Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad księgowymi i podatkowymi aspektami działalności spółki
Planowanie i nadzór pracy podległego zespołu
Tworzenie i nadzorowanie procedur obiegu dokumentów
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Sporządzanie deklaracji podatkowych
Nadzór nad realizacją procesu płatności
Ewidencja i analiza dokumentów księgowych, w tym dotyczących: przychodów i kosztów, środków trwałych, umów leasingu, transakcji WNT, WDT, importu i exportu towarów i usług, transakcji z podmiotami powiązanymi
Współpraca z bankami i urzędami skarbowymi
Przygotowywanie danych i raportów na potrzeby przełożonych
Organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad księgowymi i podatkowymi aspektami działalności spółki
Planowanie i nadzór pracy podległego zespołu
Tworzenie i nadzorowanie procedur obiegu dokumentów
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Sporządzanie deklaracji podatkowych
Nadzór nad realizacją procesu płatności
Ewidencja i analiza dokumentów księgowych, w tym dotyczących: przychodów i kosztów, środków trwałych, umów leasingu, transakcji WNT, WDT, importu i exportu towarów i usług, transakcji z podmiotami powiązanymi
Współpraca z bankami i urzędami skarbowymi
Przygotowywanie danych i raportów na potrzeby przełożonych
Organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad księgowymi i podatkowymi aspektami działalności spółki
Planowanie i nadzór pracy podległego zespołu
Tworzenie i nadzorowanie procedur obiegu dokumentów
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Sporządzanie deklaracji podatkowych
Nadzór nad realizacją procesu płatności
Ewidencja i analiza dokumentów księgowych, w tym dotyczących: przychodów i kosztów, środków trwałych, umów leasingu, transakcji WNT, WDT, importu i exportu towarów i usług, transakcji z podmiotami powiązanymi
Współpraca z bankami i urzędami skarbowymi
Przygotowywanie danych i raportów na potrzeby przełożonych
Organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad księgowymi i podatkowymi aspektami działalności spółki
Planowanie i nadzór pracy podległego zespołu
Tworzenie i nadzorowanie procedur obiegu dokumentów
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Sporządzanie deklaracji podatkowych
Nadzór nad realizacją procesu płatności
Ewidencja i analiza dokumentów księgowych, w tym dotyczących: przychodów i kosztów, środków trwałych, umów leasingu, transakcji WNT, WDT, importu i exportu towarów i usług, transakcji z podmiotami powiązanymi
Współpraca z bankami i urzędami skarbowymi
Przygotowywanie danych i raportów na potrzeby przełożonych
Organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad księgowymi i podatkowymi aspektami działalności spółki
Planowanie i nadzór pracy podległego zespołu
Tworzenie i nadzorowanie procedur obiegu dokumentów
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Sporządzanie deklaracji podatkowych
Nadzór nad realizacją procesu płatności
Ewidencja i analiza dokumentów księgowych, w tym dotyczących: przychodów i kosztów, środków trwałych, umów leasingu, transakcji WNT, WDT, importu i exportu towarów i usług, transakcji z podmiotami powiązanymi
Współpraca z bankami i urzędami skarbowymi
Przygotowywanie danych i raportów na potrzeby przełożonych
Bieżąca obsługa oraz prowadzenie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska,
Prowadzenie ewidencji odpadów,
Kontrola segregacji odpadów i selektywnej gospodarki wytwarzanymi odpadami,
Przygotowywanie zbiorczych zestawień danych dotyczących rodzajów i ilości odpadów, sposobu gospodarowania nimi oraz instalacji i urządzeń służących do odzysku i unieszkodliwiania,
Naliczanie opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska,
Rejestracja i sporządzanie sprawozdań KOBIZE,
Przygotowywanie sprawozdań do odpowiednich organów ochrony środowiska,
Współpraca z jednostkami administracji publicznej,
Pozyskiwanie decyzji i zezwoleń w zakresie ochrony środowiska,
Bieżąca współpraca z działami operacyjnymi,
Doradztwo w sprawach związanych z ochroną środowiska
Bieżąca obsługa oraz prowadzenie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska,
Prowadzenie ewidencji odpadów,
Kontrola segregacji odpadów i selektywnej gospodarki wytwarzanymi odpadami,
Przygotowywanie zbiorczych zestawień danych dotyczących rodzajów i ilości odpadów, sposobu gospodarowania nimi oraz instalacji i urządzeń służących do odzysku i unieszkodliwiania,
Naliczanie opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska,
Rejestracja i sporządzanie sprawozdań KOBIZE,
Przygotowywanie sprawozdań do odpowiednich organów ochrony środowiska,
Współpraca z jednostkami administracji publicznej,
Pozyskiwanie decyzji i zezwoleń w zakresie ochrony środowiska,
Bieżąca współpraca z działami operacyjnymi,
Doradztwo w sprawach związanych z ochroną środowiska
Bieżąca obsługa oraz prowadzenie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska,
Prowadzenie ewidencji odpadów,
Kontrola segregacji odpadów i selektywnej gospodarki wytwarzanymi odpadami,
Przygotowywanie zbiorczych zestawień danych dotyczących rodzajów i ilości odpadów, sposobu gospodarowania nimi oraz instalacji i urządzeń służących do odzysku i unieszkodliwiania,
Naliczanie opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska,
Rejestracja i sporządzanie sprawozdań KOBIZE,
Przygotowywanie sprawozdań do odpowiednich organów ochrony środowiska,
Współpraca z jednostkami administracji publicznej,
Pozyskiwanie decyzji i zezwoleń w zakresie ochrony środowiska,
Bieżąca współpraca z działami operacyjnymi,
Doradztwo w sprawach związanych z ochroną środowiska
Bieżąca obsługa oraz prowadzenie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska,
Prowadzenie ewidencji odpadów,
Kontrola segregacji odpadów i selektywnej gospodarki wytwarzanymi odpadami,
Przygotowywanie zbiorczych zestawień danych dotyczących rodzajów i ilości odpadów, sposobu gospodarowania nimi oraz instalacji i urządzeń służących do odzysku i unieszkodliwiania,
Naliczanie opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska,
Rejestracja i sporządzanie sprawozdań KOBIZE,
Przygotowywanie sprawozdań do odpowiednich organów ochrony środowiska,
Współpraca z jednostkami administracji publicznej,
Pozyskiwanie decyzji i zezwoleń w zakresie ochrony środowiska,
Bieżąca współpraca z działami operacyjnymi,
Doradztwo w sprawach związanych z ochroną środowiska
Organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór księgowymi i podatkowymi aspektami działalności naszej firmy mieszczącej się w Zgorzelcu. Gwarantujemy pomoc w relokacji oraz mieszkanie służbowe
Tworzenie i nadzorowanie procedur obiegu dokumentów
Planowanie i nadzór nad pracą podległego zespołu
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Przygotowanie i sporządzanie deklaracji podatkowych
Nadzór nad realizacją płatności
Dekretacja i analiza dokumentów księgowych
Prowadzenie i nadzór nad ewidencją środków trwałych
Organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór księgowymi i podatkowymi aspektami działalności naszej firmy mieszczącej się w Zgorzelcu. Gwarantujemy pomoc w relokacji oraz mieszkanie służbowe
Tworzenie i nadzorowanie procedur obiegu dokumentów
Planowanie i nadzór nad pracą podległego zespołu
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Przygotowanie i sporządzanie deklaracji podatkowych
Nadzór nad realizacją płatności
Dekretacja i analiza dokumentów księgowych
Prowadzenie i nadzór nad ewidencją środków trwałych
Organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór księgowymi i podatkowymi aspektami działalności naszej firmy mieszczącej się w Zgorzelcu. Gwarantujemy pomoc w relokacji oraz mieszkanie służbowe
Tworzenie i nadzorowanie procedur obiegu dokumentów
Planowanie i nadzór nad pracą podległego zespołu
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Przygotowanie i sporządzanie deklaracji podatkowych
Nadzór nad realizacją płatności
Dekretacja i analiza dokumentów księgowych
Prowadzenie i nadzór nad ewidencją środków trwałych
Organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór księgowymi i podatkowymi aspektami działalności naszej firmy mieszczącej się w Zgorzelcu. Gwarantujemy pomoc w relokacji oraz mieszkanie służbowe
Tworzenie i nadzorowanie procedur obiegu dokumentów
Planowanie i nadzór nad pracą podległego zespołu
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Przygotowanie i sporządzanie deklaracji podatkowych
Nadzór nad realizacją płatności
Dekretacja i analiza dokumentów księgowych
Prowadzenie i nadzór nad ewidencją środków trwałych
Organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór księgowymi i podatkowymi aspektami działalności naszej firmy mieszczącej się w Zgorzelcu. Gwarantujemy pomoc w relokacji oraz mieszkanie służbowe
Tworzenie i nadzorowanie procedur obiegu dokumentów
Planowanie i nadzór nad pracą podległego zespołu
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Przygotowanie i sporządzanie deklaracji podatkowych
Nadzór nad realizacją płatności
Dekretacja i analiza dokumentów księgowych
Prowadzenie i nadzór nad ewidencją środków trwałych
Organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór księgowymi i podatkowymi aspektami działalności naszej firmy mieszczącej się w Zgorzelcu. Gwarantujemy pomoc w relokacji oraz mieszkanie służbowe
Tworzenie i nadzorowanie procedur obiegu dokumentów
Planowanie i nadzór nad pracą podległego zespołu
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Przygotowanie i sporządzanie deklaracji podatkowych
Nadzór nad realizacją płatności
Dekretacja i analiza dokumentów księgowych
Prowadzenie i nadzór nad ewidencją środków trwałych
Organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór księgowymi i podatkowymi aspektami działalności naszej firmy mieszczącej się w Zgorzelcu. Gwarantujemy pomoc w relokacji oraz mieszkanie służbowe
Tworzenie i nadzorowanie procedur obiegu dokumentów
Planowanie i nadzór nad pracą podległego zespołu
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Przygotowanie i sporządzanie deklaracji podatkowych
Nadzór nad realizacją płatności
Dekretacja i analiza dokumentów księgowych
Prowadzenie i nadzór nad ewidencją środków trwałych
Organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór księgowymi i podatkowymi aspektami działalności naszej firmy mieszczącej się w Zgorzelcu. Gwarantujemy pomoc w relokacji oraz mieszkanie służbowe
Tworzenie i nadzorowanie procedur obiegu dokumentów
Planowanie i nadzór nad pracą podległego zespołu
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Przygotowanie i sporządzanie deklaracji podatkowych
Nadzór nad realizacją płatności
Dekretacja i analiza dokumentów księgowych
Prowadzenie i nadzór nad ewidencją środków trwałych
Organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór księgowymi i podatkowymi aspektami działalności naszej firmy mieszczącej się w Zgorzelcu. Gwarantujemy pomoc w relokacji oraz mieszkanie służbowe
Tworzenie i nadzorowanie procedur obiegu dokumentów
Planowanie i nadzór nad pracą podległego zespołu
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Przygotowanie i sporządzanie deklaracji podatkowych
Nadzór nad realizacją płatności
Dekretacja i analiza dokumentów księgowych
Prowadzenie i nadzór nad ewidencją środków trwałych
Organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór księgowymi i podatkowymi aspektami działalności naszej firmy mieszczącej się w Zgorzelcu. Gwarantujemy pomoc w relokacji oraz mieszkanie służbowe
Tworzenie i nadzorowanie procedur obiegu dokumentów
Planowanie i nadzór nad pracą podległego zespołu
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Przygotowanie i sporządzanie deklaracji podatkowych
Nadzór nad realizacją płatności
Dekretacja i analiza dokumentów księgowych
Prowadzenie i nadzór nad ewidencją środków trwałych
Organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór księgowymi i podatkowymi aspektami działalności naszej firmy mieszczącej się w Zgorzelcu. Gwarantujemy pomoc w relokacji oraz mieszkanie służbowe
Tworzenie i nadzorowanie procedur obiegu dokumentów
Planowanie i nadzór nad pracą podległego zespołu
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Przygotowanie i sporządzanie deklaracji podatkowych
Nadzór nad realizacją płatności
Dekretacja i analiza dokumentów księgowych
Prowadzenie i nadzór nad ewidencją środków trwałych
Organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór księgowymi i podatkowymi aspektami działalności naszej firmy mieszczącej się w Zgorzelcu. Gwarantujemy pomoc w relokacji oraz mieszkanie służbowe
Tworzenie i nadzorowanie procedur obiegu dokumentów
Planowanie i nadzór nad pracą podległego zespołu
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Przygotowanie i sporządzanie deklaracji podatkowych
Nadzór nad realizacją płatności
Dekretacja i analiza dokumentów księgowych
Prowadzenie i nadzór nad ewidencją środków trwałych
Organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór księgowymi i podatkowymi aspektami działalności naszej firmy mieszczącej się w Zgorzelcu. Gwarantujemy pomoc w relokacji oraz mieszkanie służbowe
Tworzenie i nadzorowanie procedur obiegu dokumentów
Planowanie i nadzór nad pracą podległego zespołu
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Przygotowanie i sporządzanie deklaracji podatkowych
Nadzór nad realizacją płatności
Dekretacja i analiza dokumentów księgowych
Prowadzenie i nadzór nad ewidencją środków trwałych
Organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór księgowymi i podatkowymi aspektami działalności naszej firmy mieszczącej się w Zgorzelcu. Gwarantujemy pomoc w relokacji oraz mieszkanie służbowe
Tworzenie i nadzorowanie procedur obiegu dokumentów
Planowanie i nadzór nad pracą podległego zespołu
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Przygotowanie i sporządzanie deklaracji podatkowych
Nadzór nad realizacją płatności
Dekretacja i analiza dokumentów księgowych
Prowadzenie i nadzór nad ewidencją środków trwałych
Organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór księgowymi i podatkowymi aspektami działalności naszej firmy mieszczącej się w Zgorzelcu. Gwarantujemy pomoc w relokacji oraz mieszkanie służbowe
Tworzenie i nadzorowanie procedur obiegu dokumentów
Planowanie i nadzór nad pracą podległego zespołu
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Przygotowanie i sporządzanie deklaracji podatkowych
Nadzór nad realizacją płatności
Dekretacja i analiza dokumentów księgowych
Prowadzenie i nadzór nad ewidencją środków trwałych
Organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór księgowymi i podatkowymi aspektami działalności naszej firmy mieszczącej się w Zgorzelcu. Gwarantujemy pomoc w relokacji oraz mieszkanie służbowe
Tworzenie i nadzorowanie procedur obiegu dokumentów
Planowanie i nadzór nad pracą podległego zespołu
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Przygotowanie i sporządzanie deklaracji podatkowych
Nadzór nad realizacją płatności
Dekretacja i analiza dokumentów księgowych
Prowadzenie i nadzór nad ewidencją środków trwałych
Kierowanie, koordynowanie i nadzór prac na budowie w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, budżet, harmonogramy i przepisy prawa
Nadzór i kontrola nad jakością i terminowością wykonywanych robót budowlanych
Nadzór i kontrola nad ilością i jakością zamawianych oraz dostarczanych materiałów
Zarządzanie pracą brygad roboczych
Współpraca z firmami podwykonawczymi
Bieżące dokumentowanie postępu robót, prowadzenie dziennika budowy, dokumentowanie roszczeń oraz zgłaszanie możliwości wykonania robót zamiennych i dodatkowych
Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych na budowie
Kierowanie, koordynowanie i nadzór prac na budowie w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, budżet, harmonogramy i przepisy prawa
Nadzór i kontrola nad jakością i terminowością wykonywanych robót budowlanych
Nadzór i kontrola nad ilością i jakością zamawianych oraz dostarczanych materiałów
Zarządzanie pracą brygad roboczych
Współpraca z firmami podwykonawczymi
Bieżące dokumentowanie postępu robót, prowadzenie dziennika budowy, dokumentowanie roszczeń oraz zgłaszanie możliwości wykonania robót zamiennych i dodatkowych
Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych na budowie
Zarządzanie procesem zakupów: analiza rynku dostawców krajowych i zagranicznych, rekomendacja dostawców, uczestnictwo w rozmowach oraz negocjacje warunków zakupowych w ramach ustalonych limitów,
Efektywne zarządzanie stokiem magazynowym: analiza ilościowa i jakościowa stoku, utrzymanie stoku minimalnego, cykliczne inwentaryzacje całościowe lub częściowe, zabezpieczenie, składowanie i magazynowanie towarów w sposób ograniczający powstawanie strat, dokonywanie zwrotów zgodnie z wymaganiami autoryzacyjnymi,
Zarządzanie stokiem towarów nierotujących: przygotowanie harmonogramu sprzedaży towarów nierotujących w sposób zabezpieczający powstawanie strat, inwentaryzacje, odsprzedaż towarów nierotujących,
Zarządzanie procesem sprzedaży: doradztwo techniczne, sprzedaż zgodnie z założonymi celami oraz dostępnymi narzędziami, analiza rynku, budowanie portfela klientów, ustalanie warunków handlowych tj.: ceny, siatka rabatowa, formy płatności, termin płatności, pre-windykacja,
Zarządzanie procesem reklamacyjnym: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych, rejestrowanie w formie papierowej i elektronicznej, procedowanie wg wytycznych, w tym systemu zarządzania jakością oraz obowiązującymi terminami, przygotowanie odpowiedzi dla klienta i zamknięcie procesu reklamacyjnego,
Efektywne zarządzanie personelem: optymalna organizacja pracy działu w oparciu o potrzeby biznesowe, ocena potrzeb dotyczących zatrudnienia, rekrutacja, ocena pracowników, szkolenia, rozwój, delegowanie zadań, kontrola, współudział w tworzeniu systemu motywacyjnego, motywowanie, wyznaczanie celów i bieżący monitoring efektywności,
Zarządzanie dokumentacją papierową i elektroniczną zgodnie z przepisami prawa, przepisami organizacyjnymi oraz wytycznymi autoryzacyjnymi, tj. tworzenie, aktualizowanie, archiwizowanie,
Współudział w przygotowywaniu budżetów: marketingowego, sprzedażowego oraz związanego z rozwojem zakresu świadczonych usług