Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
odpowiedzialność za prowadzenie ksiąg rachunkowych Spółki zgodnie z przepisami,
nadzór i odpowiedzialność za rzetelność, prawidłowość oraz terminowość procesów finansowo-księgowych, a w szczególności w obszarach gospodarki magazynowej, środków trwałych, należności, zobowiązań, projektów z obszaru pomocy publicznej. Dodatkowo, potwierdzanie sald oraz rozliczanie inwentaryzacji aktywów Firmy,
nadzór nad prawidłowością rozliczania WNT/WDT oraz importu usług,
sprawdzanie pod kątem podatkowym i formalno-rachunkowym dokumentów i zapisów księgowych zgodnie z ustawami o rachunkowości, o podatku dochodowym oraz podatku od towarów i usług oraz udział w badaniu sprawozdania,
sporządzanie deklaracji podatkowych z zakresu JPK-VAT, CIT,
nadzór nad przestrzeganiem w Spółce regulacji prawnych o charakterze podatkowym,
comiesięczne zamykanie ksiąg rachunkowych oraz comiesięczne przygotowywanie RZIS, bilansu,
nadzorowanie współpracy z organami podatkowymi, w szczególności w przypadku wszczęcia przez organy podatkowe kontroli podatkowej lub przeprowadzenia czynności sprawdzających,
nadzór nad przestrzeganiem w Spółce regulacji prawnych o charakterze podatkowym, współtworzenie wewnętrznych procedur i standardów,
nadzór nad przestrzeganiem w Spółce regulacji prawnych z zakresu podatkowego i handlowego oraz ustawy o rachunkowości współtworzenie wewnętrznych procedur i standardów,
udzielanie bieżących wyjaśnień organom zarządzającym i nadzorczym Spółki
Specjalista ds. Ochrony Środowiska i Zrównoważonego Rozwoju
Władysława Grabskiego 21, Zator
Wygasła: 17.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
współpraca z innymi Działami Spółki, dbanie o dobry wizerunek Spółki
udział w tworzeniu i realizacji Polityki Środowiskowej w Organizacji, zapewnienie zgodności działań firmy z obowiązującymi przepisami prawa
opracowywanie i wdrażanie procedur i instrukcji – w zakresie standardu ISO 14001
koordynowanie działań w związku z awaryjnymi sytuacjami środowiskowymi w Organizacji
nadzór nad aspektami środowiskowymi oraz wykonywanie analizy ryzyka pod kątem OŚ
przeprowadzanie oraz udział w audytach wewnętrznych oraz dostawców w zakresie ochrony środowiska
zarządzanie bazą BDO, CRO, KOBIZE
ustalanie, analizowanie i raportowanie wskaźników OŚ w Organizacji
koordynacja działań związanych z oceną zgodności prawnej przedsiębiorstwa pod kątem Ochrony Środowiska
przygotowanie danych do uzyskania decyzji/ pozwoleń/ zgłoszeń środowiskowych
sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa ochrony środowiska
prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju
promowanie proekologicznych postaw i podejścia opartego na zasadach zrównoważonego rozwoju w środowisku pracy
nadzór nad procesami zarządzania chemią oraz gospodarką odpadami
opiniowanie nowych inwestycji, urządzeń oraz procesów technologicznych pod kątem ich oddziaływania na środowisko
opracowywanie dokumentacji oraz przygotowywanie danych i raportów w zakresie monitorowania emisji
reprezentowanie Spółki przed organami zewnętrznymi w zakresie środowiska
wsparcie w ocenie skuteczności wdrożonych działań korygujących
inicjowanie i koordynowanie zmian w systemie zarządzania w celu jego ciągłego doskonalenia
udział w rozwiązywaniu problemów dotyczących systemu zarządzania oraz funkcjonowania procesów
opracowywanie artykułów dotyczących zrównoważonego rozwoju publikowanych w Firmie
proponowanie działań wspierających strategię firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju
realizacja innych zadań zleconych przez Przełożonego
monitorowanie zmian przepisów/wytycznych dot. ochrony środowiska i klimatu, w tym analiza trendów rynkowych oraz zapewnienie spełnienia wymagań normy ISO 14001
koordynowanie wdrażania i realizowania celów dotyczących ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju, w tym generowanie inicjatyw i akcji, sprzyjających popularyzacji rozwiązań proekologicznych
zapewnienie najwyższego poziomu obsługi Klientów, zgodnie z przyjętymi w Firmie standardami
bieżące wsparcie handlowe Klientów, fakturowanie, przygotowanie listów przewozowych oraz organizacja wysyłek we współpracy z Działem Logistyki i Gospodarki Magazynowej
monitorowanie zaległych płatności
współpraca operacyjna z innymi Działami Firmy (Logistyka, Dział Techniczny, Dział Badawczo-Rozwojowy)
gromadzenie wiedzy o budowie i działaniu urządzeń oraz częściach zamiennych do wdrażanych grup produktowych
przekazywanie wiedzy i szkolenie pozostałych pracowników Działu Obsługi Klienta z zakresu zagadnień technicznych
wspieranie pozostałych pracowników Działu Obsługi Klienta w kontaktach z Klientami w celu doradztwa, identyfikacji części zamiennych oraz docelowych urządzeń
wsparcie w zakresie sporządzania i opiniowania umów, regulaminów oraz innych dokumentów prawnych,
koordynacja wydawania wewnętrznych aktów normatywnych (zarządzenia, polecenia, pisma wg rozdzielnika, pełnomocnictwa itp.)
wsparcie procesu opiniowania, ewidencjonowania i archiwizacji dokumentów firmowych, w tym umów handlowych,
monitorowanie zmian w przepisach mających istotne znaczenie dla funkcjonowania Spółki,
tworzenie dokumentów o charakterze prawnym związanych z prowadzoną przez Spółkę działalnością,
reprezentowanie Spółki w kontaktach z Urzędami, Sądami i innymi organami zewnętrznymi w związku z działaniami Firmy (legalizacja dokumentów, pełnomocnictw itp.),
współpraca z kancelariami prawnymi świadczącymi Spółce usługi z zakresu doradztwa / obsługi prawnej,
wsparcie w zakresie sporządzania i opiniowania umów, regulaminów oraz innych dokumentów prawnych,
koordynacja wydawania wewnętrznych aktów normatywnych (zarządzenia, polecenia, pisma wg rozdzielnika, pełnomocnictwa itp.)
wsparcie procesu opiniowania, ewidencjonowania i archiwizacji dokumentów firmowych, w tym umów handlowych,
monitorowanie zmian w przepisach mających istotne znaczenie dla funkcjonowania Spółki,
tworzenie dokumentów o charakterze prawnym związanych z prowadzoną przez Spółkę działalnością,
reprezentowanie Spółki w kontaktach z Urzędami, Sądami i innymi organami zewnętrznymi w związku z działaniami Firmy (legalizacja dokumentów, pełnomocnictw itp.)
współpraca z kancelariami prawnymi świadczącymi Spółce usługi z zakresu doradztwa / obsługi prawnej,
Specjalista ds. Ochrony Środowiska i Zrównoważonego Rozwoju
Władysława Grabskiego 21, Zator
Wygasła: 23.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
współpraca z innymi Działami Spółki, dbanie o dobry wizerunek Spółki
udział w tworzeniu i realizacji Polityki Środowiskowej w Organizacji, zapewnienie zgodności działań firmy z obowiązującymi przepisami prawa
opracowywanie i wdrażanie procedur i instrukcji – w zakresie standardu ISO 14001
koordynowanie działań w związku z awaryjnymi sytuacjami środowiskowymi w Organizacji
nadzór nad aspektami środowiskowymi oraz wykonywanie analizy ryzyka pod kątem OŚ
przeprowadzanie oraz udział w audytach wewnętrznych oraz dostawców w zakresie ochrony środowiska
zarządzanie bazą BDO, CRO, KOBIZE
ustalanie, analizowanie i raportowanie wskaźników OŚ w Organizacji
koordynacja działań związanych z oceną zgodności prawnej przedsiębiorstwa pod kątem Ochrony Środowiska
przygotowanie danych do uzyskania decyzji/ pozwoleń/ zgłoszeń środowiskowych
sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa ochrony środowiska
prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju
promowanie proekologicznych postaw i podejścia opartego na zasadach zrównoważonego rozwoju w środowisku pracy
nadzór nad procesami zarządzania chemią oraz gospodarką odpadami
opiniowanie nowych inwestycji, urządzeń oraz procesów technologicznych pod kątem ich oddziaływania na środowisko
opracowywanie dokumentacji oraz przygotowywanie danych i raportów w zakresie monitorowania emisji
reprezentowanie Spółki przed organami zewnętrznymi w zakresie środowiska
wsparcie w ocenie skuteczności wdrożonych działań korygujących
inicjowanie i koordynowanie zmian w systemie zarządzania w celu jego ciągłego doskonalenia
udział w rozwiązywaniu problemów dotyczących systemu zarządzania oraz funkcjonowania procesów
opracowywanie artykułów dotyczących zrównoważonego rozwoju publikowanych w Firmie
proponowanie działań wspierających strategię firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju
realizacja innych zadań zleconych przez Przełożonego
monitorowanie zmian przepisów/wytycznych dot. ochrony środowiska i klimatu, w tym analiza trendów rynkowych oraz zapewnienie spełnienia wymagań normy ISO 14001
koordynowanie wdrażania i realizowania celów dotyczących ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju, w tym generowanie inicjatyw i akcji, sprzyjających popularyzacji rozwiązań proekologicznych
księgowanie faktur sprzedażowych: krajowych, unijnych, eksportowych wraz z weryfikacją kompletności dokumentów (w MAEM funkcjonuje elektroniczny obieg dokumentów)
księgowanie faktur kosztowych, księgowanie wyciągów bankowych, rozliczanie i przegląd rozrachunków, rozliczanie i weryfikacja dokumentów magazynowych
nadzór nad modułem delegacji oraz rozliczanie wyjazdów służbowych
nadzór nad obiegiem dokumentów w Dziale (skrzynka mailowa)
rozliczanie bonusów / prowizji handlowych
przygotowywanie sprawozdań NBP, GUS, Intrastat
identyfikacja obszarów, w których można zastosować automatyzację procesów i zgłaszanie tych rozwiązań Przełożonemu
obsługa obrabiarek CNC w procesie toczenia, frezowania i cięcia,
prace transportowe w ramach obszaru produkcyjnego (transport materiałów, półwyrobów, wyrobów i odpadów),
dokonywanie pomiarów produktów dla sprawdzenia ich zgodności z rysunkiem technicznym, kontrola końcowa produktu,
sumienne wypełnianie dokumentacji produkcyjnej i rejestrowanie wykonanej pracy,
utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy,
prowadzenie prac wykończających przy pomocy ręcznych narzędzi (gratowanie, kalibracja gwintów itd.) oraz maszyn konwencjonalnych,
utrzymanie właściwego stanu technicznego i higienicznego stanowisk pracy, narzędzi oraz maszyn CNC w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa pracy i utrzymania (uzupełnianie olejów, kontrola stężenia chłodziwa, konserwacja itp.)
obsługa obrabiarek CNC w procesie toczenia, frezowania i cięcia,
prace transportowe w ramach obszaru produkcyjnego (transport materiałów, półwyrobów, wyrobów i odpadów),
dokonywanie pomiarów produktów dla sprawdzenia ich zgodności z rysunkiem technicznym, kontrolę końcową produktu,
sumienne wypełnianie dokumentacji produkcyjnej i rejestrowanie wykonanej pracy,
utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy,
prowadzenie prac wykończających przy pomocy ręcznych narzędzi (gratowanie, kalibracja gwintów itd.) oraz maszyn konwencjonalnych,
utrzymanie właściwego stanu technicznego i higienicznego stanowisk pracy, narzędzi oraz maszyn CNC w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa pracy i utrzymania (uzupełnianie olejów, kontrola stężenia chłodziwa, konserwacja itp.)
zapewnienie najwyższego poziomu obsługi Klientów, zgodnie z przyjętymi w Firmie standardami,
bieżące wsparcie handlowe Klientów, fakturowanie, przygotowanie listów przewozowych oraz organizację wysyłek we współpracy z działem logistyki i gospodarki magazynowej,
monitorowanie zaległych płatności,
podtrzymywanie relacji z obecnymi Klientami,
współpraca operacyjna z innymi działami Firmy (marketing, logistyka, dział techniczny),
zapewnienie najwyższego poziomu obsługi Klientów, zgodnie z przyjętymi w Firmie standardami,
bieżące wsparcie handlowe Klientów, fakturowanie, przygotowanie listów przewozowych oraz organizacja wysyłek we współpracy z Działem Logistyki i Gospodarki Magazynowej,
monitorowanie zaległych płatności,
współpraca operacyjna z innymi Działami Firmy (Logistyka, Dział Techniczny, Dział Badawczo-Rozwojowy),
gromadzenie wiedzy o budowie i działaniu urządzeń oraz częściach zamiennych do wdrażanych grup produktowych,
wsparcie w budowaniu bazy danych o częściach zamiennych wprowadzanych do oferty Firmy (identyfikacja części, tworzenia drzewa składowych i części zamiennych dla danego urządzenia, zasilanie bazy systemu ERP itd.)
przekazywanie wiedzy i szkolenie pozostałych pracowników Działu Obsługi Klienta z zakresu zagadnień technicznych,
wspieranie pozostałych pracowników Działu Obsługi Klienta w kontaktach z Klientami w celu doradztwa, identyfikacji części zamiennych oraz docelowych urządzeń,
zapewnienie najwyższego poziomu obsługi Klientów, zgodnie z przyjętymi w Firmie standardami,
bieżące wsparcie handlowe Klientów, fakturowanie, przygotowanie listów przewozowych oraz organizację wysyłek we współpracy z działem logistyki i gospodarki magazynowej,
monitorowanie zaległych płatności,
podtrzymywanie relacji z obecnymi Klientami,
współpraca operacyjna z innymi działami Firmy (marketing, logistyka, dział techniczny),
nadzór nad procesem przepływu faktur produkcyjnych, kosztowych, sprzedażowych, wydatków pracowniczych oraz prawidłowym i terminowym ich zaksięgowaniem zgodnie z procedurami wewnętrznymi oraz przepisami księgowymi i podatkowymi danych krajów,
aktywny udział w procesach związanych z zamknięciem miesiąca / roku, tworzenie rezerw, weryfikacja poprawności wyników,
nadzór nad całością procesów kontrolingowych oraz planowania finansowego,
kontrola i analiza kont (poprawność księgowanych operacji),
aktywna współpraca z obszarami biznesowymi oraz identyfikowanie i wskazywanie źródeł optymalizacji kosztów,
kontroling wydatków inwestycyjnych oraz kalkulacja opłacalności projektów inwestycyjnych,
ciągłe usprawnienia procesów i działań operacyjnych Zespołu,
czynny udział w audytach i projektach,
organizacja pracy podległego Zespołu,
zarządzanie Zespołem: rekrutacja, motywowanie,
monitorowanie zmian przepisów z zakresu rachunkowości i podatków oraz właściwe ich stosowanie,
bieżące nadzorowanie Zespołu, raportowanie do Przełożonego
zapewnienie najwyższego poziomu obsługi Klientów, zgodnie z przyjętymi w Firmie standardami,
bieżące wsparcie handlowe Klientów, fakturowanie, przygotowanie listów przewozowych oraz organizację wysyłek we współpracy z działem logistyki i gospodarki magazynowej,
monitorowanie zaległych płatności,
podtrzymywanie relacji z obecnymi Klientami,
współpraca operacyjna z innymi działami Firmy (marketing, logistyka, dział techniczny),
prowadzenie profilu Firmy w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn),
prowadzenie strony internetowej we współpracy z Działem IT,
współtworzenie, koordynacja i realizacja harmonogramu działań strategii marketingowej,
tworzenie, redagowanie i planowanie angażujących treści przeznaczonych do publikacji w mediach społecznościowych, na wewnętrznej platformie Sharepoint oraz stronie www,
ścisła współpraca z grafikiem – wspólne opracowywanie koncepcji spójności wizualnej w każdym obszarze Firmy,
wsparcie bieżących prac Działu Relacji Biznesowych i Komunikacji
prowadzenie procesu zakupowego: sporządzanie, wysyłanie zapytań ofertowych i kontakt z Dostawcą – zagranicznym i krajowym, negocjacje cenowe, zamówienia i realizacja dostaw,
realizacja bieżącego zapotrzebowania, prowadzenie przyjęć towarów zewnętrznych i wewnętrznych,
kontrola i monitorowanie reklamacji do Dostawców,
ocena współpracy z obecnymi i potencjalnymi Dostawcami,
zapewnienie, organizacja i nadzór nad środkami oraz procesami transportu w Firmie,
współpraca przy tworzeniu i aktualizacji instrukcji oraz procedur dla Działu,
ścisła współpraca z Działem Logistyki i Gospodarki Magazynowej oraz Działem Sprzedaży,
bezpośredni nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo – transportowej,
kontrola dokumentów przychodowych, monitorowanie stanów magazynowych
zapewnienie najwyższego poziomu obsługi Klientów, zgodnie z przyjętymi w Firmie standardami,
bieżące wsparcie handlowe Klientów, fakturowanie, przygotowanie listów przewozowych oraz organizację wysyłek we współpracy z działem logistyki i gospodarki magazynowej,
monitorowanie zaległych płatności,
podtrzymywanie relacji z obecnymi Klientami,
współpraca operacyjna z innymi działami Firmy (marketing, logistyka, dział techniczny),
przygotowanie dokumentacji systemowej i aktualizacja obecnych dokumentów zgodnie z normą ISO 9001,
wparcie przy organizacji kwartalnych przeglądów zarządzania,
wsparcie działów Firmy w zakresie tworzenia i aktualizowania dokumentacji systemowej obowiązującej w danej komórce organizacyjnej,
współpraca przy organizacji i prowadzeniu audytów wewnętrznych,
wsparcie w ocenie skuteczności wdrożonych działań korygujących i doskonalących,
inicjowanie i koordynowanie zmian w Systemie Zarządzania w celu jego ciągłego doskonalenia,
udział w rozwiązywaniu problemów dotyczących Systemu Zarządzania oraz funkcjonowania procesów,
prowadzenie szkoleń z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz innych, zapewniających wdrażanie i utrzymywanie zasad polityki Zintegrowanego Systemu Zarządzania,
wsparcie w zakresie implementacji dokumentacji RODO do Systemu Zarządzania
prowadzenie procesu zakupowego: sporządzanie, wysyłanie zapytań ofertowych i kontakt z Dostawcą – zagranicznym i krajowym, negocjacje cenowe, zamówienia i realizacja dostaw,
realizacja bieżącego zapotrzebowania, prowadzenie przyjęć towarów zewnętrznych i wewnętrznych,
kontrola i monitorowanie reklamacji do Dostawców,
ocena współpracy z obecnymi i potencjalnymi Dostawcami,
zapewnienie, organizacja i nadzór nad środkami oraz procesami transportu w Firmie,
współpraca przy tworzeniu i aktualizacji instrukcji oraz procedur dla Działu,
ścisła współpraca z Działem Logistyki i Gospodarki Magazynowej oraz Działem Sprzedaży,
bezpośredni nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo – transportowej,
kontrola dokumentów przychodowych, monitorowanie stanów magazynowych
zapewnienie najwyższego poziomu obsługi Klientów, zgodnie z przyjętymi w Firmie standardami,
bieżące wsparcie handlowe Klientów, fakturowanie, przygotowanie listów przewozowych oraz organizację wysyłek we współpracy z działem logistyki i gospodarki magazynowej,
monitorowanie zaległych płatności,
pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych oraz podtrzymywanie relacji z obecnymi Klientami,
współpraca operacyjna z innymi działami Firmy (marketing, logistyka, dział techniczny),
prowadzenie ewidencji czasu pracy w systemie RCP, Xpertis oraz rozliczanie absencji pracowniczych, kontrola stanu wykorzystania urlopów wypoczynkowych,
tworzenie harmonogramów oraz rozliczanie czasu pracy zgodnie z przepisami
prowadzenie akt osobowych, dbanie o ich bieżącą aktualizację,
przygotowanie i administrowanie dokumentami związanymi z nawiązaniem stosunku pracy oraz umowami cywilnoprawnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami,
wsparcie w prowadzeniu ewidencji upoważnień m.in. pod kątem RODO,
obsługa systemu kadrowo-płacowego Xpertis i ewidencjonowanie w nim danych kadrowo-płacowych,
przygotowanie zaświadczeń o zatrudnieniu, prowadzenie korespondencji do komorników, itp
codzienne wparcie Pracowników i Managerów informacją kadrową,
wsparcie w monitorowaniu stanu prawnego w zakresie przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego – w zakresie wskazanym przez Przełożonego,
wsparcie w aktualizacji formularzy, procedur obowiązujących w Dziale Kadr i Płac,
obsługa benefitów pracowniczych,
przygotowywanie zestawień i raportów w zakresie wskazanym przez Przełożonego
prowadzenie ewidencji czasu pracy w systemie RCP, Xpertis oraz rozliczanie absencji pracowniczych, kontrola stanu wykorzystania urlopów wypoczynkowych,
tworzenie harmonogramów oraz rozliczanie czasu pracy zgodnie z przepisami,
prowadzenie akt osobowych, dbanie o ich bieżącą aktualizację, sporządzanie i archiwizacja dokumentów kadrowych,
przygotowanie i administrowanie dokumentami związanymi z nawiązaniem stosunku pracy oraz umowami cywilnoprawnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami,
wsparcie w prowadzeniu ewidencji upoważnień m.in. pod kątem RODO,
obsługa systemu kadrowo-płacowego Xpertis i ewidencjonowanie w nim danych kadrowo-płacowych,
przygotowanie zaświadczeń o zatrudnieniu, prowadzenie korespondencji do komorników, itp
codzienne wparcie Pracowników i Managerów informacją kadrową,
wsparcie w monitorowaniu stanu prawnego w zakresie przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego – w zakresie wskazanym przez Przełożonego,
wsparcie w aktualizacji formularzy, procedur obowiązujących w Dziale Kadr i Płac,
prowadzenie procesu zakupowego: sporządzanie, wysyłanie zapytań ofertowych i kontakt z Dostawcą – zagranicznym i krajowym, negocjacje cenowe, zamówienia i realizacja dostaw,
realizacja bieżącego zapotrzebowania, prowadzenie przyjęć towarów zewnętrznych i wewnętrznych,
kontrola i monitorowanie reklamacji do Dostawców,
ocena współpracy z obecnymi i potencjalnymi Dostawcami,
zapewnienie, organizacja i nadzór nad środkami oraz procesami transportu w Firmie,
współpraca przy tworzeniu i aktualizacji instrukcji oraz procedur dla Działu,
ścisła współpraca z Działem Logistyki i Gospodarki Magazynowej oraz Działem Sprzedaży,
bezpośredni nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo – transportowej,
kontrola dokumentów przychodowych, monitorowanie stanów magazynowych
prowadzenie ewidencji czasu pracy w systemie RCP, Xpertis oraz rozliczanie absencji pracowniczych, kontrola stanu wykorzystania urlopów wypoczynkowych,
tworzenie harmonogramów oraz rozliczanie czasu pracy zgodnie z przepisami,
prowadzenie akt osobowych, dbanie o ich bieżącą aktualizację, sporządzanie i archiwizacja dokumentów kadrowych,
przygotowanie i administrowanie dokumentami związanymi z nawiązaniem stosunku pracy oraz umowami cywilnoprawnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami,
wsparcie w prowadzeniu ewidencji upoważnień m.in. pod kątem RODO,
obsługa systemu kadrowo-płacowego Xpertis i ewidencjonowanie w nim danych kadrowo-płacowych,
przygotowanie zaświadczeń o zatrudnieniu, prowadzenie korespondencji do komorników, itp
codzienne wparcie Pracowników i Managerów informacją kadrową,
wsparcie w monitorowaniu stanu prawnego w zakresie przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego – w zakresie wskazanym przez Przełożonego,
wsparcie w aktualizacji formularzy, procedur obowiązujących w Dziale Kadr i Płac,
przygotowanie dokumentacji systemowej i aktualizacja obecnych dokumentów zgodnie z normą ISO 9001,
wparcie przy organizacji kwartalnych przeglądów zarządzania,
wsparcie działów Firmy w zakresie tworzenia i aktualizowania dokumentacji systemowej obowiązującej w danej komórce organizacyjnej,
współpraca przy organizacji i prowadzeniu audytów wewnętrznych,
wsparcie w ocenie skuteczności wdrożonych działań korygujących i doskonalących,
inicjowanie i koordynowanie zmian w Systemie Zarządzania w celu jego ciągłego doskonalenia,
udział w rozwiązywaniu problemów dotyczących Systemu Zarządzania oraz funkcjonowania procesów,
prowadzenie szkoleń z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz innych, zapewniających wdrażanie i utrzymywanie zasad polityki Zintegrowanego Systemu Zarządzania,
wsparcie w zakresie implementacji dokumentacji RODO do Systemu Zarządzania