Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Analiza potrzeb biznesowych klientów i dobór rozwiązań z portfolio produktów oferowanych przez firmę
Projektowanie, wdrażanie i utrzymywanie systemów z wymienionych niżej kategorii (do wyboru jedna lub więcej grup): rozwiązania do zarządzania zasobami IT (Asset Management, Software Asset Management), rozwiązania klasy HelpDesk / ServiceDesk (IT Service Management), rozwiązania do zarządzania urządzeniami końcowymi użytkowników i urządzeniami mobilnymi – (Endpoint Management, Mobile Devices Management), rozwiązania zarządzające cyklem życia tożsamości (Identity Management), rozwiązania do zarządzania logami i bezpieczeństwem (Log Management / SIEM), rozwiązania do monitoringu środowisk IT (Monitoring, Operations Management)
Analiza i automatyzacja procesów IT i innych procesów biznesowych
Współpraca z programistami, w zakresie integracji, dostosowania i modyfikacji oferowanych produktów
programowanie systemów automatyki budowlanej (BMS)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inżynier rozwiązań ITSM
Marcina Flisa 4, Włochy, Warszawa
Wygasła: 28.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza potrzeb biznesowych klientów i dobór rozwiązań z portfolio firmy
Projektowanie, wdrażanie i utrzymywanie systemów z grup: IT Service Management (klasy HelpDesk, ServiceDesk i inne ), Asset Management , Endpoint Management, Operations Management, Log Management / SIEM, IT Security, Monitoring i innych - różnych producentów
Projektowanie i wdrażanie automatyzacji procesów IT i innych procesów biznesowych
Identyfikacja, analiza oraz rozwiązywanie problemów w obszarze wdrażanych rozwiązań
Wsparcie techniczne handlowców w zakresie działań presales – prezentacje, identyfikacja potrzeb klienta, dobór i skalowanie rozwiązań, realizacja PoC itp
Współpraca z programistami, w zakresie integracji, dostosowania i modyfikacji oferowanych produktów
Projektowanie, wdrażanie i utrzymywanie systemów opartych o produkty Microsoft (zarówno on-premises, jak i Microsoft 365) oraz rozwiązania innych dostawców
Projektowanie, wdrażanie i utrzymywanie systemów wspomagających pracę działów IT oraz systemów z obszaru bezpieczeństwa IT (z grup: IT Service Management, Endpoint Managment, Operations Management, Log Management, Monitoring i innych)
Identyfikacja, analiza oraz rozwiązywanie problemów w projektach utrzymaniowych (poziom 2-3 linii wsparcia)
Wsparcie techniczne handlowców w zakresie działań presales – identyfikacja potrzeb klienta, dobór i skalowanie rozwiązań, realizacja PoC itp