Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (89)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 89 )
Junior Procurement Specialist
Zakopiańska 162, Swoszowice, Kraków
Wygasła: 27.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Realizowanie wszystkich etapów procesu zakupów (w tym: zapytania ofertowe, zamawianie, nadzór nad realizacją zamówienia i zgodności z umową, dokumentowanie procesu zakupowego);
Utrzymywanie bardzo dobrych relacji z dostawcami z kraju i zagranicy;
Redukcja kosztów zakupu, proponowanie rozwiązań mających na celu optymalizację kosztów zakupu;
Prowadzenie rozmów handlowych z dostawcami i negocjowanie warunków współpracy;
Realizacja procesu zakupowego w dedykowanym systemie ERP;
Ścisła współpraca z działem produkcyjnymi, handlowym, księgowym oraz innymi działami ze spółek w ramach grupy kapitałowej
Nadzór nad obszarem księgowości w spółkach grupy kapitałowej zgodnie ze standardami rachunkowości,
Odpowiedzialność za sporządzanie sprawozdań finansowych spółek grupy oraz sprawozdania skonsolidowanego zgodnie z standardami sprawozdawczości finansowej,
Odpowiedzialność za prawidłowe rozliczenia podatkowe, sporządzanie deklaracji podatkowych,
Monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i rachunkowych, Dostosowywanie procedur i polityk wewnętrznych w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami,
Reprezentowanie spółek grupy kapitałowej przed urzędami,
Zarządzanie czynnościami związanymi z zamknięciem miesiąca,
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
Odpowiedzialność za automatyzację procesów i procedur księgowych,
Odpowiedzialność za sprawozdawczość GUS, NBP i innych instytucji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Będziesz pozyskiwał/a nowych klientów biznesowych zainteresowanych systemami kontroli dostępu;
Mając do dyspozycji m.in. bazy przetargowe, bieżące informacje o nowych inwestycjach czy system CRM będziesz budował/a i zarządzał/a własnym lejkiem sprzedażowym;
W oparciu o dostarczoną Ci przez nas wiedze i pomoc zespołów technicznych będziesz doradzał klientom wybór konkretnego rozwiązania i tworzył wyceny systemów kontroli dostępu,
Zależy nam na tym, żebyś chciał/a się rozwijać – poprzez ciągłą naukę i zapoznawanie się z nowościami technologicznymi na rynku chmurowych systemów bezpieczeństwa;
Będziesz pozyskiwał/a nowych klientów biznesowych zainteresowanych systemami kontroli dostępu;
Mając do dyspozycji m.in. bazy przetargowe, bieżące informacje o nowych inwestycjach czy system CRM będziesz budował/a i zarządzał/a własnym lejkiem sprzedażowym;
W oparciu o dostarczoną Ci przez nas wiedze i pomoc zespołów technicznych będziesz doradzał klientom wybór konkretnego rozwiązania i tworzył wyceny systemów kontroli dostępu,
Zależy nam na tym, żebyś chciał/a się rozwijać – poprzez ciągłą naukę i zapoznawanie się z nowościami technologicznymi na rynku chmurowych systemów bezpieczeństwa;
Będziesz pozyskiwał/a nowych klientów biznesowych zainteresowanych systemami kontroli dostępu;
Mając do dyspozycji m.in. bazy przetargowe, bieżące informacje o nowych inwestycjach czy system CRM będziesz budował/a i zarządzał/a własnym lejkiem sprzedażowym;
W oparciu o dostarczoną Ci przez nas wiedze i pomoc zespołów technicznych będziesz doradzał klientom wybór konkretnego rozwiązania i tworzył wyceny systemów kontroli dostępu,
Zależy nam na tym, żebyś chciał/a się rozwijać – poprzez ciągłą naukę i zapoznawanie się z nowościami technologicznymi na rynku chmurowych systemów bezpieczeństwa;
Opracowywanie strategii w obszarze marketingu treści oraz kalendarza działań;
Planowanie, tworzenie i wdrażanie kampanii e-mail marketingowych;
Obsługa narzędzi wysyłkowych oraz monitorowanie i analizowanie efektów prowadzonych kampanii;
Tworzenie i redagowanie atrakcyjnych treści marketingowych do materiałów promocyjnych drukowanych i internetowych (ulotki, karty katalogowe, blog, opisy produktów, mailingi, infografiki);
Wyszukiwanie i planowanie tematów, które odpowiadają na realne potrzeby różnych segmentów klientów i wspierają każdy etap lejka sprzedażowego B2B;
Zarządzanie treścią na korporacyjnych stronach internetowych oraz social media (LinkedIN);
Optymalizacja różnorodnych treści pod kątem SEO wspólnie z agencją interaktywną;
Współpraca z agencjami i podwykonawcami w zakresie e-commerce;
Współtworzenie i realizacja strategii sprzedażowej oraz marketingowej dla nowej platformy e-commerce;
Rekomendowanie budżetu, czasu i elementów akcji marketingu internetowego;
Zarządzanie kampaniami digital w tym : kontrola zakupu mediów, rozliczanie przeprowadzonych kampanii realizowanych przez firmy zewnętrzne (SEM, SEO), rekomendacje i współtworzenie nowych kampanii;
Wprowadzanie nowych rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży;
Analizę wyników sprzedażowych, działań konkurencji i zachowań klientów;
Prowadzenie i rozliczanie budżetu wsparcia działań e-commerce;
Analizy efektywności działań wraz z rekomendacjami strategicznymi;
Współtworzenie oferty sklepu;
Analiza rynku i konkurencji;
Identyfikacja grupy docelowej oraz potrzeb klientów;
Planowanie i koordynacja działań marketingowych w kanale e-commerce;
Wdrażanie nowych rozwiązań i treści w celu podniesienia efektywności platformy e-commerce;
Optymalizacja sklepu internetowego zorientowana na sprzedaż;
Monitorowanie analityki internetowej i wdrażanie efektywniejszych rozwiązań;
Opracowywanie strategii marketingowej;
Nadzorowanie i optymalizacja procesów e-commerce;
Analiza trendów w e-commerce;
Nadzorowanie budżetu;
Współpraca z pozostałymi działami w firmie (m.in. marketing, logistyka, dział handlowy);
Rozwijanie zespołu e-commerce, m.in. rekrutacja i szkolenie nowych pracowników