1. Pracodawca
  2. Świdnica
  3. MIEJSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

MIEJSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI

Świdnica, ul. Waleriana Łukasińskiego 7

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Specjalista ds. technicznych w Dziale Technicznym

Waleriana Łukasińskiego 7, Świdnica
Wygasła: 11.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie spraw i podejmowanie czynności zmierzających do poprawy stanu technicznego obiektów budowlanych oraz zmierzających do utrzymania właściwego stanu obiektów pod względem technicznym, stanowiących własność lub współwłasność Gminy Miasto Świdnica, dotyczących przydzielonego rejonu miasta
  • Przeprowadzanie oględzin (tzw. wizji lokalnych) w związku z interwencjami pisemnymi, telefonicznymi oraz interwencjami w ramach skarg i wniosków, dotyczących spraw technicznych nieruchomości i lokali
  • Ocena stanu technicznego budynków, elementów budynków i ich wyposażenia oraz innych elementów składowych nieruchomości gruntowych, w tym stanu zachowania bezpieczeństwa pożarowego
  • Ocena stanu technicznego lokali mieszkalnych i użytkowych oraz ich wyposażenia, w tym stanu zachowania bezpieczeństwa pożarowego
  • Określanie potrzeb remontowych budynków, elementów budynków, ich wyposażenia oraz innych elementów składowych nieruchomości gruntowych
  • Określanie potrzeb remontowych lokali mieszkalnych i użytkowych oraz ich wyposażenia
  • Sporządzanie informacji i zestawień w celach sprawozdawczych oraz udział w pracach nad tworzeniem planów remontowych
  • Prowadzenie rejestru korespondencji spraw własnych oraz innych rejestrów wg. potrzeb np. okresowych kontroli obiektów, zaleceń pokontrolnych itp
  • Przygotowanie dokumentacji w sprawie zamówień publicznych na usługi techniczne i roboty budowlane, takich jak specyfikacje warunków zamówienia, specyfikacje techniczne, zapytania ofertowe i inne
  • Sporządzanie umów na usługi techniczne i roboty budowlane
  • Redagowanie pism wychodzących w sprawach związanych z merytorycznym zakresem obowiązków
  • Podejmowanie czynności w celu zlecenia wykonania okresowych kontroli obiektów budowlanych
  • Zbieranie i analizowanie danych wynikających z protokołów okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. technicznych w Dziale Technicznym

Waleriana Łukasińskiego 7, Świdnica
Wygasła: 09.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie spraw i podejmowanie czynności zmierzających do poprawy stanu technicznego obiektów budowlanych oraz zmierzających do utrzymania właściwego stanu obiektów pod względem technicznym, stanowiących własność lub współwłasność Gminy Miasto Świdnica, dotyczących przydzielonego rejonu miasta
  • Przeprowadzanie oględzin (tzw. wizji lokalnych) w związku z interwencjami pisemnymi, telefonicznymi oraz interwencjami w ramach skarg i wniosków, dotyczących spraw technicznych nieruchomości i lokali
  • Ocena stanu technicznego budynków, elementów budynków i ich wyposażenia oraz innych elementów składowych nieruchomości gruntowych, w tym stanu zachowania bezpieczeństwa pożarowego
  • Ocena stanu technicznego lokali mieszkalnych i użytkowych oraz ich wyposażenia, w tym stanu zachowania bezpieczeństwa pożarowego
  • Określanie potrzeb remontowych budynków, elementów budynków, ich wyposażenia oraz innych elementów składowych nieruchomości gruntowych
  • Określanie potrzeb remontowych lokali mieszkalnych i użytkowych oraz ich wyposażenia
  • Sporządzanie informacji i zestawień w celach sprawozdawczych oraz udział w pracach nad tworzeniem planów remontowych
  • Prowadzenie rejestru korespondencji spraw własnych oraz innych rejestrów wg. potrzeb np. okresowych kontroli obiektów, zaleceń pokontrolnych itp
  • Przygotowanie dokumentacji w sprawie zamówień publicznych na usługi techniczne i roboty budowlane, takich jak specyfikacje warunków zamówienia, specyfikacje techniczne, zapytania ofertowe i inne
  • Sporządzanie umów na usługi techniczne i roboty budowlane
  • Redagowanie pism wychodzących w sprawach związanych z merytorycznym zakresem obowiązków
  • Podejmowanie czynności w celu zlecenia wykonania okresowych kontroli obiektów budowlanych
  • Zbieranie i analizowanie danych wynikających z protokołów okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie MIEJSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI, podziel się opinią i pomóż innym.