Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
realizował kompleksowo wszystkie zadania związane z obsługą księgową i rozliczaniem spółek handlowych,
przygotowywał sprawozdania finansowe;
w praktyce wykorzystywał wiedzę z przepisów prawa podatkowego oraz sporządzał deklaracje i rozliczenia podatkowe;
wykorzystywał wiedzę i umiejętności korzystając z wewnętrznych programów księgowych,
opracowywał raporty i sprawozdania na potrzeby klientów, banków oraz innych instytucji zewnętrznych;
rozwijał swoje kompetencje miękkie utrzymując relacje z współpracownikami z zespołu oraz z klientami w zakresie bieżącej administracji danymi księgowymi,
realizował kompleksowo wszystkie zadania związane z obsługą księgową i rozliczaniem spółek handlowych,
przygotowywał sprawozdania finansowe;
w praktyce wykorzystywał wiedzę z przepisów prawa podatkowego oraz sporządzał deklaracje i rozliczenia podatkowe;
wykorzystywał wiedzę i umiejętności korzystając z wewnętrznych programów księgowych,
opracowywał raporty i sprawozdania na potrzeby klientów, banków oraz innych instytucji zewnętrznych;
rozwijał swoje kompetencje miękkie utrzymując relacje z współpracownikami z zespołu oraz z klientami w zakresie bieżącej administracji danymi księgowymi,
realizował kompleksowo wszystkie zadania związane z obsługą księgową i rozliczaniem spółek handlowych,
przygotowywał sprawozdania finansowe;
w praktyce wykorzystywał wiedzę z przepisów prawa podatkowego oraz sporządzał deklaracje i rozliczenia podatkowe;
wykorzystywał wiedzę i umiejętności korzystając z wewnętrznych programów księgowych,
opracowywał raporty i sprawozdania na potrzeby klientów, banków oraz innych instytucji zewnętrznych;
rozwijał swoje kompetencje miękkie utrzymując relacje z współpracownikami z zespołu oraz z klientami w zakresie bieżącej administracji danymi księgowymi,
realizował kompleksowo wszystkie zadania związane z obsługą księgową i rozliczaniem spółek handlowych,
przygotowywał sprawozdania finansowe;
w praktyce wykorzystywał wiedzę z przepisów prawa podatkowego oraz sporządzał deklaracje i rozliczenia podatkowe;
wykorzystywał wiedzę i umiejętności korzystając z wewnętrznych programów księgowych,
opracowywał raporty i sprawozdania na potrzeby klientów, banków oraz innych instytucji zewnętrznych;
rozwijał swoje kompetencje miękkie utrzymując relacje z współpracownikami z zespołu oraz z klientami w zakresie bieżącej administracji danymi księgowymi,
realizował kompleksowo wszystkie zadania związane z obsługą księgową i rozliczaniem spółek handlowych,
przygotowywał sprawozdania finansowe;
w praktyce wykorzystywał wiedzę z przepisów prawa podatkowego oraz sporządzał deklaracje i rozliczenia podatkowe;
wykorzystywał wiedzę i umiejętności korzystając z wewnętrznych programów księgowych,
opracowywał raporty i sprawozdania na potrzeby klientów, banków oraz innych instytucji zewnętrznych;
rozwijał swoje kompetencje miękkie utrzymując relacje z współpracownikami z zespołu oraz z klientami w zakresie bieżącej administracji danymi księgowymi,
realizował kompleksowo wszystkie zadania związane z obsługą księgową i rozliczaniem spółek handlowych,
przygotowywał sprawozdania finansowe;
w praktyce wykorzystywał wiedzę z przepisów prawa podatkowego oraz sporządzał deklaracje i rozliczenia podatkowe;
wykorzystywał wiedzę i umiejętności korzystając z wewnętrznych programów księgowych,
opracowywał raporty i sprawozdania na potrzeby klientów, banków oraz innych instytucji zewnętrznych;
rozwijał swoje kompetencje miękkie utrzymując relacje z współpracownikami z zespołu oraz z klientami w zakresie bieżącej administracji danymi księgowymi,
stopniowo poznawał zakres czynności związanych z księgowym rozliczeniem spółek handlowych,
zgłębiał możliwości Excela, poszerzał wiedzę w prawie podatkowym i wewnętrznych programów księgowych,
rozwijał swoje kompetencje miękkie utrzymując relacje z współpracownikami z zespołu oraz w późniejszym czasie z klientami w zakresie bieżącej administracji danymi księgowymi,
stopniowo poznawał zakres czynności związanych z księgowym rozliczeniem spółek handlowych,
zgłębiał możliwości Excela, poszerzał wiedzę w prawie podatkowym i wewnętrznych programów księgowych,
rozwijał swoje kompetencje miękkie utrzymując relacje z współpracownikami z zespołu oraz w późniejszym czasie z klientami w zakresie bieżącej administracji danymi księgowymi,
stopniowo poznawał zakres czynności związanych z księgowym rozliczeniem spółek handlowych,
zgłębiał możliwości Excela, poszerzał wiedzę w prawie podatkowym i wewnętrznych programów księgowych,
rozwijał swoje kompetencje miękkie utrzymując relacje z współpracownikami z zespołu oraz w późniejszym czasie z klientami w zakresie bieżącej administracji danymi księgowymi,
realizował kompleksowo wszystkie zadania związane z obsługą księgową i rozliczaniem spółek handlowych,
przygotowywał sprawozdania finansowe;
w praktyce wykorzystywał wiedzę z przepisów prawa podatkowego oraz sporządzał deklaracje i rozliczenia podatkowe;
wykorzystywał wiedzę i umiejętności korzystając z wewnętrznych programów księgowych,
opracowywał raporty i sprawozdania na potrzeby klientów, banków oraz innych instytucji zewnętrznych;
rozwijał swoje kompetencje miękkie utrzymując relacje z współpracownikami z zespołu oraz z klientami w zakresie bieżącej administracji danymi księgowymi,
realizował kompleksowo wszystkie zadania związane z obsługą księgową i rozliczaniem spółek handlowych,
przygotowywał sprawozdania finansowe;
w praktyce wykorzystywał wiedzę z przepisów prawa podatkowego oraz sporządzał deklaracje i rozliczenia podatkowe;
wykorzystywał wiedzę i umiejętności korzystając z wewnętrznych programów księgowych,
opracowywał raporty i sprawozdania na potrzeby klientów, banków oraz innych instytucji zewnętrznych;
rozwijał swoje kompetencje miękkie utrzymując relacje z współpracownikami z zespołu oraz z klientami w zakresie bieżącej administracji danymi księgowymi,
realizował kompleksowo wszystkie zadania związane z obsługą księgową i rozliczaniem spółek handlowych,
przygotowywał sprawozdania finansowe;
w praktyce wykorzystywał wiedzę z przepisów prawa podatkowego oraz sporządzał deklaracje i rozliczenia podatkowe;
wykorzystywał wiedzę i umiejętności korzystając z wewnętrznych programów księgowych,
opracowywał raporty i sprawozdania na potrzeby klientów, banków oraz innych instytucji zewnętrznych;
rozwijał swoje kompetencje miękkie utrzymując relacje z współpracownikami z zespołu oraz z klientami w zakresie bieżącej administracji danymi księgowymi,
Wsparcie kadry menedżerskiej poprzez tworzenie strategii HR i zapewnienie prawidłowego i efektywnego funkcjonowania procesów personalnych w dedykowanych obszarach biznesowych,
Realizacja polityki rekrutacyjnej i przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych w ramach spółek całej Grupy zgodnie ze standardami firmy,
Realizacja procesu onboardingu i exit interview,
Zarządzanie strategią employer branding w celu zapewnienia pozytywnego i kreowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy,
Zarządzanie polityką benefitową i systemem premiowym,
Zarządzanie procesem ocen okresowych,
Zarzadzanie procesem ścieżek talentowych,
Opracowanie i realizacja działań w zakresie komunikacji wewnętrznej w firmie,
Opracowywanie i realizacja integracji firmowych,
Opracowywanie realizacja programów CSR,
Monitoring potrzeb szkoleniowych, układanie planów szkoleniowych i zarzadzanie procesem w firmie,
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, dbałość o kompletność i poprawność dokumentacji pracownika,
Prowadzenie rejestracji czasu pracy i tworzenie kalendarza urlopów oraz rozwój w kierunku naliczania płac
Wsparcie kadry menedżerskiej poprzez tworzenie strategii HR i zapewnienie prawidłowego i efektywnego funkcjonowania procesów personalnych w dedykowanych obszarach biznesowych,
Realizacja polityki rekrutacyjnej i przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych w ramach spółek całej Grupy zgodnie ze standardami firmy,
Realizacja procesu onboardingu i exit interview,
Zarządzanie strategią employer branding w celu zapewnienia pozytywnego i kreowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy,
Zarządzanie polityką benefitową i systemem premiowym,
Zarządzanie procesem ocen okresowych,
Zarzadzanie procesem ścieżek talentowych,
Opracowanie i realizacja działań w zakresie komunikacji wewnętrznej w firmie,
Opracowywanie i realizacja integracji firmowych,
Opracowywanie realizacja programów CSR,
Monitoring potrzeb szkoleniowych, układanie planów szkoleniowych i zarzadzanie procesem w firmie,
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, dbałość o kompletność i poprawność dokumentacji pracownika,
Prowadzenie rejestracji czasu pracy i tworzenie kalendarza urlopów oraz rozwój w kierunku naliczania płac
Wsparcie kadry menedżerskiej poprzez tworzenie strategii HR i zapewnienie prawidłowego i efektywnego funkcjonowania procesów personalnych w dedykowanych obszarach biznesowych,
Realizacja polityki rekrutacyjnej i przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych w ramach spółek całej Grupy zgodnie ze standardami firmy,
Realizacja procesu onboardingu i exit interview,
Zarządzanie strategią employer branding w celu zapewnienia pozytywnego i kreowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy,
Zarządzanie polityką benefitową i systemem premiowym,
Zarządzanie procesem ocen okresowych,
Zarzadzanie procesem ścieżek talentowych,
Opracowanie i realizacja działań w zakresie komunikacji wewnętrznej w firmie,
Opracowywanie i realizacja integracji firmowych,
Opracowywanie realizacja programów CSR,
Monitoring potrzeb szkoleniowych, układanie planów szkoleniowych i zarzadzanie procesem w firmie,
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, dbałość o kompletność i poprawność dokumentacji pracownika,
Prowadzenie rejestracji czasu pracy i tworzenie kalendarza urlopów oraz rozwój w kierunku naliczania płac
• realizował kompleksowo wszystkie zadania związane z obsługą księgową i rozliczaniem spółek handlowych,
• przygotowywał sprawozdania finansowe;
• w praktyce wykorzystywał wiedzę z przepisów prawa podatkowego oraz sporządzał deklaracje i rozliczenia podatkowe;
• wykorzystywał wiedzę i umiejętności korzystając z wewnętrznych programów księgowych,
• opracowywał raporty i sprawozdania na potrzeby klientów, banków oraz innych instytucji zewnętrznych;
• rozwijał swoje kompetencje miękkie utrzymując relacje z współpracownikami z zespołu oraz z klientami w zakresie bieżącej administracji danymi księgowymi,
• realizował kompleksowo wszystkie zadania związane z obsługą księgową i rozliczaniem spółek handlowych,
• przygotowywał sprawozdania finansowe;
• w praktyce wykorzystywał wiedzę z przepisów prawa podatkowego oraz sporządzał deklaracje i rozliczenia podatkowe;
• wykorzystywał wiedzę i umiejętności korzystając z wewnętrznych programów księgowych,
• opracowywał raporty i sprawozdania na potrzeby klientów, banków oraz innych instytucji zewnętrznych;
• rozwijał swoje kompetencje miękkie utrzymując relacje z współpracownikami z zespołu oraz z klientami w zakresie bieżącej administracji danymi księgowymi,
• realizował kompleksowo wszystkie zadania związane z obsługą księgową i rozliczaniem spółek handlowych,
• przygotowywał sprawozdania finansowe;
• w praktyce wykorzystywał wiedzę z przepisów prawa podatkowego oraz sporządzał deklaracje i rozliczenia podatkowe;
• wykorzystywał wiedzę i umiejętności korzystając z wewnętrznych programów księgowych,
• opracowywał raporty i sprawozdania na potrzeby klientów, banków oraz innych instytucji zewnętrznych;
• rozwijał swoje kompetencje miękkie utrzymując relacje z współpracownikami z zespołu oraz z klientami w zakresie bieżącej administracji danymi księgowymi,
• stopniowo poznawał zakres czynności związanych z księgowym rozliczeniem spółek handlowych,
• zgłębiał możliwości Excela, poszerzał wiedzę w prawie podatkowym i wewnętrznych programów księgowych,
• rozwijał swoje kompetencje miękkie utrzymując relacje z współpracownikami z zespołu oraz w późniejszym czasie z klientami w zakresie bieżącej administracji danymi księgowymi,
• stopniowo poznawał zakres czynności związanych z księgowym rozliczeniem spółek handlowych,
• zgłębiał możliwości Excela, poszerzał wiedzę w prawie podatkowym i wewnętrznych programów księgowych,
• rozwijał swoje kompetencje miękkie utrzymując relacje z współpracownikami z zespołu oraz w późniejszym czasie z klientami w zakresie bieżącej administracji danymi księgowymi,
• stopniowo poznawał zakres czynności związanych z księgowym rozliczeniem spółek handlowych,
• zgłębiał możliwości Excela, poszerzał wiedzę w prawie podatkowym i wewnętrznych programów księgowych,
• rozwijał swoje kompetencje miękkie utrzymując relacje z współpracownikami z zespołu oraz w późniejszym czasie z klientami w zakresie bieżącej administracji danymi księgowymi,
Konsultant ds. wdrożeń systemów kadrowo- płacowych (TETA HR)
Kraków
Wygasła: 23.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza przedwdrożeniowa [uczestnictwo w projektach i realizowanie zadań związanych z wdrożeniami i utrzymaniem systemu Teta HR, w tym udział w pracach analityczno-koncepcyjnych]
Konfiguracja systemu
a) tworzenie rozszerzeń funkcjonalnych systemu Teta HR,
b) tworzenie raportów w systemie Teta HR,
c) testowanie wytworzonych rozwiązań,
Prowadzenie szkoleń dla użytkowników oraz wsparcie powdrożeniowe
Konsultant ds. wdrożeń systemów kadrowo- płacowych (TETA HR)
Warszawa
Wygasła: 23.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza przedwdrożeniowa [uczestnictwo w projektach i realizowanie zadań związanych z wdrożeniami i utrzymaniem systemu Teta HR, w tym udział w pracach analityczno-koncepcyjnych]
Konfiguracja systemu
a) tworzenie rozszerzeń funkcjonalnych systemu Teta HR,
b) tworzenie raportów w systemie Teta HR,
c) testowanie wytworzonych rozwiązań,
Prowadzenie szkoleń dla użytkowników oraz wsparcie powdrożeniowe
Konsultant ds. wdrożeń systemów kadrowo- płacowych (TETA HR)
Wrocław
Wygasła: 23.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza przedwdrożeniowa [uczestnictwo w projektach i realizowanie zadań związanych z wdrożeniami i utrzymaniem systemu Teta HR, w tym udział w pracach analityczno-koncepcyjnych]
Konfiguracja systemu
a) tworzenie rozszerzeń funkcjonalnych systemu Teta HR,
b) tworzenie raportów w systemie Teta HR,
c) testowanie wytworzonych rozwiązań,
Prowadzenie szkoleń dla użytkowników oraz wsparcie powdrożeniowe
⁃ Zajmował się sprawami związanymi z uprawnieniami pracowniczymi, nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych,
⁃ Prowadził akta osobowe,
⁃ Będziesz mógł poznać obszar naliczeń wynagrodzeń,
⁃ Dopinał wszelkie kadrowe, sprawy związane z comiesięcznym rozliczeniem pracowników,
⁃ Administrował ewidencję czasu pracy,
⁃ Wykonywał sprawozdania GUS,
⁃ Przygotowywał raporty na potrzeby zarządu,
⁃ Dbał o to by wszystko było zgodne z prawem pracy,
⁃ Zajmował się sprawami związanymi z uprawnieniami pracowniczymi, nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy oraz umowami cywilno-prawnymi,
⁃ Prowadził akta osobowe,
⁃ Dopinał wszelkie kadrowe i płacowe sprawy związane z comiesięcznym rozliczeniem pracowników,
⁃ Administrował ewidencję czasu pracy,
⁃ Zgłaszał i wyrejestrowywał pracowników z ZUS, sporządzał dokumentacje GUS oraz wszelkie inne związane ze sprawozdawczością kadrowo-płacową,
⁃ Przygotowywał raporty na potrzeby zarządu,
⁃ Dbał o to by wszystko było zgodne z prawem pracy,
⁃ Zajmował się sprawami związanymi z uprawnieniami pracowniczymi, nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy oraz umowami cywilno-prawnymi,
⁃ Prowadził akta osobowe,
⁃ Dopinał wszelkie kadrowe i płacowe sprawy związane z comiesięcznym rozliczeniem pracowników,
⁃ Administrował ewidencję czasu pracy,
⁃ Zgłaszał i wyrejestrowywał pracowników z ZUS, sporządzał dokumentacje GUS oraz wszelkie inne związane ze sprawozdawczością kadrowo-płacową,
⁃ Przygotowywał raporty na potrzeby zarządu,
⁃ Dbał o to by wszystko było zgodne z prawem pracy,
⁃ Zajmował się sprawami związanymi z uprawnieniami pracowniczymi, nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych,
⁃ Prowadził akta osobowe,
⁃ Mógł rozwijać się w obszarze naliczenia wynagrodzeń,
⁃ Dopinał wszelkie kadrowe sprawy związane z comiesięcznym rozliczeniem pracowników,
⁃ Administrował ewidencję czasu pracy,
⁃ Wykonywał sprawozdania GUS,
⁃ Przygotowywał raporty na potrzeby zarządu,
⁃ Dbał o to by wszystko było zgodne z prawem pracy,
⁃ Księgował :-) czyli samodzielnie prowadził księgi rachunkowe klientów,
⁃ Przygotowywał sprawozdania finansowe,
⁃ Sporządzał deklaracje i rozliczenia podatkowe,
⁃ Opracowywał raporty zgodnie z potrzebami klientów, banków oraz instytucji zewnętrznych,
- Zarządzał podległym zespołem księgowym: nadzorował pracę współpracowników pod względem merytorycznym, wspólnie z nimi opracowywał grafik pracy, rozdzielał pracę oraz inne,