Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zarządzanie kanałami komunikacji z klientami ze strony internetowej, takimi jak: Live chat, VideoChat, callback (telefon na stronę), Wirtualny Asystent, ChatBot i inne
Wsparcie użytkowników i Klientów w kwestiach związanych ze zrozumieniem narzędzi oferowanych w ramach serwisu https://geco.one
Rozwiązywanie i monitorowanie problemów Klientów dotyczących wsparcia technicznego
Zapewnienie Klientowi szybkich i dokładnych informacji o ofercie usług https://geco.one
Współudział w definiowaniu obszarów rozwoju narzędzi Digital Customer Services, o nowe funkcjonalności i operacyjne wdrażanie (np. wirtualny asystent, kalendarz online, bot)
Budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z obecnymi i przyszłymi Klientami oraz Partnerami Biznesowymi
Analiza rynku pod kątem śledzenia nowych trendów i rozwiązań
Wykonywanie dodatkowych zadań / projektów w razie potrzeby