Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 4 )
Asystent / Asystentka - Sekretarz / Sekretarka w kancelarii prawnej
Nowogrodzka 51, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 26.01.2024
część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
wysyłanie oraz odbieranie poczty i przesyłek kurierskich – odpowiednie zarządzanie korespondencją firmy jest jednym z podstawowych zadań pracownika sekretariatu;
nadzorowanie przepływu informacji oraz dokumentów w firmie – osoba pracująca w sekretariacie jest swego rodzaju pośrednikiem pomiędzy pracownikami a prawnikami. Przekazuje dalej bieżące informacje z życia firmy. Dodatkowo zapewnia prawidłowy obieg dokumentów w firmie;
odbieranie połączeń przychodzących – dzwoniący klient z zapytaniem ofertowym, czy może pani, która chce nam zaproponować nową ofertę świeżej i pachnącej kawy;
organizowanie i obsługa spotkań biznesowych – podstawą codziennego funkcjonowania Kancelarii jest bezpośredni kontakt z klientami;
kontakt z Sądami, Urzędami itp
tworzenie zestawień i rejestrów – praca pracownika sekretariatu wiąże się z wykonywaniem bieżących zestawień i raportów. Dodatkowo istotnym aspektem jest tworzenie rejestrów, które są ściśle związane z obiegiem dokumentów. Do jednego z najważniejszych rejestrów należy prowadzenie „książki nadawczej” wysłanych listów oraz przesyłek kurierskich. Mogą zdarzać się sytuacje, w których będzie trzeba sięgnąć po takie zestawienie, żeby sprawdzić np. kiedy dana przesyłka/list została wysłana (służą do tego numery nadawcze, które w przypadku listów nadawane są przez pracowników poczty – wtedy łatwo wyśledzić w systemie, kiedy list dotarł do adresata, bądź jeśli nie dotarł, to gdzie aktualnie się znajduje)
organizowanie eventów firmowych – wyjścia integracyjne, wigilie firmowe czy też inne imprezy – w pracy asystenta często zetkniemy się z kwestiami organizacji eventów firmowych. Obowiązki w tym zakresie dotyczą rezerwacji miejsc (lub restauracji/lokali), wyszukaniem firmy cateringowej i itp
zlecenie archiwizacji i niszczenia dokumentów – ważnym elementem prawidłowego funkcjonowania firmy jest zapewnienie odpowiedniego przechowywania i archiwizacji dokumentów. Właściwe archiwizowanie jest niezwykle istotne ze względu na utrzymanie odpowiedniego porządku w dokumentacji
zaopatrzenie firmy w materiały biurowe/spożywcze – zamawianie artykułów biurowych oraz pilnowanie dostaw artykułów spożywczych również leży w gestii asystenta
bezpośredni kontakt z klientem – stanowisko w sekretariacie firmy związane jest z bezpośrednim kontaktem z klientami/interesantami. Można przyjąć, że osoba pracująca w sekretariacie jest w pewnym stopniu wizytówką firmy. To, w jaki sposób udziela informacji klientom, świadczy o kulturze całej firmy i wpływa na opinię o niej
wsparcie techniczne firmy – problemy z klimatyzacją lub awaria drukarki – asystent powinien zapewnić sprawne funkcjonowanie firmy. Osoba na tym stanowisku zajmuje się również zgłaszaniem bieżących awarii oraz napraw do serwisów technicznych
Inne czynności związane z prowadzeniem sekretariatu, jak np. sporządzanie prostych, podstawowych pism, wniosków
Asystent / Asystentka - Sekretarz / Sekretarka w kancelarii prawnej
Nowogrodzka 51, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.09.2023
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
wysyłanie oraz odbieranie poczty i przesyłek kurierskich – odpowiednie zarządzanie korespondencją firmy jest jednym z podstawowych zadań pracownika sekretariatu;
nadzorowanie przepływu informacji oraz dokumentów w firmie – osoba pracująca w sekretariacie jest swego rodzaju pośrednikiem pomiędzy pracownikami a prawnikami. Przekazuje dalej bieżące informacje z życia firmy. Dodatkowo zapewnia prawidłowy obieg dokumentów w firmie;
odbieranie połączeń przychodzących – dzwoniący klient z zapytaniem ofertowym, czy może pani, która chce nam zaproponować nową ofertę świeżej i pachnącej kawy;
organizowanie i obsługa spotkań biznesowych – podstawą codziennego funkcjonowania Kancelarii jest bezpośredni kontakt z klientami;
kontakt z Sądami, Urzędami itp
tworzenie zestawień i rejestrów – praca pracownika sekretariatu wiąże się z wykonywaniem bieżących zestawień i raportów. Dodatkowo istotnym aspektem jest tworzenie rejestrów, które są ściśle związane z obiegiem dokumentów. Do jednego z najważniejszych rejestrów należy prowadzenie „książki nadawczej” wysłanych listów oraz przesyłek kurierskich. Mogą zdarzać się sytuacje, w których będzie trzeba sięgnąć po takie zestawienie, żeby sprawdzić np. kiedy dana przesyłka/list została wysłana (służą do tego numery nadawcze, które w przypadku listów nadawane są przez pracowników poczty – wtedy łatwo wyśledzić w systemie, kiedy list dotarł do adresata, bądź jeśli nie dotarł, to gdzie aktualnie się znajduje)
organizowanie eventów firmowych – wyjścia integracyjne, wigilie firmowe czy też inne imprezy – w pracy asystenta często zetkniemy się z kwestiami organizacji eventów firmowych. Obowiązki w tym zakresie dotyczą rezerwacji miejsc (lub restauracji/lokali), wyszukaniem firmy cateringowej i itp
zlecenie archiwizacji i niszczenia dokumentów – ważnym elementem prawidłowego funkcjonowania firmy jest zapewnienie odpowiedniego przechowywania i archiwizacji dokumentów. Właściwe archiwizowanie jest niezwykle istotne ze względu na utrzymanie odpowiedniego porządku w dokumentacji
zaopatrzenie firmy w materiały biurowe/spożywcze – zamawianie artykułów biurowych oraz pilnowanie dostaw artykułów spożywczych również leży w gestii asystenta
bezpośredni kontakt z klientem – stanowisko w sekretariacie firmy związane jest z bezpośrednim kontaktem z klientami/interesantami. Można przyjąć, że osoba pracująca w sekretariacie jest w pewnym stopniu wizytówką firmy. To, w jaki sposób udziela informacji klientom, świadczy o kulturze całej firmy i wpływa na opinię o niej
wsparcie techniczne firmy – problemy z klimatyzacją lub awaria drukarki – asystent powinien zapewnić sprawne funkcjonowanie firmy. Osoba na tym stanowisku zajmuje się również zgłaszaniem bieżących awarii oraz napraw do serwisów technicznych
Inne czynności związane z prowadzeniem sekretariatu, jak np. sporządzanie prostych, podstawowych pism, wniosków
Asystent / Asystentka - Sekretarz / Sekretarka w kancelarii prawnej
Nowogrodzka 51, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.11.2022
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
wysyłanie oraz odbieranie poczty i przesyłek kurierskich – odpowiednie zarządzanie korespondencją firmy jest jednym z podstawowych zadań pracownika sekretariatu;
nadzorowanie przepływu informacji oraz dokumentów w firmie – osoba pracująca w sekretariacie jest swego rodzaju pośrednikiem pomiędzy pracownikami a prawnikami. Przekazuje dalej bieżące informacje z życia firmy. Dodatkowo zapewnia prawidłowy obieg dokumentów w firmie;
odbieranie połączeń przychodzących – dzwoniący klient z zapytaniem ofertowym, czy może pani, która chce nam zaproponować nową ofertę świeżej i pachnącej kawy;
organizowanie i obsługa spotkań biznesowych – podstawą codziennego funkcjonowania Kancelarii jest bezpośredni kontakt z klientami;
kontakt z Sądami, Urzędami itp
tworzenie zestawień i rejestrów – praca pracownika sekretariatu wiąże się z wykonywaniem bieżących zestawień i raportów. Dodatkowo istotnym aspektem jest tworzenie rejestrów, które są ściśle związane z obiegiem dokumentów. Do jednego z najważniejszych rejestrów należy prowadzenie „książki nadawczej” wysłanych listów oraz przesyłek kurierskich. Mogą zdarzać się sytuacje, w których będzie trzeba sięgnąć po takie zestawienie, żeby sprawdzić np. kiedy dana przesyłka/list została wysłana (służą do tego numery nadawcze, które w przypadku listów nadawane są przez pracowników poczty – wtedy łatwo wyśledzić w systemie, kiedy list dotarł do adresata, bądź jeśli nie dotarł, to gdzie aktualnie się znajduje)
organizowanie eventów firmowych – wyjścia integracyjne, wigilie firmowe czy też inne imprezy – w pracy asystenta często zetkniemy się z kwestiami organizacji eventów firmowych. Obowiązki w tym zakresie dotyczą rezerwacji miejsc (lub restauracji/lokali), wyszukaniem firmy cateringowej i itp
zlecenie archiwizacji i niszczenia dokumentów – ważnym elementem prawidłowego funkcjonowania firmy jest zapewnienie odpowiedniego przechowywania i archiwizacji dokumentów. Właściwe archiwizowanie jest niezwykle istotne ze względu na utrzymanie odpowiedniego porządku w dokumentacji
zaopatrzenie firmy w materiały biurowe/spożywcze – zamawianie artykułów biurowych oraz pilnowanie dostaw artykułów spożywczych również leży w gestii asystenta
bezpośredni kontakt z klientem – stanowisko w sekretariacie firmy związane jest z bezpośrednim kontaktem z klientami/interesantami. Można przyjąć, że osoba pracująca w sekretariacie jest w pewnym stopniu wizytówką firmy. To, w jaki sposób udziela informacji klientom, świadczy o kulturze całej firmy i wpływa na opinię o niej
wsparcie techniczne firmy – problemy z klimatyzacją lub awaria drukarki – asystent powinien zapewnić sprawne funkcjonowanie firmy. Osoba na tym stanowisku zajmuje się również zgłaszaniem bieżących awarii oraz napraw do serwisów technicznych
Inne czynności związane z prowadzeniem sekretariatu, jak np. sporządzanie prostych, podstawowych pism, wniosków
wysyłanie oraz odbieranie poczty i przesyłek kurierskich – odpowiednie zarządzanie korespondencją firmy jest jednym z podstawowych zadań pracownika sekretariatu;
nadzorowanie przepływu informacji oraz dokumentów w firmie – osoba pracująca w sekretariacie jest swego rodzaju pośrednikiem pomiędzy pracownikami a prawnikami. Przekazuje dalej bieżące informacje z życia firmy. Dodatkowo zapewnia prawidłowy obieg dokumentów w firmie;
odbieranie połączeń przychodzących – dzwoniący klient z zapytaniem ofertowym, czy może pani, która chce nam zaproponować nową ofertę świeżej i pachnącej kawy;
organizowanie i obsługa spotkań biznesowych – podstawą codziennego funkcjonowania Kancelarii jest bezpośredni kontakt z klientami;
kontakt z Sądami, Urzędami itp
tworzenie zestawień i rejestrów – praca pracownika sekretariatu wiąże się z wykonywaniem bieżących zestawień i raportów. Dodatkowo istotnym aspektem jest tworzenie rejestrów, które są ściśle związane z obiegiem dokumentów. Do jednego z najważniejszych rejestrów należy prowadzenie „książki nadawczej” wysłanych listów oraz przesyłek kurierskich. Mogą zdarzać się sytuacje, w których będzie trzeba sięgnąć po takie zestawienie, żeby sprawdzić np. kiedy dana przesyłka/list została wysłana (służą do tego numery nadawcze, które w przypadku listów nadawane są przez pracowników poczty – wtedy łatwo wyśledzić w systemie, kiedy list dotarł do adresata, bądź jeśli nie dotarł, to gdzie aktualnie się znajduje)
organizowanie eventów firmowych – wyjścia integracyjne, wigilie firmowe czy też inne imprezy – w pracy asystenta często zetkniemy się z kwestiami organizacji eventów firmowych. Obowiązki w tym zakresie dotyczą rezerwacji miejsc (lub restauracji/lokali), wyszukaniem firmy cateringowej i itp
zlecenie archiwizacji i niszczenia dokumentów – ważnym elementem prawidłowego funkcjonowania firmy jest zapewnienie odpowiedniego przechowywania i archiwizacji dokumentów. Właściwe archiwizowanie jest niezwykle istotne ze względu na utrzymanie odpowiedniego porządku w dokumentacji
zaopatrzenie firmy w materiały biurowe/spożywcze – zamawianie artykułów biurowych oraz pilnowanie dostaw artykułów spożywczych również leży w gestii asystenta
bezpośredni kontakt z klientem – stanowisko w sekretariacie firmy związane jest z bezpośrednim kontaktem z klientami/interesantami. Można przyjąć, że osoba pracująca w sekretariacie jest w pewnym stopniu wizytówką firmy. To, w jaki sposób udziela informacji klientom, świadczy o kulturze całej firmy i wpływa na opinię o niej
wsparcie techniczne firmy – problemy z klimatyzacją lub awaria drukarki – asystent powinien zapewnić sprawne funkcjonowanie firmy. Osoba na tym stanowisku zajmuje się również zgłaszaniem bieżących awarii oraz napraw do serwisów technicznych
Inne czynności związane z prowadzeniem sekretariatu, jak np. sporządzanie prostych, podstawowych pism, wniosków