Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (7)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 7 )
Manager SPA
Floriańska 36, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 18.05.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Szukamy managera na pełen etat, który zajmie się takimi zadaniami jak :
Czuwanie nad codziennym funkcjonowaniem recepcji,
Zarządzanie zespołem salonu,
Realizacja planów sprzedaży i rozwoju, zgodnie z przyjętą strategią,
Dbanie o odpowiedni obieg dokumentów w obiekcie,
Troska o komfort klientów w naszym salonie i uzyskiwanie najlepszych opinii
Stanie na straży dobrego wizerunku firmy, między innymi poprzez promocje salonu w mediach społecznościowych, nawiązywanie współprac, motywowanie reszty zespołu do jak najwyższej jakości obsługi, bycie wzorem do naśladowania
Szukamy managera na pełen etat, który zajmie się takimi zadaniami jak :
Czuwanie nad codziennym funkcjonowaniem recepcji,
Zarządzanie zespołem salonu,
Realizacja planów sprzedaży i rozwoju, zgodnie z przyjętą strategią,
Dbanie o odpowiedni obieg dokumentów w obiekcie,
Troska o komfort klientów w naszym salonie i uzyskiwanie najlepszych opinii
Stanie na straży dobrego wizerunku firmy, między innymi poprzez promocje salonu w mediach społecznościowych, nawiązywanie współprac, motywowanie reszty zespołu do jak najwyższej jakości obsługi, bycie wzorem do naśladowania
Szukamy managera na pełen etat, który zajmie się takimi zadaniami jak :
Czuwanie nad codziennym funkcjonowaniem recepcji,
Zarządzanie zespołem salonu,
Realizacja planów sprzedaży i rozwoju, zgodnie z przyjętą strategią,
Dbanie o odpowiedni obieg dokumentów w obiekcie,
Troska o komfort klientów w naszym salonie i uzyskiwanie najlepszych opinii
Stanie na straży dobrego wizerunku firmy, między innymi poprzez promocje salonu w mediach społecznościowych, nawiązywanie współprac, motywowanie reszty zespołu do jak najwyższej jakości obsługi, bycie wzorem do naśladowania