Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Poszukujemy doświadczonej/ego Samodzielnej Księgowej / Samodzielnego Księgowego, która/y będzie odpowiedzialna/y za przeprowadzanie kompleksowych działań księgowych i finansowych w naszej firmie. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć prowadzenie przy współudziale zewnętrznego dostawcy usług, ksiąg rachunkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz koordynowanie sprawnej współpracy w tych obszarach. Osoba na tym stanowisku będzie też odpowiedzialna za prowadzenie rozliczeń podatkowych oraz kontroli finansowej, a także zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi
Dodatkowo, Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy będzie odpowiedzialna/y za koordynowanie pracy Młodszej Księgowej oraz współpracę z Asystentką ds. wsparcia sprzedaży w zakresie analizy i raportowania wyników finansowych oraz budżetowania
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Sales Manager
Posag 7 Panien 1, Ursus, Warszawa
Wygasła: 05.10.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
team manager
Obowiązki:
Sales Manager is responsible for obtaining profitable results by managing dedicated sales team. This includes developing a business plan covering sales, revenue, expense controls, partaking in annual marketing plan and specifically advising on: realistic forecasts for each product and territory, costs of operating, sales promotion program plans, talent acquisition and general control of key account managers/sales representatives to accomplish planned targets
Main duties:
-managing the team of 3 sales Key Account Managers;
-planning, implementation and execution of sales strategy on foreign markets;
-maintaining and developing a professional in-office sales structure;
-maintaining and increasing sales of company's products;
-establishing, maintaining and expanding customer base;
-servicing the needs of existing customers;
-increasing business opportunities through various routes to market;
-setting sales targets for individual sales reps and team as a whole;
-recruiting and training sales staff;
-allocating areas to sales representatives;
-developing sales strategies and setting targets;
-monitoring team's performance;
-compiling and analyzing sales figures;
-dealing with major customer accounts;
-collecting customer feedback and market research;
-keeping up to date with products and competitors;
-establishing business relationships with suppliers worldwide;
-construction of the distribution network worldwide;
-preparation and implementation of price and promotion policy
We are looking for a Purchasing Manager to engage and build relationships with retailers in the market to confidently convert into clients to work in partnership with PLG. You will play a key role in driving forward the success of PLG using your experience in analyzing the market for the right retailers and buying price. This role will work closely with our team in Warsaw
An individual who is a strong communicator and presenter, with an ability to think on their feet in all situations with an ambitious and forward thinking mind-set would suit this role
There are four key business focuses in this role: Team Management, Business Development, Buying (off-price) and Account Management
Your responsibilities will include:
Team Management
- Leading the relationship between Business Development & the Sales team in Warsaw,
- Managing Team of 4 representatives (one located in UK),
- Acting as the team point of contact for queries,
- Coaching and developing the BD team on engagement, analysis and market mapping,
- Ensuring Salesforce is continually updated with all team activity,
- Reporting back to the Senior Leadership on your teams pipeline and progress
Business Development
- Being in charge of your own pipeline of targeted retailers and brands specific focus on large turnover clients,
- Leading on contract negotiations to ensure the best buying price,
- Be the driver on BD initiatives to drive inbound queries to the team,
- Working alongside Marketing on collateral to help support the team in engaging new clients
Off-Price Buying
- Analyze large sets of data & evaluate opportunities based on your market and trend knowledge, as well as proprietary sales and performance information,
- Writing client proposals and negotiate best contract terms,
- Reviewing strategies for off-price buying and how we can improve efficiencies
Account Management
- Reviewing how we can manage and enhance the P&L of each client,
- Strengthen relationships with key contacts; arranging and coordinating regular business reviews and strategy meetings,
- Work alongside the Sales/Marketing team to develop strategies and negotiate with your accounts to identify new sales opportunities
Currently we are looking for a Fashion Buyer to join our team in Warsaw office.
This role is essential to the success of our business, ensuring appropriate products are sourced at the right price
You will plan and select a range of fashion products to sell across multiple local and foreign regions, considering several factors when making purchasing decisions including customer demand, price, quality, and availability. Market trends, policy and financial budgets are other considerations and restraints. You will also source new merchandise and review existing items to ensure products remain competitive
Key Responsibilities:
Conducting the purchasing process for the subordinate range, participating in making purchasing decisions and placing orders
Building and maintaining relationships with suppliers
Conducting trade negotiations and correspondence with suppliers in Polish and English
Preparation and control of orders and delivery schedule
Tracking the market and its trends, data analysis in this area and updating the database as well as internal data analysis
Documentation and cooperation with other departments involved in the purchasing process
Currently we are looking for a Fashion Buyer to join our team in Warsaw office.
This role is essential to the success of our business, ensuring appropriate products are sourced at the right price
You will plan and select a range of fashion products to sell across multiple local and foreign regions, considering several factors when making purchasing decisions including customer demand, price, quality, and availability. Market trends, policy and financial budgets are other considerations and restraints. You will also source new merchandise and review existing items to ensure products remain competitive
Key Responsibilities:
Conducting the purchasing process for the subordinate range, participating in making purchasing decisions and placing orders
Building and maintaining relationships with suppliers
Conducting trade negotiations and correspondence with suppliers in Polish and English
Preparation and control of orders and delivery schedule
Tracking the market and its trends, data analysis in this area and updating the database as well as internal data analysis
Documentation and cooperation with other departments involved in the purchasing process
As a part of the expansion of finance department, your responsibilities will include to support and carry out bookkeeping and accounting tasks on a day to day basis
Principal Duties and Accountabilities::
- Bookkeeping and preparing bank reconciliations and controls;
- Processing of purchase invoices, supplier payments and remittances and liaising with suppliers;
- Maintaining customers’ accounting records and reconciliations. Dealing with queries from suppliers and customers;
- Preparing and posting journals including accruals, prepayments, depreciation and month end control reconciliations;
- Preparation of VAT returns and EC Sales Lists;
- Intrastate reporting;
- Preparing monthly management reports;
- Assisting sales team with data analysis
Other Duties:
- Assisting with basic tax compliance matters;
- Reporting and attendance at other ParkerLane offices, as required;
- Such other duties as may be reasonably expected of the post holder
Do naszego zespołu w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik Zespołu Sprzedaży w branży modowej
Miejsce pracy: Diamond Business Park, ul. Posag 7 Panien 1, Warszawa - Ursus
Kierownik Zespołu Sprzedaży jest odpowiedzialny za osiąganie rentowności wyników sprzedaży poprzez zarządzanie dedykowanym zespołem. W zakres działań na stanowisku wchodzą: opracowanie biznesplanu obejmującego sprzedaż, przychody, kontrolę wydatków, udział w rocznym planie marketingowym, a w szczególności doradztwo w zakresie realistycznych prognoz dla każdego produktu i terytorium, kosztów operacyjnych, planów programów promocji sprzedaży, jak również rozwijania i pozyskiwania talentów w swoim Zespole oraz organizowania pracy podległego zespołu Kierowników ds. Kluczowych Klientów/Przedstawicieli handlowych w zakresie realizacji założonych celów sprzedażowych
Najważniejsze odpowiedzialności:
- zarządzanie trzyosobowym Zespołem Kierowników ds. Kluczowych Klientów oraz ich przyszłymi podległymi Zespołami
- planowanie, wdrażanie i realizacja strategii sprzedaży na rynkach zagranicznych
- utrzymanie i rozwijanie profesjonalnej struktury sprzedaży w biurze
- utrzymanie i zwiększenie sprzedaży produktów firmy
- tworzenie, utrzymywanie i poszerzanie bazy klientów
- obsługa potrzeb obecnych klientów
- zwiększenie możliwości biznesowych poprzez różne kanały dotarcia do rynków zbytu
- ustalanie celów sprzedażowych dla poszczególnych handlowców i zespołu jako całości
- udział w rekrutacjach i szkoleniu pracowników sprzedaży
- przydzielanie rynków i obszarów sprzedaży przedstawicielom handlowym
- opracowywanie całościowych strategii sprzedaży
- monitorowanie wydajności zespołu
- kompilacja i analiza danych dotyczących sprzedaży
- obsługa głównych kont klienckich
- zbieranie opinii klientów i badania rynku
- bycie na bieżąco z produktami i konkurencją
- nawiązywanie relacji biznesowych z dostawcami na całym świecie
- budowanie międzynarodwej sieci dystrybucji
- przygotowywanie i realizacja polityki cenowej i promocyjnej
Specjalistka / Specjalista ds. Handlu Zagranicznego - rynki hiszpańskojęzyczne - branża modowa
Posag 7 Panien 1, Ursus, Warszawa
Wygasła: 25.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do naszego zespołu w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalistki / Specjalisty ds. Handlu Zagranicznego na rynkach hiszpańskojęzycznych w branży modowej
Miejsce pracy: Diamond Business Park, ul. Posag 7 Panien 1, Warszawa - Ursus
Do Twoich głównych zadań należeć będzie wspieranie Kierownika ds. Kluczowych Klientów w utrzymywaniu dotychczasowych i rozwoju nowych rynków, zgodnie z przyjętą strategią sprzedaży. Liczymy także na Twoje wsparcie w osiąganiu celów Zespołu poprzez aktywne koordynowanie aspektów procesu sprzedaży takich jak, poszukiwanie nowych klientów oraz rynków zbytu, odpowiadanie na zapytania generowane przez marketingowe i wewnętrzne narzędzia wsparcia sprzedaży, zarządzanie zamówieniami, fakturowanie, obieg dokumentacji, dane wejściowe systemu CRM (Salesforce), wysyłki i transport towaru. Zaangażujesz się również we wspieranie relacji z klientami świadcząc wewnętrzną usługę 'customer service'
Manager of Sales Department is responsible for obtaining profitable results by managing dedicated sales team. This includes developing a business plan covering sales, revenue, expense controls, partaking in annual marketing plan and specifically advising on: realistic forecasts for each product and territory, costs of operating, sales promotion program plans, talent acquisition and general control of key account managers/sales representatives to accomplish planned targets
Responsibilities:
-managing the team of 3 sales Key Account Managers;
-planning, implementation and execution of sales strategy on foreign markets;
-maintaining and developing a professional in-office sales structure;
-maintaining and increasing sales of company's products;
-establishing, maintaining and expanding customer base;
-servicing the needs of existing customers;
-increasing business opportunities through various routes to market;
-setting sales targets for individual sales reps and team as a whole;
-recruiting and training sales staff;
-allocating areas to sales representatives;
-developing sales strategies and setting targets;
-monitoring team's performance;
-compiling and analyzing sales figures;
-dealing with major customer accounts;
-collecting customer feedback and market research;
-keeping up to date with products and competitors;
-establishing business relationships with suppliers worldwide;
-construction of the distribution network worldwide;
-preparation and implementation of price and promotion policy
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Międzynarodowej na Rynki Rosyjskojęzyczne
Posag 7 Panien 1, Warszawa
Wygasła: 11.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Do naszego zespołu w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Sprzedaży międzynarodowej na rynki rosyjskojęzyczne
Do Twoich głównych zadań należeć będzie wspieranie Kierownika ds. Kluczowych Klientów w utrzymywaniu dotychczasowych i rozwoju nowych rynków, zgodnie z przyjętą strategią sprzedaży. Liczymy także na Twoje wsparcie w osiąganiu celów Zespołu, poprzez koordynację administracyjnych aspektów procesu sprzedaży takich jak odpowiadanie na zapytania generowane przez marketingowe i wewnętrzne narzędzia wsparcia sprzedaży, zarządzanie zamówieniami, fakturowanie, obieg dokumentacji, dane wejściowe systemu CRM, wysyłki i transport towaru. Zaangażujesz się również we wspieranie relacji z klientami świadcząc wewnętrzną usługę customer service
od 4500 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Fashion Business Development & Buying Team Lead
Posag 7 Panien 1, Ursus, Warszawa
Wygasła: 11.03.2022
full-time
umowa o pracę
manager / supervisor
Obowiązki:
We are looking for a Fashion Business Development & Buying Team Lead to engage and build relationships with retailers in the market to confidently convert into clients to work in partnership with PLG. You will play a key role in driving forward the success of PLG using your experience in analysing the market for the right retailers and buying price. This role will work closely with our team in Warsaw
An individual who is a strong communicator and presenter, with an ability to think on their feet in all situations with an ambitious and forward thinking mind-set would suit this role
There are four key business focuses in this role: Team Management, Business Development, Buying (off-price) and Account Management
Your responsibilities will include:
Team Management
- Leading the relationship between Business Development & the Sales team in Warsaw,
- Acting as the team point of contact for queries,
- Coaching and developing the BD team on engagement, analysis and market mapping,
- Ensuring Salesforce is continually updated with all team activity,
- Reporting back to the Senior Leadership on your teams pipeline and progress
Business Development
- Being in charge of your own pipeline of targeted retailers and brands specific focus on large turnover clients,
- Leading on contract negotiations to ensure the best buying price,
- Be the driver on BD initiatives to drive inbound queries to the team,
- Working alongside Marketing on collateral to help support the team in engaging new clients
Off-Price Buying
- Analyse large sets of data & evaluate opportunities based on your market and trend knowledge, as well as proprietary sales and performance information,
- Writing client proposals and negotiate best contract terms,
- Reviewing strategies for off-price buying and how we can improve efficiencies
Account Management
- Reviewing how we can manage and enhance the P&L of each client,
- Strengthen relationships with key contacts; arranging and coordinating regular business reviews and strategy meetings,
- Work alongside the Sales/Marketing team to develop strategies and negotiate with your accounts to identify new sales opportunities