Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Starszy / Główny Specjalista ds. przygotowania projektów i komercjalizacji Starsza / Główna Specjalistka ds. przygotowania projektów i komercjalizacji
Aleja Niepodległości 188B, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Pełnienie roli pośrednika działającego w określonych obszarach wiedzy, odpowiedzialnego za nawiązanie współpracy między środowiskiem naukowym a otoczeniem społeczno-gospodarczym z nakierowaniem na aktywne i skuteczne pozyskiwanie projektów badawczo – rozwojowych ze źródeł krajowych i zagranicznych,
Inicjowanie oraz wzmacnianie współpracy między środowiskiem naukowym a otoczeniem gospodarczym, w tym poszukiwanie i udział w wystawach i targach branżowych, poszukiwanie podmiotów zainteresowanych wdrożeniem wyników działalności naukowej poprzez promocję oferty technologicznej oraz aktywne poszukiwanie klientów zainteresowanych nabyciem praw lub licencjonowaniem własności intelektualnej Instytutu i budowanie z klientami trwałych relacji biznesowych,
Koordynowanie procesu przygotowywania dokumentacji aplikacyjnej dla projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych krajowych i zagranicznych,
Weryfikowanie formalnej poprawności dokumentacji aplikacyjnej dla projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych krajowych i zagranicznych,
Współpraca z kierownikami projektów oraz z innymi działami w zakresie przygotowania dokumentacji aplikacyjnej dla projektów finansowanych ze środków zewnętrznych krajowych i zagranicznych,
Monitorowanie i identyfikacja dostępnych programów oraz inicjowanie nowych projektów finansowanych ze środków zewnętrznych krajowych i zagranicznych,
Administrowanie narzędziami i bazami związanymi z planowaniem i realizacją projektów,
Zarządzanie obiegiem dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami,
Współpraca w przygotowaniu portfolio produktowego OPI PIB i wsparcie w zakresie komercjalizacji wyników B+R oraz transferu technologii
Prawidłowe i terminowe przeprowadzanie analiz statystycznych dotyczących sektora nauki i szkolnictwa wyższego w Polsce,
Pozyskiwanie danych surowych na temat nauki i szkolnictwa wyższego w Polsce z baz danych OPI PIB,
Przekształcanie struktury danych, import i eksport danych z baz do formatów umożliwiających dalszą analizę,
Analiza danych do postaci tabel rozkładów łącznych i porównań średnich oraz wykonywanie dodatkowych analiz statystycznych,
Przygotowywanie wizualizacji wyników analiz statystycznych, w tym wykresów na potrzeby opracowań realizowanych w ramach Instytutu,
Przygotowywanie opracowań, raportów i publikacji z przeprowadzonych badań i analiz,
Zaangażowanie w prace związane z realizacją badań ilościowych, np. tworzenie kwestionariuszy, ofert i zapytań ofertowych, wniosków o dofinansowanie, opisów metodologii, podsumowań wyników analiz, uczestnictwo w spotkaniach roboczych zespołu itp.,
Analiza aktów prawnych dotyczących nauki i szkolnictwa wyższego
Identyfikowanie potrzeb i wymagań dotyczących zarządzania informacją na temat polskiej nauki i szkolnictwa wyższego
Określanie wymagań i projektowanie rozwiązań funkcjonalnych dla systemów informatycznych przeznaczonych do zarządzania informacją o polskiej nauce i szkolnictwie wyższym
Udział w spotkaniach i ustaleniach analitycznych z klientem
Przygotowanie i aktualizacja dokumentacji analitycznej dla nowych oraz dla już utrzymywanych systemów
Ścisła współpraca z zespołem programistycznym
Wsparcie analityczne dla testerów oraz członków zespołu help-desk
Doświadczony/a Starszy/a Główny/a Specjalista/ka ds. przygotowania projektów i komercjalizacji
Aleja Niepodległości 188B, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 18.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Pełnienie roli pośrednika działającego w określonych obszarach wiedzy, odpowiedzialnego za nawiązanie współpracy między środowiskiem naukowym a otoczeniem społeczno-gospodarczym z nakierowaniem na aktywne i skuteczne pozyskiwanie projektów badawczo – rozwojowych ze źródeł krajowych i zagranicznych,
Inicjowanie oraz wzmacnianie współpracy między środowiskiem naukowym a otoczeniem gospodarczym, w tym poszukiwanie i udział w wystawach i targach branżowych, poszukiwanie podmiotów zainteresowanych wdrożeniem wyników działalności naukowej poprzez promocję oferty technologicznej oraz aktywne poszukiwanie klientów zainteresowanych nabyciem praw lub licencjonowaniem własności intelektualnej Instytutu i budowanie z klientami trwałych relacji biznesowych,
Koordynowanie procesu przygotowywania dokumentacji aplikacyjnej dla projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych krajowych i zagranicznych,
Weryfikowanie formalnej poprawności dokumentacji aplikacyjnej dla projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych krajowych i zagranicznych,
Współpraca z kierownikami projektów oraz z innymi działami w zakresie przygotowania dokumentacji aplikacyjnej dla projektów finansowanych ze środków zewnętrznych krajowych i zagranicznych,
Monitorowanie i identyfikacja dostępnych programów oraz inicjowanie nowych projektów finansowanych ze środków zewnętrznych krajowych i zagranicznych,
Administrowanie narzędziami i bazami związanymi z planowaniem i realizacją projektów,
Zarządzanie obiegiem dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami,
Współpraca w przygotowaniu portfolio produktowego OPI PIB i wsparcie w zakresie komercjalizacji wyników B+R oraz transferu technologii
Doświadczony / Starszy specjalista ds. projektów / Doświadczona / Starsza specjalistka ds. projektów
Aleja Niepodległości 188B, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Udział w przygotowaniu dokumentacji konkursowej;
Udział w przygotowaniu i organizacji procesu naboru i oceny wniosków o dofinansowanie;
Ocena wniosków o dofinansowanie;
Pełnienie roli Opiekuna projektu, w tym przygotowanie i weryfikacja umów i zmian w umowach o dofinansowanie, monitorowanie projektów, udzielanie wyjaśnień/odpowiedzi na pytania Wnioskodawców i Beneficjentów;
Obsługa CST2021;
Obsługa ekspertów, kandydatów na ekspertów;
Opracowywanie dokumentów wewnętrznych dotyczących działalności Działu
współpraca z Wynajmującymi, Wykonawcami usług/dostaw podczas realizacji umów;
wsparcie przy ewidencji środków trwałych i wyposażenia;
prowadzenie rejestrów, wykazów, aktualizacji danych i informacji, sporządzanie i redagowanie dokumentów;
wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji z zakresu zamówień publicznych;
zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz obiegu dokumentów;
administracyjne wsparcie pracowników (m.in. reagowanie na zgłaszane awarie, usterki, incydenty, zapotrzebowanie);
uczestnictwo przy realizacji bieżącej obsługi nieruchomości;
uczestnictwo w inwentaryzacjach i spisach;
zastępowanie pracowniczki kancelarii podczas jej nieobecności (urlopy, zwolnienia lekarskie, szkolenia) – obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie EZD;
wykonywanie innych obowiązków zgodnie ze zleconymi zadaniami
Ocena potrzeb organizacji i opracowanie strategii wdrożenia systemu HR, głównie do zarządzania kompetencjami, szkoleniami i oceny okresowej pracowników
Wybór, konfiguracja i wdrożenie odpowiedniego systemu informatycznego HR
Testowanie systemu, identyfikowanie problemów i dostosowywanie go do potrzeb organizacji
Szkolenie pracowników i zapewnienie wsparcia technicznego
Optymalizacja procesów związanych z zarządzaniem personelem
Analiza danych i przygotowywanie raportów
Zapewnienie zgodności z przepisami dotyczącymi zarządzania personelem
Planowanie i realizacja programów rozwoju zawodowego pracowników
Zarządzanie ścieżkami kariery (awanse) i szkoleniami
Tworzenie i realizacja inicjatyw związanych z rozwojem zawodowym
Planowanie sukcesji i rozwijanie talentów w organizacji
Prowadzenie działalności badawczej polegającej na rozwiązywaniu problemów naukowych podejmowanych w ramach zespołu, głównie dotyczących sektora nauki i szkolnictwa wyższego, obszaru B+R i innowacyjności
Zaangażowanie w prace związane z realizacją badań ilościowych i jakościowych (tworzenie kwestionariuszy, ofert i zapytań ofertowych, wniosków o dofinansowanie, opisów metodologii, podsumowań wyników analiz itp.)
Przygotowywanie opracowań, raportów i publikacji z badań i analiz przeprowadzanych w Laboratorium
Upowszechnianie wyników badań poprzez publikacje oraz aktywny udział w życiu naukowym
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. rozliczania przedsięwzięć
Aleja Niepodległości 188, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Organizacja i obsługa konkursów w zakresie wyboru przedsięwzięć, obsługa Wnioskodawców i ekspertów
Obsługa merytoryczna, finansowa i administracyjna projektów realizowanych przez beneficjentów/Ostatecznych Odbiorców Wsparcia, rozliczanie projektów, weryfikacja wniosków o płatność, weryfikacja postępu rzeczowego, kwalifikowalności wydatków, postępu finansowego z uwzględnieniem weryfikacji dokumentacji dokumentów potwierdzających realizację i poniesienie wydatków
Obsługa i wsparcie beneficjentów/Ostatecznych Odbiorców Wsparcia w zakresie realizowanych projektów, udzielanie wyjaśnień/odpowiedzi, przygotowywanie stanowiska
Obsługa CST2021
Przygotowywanie i opiniowanie dokumentów wewnętrznych dotyczących działalności Działu oraz związanych z wdrażanym instrumentem
Główny specjalista / Główna specjalistka ds. informacji i promocji projektów realizowanych z Funduszy Europejskich
Aleja Niepodległości 188B, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 06.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
przygotowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych, publikacji książkowych, folderów, ulotek, prezentacji itp.;
przygotowanie i opiniowanie propozycji treści na potrzeby mediów społecznościowych, prezentacji itp;
organizacja konferencji, wydarzeń i wywiadów dyrekcji;
zapewnianie obsługi prasowej, przygotowanie materiałów pomocniczych dla dyrekcji na potrzeby wystąpień medialnych,
utrzymywanie bieżących kontaktów z mediami, udzielanie odpowiedzi na pytania dziennikarzy, redagowanie oświadczeń i komunikatów do prasy;
utrzymywanie bieżących kontaktów z beneficjentami Programu POIR/FENG w celu zapewnienia realizacji przez beneficjentów obowiązku prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych, dotyczących pomocy udzielanej z funduszy strukturalnych w ramach realizowanych projektów;
monitorowanie wypełniania obowiązków informacyjno-promocyjnych przez beneficjentów;
wsparcie beneficjentów w zakresie realizacji obowiązków informacyjno-promocyjnych
opis badań mpMRI prostaty według standardu PI-RADS 2.1 dla potrzeb realizacji referencyjnego zbioru badań w projekcie - ilość badań do opisu ustalana indywidualnie według bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego;
opis każdego badania według szablonu raportu strukturalnego dla badań mpMRI prostaty na dedykowanej zdalnej platformie;
wykonanie dla każdego badania wizualnych adnotacji uwidocznionych zmian oraz gruczołu prostaty wraz z przyporządkowaniem określonych zestawów etykiet poprzez wykonanie manualnych obrysów zmian/organu na odpowiednich sekwencjach i warstwach badań mpMRI przy wykorzystaniu specjalistycznej webowej aplikacji dedykowanej do adnotacji medycznych danych obrazowych, zoptymalizowanej pod tworzenie zbiorów danych do trenowania i walidacji modeli AI/ML;
udział w spotkaniach interdyscyplinarnej grupy roboczej, których celem będzie weryfikacja wykonanych opisów i adnotacji oraz ustalenie ostatecznej formy opisu przypadków dla tworzonego referencyjnego zbioru badań
Ocena jakości kursów tworzonych przez zewnętrznych partnerów, proponowanie twórcom rozwiązań wpływających na poprawę efektywności i odbioru kursów przez uczestników;
E-mailowe wsparcie w tworzeniu i osadzaniu kursów, zarządzanie kontaktem i obiegiem informacji;
Weryfikacja kursów pod kątem poprawnej konfiguracji technicznej i zgodności z metodyką e-learningu;
Tworzenie kursów za pomocą edytora na platformie NAVOICA oraz w formacie SCORM przy użyciu oprogramowania Storyline;
Współpraca z zespołem developerskim rozwijającym platformę NAVOICA;
Specjalista ds. administracji aplikacjami / Specjalistka ds. administracji aplikacjami
Aleja Niepodległości 188, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 26.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca na stanowisku: Specjalisty ds. administracji aplikacjami
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. obsługi przedsięwzięć
Aleja Niepodległości 188, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 25.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Organizacja i obsługa konkursów w zakresie wyboru przedsięwzięć, obsługa Wnioskodawców, ocena przedsięwzięć, przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji niezbędnej do zawarcia umów o wsparcie
Obsługa merytoryczna i administracyjna projektów realizowanych przez beneficjentów/Ostatecznych Odbiorców Wsparcia, analizowanie i opiniowanie zmian, przygotowywanie aneksów
Obsługa i wsparcie beneficjentów/Ostatecznych Odbiorców Wsparcia w zakresie realizowanych projektów, udzielanie wyjaśnień/odpowiedzi, przygotowywanie stanowiska
Obsługa CST2021
Przygotowywanie i opiniowanie dokumentów wewnętrznych dotyczących działalności Działu oraz związanych z wdrażanym instrumentem
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. rozliczania przedsięwzięć
Aleja Niepodległości 188, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 25.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Organizacja i obsługa konkursów w zakresie wyboru przedsięwzięć, obsługa Wnioskodawców i ekspertów
Obsługa merytoryczna, finansowa i administracyjna projektów realizowanych przez beneficjentów/Ostatecznych Odbiorców Wsparcia, rozliczanie projektów, weryfikacja wniosków o płatność, weryfikacja postępu rzeczowego, kwalifikowalności wydatków, postępu finansowego z uwzględnieniem weryfikacji dokumentacji dokumentów potwierdzających realizację i poniesienie wydatków
Obsługa i wsparcie beneficjentów/Ostatecznych Odbiorców Wsparcia w zakresie realizowanych projektów, udzielanie wyjaśnień/odpowiedzi, przygotowywanie stanowiska
Obsługa CST2021
Przygotowywanie i opiniowanie dokumentów wewnętrznych dotyczących działalności Działu oraz związanych z wdrażanym instrumentem
Pełnienie funkcji nadzoru budowlanego realizowanych zadań inwestycyjnych oraz udział w odbiorach zadań inwestycyjnych,
Reprezentowanie Inwestora na placu budowy poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i zawartą umową, w tym również kontrola jakości wykonywanych robót oraz udział w szacowaniu i wycenie szkód powstałych w związku z realizacją zadań inwestycyjnych,
Udział w rozliczanie budowlanych projektów inwestycyjnych,
Udział w przygotowaniu i realizacji postepowań przetargowych inwestycji budowlanych
Specjalista ds. administracji aplikacjami / Specjalistka ds. administracji aplikacjami
Aleja Niepodległości 188, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 22.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca na stanowisku: Specjalisty ds. administracji aplikacjami
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. archiwum zakładowego ze znajomością EZD
Aleja Niepodległości 188, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie opieki nad dokumentacją i właściwego nią zarządzania oraz odpowiedniego jej przygotowania do przekazania archiwum,
przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych na podstawie sporządzonych spisów zdawczo-odbiorczych,
przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji,
udostępnianie dokumentacji,
przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo archiwum państwowego,
inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu,
sporządzanie sprawozdania z rocznej działalności archiwum,
uzgadnianie sposobu przechowywania i układu akt,
uczestnictwo w aktualizacji: instrukcji kancelaryjnej, instrukcji organizacji i zasad działania Archiwum Instytutu, Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt
Uczestnictwo w aktualizacji: instrukcji kancelaryjnej, instrukcji organizacji i zasad działania Archiwum Instytutu, Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt
obsługa modułu archiwum w ramach elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD),
wykonywanie prac magazynowych przy zasobie archiwalnym
Doświadczony/-a specjalista/-ka ds. obsługi kancelaryjnej
Aleja Niepodległości 188, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zapewnienie właściwego i sprawnego prowadzenia obsługi kancelaryjnej Instytutu,
zapewnienie obiegu dokumentów przychodzących i wychodzących w szczególności: odbieranie, segregowanie, cyfryzacja dokumentacji papierowej, rejestracja i obsługa korespondencji w systemie EZD, przekazywanie korespondencji i przesyłek dla poszczególnych komórek organizacyjnych, przygotowanie i wysyłka korespondencji, prowadzenie ewidencji listów, paczek oraz przesyłek kurierskich,
kierowanie interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych,
nadzór i koordynacja umów w zakresie usług pocztowych, kurierskich itp
współuczestnictwo w obsłudze nieruchomości, współpraca z Wykonawcami usług/dostaw podczas wykonywania umowy,
wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji z zakresu zamówień zakupowych, sporządzanie i redagowanie dokumentów,
Starszy Specjalista ds. Wdrażania Projektów Inwestycyjnych POIR
Aleja Niepodległości 188, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 20.11.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Pełnienie roli Opiekuna projektów realizowanych w Działaniu 4.2 POIR, w tym przygotowanie umów o dofinansowanie, analiza i weryfikacja zmian w umowach, monitorowanie projektów, weryfikacja wniosków o płatność (postęp rzeczowy i finansowy), ocena kwalifikowalności wydatków, weryfikacja dokumentacji potwierdzającej poniesienie wydatków, udzielanie wyjaśnień/odpowiedzi na pytania Beneficjentów;
Obsługa SL2014;
Opracowywanie dokumentów wewnętrznych dotyczących działalności Działu
Specjalistka / Specjalista ds. kadr i zatrudnienia
Aleja Niepodległości 188, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 20.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Administrowanie świadczeniami z ZFŚS,
Administrowanie benefitami, w tym zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników,
Bieżące wsparcie pracowników w zakresie świadczeń socjalnych i benefitów,
Prowadzenie dokumentacji związanej ze świadczeniami socjalnymi i benefitami oraz rozliczanie faktur,
Przygotowywanie komunikacji wewnętrznej w zakresie świadczeń socjalnych i benefitów,
Współpraca z dostawcami benefitów i udział w procesie zakupowym,
Nadzór nad aktualnością zaświadczeń lekarskich o zdolności do pracy oraz informowanie pracowników o konieczności przeprowadzania profilaktycznych badań okresowych lub kontrolnych, sporządzanie skierowań na badania dla pracowników OPI PIB,
Nadzór nad terminarzem oraz organizowanie szkoleń BHP dla wszystkich pracowników OPI PIB,
Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, przygotowywanie umów, aneksów i innych dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia,
Prowadzenie spraw związanych z PPK,
Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,
Wsparcie Inspektora Ochrony Danych w realizacji jego zadań wynikających z przepisów RODO,
Pełnienie funkcji Zastępcy Inspektora Ochrony Danych,
Wsparcie komórek organizacyjnych Instytutu w zakresie ochrony danych osobowych, w tym opracowanie i opiniowanie umów, wzorów zgód oraz klauzul informacyjnych,
Nadzorowanie i monitorowanie działań Instytutu w zakresie przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w tym realizacja audytów wewnętrznych,
Udzielanie rekomendacji z zakresu ochrony danych osobowych, sporządzanie, opiniowanie
i aktualizacja dokumentacji z obszaru ochrony danych osobowych (m.in. polityki, instrukcje, wewnętrzne procedury i regulaminy),
Bieżące doradztwo w zakresie ochrony danych osobowych i współpraca przy projektach realizowanych przez Instytut z zewnętrznymi Partnerami,
Prowadzenie niezbędnej dokumentacji ochrony danych osobowych w zakresie wynikającym z realizowanych zadań,
Wsparcie w realizacji zadań Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnej,
Specjalista / Specjalistka ds. archiwum zakładowego
Aleja Niepodległości 188, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 26.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie opieki nad dokumentacją i właściwego nią zarządzania oraz odpowiedniego jej przygotowania do przekazania archiwum,
przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych na podstawie sporządzonych spisów zdawczo-odbiorczych,
przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji,
udostępnianie dokumentacji,
przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo archiwum państwowego,
inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu,
sporządzanie sprawozdania z rocznej działalności archiwum,
uzgadnianie sposobu przechowywania i układu akt,
uczestnictwo w aktualizacji: instrukcji kancelaryjnej, instrukcji organizacji i zasad działania Archiwum Instytutu, Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt
Uczestnictwo w aktualizacji: instrukcji kancelaryjnej, instrukcji organizacji i zasad działania Archiwum Instytutu, Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt
obsługa modułu archiwum w ramach elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD)
wykonywanie prac magazynowych przy zasobie archiwalnym
Prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników OPI PIB we współpracy z innymi działami Instytutu
Zapewnianie zgodności dokumentów szkoleniowych pracowników oraz dokumentacji potwierdzającej uczestnictwo w danej formie dokształcania
Przygotowywanie umów o podnoszenie kwalifikacji zawodowych
Czynny udział w procesie kadrowym (wystawianie skierowań na badania medycyny pracy, przygotowywanie umów o pracę, przeprowadzania szkoleń onboardingowych, nadzór nad szkoleniami BHP, wystawianie zaświadczeń, świadectw pracy i innych dokumentów zgodnie z wymogami prawa pracy)
Zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych
Prowadzenie ewidencji urlopów pracowniczych i zwolnień lekarskich pracowników
Ewidencja czasu pracy pracowników
Uczestniczenie w realizacji dodatkowych benefitów dla pracowników
Prowadzenie działalności badawczej polegającej na rozwiązywaniu problemów naukowych podejmowanych w ramach zespołu, głównie dotyczących sektora nauki i szkolnictwa wyższego, obszaru B+R i innowacyjności
Zaangażowanie w prace związane z realizacją badań ilościowych i jakościowych (tworzenie kwestionariuszy, ofert i zapytań ofertowych, wniosków o dofinansowanie, opisów metodologii, podsumowań wyników analiz itp.)
Przygotowywanie opracowań, raportów i publikacji z badań i analiz przeprowadzanych w Laboratorium
Upowszechnianie wyników badań poprzez publikacje oraz aktywny udział w życiu naukowym
Udział w procesie realizacji inwestycji oraz prowadzenie nadzoru inwestorskiego
Monitorowanie i weryfikacja dokumentacji techniczno-kosztowej inwestycji
Przygotowanie pism dotyczących inwestycji oraz prowadzonych w ramach inwestycji postępowań przetargowych
Zapewnienie prawidłowego przebiegu prac inwestycyjnych, w tym ich jakości i terminowości oraz zgodności z zawartymi umowami i dokumentacją oraz prawem zamówień publicznych
Współpraca z Inżynierem Kontraktu, nadzór nad realizacją umowy z IK
Organizacja i uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych realizowanych inwestycji
Współpraca z jednostkami organizacyjnymi instytutu
Pełnienie roli Opiekuna projektów realizowanych w Działaniu 4.2 POIR, w tym przygotowanie umów o dofinansowanie, analiza i weryfikacja zmian w umowach, monitorowanie projektów, weryfikacja wniosków o płatność (postęp rzeczowy i finansowy), ocena kwalifikowalności wydatków, weryfikacja dokumentacji potwierdzającej poniesienie wydatków, udzielanie wyjaśnień/odpowiedzi na pytania Beneficjentów;
Obsługa SL2014;
Opracowywanie dokumentów wewnętrznych dotyczących działalności Działu
administracja serwerami Linux (maszyny wirtualne),
automatyzacja działań administracyjnych,
utrzymywanie ciągłości pracy systemów i aplikacji biznesowych,
monitorowanie infrastruktury i usług,
koordynacja pracy pomiędzy zespołami deweloperskimi i administracyjnymi,
udział w projektowaniu, tworzeniu oraz zarządzaniu wysoko dostępnej infrastruktury,
konteneryzacja komponentów aplikacji,
administrowanie repozytoriami kodu i narzędziami zarządzania pracą zespołu programistów i projektantów (Git, LDAP, Jenkins, Nexus, Sonar, Jira i inne),
zapewnianie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa administrowanych systemów,
zarządzanie zmianami w środowiskach produkcyjnych, testowych i deweloperskich,
wsparcie w optymalizacji łańcucha CI/CD poprzez tworzenie odpowiednich rozwiązań oraz modyfikację istniejących,
Starszy/-a specjalista/- ka ds. zarządzania kryzysowego i spraw obronnych
Aleja Niepodległości 188, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.06.2022
część etatu
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Realizacja zadań z zakresu zarządzania kryzysowego wynikających z przepisów prawa i regulacji obowiązujących w Instytucie,
Współtworzenie, opracowywanie i wdrażanie dokumentacji regulującej sposób postępowania w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa Instytutu,
Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji w zakresie: zarządzania kryzysowego, spraw obronnych, ciągłości działania i bezpieczeństwa fizycznego
Współpraca z komórkami jednostek samorządu terytorialnego na terenie, których prowadzona jest działalność Instytutu odpowiedzialnymi za zarządzanie kryzysowe i bezpieczeństwo,
Współpraca i reprezentowanie Instytutu przed instytucjami państwowymi odpowiedzialnymi za zarządzanie kryzysowe,
Realizacja szkoleń i ćwiczeń z zakresu zarządzania kryzysowego, spraw obronnych, ciągłości działania i bezpieczeństwa fizycznego
Obsługa funkcjonowania Zespołu Kryzysowego,
Planowanie, organizowanie i realizacja przedsięwzięć zapewniających wykonywanie zadań związanych z kierowaniem bezpieczeństwem narodowym w czasie pokoju, w razie wewnętrznego lub zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa, w tym w razie wystąpienia działań terrorystycznych lub innych szczególnych zagrożeń, a także w czasie wojny
administrowanie repozytoriami kodu i narzędziami zarządzania pracą zespołu programistów i projektantów (Git, LDAP, Jenkins, Nexus, Sonar, Jira i inne),
zapewnianie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa administrowanych systemów,
monitorowanie infrastruktury i usług,
zarządzanie zmianami w środowiskach produkcyjnych, testowych i deweloperskich,
Prowadzenie badań własnych z zakresu informatyki medycznej / komputerowej wizji z uwzględnieniem obszarów strategicznych dla prac badawczych LSSI (metod Raportowania strukturalnego, analizy obrazów medycznych, systemów wspomagania decyzji klinicznych)
Administrowanie repozytoriami kodu i narzędziami zarządzania pracą zespołu programistów i projektantów (Git, LDAP, Jenkins, Nexus, Sonar, Jira i inne),
Zapewnianie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa administrowanych systemów,
Monitorowanie infrastruktury i usług,
Zarządzanie zmianami w środowiskach produkcyjnych, testowych i deweloperskich,
Zapewnienie właściwego i sprawnego prowadzenia obsługi kancelaryjnej Instytutu w tym kierowanie interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych,
Obsługa Elektronicznego Systemu Zaradzania Dokumentacją (EZD),
Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów przychodzących i wychodzących w tym: przygotowanie i wysyłka korespondencji, prowadzenie ewidencji listów, paczek oraz przesyłek kurierskich, odbieranie, segregowanie i przekazywanie korespondencji i przesyłek dla poszczególnych komórek organizacyjnych,
Nadzór i koordynacja umów w zakresie usług pocztowych, kurierskich,
Współuczestnictwo w obsłudze nieruchomości, współpraca z Wykonawcami usług/dostaw podczas wykonywania umowy,