Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 4 )
RATOWNIK WODNY
Brzeszcze
Wygasła: 10.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Stała obserwacja powierzchni wody
wszystkich osób kąpiących się i osób wokół "plaży" basenowej poprzez stałe obchodzenie niecek i atrakcji basenowych.
2. Zapewnienie porządku i bezpieczeństwa osobom przebywającym w obrębie "strefy mokrej" pływalni krytej
a także korzystającym z części rekreacyjnej pływalni (zjeżdżalnie
jacuzzi i innych).
3. Codziennie
przed uruchomieniem
przegląd i kontrola urządzeń takich jak: zjeżdżalnie
jacuzzi pod kątem zapewnienia bezpieczeństwa osób z nich korzystających.
4. Codzienne kontrolowanie i wpisywanie na tablicy informacyjnej i do "Dziennika pracy ratowników wodnych" wymaganych informacji.
5. Bieżące usuwanie zanieczyszczeń oraz dezynfekcja plaży basenowej poprzez spłukiwanie za-nieczyszczeń wodą z niecek basenowych do rynienek odprowadzających wodę do kanalizacji.
6. Przed rozpoczęciem lub po zakończeniu dyżuru bieżące mycie "linii" wody.
7. Przygotowywanie niecek basenowych do prowadzenia zajęć i zawodów sportowych.
8. Pouczanie grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych zamierzających korzystać z pływalni o obowiązujących przepisach regulaminowych.
9. Przestrzeganie porządku i dyscypliny na terenie pływalni.
10. Codzienna
ciągła kontrola ścian i dna niecek basenowych
elementów wypłycenia toru i innych atrakcji basenowych. W przypadku zauważenia jakichkolwiek usterek
wad konstrukcyjnych
pęknięć
itp. zgłoszenie tego faktu Kierownikowi basenu lub operatorowi.
11. Podczas przerw eksploatacyjnych demontaż
czyszczenie i montaż elementów toru wypłycającego i innego wyposażenia znajdującego się na hali basenowej.
12. Niezwłoczne reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy oraz podejmowanie akcji ratowniczej.
13. Dokumentowanie prowadzonych działań ratowniczych.
14. Dbanie o czystość i porządek na stanowisku ratowniczym i pomieszczeniu socjalnym oraz dbanie o czystość w punkcie sanitarnym.
15. Wykonywanie innych zleconych przez przełożonego poleceń związanych z obsługą krytej pływalni
w tym ewentualnych zastępstw wynikających z bieżących potrzeb
Nadzór nad gospodarką finansową, rachunkowością i ewidencją majątku zgodnie z ustawą o rachunkowości
Gospodarowanie środkami publicznymi zgodnie z ustawą o finansach publicznych
Dostarczanie Dyrektorowi danych niezbędnych do planowania działalności OK. m.in. przygotowywanie decyzji w sprawach finansowych, koordynacja ich realizacji, dokonywanie wstępnego rachunku ekonomicznego podejmowanych działań, prowadzenie analizy budżetu OK., proponowanie optymalnych metod i sposobów pozyskiwania dochodów i wydatkowania środków pieniężnych
Prowadzenie rachunkowości jednostki i ksiąg rachunkowych Ośrodka Kultury na podstawie dokumentów zatwierdzonych przez Dyrektora OK
Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków bankowych Ośrodka Kultury
Terminowe rozliczanie zobowiązań i należności
Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej komputerowo
Organizowanie obiegu i kontroli dokumentów finansowych i księgowych
Rzetelne i terminowe sporządzanie bilansu i innych sprawozdań finansowych, budżetowych, księgowych
Przechowywanie i zabezpieczenie dowodów księgowych oraz ich archiwizacja zgodnie z przepisami
Organizowanie i przeprowadzanie kontroli wewnętrznej w zakresie:
a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym OK
b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych OK
Opracowywanie projektu dokumentacji opisującej politykę rachunkowości (m.in. plan kont, instrukcja obiegu i kontroli dowodów księgowych, instrukcja inwentaryzacyjna, kasowa itp.)
Informowanie Dyrektora o stwierdzonych uchybieniach w zakresie prawidłowości legalności operacji gospodarczych
Odpowiedzialność za wyniki kontroli wewnętrznych i zewnętrznych działu finansowo -księgowego
Sporządzanie deklaracji VAT
Szkolenie pracowników obsługujących kasę z zakresu Instrukcji Organizacji i Kontroli Gospodarki Kasowej i Obrotu Kasowego, Instrukcji kasowej w OK. oraz nadzór na realizacją zadań wykonywanych przez tych pracowników w zakresie gospodarki finansowej
Organizowanie pracy podległych pracowników wraz z ustalaniem ich zakresu obowiązków
Sprawowanie bieżącego nadzoru i kontroli nad realizacją zadań wykonywanych przez pracowników działu finansowo-księgowego
Nadzór nad drukami ścisłego zarachowania
Uwierzytelnianie kopii dokumentów
Opiniowanie wniosków urlopowych podległych pracowników
Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora, w tym ewentualnych zastępstw wynikających z bieżących potrzeb
1) systematyczne kontrolowanie harmonogramu obłożenia sal merytorycznych;
2) wydawanie uprawnionym osobom kluczy do pomieszczeń;
3) przygotowywanie sal do zajęć merytorycznych zgodnie z harmonogramem;
4) nadzorowanie bezpieczeństwa wyposażenia obiektu podczas pełnionej zmiany;
5) udzielanie klientom ogólnych informacji o seansach kinowych i przedsięwzięciach kulturalnych;
6) bieżąca kontrola urządzeń
sprzętu znajdującego się w obiekcie
jego naprawa
bądź zgłaszanie kierownikowi potrzeby jego wymiany;
7) bieżące zgłaszanie poważniejszych usterek wymagających wezwania serwisów specjalistycznych;
8) bieżące zgłaszanie konieczności zakupu części zamiennych
materiałów technicznych i podzespołów do wymiany;
9) obsługa techniczna sceny podczas akademii
spektakli i innych przedsięwzięć kulturalnych;
10) obsługa szatni;
11) przygotowanie sali przed przedsięwzięciami kulturalnymi - sprawdzenie stanu technicznego sali kinowej
prawidłowości działania oświetlenia
stanu dróg i wyjść ewakuacyjnych
podświetlenia schodów
stabilności elementów dekoracji scenicznej
stanu foteli
mechanizmów zasuwania kotar bocznych;
12) nadzór nad salą widowiskową podczas seansu filmowego;
13) pomoc przy obsłudze akustycznej imprez plenerowych;
14) pomoc techniczna przy przedsięwzięciach plenerowych;
15) w okresie wiosenno-letnio-jesiennym wykaszanie trawy wokół obiektów podległych Ośrodkowi Kultury oraz drobne prace naprawcze w tych obiektach;
16) w okresie zimowym - kontrola grubości pokrywy śnieżnej na dachu Ośrodka Kultury oraz dbanie o estetykę wokół budynku (odśnieżanie i zwlaczanie śliskości przed wejściem do Ośrodka Kultury przez posypywanie solą lub piaskiem);
17) odpowiednie zabezpieczenie obiektu po zakończonej popołudniowej zmianie;
18) codzienne czyszczenie po zakończonej pracy sprzętu używanego do pracy;
19) wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego
w tym ewentualnych zastępstw wynikających z bieżących potrzeb obiektu