Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (25)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 25 )
Specjalista ds. Obsługi Klientów E-commerce i Social Media
Brzezińska 48d, Ligota - Ligocka Kuźnia, Rybnik
Wygasła: 29.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie i publikowanie dopracowanych, kreatywnych oraz spójnych z wizerunkiem marki treści do naszych kanałów social media (Facebook, Instagram, TikTok i nie tylko)
Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej
Tworzenie contentu, postów, reelsów w oparciu o dostarczone gotowe materiały (zdjęcia, filmy), ukierunkowane na budowanie wizerunku oraz wzrostu zasięgów
Tworzenie ciekawych treści i budowanie zaangażowanych społeczności
Planowanie i realizacja promocji, konkursów oraz akcji marketingowych
Analiza trendów, rynku i konkurencji oraz liczbowe podejście do realizowanych działań content marketingu i social media
Analiza efektywności podejmowanych działań
Znajomość trendów panujących w świecie mediów społecznościowych, znajomość nowinek technicznych w zakresie SM
Planowanie oraz realizacja strategii Influencer Marketingu wraz z prowadzeniem współprac z influencerami
Przygotowywanie i publikowanie dopracowanych, kreatywnych oraz spójnych z wizerunkiem marki treści do naszych kanałów social media (Facebook, Instagram, TikTok i nie tylko)
Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej
Tworzenie contentu, postów, reelsów w oparciu o dostarczone gotowe materiały (zdjęcia, filmy), ukierunkowane na budowanie wizerunku oraz wzrostu zasięgów
Tworzenie ciekawych treści i budowanie zaangażowanych społeczności
Planowanie i realizacja promocji, konkursów oraz akcji marketingowych
Analiza trendów, rynku i konkurencji oraz liczbowe podejście do realizowanych działań content marketingu i social media
Analiza efektywności podejmowanych działań
Znajomość trendów panujących w świecie mediów społecznościowych, znajomość nowinek technicznych w zakresie SM
Planowanie oraz realizacja strategii Influencer Marketingu wraz z prowadzeniem współprac z influencerami
Przygotowywanie i publikowanie dopracowanych, kreatywnych oraz spójnych z wizerunkiem marki treści do naszych kanałów social media (Facebook, Instagram, TikTok i nie tylko)
Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej
Tworzenie contentu, postów, reelsów w oparciu o dostarczone gotowe materiały (zdjęcia, filmy), ukierunkowane na budowanie wizerunku oraz wzrostu zasięgów
Planowanie i realizacja promocji, konkursów oraz akcji marketingowych
Analiza trendów, rynku i konkurencji oraz liczbowe podejście do realizowanych działań content marketingu i social media
Analiza efektywności podejmowanych działań
Znajomość trendów panujących w świecie mediów społecznościowych, znajomość nowinek technicznych w zakresie SM
Przygotowywanie i publikowanie dopracowanych, kreatywnych oraz spójnych z wizerunkiem marki treści do naszych kanałów social media (Facebook, Instagram, TikTok i nie tylko)
Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej
Tworzenie contentu, postów, reelsów w oparciu o dostarczone gotowe materiały (zdjęcia, filmy), ukierunkowane na budowanie wizerunku oraz wzrostu zasięgów
Planowanie i realizacja promocji, konkursów oraz akcji marketingowych
Analiza trendów, rynku i konkurencji oraz liczbowe podejście do realizowanych działań content marketingu i social media
Analiza efektywności podejmowanych działań
Znajomość trendów panujących w świecie mediów społecznościowych, znajomość nowinek technicznych w zakresie SM
Tworzenie i publikowanie dopracowanych, kreatywnych oraz spójnych z wizerunkiem marki treści do naszych kanałów social media (Facebook, Instagram, TikTok i nie tylko)
Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej
Tworzenie i realizowanie strategii zarządzania społecznością w naszych social media
Planowanie i realizacja promocji, konkursów oraz akcji marketingowych
Czynny udział w interakcjach z Klientami w kanałach social media
Analiza trendów, rynku i konkurencji oraz liczbowe podejście do realizowanych działań content marketingu i social media
Tworzenie i publikowanie dopracowanych, kreatywnych oraz spójnych z wizerunkiem marki treści do naszych kanałów social media (Facebook, Instagram, TikTok i nie tylko)
Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej
Tworzenie i realizowanie strategii zarządzania społecznością w naszych social media
Planowanie i realizacja promocji, konkursów oraz akcji marketingowych
Czynny udział w interakcjach z Klientami w kanałach social media
Analiza trendów, rynku i konkurencji oraz liczbowe podejście do realizowanych działań content marketingu i social media