Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Bieżąca administracja stroną internetową, dbanie o jej funkcjonalności, treści, bezpieczeństwo i optymalizację
Tworzenie i realizacja strategii biznesowej krótko i długoterminowej w obszarze performance dla podległych marek
Zarządzanie budżetem reklamowym oraz odpowiedzialność za osiąganie celów strategicznych i sprzedażowych w kanale e-commerce
Systematyczna i dogłębna analiza danych sprzedażowych
Zarządzanie rozwojem produktów (wprowadzanie do kanałów sprzedaży, analizowanie poszczególnych kategorii, rekomendowanie kierunków zmian oraz optymalizacja portfela produktów)
Współtworzenie i realizacja strategii SEO i SEM przy współpracy z podmiotami zewnętrznymi
Koordynowanie przebiegu kampanii reklamowych (Google Ads, Facebook, Allegro Ads)
Koordynacja działań firm zewnętrznych: agencje marketingu internetowego, firmy pozycjonujące, softwarehouse, firmy logistyczne itp
Współdziałanie w opracowywaniu działań marketingowych marki w Internecie oraz w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook, Tiktok)
Monitorowanie i interpretacja wskaźników efektywności
Monitorowanie satysfakcji i doświadczenia użytkownika za pomocą metod jakościowych i ilościowych
Śledzenie trendów rynkowych i implementowanie nowoczesnych rozwiązań do sprzedaży online
Zarządzanie zespołem marketingowym: wyznaczanie celów, priorytetów i nadzór nad ich realizacją, motywowanie oraz rozwój pracowników
Kreowanie i wdrożenie krótko oraz długoterminowej strategii marketingowej, wprowadzania produktów i PR na rynku krajowym
Budowanie świadomości marki przez skoordynowane działania marketingowe, odpowiedzialność za spójność wizerunkową marki
Promocja i umacnianie pozycji marki w strategicznych grupach docelowych
Nadzorowanie przygotowywania materiałów marketingowo - promocyjnych, zarządzanie portfelem asortymentowym
Planowanie i realizacja działań marketingowych w tym digitalowych. Zarządzanie współpracą z partnerami zewnętrznymi (agencje reklamowe, domy mediowe, agencje eventowe, agencje social media)
Opracowywanie analiz rynku i analiz konkurencji, generowanie nowych możliwości rozwoju biznesu
Efektywne wykorzystanie narzędzi marketingowych w celu realizacji założeń sprzedażowych
Analizowanie efektywności prowadzonych działań w poszczególnych kanałach komunikacji oraz ich ocena pod kątem wzrostu sprzedaży
Opracowywanie, wdrażanie oraz monitorowanie działań marketingowych
Nastawionych na generowanie celów i wyników sprzedażowych
Zarządzanie w porozumieniu z Zarządem budżetem marketingowym – planowanie i terminowa realizacja z uwzględnieniem celów sprzedażowych
Ścisła współpraca z Działem Rozwoju Produktów nad atrakcyjnością oferty w zakresie wsparcia marketingowego dla poszczególnych grup produktowych
Projektowanie materiałów DTP: reklama prasowa, materiały outdoorowe, ulotki, broszury, systemy wystawiennicze
Projektowanie opakowań́ oraz materiałów promujących nowy produkt zgodnych ze strategią i pozycjonowaniem marek (w tym wizualizacje)
Dodatkowo: projektowanie materiałów marketingowych na potrzeby kampanii ATL, BTL, DIGITAL i SoMe (m.in. KV, banery, infografiki, kampanie display, animacje, video, prezentacje brandowe) dla naszych marek
Kreatywne wsparcie w tworzeniu nowych kampanii oraz identyfikacji wizualnych produktów
Dbałość o spójność elementów identyfikacji wizualnej, dbałość o poprawnością estetyczną i funkcjonalną
Opracowanie i realizacja krótko i długoterminowej strategii sprzedaży dla podległych marek w kanałach sprzedaży elektronicznej, realizowanych między innymi w sklepach internetowych własnych, zewnętrznych, wszelkich platformach sprzedażowych, programach afiliacyjnych
Zarządzanie budżetem reklamowym i rentownością sprzedaży portfela produktów oraz odpowiedzialność za osiąganie celów strategicznych i sprzedażowych w kanale e-commerce
Koordynacja kampanii performance marketing realizowanych przez agencje zewnętrzne
Analiza i optymalizacja prowadzonych działań, z uwzględnieniem wskaźników konwersji oraz ROI
Współtworzenie i realizacja strategii SEO i SEM przy współpracy z podmiotami zewnętrznymi
Wdrożenie i usystematyzowanie norm związanych z obsługą klienta
Prowadzenie projektów nakierowanych na poprawę konwersji oraz web usability
Koordynacja pozostałych działań w zakresie zarządzania sklepami internetowymi (aktualizacja oferty produktowej, treści marketingowych, Content Marketing)
Koordynacja działań firm zewnętrznych: agencje marketingu internetowego, firmy pozycjonujące, softwarehouse, firmy logistyczne itp
Śledzenie trendów rynkowych i implementowanie nowoczesnych rozwiązań do sprzedaży online
Dbanie o funkcjonalności, treści, bezpieczeństwo i optymalizację strony
Budowaniem pozytywnych relacji biznesowych z potencjalnymi i aktualnymi partnerami firmy
Poszukiwaniem możliwości dywersyfikacji kanałów sprzedaży online oraz budowanie i rozwijanie aplikacji
Zarządzanie i rozwój podległego zespołu
Bieżące opracowywanie wyników sprzedaży oraz raportów podsumowujących prowadzone projekty & kluczowe inicjatywy
Ścisła współpraca z Działem Marketingu w ramach wypracowywania nowych rozwiązań i wartości dla Klientów oraz pozostałymi Działami Firmy (Sprzedaży B2B, R&D, Produkcja)
Bieżąca administracja stroną internetową, dbanie o jej funkcjonalności, treści, bezpieczeństwo i optymalizację
Tworzenie i realizacja strategii biznesowej krótko i długoterminowej w obszarze performance dla podległych marek
Zarządzanie budżetem reklamowym oraz odpowiedzialność za osiąganie celów strategicznych i sprzedażowych w kanale e-commerce
Systematyczna i dogłębna analiza danych sprzedażowych
Zarządzanie rozwojem produktów (wprowadzanie do kanałów sprzedaży, analizowanie poszczególnych kategorii, rekomendowanie kierunków zmian oraz optymalizacja portfela produktów)
Współtworzenie i realizacja strategii SEO i SEM przy współpracy z podmiotami zewnętrznymi
Koordynowanie przebiegu kampanii reklamowych (Google Ads, Facebook, Allegro Ads)
Koordynacja działań firm zewnętrznych: agencje marketingu internetowego, firmy pozycjonujące, softwarehouse, firmy logistyczne itp
Współdziałanie w opracowywaniu działań marketingowych marki w Internecie oraz w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook, Tiktok)
Monitorowanie i interpretacja wskaźników efektywności
Monitorowanie satysfakcji i doświadczenia użytkownika za pomocą metod jakościowych i ilościowych
Śledzenie trendów rynkowych i implementowanie nowoczesnych rozwiązań do sprzedaży online
Projektowanie materiałów marketingowych na potrzeby kampanii ATL, BTL, DIGITAL i SoMe (m.in. KV, banery, infografiki, kampanie display, animacje, video, prezentacje brandowe) dla naszych marek
Kreatywne wsparcie w tworzeniu nowych kampanii oraz identyfikacji wizualnych produktów
Udział w projektowaniu opakowań, materiałów promujących nowy produkt zgodnych ze strategia i pozycjonowaniem marek
Opracowywanie innych materiałów graficznych
Dbałość o spójność elementów identyfikacji wizualnej, dbałość o poprawnością estetyczną i funkcjonalną
Ścisła współpraca z działami Marketingu Strategicznego, SoMe, Sprzedaży B2B, Ecommerce, R&D
Dbanie o terminową i jakościową realizację powierzonych projektów
Tworzenie i współtworzenie makiet klikalnych LOW i HIGH resolution
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi (agencje, producenci video, UX designerzy, drukarnie)
Obsługa kluczowych klientów firmy oraz budowanie długookresowych relacji biznesowych
Budowanie i rozwijanie partnerstw strategicznych, pozyskiwanie nowych klientów
Współtworzenie i realizacja krótko i długoterminowej strategii i planu sprzedaży dla podległej marki
Planowanie sprzedaży i odpowiedzialność za realizację wyników i osiąganie celów strategicznych
Planowanie i rozbudowa ekspozycji produktów w sklepach
Opracowanie i realizacja kalendarza promocji i kluczowych inicjatyw handlowych per klient
Zarządzanie projektami i współpraca z innymi działami firmy w obszarze optymalizacji modelu współpracy z klientami
Zarządzanie powierzonym budżetem
Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych i ich analiza, analiza rynku, konkurencji i trendów, identyfikowanie wyzwań biznesowych na rynku, proponowanie adekwatnych rozwiązań i działań
Bieżące opracowywanie wyników sprzedaży oraz raportów podsumowujących prowadzone projekty & kluczowe inicjatywy u klientów
Ścisła współpraca z Działem Marketingu w ramach wypracowywania nowych rozwiązań i wartości dla Klientów oraz pozostałymi Działami Firmy (E-commerce, R&D, Produkcja)
Obsługa kluczowych klientów firmy oraz budowanie długookresowych relacji biznesowych
Budowanie i rozwijanie partnerstw strategicznych, pozyskiwanie nowych klientów
Współtworzenie i realizacja krótko i długoterminowej strategii i planu sprzedaży dla podległej marki
Planowanie sprzedaży i odpowiedzialność za realizację wyników i osiąganie celów strategicznych
Planowanie i rozbudowa ekspozycji produktów w sklepach
Opracowanie i realizacja kalendarza promocji i kluczowych inicjatyw handlowych per klient
Zarządzanie projektami i współpraca z innymi działami firmy w obszarze optymalizacji modelu współpracy z klientami
Zarządzanie powierzonym budżetem
Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych i ich analiza, analiza rynku, konkurencji i trendów, identyfikowanie wyzwań biznesowych na rynku, proponowanie adekwatnych rozwiązań i działań
Bieżące opracowywanie wyników sprzedaży oraz raportów podsumowujących prowadzone projekty & kluczowe inicjatywy u klientów
Ścisła współpraca z Działem Marketingu w ramach wypracowywania nowych rozwiązań i wartości dla Klientów oraz pozostałymi Działami Firmy (E-commerce, R&D, Produkcja)
Obsługa kluczowych klientów firmy oraz budowanie długookresowych relacji biznesowych
Budowanie i rozwijanie partnerstw strategicznych, pozyskiwanie nowych klientów
Współtworzenie i realizacja krótko i długoterminowej strategii i planu sprzedaży dla podległej marki
Planowanie sprzedaży i odpowiedzialność za realizację wyników i osiąganie celów strategicznych
Planowanie i rozbudowa ekspozycji produktów w sklepach
Opracowanie i realizacja kalendarza promocji i kluczowych inicjatyw handlowych per klient
Zarządzanie projektami i współpraca z innymi działami firmy w obszarze optymalizacji modelu współpracy z klientami
Zarządzanie powierzonym budżetem
Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych i ich analiza, analiza rynku, konkurencji i trendów, identyfikowanie wyzwań biznesowych na rynku, proponowanie adekwatnych rozwiązań i działań
Bieżące opracowywanie wyników sprzedaży oraz raportów podsumowujących prowadzone projekty & kluczowe inicjatywy u klientów
Ścisła współpraca z Działem Marketingu w ramach wypracowywania nowych rozwiązań i wartości dla Klientów oraz pozostałymi Działami Firmy (E-commerce, R&D, Produkcja)
administrowanie, rozwój i optymalizacja sklepu internetowego
nadzór nad realizacją, testami, uruchomieniem oraz rozwojem nowych funkcjonalności
analiza potrzeb i zachowań zakupowych klientów, definiowanie ich oczekiwań w zakresie wdrażanych rozwiązań, analiza i ocena efektów wprowadzanych zmian, badania UX
prowadzenie działań marketingowych, komunikowanie nowych funkcjonalności, oferty handlowej, działań sprzedażowych i komunikacji z klientami B2C
optymalizacja konwersji, monitorowanie i raportowanie sprzedaży w kanale e-commerce
tworzenie i optymalizacja list produktowych i kategorii oraz stron docelowych
analiza i optymalizacja ścieżek zakupowych
negocjacje i współpraca z zewnętrznymi firmami w zakresie e-commerce,
Projektowanie materiałów marketingowych na potrzeby kampanii ATL, BTL, DIGITAL i SoMe (m.in. KV, banery, infografiki, kampanie display, animacje, video, prezentacje brandowe) dla naszych marek
Kreatywne wsparcie w tworzeniu nowych kampanii oraz identyfikacji wizualnych produktów
Udział w projektowaniu opakowań, materiałów promujących nowy produkt zgodnych ze strategia i pozycjonowaniem marek
Opracowywanie innych materiałów graficznych
Dbałość o spójność elementów identyfikacji wizualnej, dbałość o poprawnością estetyczną i funkcjonalną
Ścisła współpraca z działami Marketingu Strategicznego, SoMe, Sprzedaży B2B, Ecommerce, R&D
Dbanie o terminową i jakościową realizację powierzonych projektów
Tworzenie i współtworzenie makiet klikalnych LOW i HIGH resolution
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi (agencje, producenci video, UX designerzy, drukarnie)