Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (20)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 20 )
Specjalista ds. marketingu
Kraków
Wygasła: 10.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Tworzenie strategii marketingowej oraz jej realizacja
Monitorowanie trendów, dostosowywanie strategii i działań marketingowych do zmian
Budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek spółki, umacnianie pozycji marki jako eksperta
Planowanie i realizacja wielokanałowych działań marketingowych i promocyjnych
Zapewnienie silnego i spójnego przekazu marki we wszystkich kanałach i działaniach marketingowych
Tworzenie treści marketingowych i promocyjnych zapewniających skuteczną komunikację z rynkiem (w tym opieka nad stroną www i kontami na social mediach)
Analiza efektywności działań marketingowych, raportowanie i planowanie działań wspierających
Współpraca z innymi działami firmy, np. sprzedaż, IT
Prezentacje, udział w wydarzeniach branżowych, współtworzenie materiałów do szkoleń i wdrożeń
realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem Biura
kontakt z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi- utrzymywanie, nawiązywanie i rozwijanie relacji z Klientami oraz kreowanie pozytywnego wizerunku Spółki wśród kontrahentów i współpracowników
zarządzanie dokumentacją i nadzór nad obiegiem, gromadzenie i porządkowanie dokumentacji,
zarządzanie strategią marketingu wewnętrznego i zewnętrznego, jak i sprzedaży projektów i produktów, opracowywanie strategii oraz planów marketingowych i sprzedażowych, inicjowanie i wdrażanie zmian w strategii podnoszących sprzedaż dla usług, systemów i oprogramowania oferowanego przez spółkę,
analiza danych rynkowych, w tym rynków zagranicznych oraz reagowanie na bieżące zmiany,
nadzór i dbanie o identyfikację wizualną firmy, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i prowadzenie działań związanych z komunikacją marketingową i public relations,
przygotowywanie kampanii promocyjnych,
negocjowanie, zawieranie umów handlowych oraz koordynacja ich realizacji. Współpraca z klientami i podwykonawcami,
ocena oraz rozwój nowych możliwości biznesowych, przeprowadzanie analiz rynku oraz potrzeb użytkowników,
tworzenie wniosków, ofert, prezentacji i materiałów wewnętrznych