Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (37)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 37 )
Specjalista_ka ds. Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta
Senatorska 18, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie Departamentu Sprzedaży we współpracy z podmiotami instytucjonalnymi
Pomoc w przygotowywaniu i aktualizacji materiałów sprzedażowych
Pomoc i koordynacja w zawieraniu umów, aneksów, porozumień z podmiotami instytucjonalnymi
Utrzymywanie relacji i ścisła współpraca z Agentem Transferowym w kwestiach operacyjnych i transakcyjnych związanych z obsługą uczestników instytucjonalnych
Aktywny udział w projektach biznesowych prowadzonych w TFI
Pisanie makr pod istniejące raporty, tworząc narzędzia ułatwiające poszukiwanie skarbów danych 🖥️🛠️
Przygotowywanie raportów (SQL, VBA) 📊
Udział w analizie projektów AML, Serwisu Transakcyjnego, Automatyzacji procesów raportowych, jak członek_członiki stada, gotowy_a na odkrycie nowych zagadnień 📈🔍
Pomoc w opracowywaniu dokumentacji produktowej, zapewnianie wsparcia zespołowi w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań biznesowych, jak prawdziwy poszukiwacz_ka nowych możliwości w gęstwinie biznesowych wyzwań 🌿📝
Aktywne zbieranie, analizowanie i opracowywanie danych rynkowych, aby prowadzić naszą eskapadę biznesową przez gąszcz trendów 📊🔍
Regularna aktualizacja baz danych, zapewniając ich ciągłość i dokładność w toku dynamicznego rozwoju naszych produktów 🔄💻
Ścisła współpraca z zespołem, aby razem przekształcać pomysły w konkretne działania, osiągając cele biznesowe w zgranym stadzie 🤝🎯
Uczestniczenie w procesie zarządzania ryzykiem braku zgodności w TFI, m.in. identyfikowanie, ocenianie i monitorowanie poziomu tego ryzyka
Regularne kontrole Compliance oraz monitorowanie stopnia wdrożenia zaleceń Compliance
Uczestniczenie w procesie relacji z regulatorami, poprzez m.in.: przygotowywanie odpowiedzi na pisma oraz opiniowanie odpowiedzi przygotowanych przez inne jednostki organizacyjne
Bezpośrednie raportowanie do regulatorów, w tym przy pomocy systemów
Opiniowanie regulacji wewnętrznych, dokumentacji produktów i procesów, w tym materiałów dla klientów pod kątem zapewnienia ich zgodności z przepisami prawa, wytycznymi regulatorów i Grupy oraz standardami rynkowymi
Samodzielne opiniowanie i formułowanie zaleceń Compliance
Uczestniczenie w procesie analizy nowych produktów/ usług lub wdrażania istotnych w nich zmian pod kątem zgodności
Udzielanie porad dotyczących zapewnienia zgodności oraz uczestniczenie we wdrażaniu projektów biznesowych lub regulacyjnych
Prowadzenie działań w zakresie ochrony danych osobowych dla zapewnienie zgodności z regulacjami w tym zakresie
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych i prowadzenie szkoleń z zakresu Compliance, w tym danych osobowych
Uczestniczenie we wdrażaniu zadań z rocznego planu działania Compliance
Raportowanie wykonania planu z zakresu działań Compliance
Tworzenie i implementowanie nowych produktów inwestycyjnych na podstawie analizy otoczenia prawnego, sytuacji rynkowej i aktualnej oferty produktowej Towarzystwa
Zarządzanie projektami w obszarze rozwoju oferty produktowej w tym łączeniami, likwidacjami i zmianami polityk funduszy (również na poziomie międzynarodowym)
Aktualizowanie i dostosowywanie istniejących ofert produktowych w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami Towarzystwa
Współpraca z agentem transferowym w zakresie implementacji narzędzi i rozwiązań systemowych dla nowych i istniejących produktów
Przygotowywanie raportów i analiz otoczenia rynkowego dla nowych i istniejących produktów
Rozwój oferty produktowej w obszarze produktów emerytalnych (IKE, IKZE, PPE, PPK)
Tworzenie i implementowanie nowych produktów inwestycyjnych na podstawie analizy otoczenia prawnego, sytuacji rynkowej i aktualnej oferty produktowej Towarzystwa
Zarządzanie projektami w obszarze rozwoju oferty produktowej w tym łączeniami, likwidacjami i zmianami polityk funduszy (również na poziomie międzynarodowym)
Aktualizowanie i dostosowywanie istniejących ofert produktowych w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami Towarzystwa
Współpraca z agentem transferowym w zakresie implementacji narzędzi i rozwiązań systemowych dla nowych i istniejących produktów
Przygotowywanie raportów i analiz otoczenia rynkowego dla nowych i istniejących produktów
Rozwój oferty produktowej w obszarze produktów emerytalnych (IKE, IKZE, PPE, PPK)
Zapewnienie doradztwa prawnego dla Zarządu oraz wszystkich jednostek organizacyjnych Towarzystwa, w tym tworzenie oraz weryfikacja umów i innych dokumentów, przygotowywanie opinii prawnych w odniesieniu do produktów, procedur, materiałów informacyjnych i reklamowych, doradztwo w ramach kwestii spornych
Obsługa prawna posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej oraz Walnych Zgromadzeń TFI
Reprezentowanie towarzystwa wobec organów administracji publicznej i innych podmiotów celem zapewnienia profesjonalnej i zgodnej z prawem reprezentacji Towarzystwa i Funduszy Inwestycyjnych, w tym w szczególności wobec Komisji Nadzoru Finansowego
Bieżąca współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawnymi wspierającymi Towarzystwo
Zarządzanie archiwum dokumentów prawnych w celu optymalizacji procesów przygotowywania umów, statutów, regulaminów i procedur a także sprawozdań na potrzeby kontroli lub audytów”
Tworzenie i implementowanie nowych produktów inwestycyjnych na podstawie analizy otoczenia prawnego, sytuacji rynkowej i aktualnej oferty produktowej Towarzystwa
Zarządzanie projektami w obszarze rozwoju oferty produktowej w tym łączeniami, likwidacjami i zmianami polityk funduszy (również na poziomie międzynarodowym)
Aktualizowanie i dostosowywanie istniejących ofert produktowych w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami Towarzystwa
Współpraca z agentem transferowym w zakresie implementacji narzędzi i rozwiązań systemowych dla nowych i istniejących produktów
Przygotowywanie raportów i analiz otoczenia rynkowego dla nowych i istniejących produktów
Tworzenie i implementowanie nowych produktów inwestycyjnych na podstawie analizy otoczenia prawnego, sytuacji rynkowej i aktualnej oferty produktowej Towarzystwa
Zarządzanie projektami w obszarze rozwoju oferty produktowej w tym łączeniami, likwidacjami i zmianami polityk funduszy (również na poziomie międzynarodowym)
Aktualizowanie i dostosowywanie istniejących ofert produktowych w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami Towarzystwa
Współpraca z agentem transferowym w zakresie implementacji narzędzi i rozwiązań systemowych dla nowych i istniejących produktów
Przygotowywanie raportów i analiz otoczenia rynkowego dla nowych i istniejących produktów
Realizacja projektów i zadań w obszarze compliance wynikających z prawa i regulacji wewnętrznych
Realizacja działań z obszaru AML oraz przeciwdziałania finansowania terroryzmu
Wspieranie Compliance Officera w zakresie kontroli wewnętrznych i zewnętrznych oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników
Prowadzenie działań w zakresie ochrony danych osobowych dla zapewnienia zgodności z regulacjami w tym zakresie
Udział w realizacji zadań z zakresu doradztwa prawnego i obsługi prawnej firmy, w tym przygotowywanie projektów umów, aneksów oraz wniosków i odpowiedzi do sądów i urzędów
Weryfikacja i opiniowanie umów oraz innych dokumentów otrzymywanych przez TFI od podmiotów zewnętrznych
Wsparcie firmy w zakresie współpracy z organami nadzorczymi we wszystkich obszarach prawa, włączając weryfikację, przygotowanie i archiwizację dokumentów wymienianych z instytucjami nadzorującymi
Analiza i raportowanie wyników analiz przedsiębiorstw (emitentów obligacji korporacyjnych) oraz analiza i ocena specyficznego ryzyka kredytowego
Sporządzania analiz, ocena i weryfikacja ryzyka kredytowego kontrahentów – banków i biur maklerskich
Rozwijanie metod i narzędzi wyceny spółek i oceny ryzyka kredytowego kontrahentów; tworzenie i optymalizacja modeli ratingowych
Bieżące wsparcie procesu zarządzania funduszami poprzez przygotowanie analiz kredytowych emitentów obligacji oraz bieżące monitorowanie specyficznego ryzyka kredytowego. Niezależne przeprowadzanie badania wartości spółek portfela i prospektów oraz wsparcie procesów i działań związanych z ewentualną restrukturyzacją zadłużenia spółek
Przygotowywanie materiałów dotyczących wyceny spółek i portfeli oraz analiz ryzyka kredytowego i udział w spotkaniach Komitetu Inwestycyjnego
Uczestniczenie w procesach sprzedażowych dla wybranych Klientów instytucjonalnych i prywatnych poprzez przygotowywanie prezentacji i uczestnictwo w spotkaniach z Klientami
Tworzenie i implementowanie nowych produktów inwestycyjnych na podstawie analizy otoczenia prawnego, sytuacji rynkowej i aktualnej oferty produktowej Towarzystwa
Zarządzanie projektami w obszarze rozwoju oferty produktowej w tym łączeniami, likwidacjami i zmianami polityk funduszy (również na poziomie międzynarodowym)
Aktualizowanie i dostosowywanie istniejących ofert produktowych w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami Towarzystwa
Współpraca z agentem transferowym w zakresie implementacji narzędzi i rozwiązań systemowych dla nowych i istniejących produktów
Przygotowywanie raportów i analiz otoczenia rynkowego dla nowych i istniejących produktów
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta
Warszawa
Wygasła: 04.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa Wirtualnego Oddziału (prowadzenie rozmów online + obsługa czatu) oraz klientów bezpośrednich w Punkcie Obsługi Klienta na ul. Senatorskiej 18
Prowadzenie bezpośredniej obsługi zleceń i dyspozycji klientów oraz wspieranie działań sprzedażowych, celem osiągnięcia założonych wyników
Realizowanie zleconych zadań telemarketingowych – np. kampanie wychodzące, informacyjne oraz inne akcje komunikacyjne
Współpraca z agentem transferowym w zakresie obsługi uczestników funduszy inwestycyjnych np. wyjaśnianie zleceń i dyspozycji
Zapewnianie wsparcia operacyjnego i logistycznego dla departamentów sprzedaży poprzez: współpracę przy organizacji szkoleń, konferencji, webinariów, spotkań, przygotowywanie prezentacji oraz materiałów, koordynację wysyłek, przygotowywanie raportów i zestawień oraz innych zleconych zadań
Przygotowywanie, weryfikowanie i uaktualnianie procedur dotyczących funduszy inwestycyjnych
Bieżące wsparcie klientów (instytucji finansowych) TFI poprzez przygotowywanie i dystrybuowanie materiałów szkoleniowych, administrowanie konkursami oraz wyjaśnianie kwestii proceduralnych
Udział w rozpatrywaniu skarg i reklamacji klientów
Wsparcie zespołu sprzedażowego w zakresie organizacji szkoleń, konferencji i spotkań
Przygotowywanie materiałów i prezentacji na potrzeby Dyrektora ds. Instytucji Finansowych, Dyrektorów Regionalnych i Dyrektora Departamentu Sprzedaży
Raportowanie i analiza danych sprzedażowych
Aktualizacja danych w CRM
Uczestnictwo w bieżących zadaniach i projektach związanych z obsługą sił sprzedaży