Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
- pakowanie mięsa w worki vac; - ważenie mięsa; - pakowanie w kartony elementów mięsa; - paletowanie gotowych kartonów;
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. kadrowych - zatrudnienia cudzoziemców
Plac Wolności 1, Kutno
Wygasła: 10.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pełna obsługa kadrowa pracowników; sporządzanie umów o pracę/umów zlecenie, aneksów do umów, dokumentów rozwiązujących stosunek pracy, świadectw pracy
Prowadzenie akt osobowych pracowników
Prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej; zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników oraz członków ich rodzin
Koordynowanie procesu zatrudniania obcokrajowców
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem obcokrajowców, w tym m.in. oświadczeń do UP, zezwoleń na pracę
Monitorowanie przebiegu postępowań administracyjnych oraz dbanie o terminowość procesów legalizacyjnych
Współpraca z Urzędem Wojewódzkim, Urzędem Pracy w zakresie zatrudniania obcokrajowców
Zarządzanie zespołem 25-30 osób , na różnych stanowiskach w zakładzie produkcyjnym w sektorze mięsnym (rozbiór, selekcja i pakowanie mięsa)
Motywowanie pracowników do podnoszenia efektywności
Realizacja planów produkcyjnych z zapewnieniem przestrzegania zasad BHP, norm jakościowych, terminowości, efektywności oraz obowiązujących w firmie procedur i standardów
Zapewnienie efektywnej współpracy zespołu poprzez budowanie zaufania i szacunku oraz określanie jasnych celów dla pracowników
Przeprowadzanie szkoleń wdrożeniowych dla nowych pracowników
Dbanie o rozwój umiejętności i kompetencji pracowników na danym stanowisku pracy oraz dopasowywanie umiejętności zawodowych do różnych stanowisk pracy
Przeprowadzanie rozmów z pracownikami, podsumowujących ich pracę w danym miesiącu/kwartale/roku
Planowanie, organizowanie i zarządzanie czasem pracy pracowników, nadzór nad rotacją, pomoc w rozwiązywaniu problemów pracowniczych
Udoskonalanie procesów produkcyjnych i standardów pracy
Ścisła współpraca z klientem wewnętrznym firmy, w celu zapewnienia płynności procesu produkcyjnego
Weryfikacja dokumentów pod kątem merytorycznym, formalnym, rachunkowym
Dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych oraz delegacji pracowników
Wprowadzanie wyciągów bankowych i przygotowywanie raportów kasowych
Monitorowanie należności oraz uzgadnianie sald kont rozrachunkowych
Dokonywanie analizy kont księgowych
Sporządzanie sprawozdań do NBP czy GUS
Przygotowywanie rozliczeń i deklaracji podatkowe oraz zamknięcia miesiąca
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
Współpraca z zewnętrznymi organami podatkowymi kontrolnymi
Naliczanie podatków oraz przygotowywanie deklaracji podatkowych (VAT, PIT, CIT) raporty
Zarządzanie płatnościami, prowadzeniu ewidencji środków trwałych, sporządzaniu bilansów miesięcznych oraz bilansów rocznych, a także rachunku zysków i strat
Specjalista / Specjalistka ds. marketingu internetowego
Marchołta 55, Prądnik Czerwony, Kraków
Wygasła: 07.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynacja projektów marketingowych firmy
Planowanie, opracowywanie i realizacja kampanii online, zarówno inbound jak i outbound
Zarządzanie efektywnością kampanii Meta i Google – w tym definiowanie parametrów wartościowego ruchu, optymalizacja skuteczności oraz mierzenie wyników, przygotowywanie raportów i optymalizacja kampanii
Analiza ruchu oraz zachowań użytkowników w serwisach SM i www firmy
Udział w projektach związanych z SEO i optymalizacją strony internetowej
Opracowywanie treści materiałów informacyjnych i marketingowych
Analiza danych rynkowych, trendów i działań konkurencji i proponowanie nowych rozwiązań nastawionych na konwersje w zakresie rozwoju kanałów online
Przygotowywanie raportów z zakresu analityki webowej
Koordynowanie pracy działu rekrutacji (rekrutujemy głównie pracowników ze wschodu, rekomendujemy ich do projektów u klientów i partnerów biznesowych w usłudze pracy tymczasowej oraz outsourcingu)
Monitorowanie i analizowanie rynku i wdrażanie jak najlepszych rozwiązań
Praca z zespołem - budowanie i zarządzanie działu w realizacji celów, motywowanie, rozwój członków zespołu
Tworzenie najlepszych praktyk i strategii działań rekrutacyjnych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy
Wsparcie i nadzór nad realizacją prowadzonych działań rekrutacyjnych - wizerunkowych, marketingowych
Koordynowanie pracowników: podpisywanie umów z pracownikami, pilnowanie rotacji pracowników, kontakt z kandydatami i stałymi pracownikami oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów pracowniczych;
Układanie grafików pracy;
Dbałość o bezpieczeństwo pracowników i stosowanie do zasad BHP;
Kontakt z klientami firmy w związku z koordynowanie pracowników do pracy;
Sprawdzanie poprawności prowadzenie list obecności;
1. Koordynowanie pracowników:
-Podpisywanie umów z pracownikami;
-Kierowanie pracowników w wyznaczone miejsce pracy;
-Pilnowanie rotacji pracowników;
Kontakt z kandydatami i stałymi pracownikami oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów pracowniczych;
-Układanie grafików pracy;
2. Dbałość o bezpieczeństwo pracowników i stosowanie do zasad BHP.
3. Zapobieganie
a także usunięcie zagrożenia w przypadku naruszenia jakiekolwiek zasady
która zagrażałaby zdrowiu lub życiu któregoś z pracowników.
4. Kontakt z klientami firmy w związku z koordynowanie pracowników do pracy:
5. Ustalanie potrzebnej ilości osób do pracy;
6. Sprawdzanie poprawności prowadzenie list obecności;
7. Informowanie o dacie zakończenia pracy przez pracownika;
Kontakt z urzędami:
Urząd Miasta – wyrabianie nr PESEL dla pracownika;