Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (45)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 45 )
Senior DevOps Engineer
Aleja Józefa Piłsudskiego 32, Rzeszów
Wygasła: 12.04.2024
pełny etat, część etatu
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Planowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań architektury infrastrukturalnej w oparciu o chmurę Azure ze szczególnym naciskiem na wydajność, bezpieczeństwo oraz optymalizację kosztową
Wsparcie zespołów deweloperskich w automatyzacji procesów rozwoju, wdrażania i testowania oprogramowania (CI/CD)
Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie infrastruktury IT m.in. poprzez reakcje na incydenty zgłaszane przez system monitoringu czy współpracowników
Przygotowywanie dokumentacji technicznej
Wdrożenie i nadzór nad stałą i okresową polityką pentestów
Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie infrastruktury IT poprzez m.in. reakcje na incydenty zgłaszane przez system monitoringu, alertów, czy współpracowników
Wsparcie zespołów w automatyzacji procesów rozwoju, wdrożenia i testowania oprogramowania (CI/CD)
Ulepszanie istniejącej infrastruktury oraz implementowanie nowych rozwiązań czy technologii
Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie infrastruktury IT poprzez m.in. reakcje na incydenty zgłaszane przez system monitoringu, alertów, czy współpracowników
Wsparcie zespołów w automatyzacji procesów rozwoju, wdrożenia i testowania oprogramowania (CI/CD)
Ulepszanie istniejącej infrastruktury oraz implementowanie nowych rozwiązań czy technologii
Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie infrastruktury IT poprzez m.in. reakcje na incydenty zgłaszane przez system monitoringu, alertów, czy współpracowników
Wsparcie zespołów w automatyzacji procesów rozwoju, wdrożenia i testowania oprogramowania (CI/CD)
Ulepszanie istniejącej infrastruktury oraz implementowanie nowych rozwiązań czy technologii
Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie infrastruktury IT poprzez m.in. reakcje na incydenty zgłaszane przez system monitoringu, alertów, czy współpracowników
Wsparcie zespołów w automatyzacji procesów rozwoju, wdrożenia i testowania oprogramowania (CI/CD)
Ulepszanie istniejącej infrastruktury oraz implementowanie nowych rozwiązań czy technologii
Reagowanie i odpowiadanie na zapytania sprzedażowe generowane przez kampanie reklamowe (e-mail, telefon, czat, social media)
Tworzenie relacji z klientami w celu kwalifikowania szans sprzedażowych na podstawie kontaktu bezpośredniego
Prezentowanie informacji o produktach klientom po zidentyfikowaniu ich potrzeb (w tym przeprowadzanie demo produktowego)
Przeprowadzenie szans sprzedażowych przez kolejne etapy lejka sprzedażowego
Ofertowanie i zamykanie sprzedaży w odniesieniu do klientów z sektora SMB
Kwalifikowanie i przekazywanie szans sprzedażowych do KAM w odniesieniu do klienta z sektora Enterprise
Kontynuowanie i wzmacnianie działań z potencjalnymi klientami, którzy wyrazili zainteresowanie, ale nie kupili żadnych towarów ani usług
Wykonywanie regularnych rozmów telefonicznych lub e-mailowych z obecnymi klientami w celu podnoszenia ich satysfakcji i identyfikacji nowych potencjalnych potrzeb
Współpraca z kierownictwem sprzedaży w celu zapewnienia realizacji celów i zadań firmy
Realizacja projektów rekrutacyjnych dla wszystkich działów firmy
Koordynacja procesu onboardingu nowych pracowników
Współpraca z menedżerami działów w ramach prowadzonych procesów rekrutacyjnych i wdrożeń nowych pracowników
Współpraca z działem administracji w zakresie obsługi wdrożeniowej
Wytwarzanie, kontrola i optymalizowanie procesów związanych z HR dla całej organizacji, w tym projektowanie programów rozwojowych, motywacyjnych i płacowych (we współpracy z zarządem organizacji)
Współpraca z firmami zewnętrznymi w procesach związanych z realizacją działań rekrutacyjnych i rozwojowych
Budowanie wizerunku pracodawcy na rynku pracy poprzez działania employer branding
Prace rozwojowe przy tworzeniu nowych funkcjonalności, zarówno po stronie aplikacji, jak i panelu administracyjnego,
tworzenie kalkulatorów, ankiet i analiz, na podstawie materiałów dostarczonych przez klientów,
kreowanie wizerunku naszych klientów przez projektowanie ich materiałów sprzedażowych na aplikację mobilną,
tworzenie projektów zgodnych z CI naszych klientów korporacyjnych,
rozwój elementów graficznych naszej strony internetowej,
współpraca z działem marketingu w celu tworzenia materiałów z filozofią naszej marki, takich jak: prezentacje, kampanie banerowe, posty w social mediach, mailingi, e-booki i instrukcje
reagowanie i odpowiadanie na zapytania sprzedażowe generowane przez kampanie reklamowe (e-mail, telefon, czat, social media),
tworzenie relacji z klientami w celu kwalifikowania szans sprzedażowych na podstawie kontaktu bezpośredniego,
prezentowanie informacji o produktach klientom po zidentyfikowaniu ich potrzeb (w tym przeprowadzanie demo produktowego),
przeprowadzenie szans sprzedażowych przez kolejne etapy lejka sprzedażowego,
ofertowanie i zamykanie sprzedaży w odniesieniu do klientów z sektora SMB,
kwalifikowanie i przekazywanie szans sprzedażowych do KAM w odniesieniu do klienta z sektora Enterprise,
kontynuowanie i wzmacnianie działań z potencjalnymi klientami, którzy wyrazili zainteresowanie, ale nie kupili żadnych towarów ani usług,
wykonywanie regularnych rozmów telefonicznych lub e-mailowych z obecnymi klientami w celu podnoszenia ich satysfakcji i identyfikacji nowych potencjalnych potrzeb,
współpraca z kierownictwem sprzedaży w celu zapewnienia realizacji celów i zadań firmy
Aktywne pozyskiwanie szans sprzedażowych poprzez kanały takie jak eventy, webinaria, LinkedIn, etc.,
tworzenie relacji z klientami w celu kwalifikowania szans sprzedażowych na podstawie kontaktu bezpośredniego,
prezentowanie informacji o produktach klientom po zidentyfikowaniu ich potrzeb (w tym przeprowadzanie demo produktowego),
przeprowadzenie szans sprzedażowych przez kolejne etapy lejka sprzedażowego,
ofertowanie i zamykanie sprzedaży w odniesieniu do klientów z sektora Enterprise,
kontynuowanie i wzmacnianie działań z potencjalnymi klientami, którzy wyrazili zainteresowanie, ale nie kupili żadnych towarów ani usług,
wykonywanie regularnych rozmów telefonicznych lub e-mailowych z obecnymi klientami w celu podnoszenia ich satysfakcji i identyfikacji nowych potencjalnych potrzeb,
współpraca z kierownictwem sprzedaży w celu zapewnienia realizacji celów i zadań firmy
Aktywne pozyskiwanie szans sprzedażowych poprzez kanały takie jak eventy, webinaria, LinkedIn, etc.,
tworzenie relacji z klientami w celu kwalifikowania szans sprzedażowych na podstawie kontaktu bezpośredniego,
prezentowanie informacji o produktach klientom po zidentyfikowaniu ich potrzeb (w tym przeprowadzanie demo produktowego),
przeprowadzenie szans sprzedażowych przez kolejne etapy lejka sprzedażowego,
ofertowanie i zamykanie sprzedaży w odniesieniu do klientów z sektora Enterprise,
kontynuowanie i wzmacnianie działań z potencjalnymi klientami, którzy wyrazili zainteresowanie, ale nie kupili żadnych towarów ani usług,
wykonywanie regularnych rozmów telefonicznych lub e-mailowych z obecnymi klientami w celu podnoszenia ich satysfakcji i identyfikacji nowych potencjalnych potrzeb,
współpraca z kierownictwem sprzedaży w celu zapewnienia realizacji celów i zadań firmy
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Planowanie, konfiguracja, egzekucja i optymalizacja kampanii PPC,
tworzenie audytów SEO strony WWW,
tworzenie rekomendacji SEO dla działu contentowego,
współpraca z działem contentowym w zakresie tekstów do kampanii w sieciach wyszukiwania, a także działem graficznym w zakresie kreacji do kampanii typu display,
twarda analityka dotycząca: wyników kampanii, audytów SEO, zachowań grup docelowych, wertykałów i rynków,
przygotowywanie raportów z prowadzonych działań do CMO
Reagowanie i odpowiadanie na zapytania sprzedażowe generowane przez kampanie reklamowe (e-mail, telefon, czat, social media),
tworzenie relacji z klientami w celu kwalifikowania szans sprzedażowych na podstawie kontaktu bezpośredniego,
prezentowanie informacji o produktach klientom po zidentyfikowaniu ich potrzeb (w tym przeprowadzanie demo produktowego),
przeprowadzenie szans sprzedażowych przez kolejne etapy lejka sprzedażowego,
ofertowanie i zamykanie sprzedaży w odniesieniu do klientów z sektora SMB,
kwalifikowanie i przekazywanie szans sprzedażowych do Account Executives w odniesieniu do klientów z sektora Enterprise,
kontynuowanie i wzmacnianie działań z potencjalnymi klientami, którzy wyrazili zainteresowanie, ale nie kupili żadnych towarów ani usług,
wykonywanie regularnych rozmów telefonicznych lub e-mailowych z obecnymi klientami w celu podnoszenia ich satysfakcji i identyfikacji nowych potencjalnych potrzeb,
współpraca z kierownictwem sprzedaży w celu zapewnienia realizacji celów i zadań firmy