1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. KANCELARIA ADWOKACKA ADWOKAT ANNA GRABOWSKA
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

KANCELARIA ADWOKACKA ADWOKAT ANNA GRABOWSKA

Warszawa, ul. Nowogrodzka 51

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (4) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 4 )

Asystent / Asystentka - Sekretarz / Sekretarka w kancelarii prawnej

Nowogrodzka 51, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 26.01.2024
część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • wysyłanie oraz odbieranie poczty i przesyłek kurierskich – odpowiednie zarządzanie korespondencją firmy jest jednym z podstawowych zadań pracownika sekretariatu;
  • nadzorowanie przepływu informacji oraz dokumentów w firmie – osoba pracująca w sekretariacie jest swego rodzaju pośrednikiem pomiędzy pracownikami a prawnikami. Przekazuje dalej bieżące informacje z życia firmy. Dodatkowo zapewnia prawidłowy obieg dokumentów w firmie;
  • odbieranie połączeń przychodzących – dzwoniący klient z zapytaniem ofertowym, czy może pani, która chce nam zaproponować nową ofertę świeżej i pachnącej kawy;
  • organizowanie i obsługa spotkań biznesowych – podstawą codziennego funkcjonowania Kancelarii jest bezpośredni kontakt z klientami;
  • kontakt z Sądami, Urzędami itp
  • tworzenie zestawień i rejestrów – praca pracownika sekretariatu wiąże się z wykonywaniem bieżących zestawień i raportów. Dodatkowo istotnym aspektem jest tworzenie rejestrów, które są ściśle związane z obiegiem dokumentów. Do jednego z najważniejszych rejestrów należy prowadzenie „książki nadawczej” wysłanych listów oraz przesyłek kurierskich. Mogą zdarzać się sytuacje, w których będzie trzeba sięgnąć po takie zestawienie, żeby sprawdzić np. kiedy dana przesyłka/list została wysłana (służą do tego numery nadawcze, które w przypadku listów nadawane są przez pracowników poczty – wtedy łatwo wyśledzić w systemie, kiedy list dotarł do adresata, bądź jeśli nie dotarł, to gdzie aktualnie się znajduje)
  • organizowanie eventów firmowych – wyjścia integracyjne, wigilie firmowe czy też inne imprezy – w pracy asystenta często zetkniemy się z kwestiami organizacji eventów firmowych. Obowiązki w tym zakresie dotyczą rezerwacji miejsc (lub restauracji/lokali), wyszukaniem firmy cateringowej i itp
  • zlecenie archiwizacji i niszczenia dokumentów – ważnym elementem prawidłowego funkcjonowania firmy jest zapewnienie odpowiedniego przechowywania i archiwizacji dokumentów. Właściwe archiwizowanie jest niezwykle istotne ze względu na utrzymanie odpowiedniego porządku w dokumentacji
  • zaopatrzenie firmy w materiały biurowe/spożywcze – zamawianie artykułów biurowych oraz pilnowanie dostaw artykułów spożywczych również leży w gestii asystenta
  • bezpośredni kontakt z klientem – stanowisko w sekretariacie firmy związane jest z bezpośrednim kontaktem z klientami/interesantami. Można przyjąć, że osoba pracująca w sekretariacie jest w pewnym stopniu wizytówką firmy. To, w jaki sposób udziela informacji klientom, świadczy o kulturze całej firmy i wpływa na opinię o niej
  • wsparcie techniczne firmy – problemy z klimatyzacją lub awaria drukarki – asystent powinien zapewnić sprawne funkcjonowanie firmy. Osoba na tym stanowisku zajmuje się również zgłaszaniem bieżących awarii oraz napraw do serwisów technicznych
  • Inne czynności związane z prowadzeniem sekretariatu, jak np. sporządzanie prostych, podstawowych pism, wniosków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka - Sekretarz / Sekretarka w kancelarii prawnej

Nowogrodzka 51, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.09.2023
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • wysyłanie oraz odbieranie poczty i przesyłek kurierskich – odpowiednie zarządzanie korespondencją firmy jest jednym z podstawowych zadań pracownika sekretariatu;
  • nadzorowanie przepływu informacji oraz dokumentów w firmie – osoba pracująca w sekretariacie jest swego rodzaju pośrednikiem pomiędzy pracownikami a prawnikami. Przekazuje dalej bieżące informacje z życia firmy. Dodatkowo zapewnia prawidłowy obieg dokumentów w firmie;
  • odbieranie połączeń przychodzących – dzwoniący klient z zapytaniem ofertowym, czy może pani, która chce nam zaproponować nową ofertę świeżej i pachnącej kawy;
  • organizowanie i obsługa spotkań biznesowych – podstawą codziennego funkcjonowania Kancelarii jest bezpośredni kontakt z klientami;
  • kontakt z Sądami, Urzędami itp
  • tworzenie zestawień i rejestrów – praca pracownika sekretariatu wiąże się z wykonywaniem bieżących zestawień i raportów. Dodatkowo istotnym aspektem jest tworzenie rejestrów, które są ściśle związane z obiegiem dokumentów. Do jednego z najważniejszych rejestrów należy prowadzenie „książki nadawczej” wysłanych listów oraz przesyłek kurierskich. Mogą zdarzać się sytuacje, w których będzie trzeba sięgnąć po takie zestawienie, żeby sprawdzić np. kiedy dana przesyłka/list została wysłana (służą do tego numery nadawcze, które w przypadku listów nadawane są przez pracowników poczty – wtedy łatwo wyśledzić w systemie, kiedy list dotarł do adresata, bądź jeśli nie dotarł, to gdzie aktualnie się znajduje)
  • organizowanie eventów firmowych – wyjścia integracyjne, wigilie firmowe czy też inne imprezy – w pracy asystenta często zetkniemy się z kwestiami organizacji eventów firmowych. Obowiązki w tym zakresie dotyczą rezerwacji miejsc (lub restauracji/lokali), wyszukaniem firmy cateringowej i itp
  • zlecenie archiwizacji i niszczenia dokumentów – ważnym elementem prawidłowego funkcjonowania firmy jest zapewnienie odpowiedniego przechowywania i archiwizacji dokumentów. Właściwe archiwizowanie jest niezwykle istotne ze względu na utrzymanie odpowiedniego porządku w dokumentacji
  • zaopatrzenie firmy w materiały biurowe/spożywcze – zamawianie artykułów biurowych oraz pilnowanie dostaw artykułów spożywczych również leży w gestii asystenta
  • bezpośredni kontakt z klientem – stanowisko w sekretariacie firmy związane jest z bezpośrednim kontaktem z klientami/interesantami. Można przyjąć, że osoba pracująca w sekretariacie jest w pewnym stopniu wizytówką firmy. To, w jaki sposób udziela informacji klientom, świadczy o kulturze całej firmy i wpływa na opinię o niej
  • wsparcie techniczne firmy – problemy z klimatyzacją lub awaria drukarki – asystent powinien zapewnić sprawne funkcjonowanie firmy. Osoba na tym stanowisku zajmuje się również zgłaszaniem bieżących awarii oraz napraw do serwisów technicznych
  • Inne czynności związane z prowadzeniem sekretariatu, jak np. sporządzanie prostych, podstawowych pism, wniosków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka - Sekretarz / Sekretarka w kancelarii prawnej

Nowogrodzka 51, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.11.2022
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • wysyłanie oraz odbieranie poczty i przesyłek kurierskich – odpowiednie zarządzanie korespondencją firmy jest jednym z podstawowych zadań pracownika sekretariatu;
  • nadzorowanie przepływu informacji oraz dokumentów w firmie – osoba pracująca w sekretariacie jest swego rodzaju pośrednikiem pomiędzy pracownikami a prawnikami. Przekazuje dalej bieżące informacje z życia firmy. Dodatkowo zapewnia prawidłowy obieg dokumentów w firmie;
  • odbieranie połączeń przychodzących – dzwoniący klient z zapytaniem ofertowym, czy może pani, która chce nam zaproponować nową ofertę świeżej i pachnącej kawy;
  • organizowanie i obsługa spotkań biznesowych – podstawą codziennego funkcjonowania Kancelarii jest bezpośredni kontakt z klientami;
  • kontakt z Sądami, Urzędami itp
  • tworzenie zestawień i rejestrów – praca pracownika sekretariatu wiąże się z wykonywaniem bieżących zestawień i raportów. Dodatkowo istotnym aspektem jest tworzenie rejestrów, które są ściśle związane z obiegiem dokumentów. Do jednego z najważniejszych rejestrów należy prowadzenie „książki nadawczej” wysłanych listów oraz przesyłek kurierskich. Mogą zdarzać się sytuacje, w których będzie trzeba sięgnąć po takie zestawienie, żeby sprawdzić np. kiedy dana przesyłka/list została wysłana (służą do tego numery nadawcze, które w przypadku listów nadawane są przez pracowników poczty – wtedy łatwo wyśledzić w systemie, kiedy list dotarł do adresata, bądź jeśli nie dotarł, to gdzie aktualnie się znajduje)
  • organizowanie eventów firmowych – wyjścia integracyjne, wigilie firmowe czy też inne imprezy – w pracy asystenta często zetkniemy się z kwestiami organizacji eventów firmowych. Obowiązki w tym zakresie dotyczą rezerwacji miejsc (lub restauracji/lokali), wyszukaniem firmy cateringowej i itp
  • zlecenie archiwizacji i niszczenia dokumentów – ważnym elementem prawidłowego funkcjonowania firmy jest zapewnienie odpowiedniego przechowywania i archiwizacji dokumentów. Właściwe archiwizowanie jest niezwykle istotne ze względu na utrzymanie odpowiedniego porządku w dokumentacji
  • zaopatrzenie firmy w materiały biurowe/spożywcze – zamawianie artykułów biurowych oraz pilnowanie dostaw artykułów spożywczych również leży w gestii asystenta
  • bezpośredni kontakt z klientem – stanowisko w sekretariacie firmy związane jest z bezpośrednim kontaktem z klientami/interesantami. Można przyjąć, że osoba pracująca w sekretariacie jest w pewnym stopniu wizytówką firmy. To, w jaki sposób udziela informacji klientom, świadczy o kulturze całej firmy i wpływa na opinię o niej
  • wsparcie techniczne firmy – problemy z klimatyzacją lub awaria drukarki – asystent powinien zapewnić sprawne funkcjonowanie firmy. Osoba na tym stanowisku zajmuje się również zgłaszaniem bieżących awarii oraz napraw do serwisów technicznych
  • Inne czynności związane z prowadzeniem sekretariatu, jak np. sporządzanie prostych, podstawowych pism, wniosków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik sekretariatu Kancelarii Prawnej

Nowogrodzka 51, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 06.08.2022
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • wysyłanie oraz odbieranie poczty i przesyłek kurierskich – odpowiednie zarządzanie korespondencją firmy jest jednym z podstawowych zadań pracownika sekretariatu;
  • nadzorowanie przepływu informacji oraz dokumentów w firmie – osoba pracująca w sekretariacie jest swego rodzaju pośrednikiem pomiędzy pracownikami a prawnikami. Przekazuje dalej bieżące informacje z życia firmy. Dodatkowo zapewnia prawidłowy obieg dokumentów w firmie;
  • odbieranie połączeń przychodzących – dzwoniący klient z zapytaniem ofertowym, czy może pani, która chce nam zaproponować nową ofertę świeżej i pachnącej kawy;
  • organizowanie i obsługa spotkań biznesowych – podstawą codziennego funkcjonowania Kancelarii jest bezpośredni kontakt z klientami;
  • kontakt z Sądami, Urzędami itp
  • tworzenie zestawień i rejestrów – praca pracownika sekretariatu wiąże się z wykonywaniem bieżących zestawień i raportów. Dodatkowo istotnym aspektem jest tworzenie rejestrów, które są ściśle związane z obiegiem dokumentów. Do jednego z najważniejszych rejestrów należy prowadzenie „książki nadawczej” wysłanych listów oraz przesyłek kurierskich. Mogą zdarzać się sytuacje, w których będzie trzeba sięgnąć po takie zestawienie, żeby sprawdzić np. kiedy dana przesyłka/list została wysłana (służą do tego numery nadawcze, które w przypadku listów nadawane są przez pracowników poczty – wtedy łatwo wyśledzić w systemie, kiedy list dotarł do adresata, bądź jeśli nie dotarł, to gdzie aktualnie się znajduje)
  • organizowanie eventów firmowych – wyjścia integracyjne, wigilie firmowe czy też inne imprezy – w pracy asystenta często zetkniemy się z kwestiami organizacji eventów firmowych. Obowiązki w tym zakresie dotyczą rezerwacji miejsc (lub restauracji/lokali), wyszukaniem firmy cateringowej i itp
  • zlecenie archiwizacji i niszczenia dokumentów – ważnym elementem prawidłowego funkcjonowania firmy jest zapewnienie odpowiedniego przechowywania i archiwizacji dokumentów. Właściwe archiwizowanie jest niezwykle istotne ze względu na utrzymanie odpowiedniego porządku w dokumentacji
  • zaopatrzenie firmy w materiały biurowe/spożywcze – zamawianie artykułów biurowych oraz pilnowanie dostaw artykułów spożywczych również leży w gestii asystenta
  • bezpośredni kontakt z klientem – stanowisko w sekretariacie firmy związane jest z bezpośrednim kontaktem z klientami/interesantami. Można przyjąć, że osoba pracująca w sekretariacie jest w pewnym stopniu wizytówką firmy. To, w jaki sposób udziela informacji klientom, świadczy o kulturze całej firmy i wpływa na opinię o niej
  • wsparcie techniczne firmy – problemy z klimatyzacją lub awaria drukarki – asystent powinien zapewnić sprawne funkcjonowanie firmy. Osoba na tym stanowisku zajmuje się również zgłaszaniem bieżących awarii oraz napraw do serwisów technicznych
  • Inne czynności związane z prowadzeniem sekretariatu, jak np. sporządzanie prostych, podstawowych pism, wniosków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie KANCELARIA ADWOKACKA ADWOKAT ANNA GRABOWSKA, podziel się opinią i pomóż innym.