyżuru zimowego utrzymania dróg,
opracowywanie przedmiarów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla robót utrzymaniowych, remontowych oraz sporządzanie kosztorysów ofertowych, inwestorskich;
opracowywanie i weryfikowanie kosztorysów inwestorskich, kosztorysów ofertowych,
przygotowywanie wniosków o przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne, w tym ustalanie wartości zamówienia publicznego, przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego, współuczestniczenie w przygotowaniu umów oraz pełnienie funkcji członka komisji przetargowej
kompleksowe prowadzenie spraw z zakresu regulacji stanu prawnego gruntów znajdujących się lub nabywanych pod pasy drogowe, w szczególności prowadzenie postępowań regulacji stanu prawnego działek wchodzących w skład pasów dróg powiatowych w zakresie ZDP oraz współpraca z instytucjami zewnętrznymi, które te sprawy prowadzą,
przygotowywanie wniosków ujawniających prawo własności Powiatu Poznańskiego w księgach wieczystych,
prowadzenie spraw w zakresie uzyskania prawa trwałego zarządu na nieruchomościach w tutejszym zarządzie,
obsługa korespondencji przychodzącej do ZDP w zakresie nieruchomości i opracowywanie projektów pism związanych ze stanowiskiem,
prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy, w szczególności:
a) dokumentów związanych z ubieganiem się i korzystaniem z urlopu oraz bieżącej kontroli stanu wykorzystania urlopów;
b) rocznych kart ewidencji obecności w pracy;
c) dokumentów dotyczących ewidencjonowania czasu pracy, w tym miesięcznych ewidencji czasu pracy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 19.12.2018 w sprawie dokumentacji pracowniczej
kompletowanie dokumentacji dotyczącej pozostałych nieobecności pracowników, w tym zwolnień lekarskich;
przygotowywanie i weryfikacja listy obecności pracowników oraz sprawowania nadzoru nad przestrzeganiem dyscypliny pracy;
kompletowanie i weryfikacja list obecności, wniosków urlopowych, zestawienia godzin nocnych; grafików pracy w okresie zimowego utrzymania dróg, pracowników Obwodów Drogowych;
wystawianie skierowań na wstępne, okresowe i kontrolne badania lekarskie oraz sprawowanie nadzoru nad terminowym uzyskaniem zdolności do pracy pracowników;
nadzór nad terminowym przeprowadzaniem szkoleń wstępnych i okresowych BHP;
nadzór nad przebiegiem służby przygotowawczej, koordynowanie prac w zakresie staży i praktyk;
sporządzanie sprawozdań z zakresu zatrudnienia i płac dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu i GUS;
prowadzenie spraw związanych z realizacją regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
wystawianie i ewidencjonowanie druków polecenie wyjazdu służbowego oraz rozliczania podróży służbowych,
zgłaszanie pracowników i zleceniobiorców do ubezpieczeń społecznych (dokumenty ZUA, ZIUA, ZCNA i ZZA) i zdrowotnych oraz ich wyrejestrowania (ZWUA, ZCNA);
wprowadzanie danych do programu Progman Kadry: nieobecności, uzupełnianie kalendarza, dane osobowe pracowników, uzupełnianie kartotek dot. etatu, stażu pracy, składników płac; informacji dodatkowych: badania lekarskie, oceny pracownicze, kursy, szkolenia, kwalifikacje, uprawnienia;
koordynowanie czynności związanych z ochroną danych osobowych w zakresie kadr i płac;
kompletowanie wymaganej dokumentacji dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę, w tym przygotowywanie druków ERP-7;
kompletowanie dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy i prowadzenia rejestru wypadków przy pracy;
przygotowywanie dokumentów kadrowych i płacowych do archiwizacji;
Kierownik Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego
Zielona 8, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 12.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
opracowywanie projektów zarządzeń i regulacji wewnętrznych jednostki przy współudziale osób merytorycznych, ostateczna ich redakcja, wydawanie oraz aktualizacja,
kierowanie, nadzór i usprawnianie systemu obiegu dokumentów oraz prowadzenia składnicy akt Zarządu,
przygotowywanie stosownych regulacji w zakresie użytkowania mienia Zarządu,
nadzór nad prawidłowością funkcjonowania i wykorzystania sprzętu komputerowego oraz mienia powierzonego pracownikom w użytkowanie,
prowadzenie nadzoru nad polityką bezpieczeństwa Zarządu,
przygotowywanie i aktualizacja upoważnień, pełnomocnictw oraz prowadzenie stosownych rejestrów,
przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski, zgodnie z KPA,
podejmowanie działań dla zapewnienia realizacji celów i zadań wynikających z kontroli zarządczej Zarządu,
prowadzenie książki kontroli i całości dokumentacji z przeprowadzonych kontroli oraz koordynowanie wykonania zaleceń z przeprowadzonej kontroli,
bieżąca obsługa kontroli zewnętrznych oraz prowadzenie doraźnych kontroli wewnętrznych,
nadzór nad całokształtem spraw dotyczących administrowania, zabezpieczenia budynków, pomieszczeń i wyposażenia siedziby Zarządu i Obwodów Drogowych, w tym m.in. planowanie, analiza, kontrola kosztów utrzymania, remontów i ubezpieczeń,
nadzór nad zapewnieniem sprawności techniczno – eksploatacyjnej środków transportu i sprzętu oraz prowadzenie spraw ubezpieczeniowych,
koordynacja wyjazdów samochodów służbowych i nadzór nad prowadzeniem ewidencji wyjazdów służbowych,
nadzór nad ewidencjonowaniem zużycia paliwa pod kątem opłat za korzystanie ze środowiska naturalnego,
nadzór nad prowadzeniem gospodarki materiałowo – sprzętowej, w tym prowadzeniem ewidencji i kontroli eksploatacji posiadanych przez Zarząd maszyn, środków transportu i pozostałych środków trwałych oraz zużycia materiałów,
nadzór nad zabezpieczeniem pracowników Zarządu w środki techniczno – biurowe oraz prowadzeniem stosownej ewidencji,
administrowanie siecią komputerową i bazą danych,
nadzór nad realizacją umowy w zakresie obsługi informatycznej Zarządu,
nadzór nad realizacją umowy w zakresie obsługi korespondencji, w tym obiegu elektronicznego,
doraźna kontrola prawidłowego stosowania jednolitego rzeczowego wykazu akt,
prowadzenie ewidencji i nadzór nad prawidłowym przechowywaniem pieczęci urzędowych, pieczęci imiennych i stempli,
odpowiadanie za prawidłową gospodarkę, ewidencję i zabezpieczenie druków ścisłego zarachowania,
koordynowanie zamówień oraz nadzór nad dostawami i usługami zlecanymi do Obwodów Drogowych,
nadzór nad przygotowaniem umów w porozumieniu z radcami prawnymi,
koordynowanie i nadzór zadań z zakresu BHP oraz RODO,
uczestniczenie w procesie planowania wydatków oraz informowanie o potrzebach zmian planów, w zakresie wydatków wynikających z powyższych zadań,
opisywanie oraz zatwierdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem merytorycznym, jak również sprawdzanie i zatwierdzanie pod względem rachunkowym,
kształtowanie sprawnego systemu komunikacji wewnętrznej oraz zapewnienie właściwego obiegu informacji
pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót inwestycyjnych, przebudowy dróg, robót remontowych, zgodnie z Prawem budowlanym,
weryfikowanie dokumentów i rozliczanie zadań zleconych nadzorom zewnętrznym,
opracowywanie lub weryfikowanie kosztorysów inwestorskich, kosztorysów ofertowych, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego oraz współuczestniczenie w przygotowaniu umów i prowadzonym postępowaniu publicznym,
składanie wniosków o przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne oraz ustalanie wartości zamówienia publicznego,
analiza ofert wykonawców pod względem prawidłowości wyceny realizacji prac,
rozliczanie rzeczowe środków finansowych przeznaczonych na roboty inwestycyjne, przebudowy dróg, roboty remontowe,
uczestniczenie w procesie planowania wydatków rocznych i wieloletnich oraz informowanie o potrzebach zmian planów, w zakresie wydatków wynikających z powyższych zadań,
pełnienie dyżuru zimowego utrzymania dróg,
wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego – Zastępcy Dyrektora ds. inwestycyjnych w zakresie wynikającym z zajmowanego stanowiska,
wykonywanie innych poleceń Dyrektora Zarządu w zakresie wynikającym z zajmowanego stanowiska
-powiatowymi centrami pomocy rodzinie i ośrodkami pomocy społecznej, a zwłaszcza asystentami rodziny, właściwymi ze względu na miejsce zamieszkania i pobytu rodziców dzieci,
-ośrodkami adopcyjnymi
-szkołami, do których uczęszczają wychowankowie, ze szczególnym uwzględnieniem współpracy z wychowawcą klasy i specjalistami zatrudnionymi w szkole, a także innymi nauczycielami; ponadto, zwłaszcza w zakresie diagnozy nowo przyjętych dzieci, ze szkołami, do których uczęszczał one przed umieszczeniem w placówce,
-sądami rodzinnymi, kuratorami sądowymi,
-organizacjami i instytucjami zajmującymi się statutowo pomocą dziecku i rodzinie, działającymi w środowisku rodziców dzieci,
-parafiami Kościoła Katolickiego i jednostkami organizacyjnymi innych kościołów i związków wyznaniowych,
-kierowanie procesem wychowawczym powierzonych przez dyrektora dzieci, a w szczególności:
a) współdziałaniem ze specjalistami w procesie diagnozowania sytuacji nowo przyjętego dziecka,
b) przygotowaniu i wypełnianiu dokumentacji wynikającej z obowiązujących przepisów prawa,
c) wypełnianie karty pobytu tych dzieci oraz opracowywanie i modyfikowanie przy udziale dzieci planów pomocy dziecku w porozumieniu z psychologiem, pedagogiem, pracownikiem socjalnym, a także innymi specjalistami, w tym asystentem rodziny
-zapewnienie właściwej opieki medycznej , dostosowanej do indywidualnych potrzeb wychowanka, w szczególności w zakresie współpracy z lekarzem pierwszego kontaktu i lekarzami specjalistami,
-uczestniczenie w pracach zespołu do spraw okresowej oceny sytuacji dziecka
-realizacja zadań wynikających z ustaleń zespołu metodycznego
Realizacja zamówień publicznych w zakresie nadzorowanych kont planu finansowego, w szczególności:
a) planowanie i analiza kosztów materiałów biurowych dla potrzeb pracowników Zarządu, w tym także materiałów eksploatacyjnych do urządzeń peryferyjnych,
b) prowadzenie ewidencji materiałów biurowych włącznie z ich zakupem i rozdziałem,
c) zakup sprzętu komputerowego i biurowego,
d) prenumerata czasopism, zakup i ewidencja książek
Obsługa i organizacja spotkań, narad na polecenie Dyrektora
Obsługa klientów, tj. przyjmowanie i wydawanie dokumentów, udzielanie informacji, kierowanie do odpowiednich osób merytorycznych
przygotowywanie projektów odpowiedzi na korespondencję prowadzoną z instytucjami ei osobami fizycznymi w zakresie realizowanych zadań na swoim stanowisku,
przygotowywanie zamówień, sprawowanie nadzoru oraz uczestnictwo w odbiorach robót oraz usług z zakresu remontów i bieżącego utrzymania dróg,
sprawowanie bieżącej kontroli technicznej nad stanem dróg powiatowych,
zgłaszanie propozycji zadań z zakresu utrzymania, remontów, przebudowy i budowy dróg do planów rocznych, wieloletnich oraz planów rozwoju sieci,
przygotowywanie i opiniowanie spraw związanych z interwencjami dotyczącymi stanu dróg,
planowanie i koordynowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg,
sprawowanie nadzoru i pełnienie dyżuru zimowego utrzymania dróg,
opracowywanie przedmiarów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla robót utrzymaniowych, remontowych oraz sporządzanie kosztorysów ofertowych, inwestorskich;
opracowywanie i weryfikowanie kosztorysów inwestorskich, kosztorysów ofertowych,
przygotowywanie wniosków o przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne, w tym ustalanie wartości zamówienia publicznego, przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego,
współuczestniczenie w przygotowaniu umów oraz pełnienie funkcji członka komisji przetargowej
przygotowywanie projektów odpowiedzi na korespondencję prowadzoną z instytucjami i osobami fizycznymi w zakresie realizowanych zadań na swoim stanowisku,
przygotowywanie zamówień, sprawowanie nadzoru oraz uczestnictwo w odbiorach robót oraz usług z zakresu remontów i bieżącego utrzymania dróg,
sprawowanie bieżącej kontroli technicznej nad stanem dróg powiatowych,
zgłaszanie propozycji zadań z zakresu utrzymania, remontów, przebudowy i budowy dróg do planów rocznych, wieloletnich oraz planów rozwoju sieci,
przygotowywanie i opiniowanie spraw związanych z interwencjami dotyczącymi stanu dróg,
planowanie i koordynowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg,
sprawowanie nadzoru i pełnienie dyżuru zimowego utrzymania dróg,
opracowywanie przedmiarów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla robót utrzymaniowych, remontowych oraz sporządzanie kosztorysów ofertowych, inwestorskich;
opracowywanie i weryfikowanie kosztorysów inwestorskich, kosztorysów ofertowych,
przygotowywanie wniosków o przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne, w tym ustalanie wartości zamówienia publicznego, przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego,
współuczestniczenie w przygotowaniu umów oraz pełnienie funkcji członka komisji przetargowej