Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Sprawna obsługa recepcji w zakresie przekierowywania rozmów telefonicznych, przyjmowania umówionych gości na spotkania oraz przygotowanie sal konferencyjnych do spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
Organizacja spotkań biznesowych, konferencji oraz spotkań integracyjnych w różnych lokalizacjach dla pracowników firmyc,
Organizacja podróży służbowych (rezerwowanie biletów lotniczych i kolejowych oraz miejsc hotelowych dla pracowników firmy),
Dokonywanie zamówień na artykuły biurowe, artykuły spożywcze,
Zarządzanie korespondencją firmową, rejestrowanie i skanowanie faktur,
Koordynacja przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami firmy,
Technik Utrzymania Ruchu- elektryk/automatyk również bez doświadczenia
3 Maja 30A, Oława
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Przy wsparciu doświadczonego kolegi będziesz dbać o utrzymanie odpowiedniej sprawności urządzeń, maszyn i linii produkcyjnych poprzez diagnostykę, bieżące usuwanie awarii i planowe naprawy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Laboratory Leader
3 Maja 30A, Oława
Wygasła: 08.05.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
Member of the process validation team
Member of FMEA design and product development groups
Conducts internal audits of ISO 9001 and other standards
Creates and implements the department strategy (improvement plan)
Ensures team assignments are known and achieved
Supports and trains the employees of the department towards the team's mission
Conducts PFI meetings with team members and uses assessment and development tools
Ensures that team employees work in accordance with Essity standards (5S, visual factory, visual management) and external standards (BRC, ISO and others)
Ensures good relations and close cooperation with other departments (information exchange)
Works in accordance with the MCRS (management control reporting system)
Plans, organizes and manages the team's working time
Zapewnienie, by KPI działu były znane i osiągane (Maintenance Cockpit)
Nadzór nad prawidłowym utrzymaniem ruchu (warsztat mechaniczny/klejowy oraz elektryczny)
Nadzór nad procesem planowego utrzymania ruchu (planowanie zleceń prac, planowanie inspekcji, harmonogramowanie postojów, podejmowanie działań korekcyjnych w trakcie napraw, analizowanie awarii i doskonalenie procesów planowania remontów, nadzór nad procesami prowadzenia zapisów z inspekcji, przeglądów i napraw)
Przygotowanie planu budżetowego oraz dostarczenie oszczędności związanych ze zmianami w asortymencie przy ścisłej współpracy ze wszystkimi działami,
Przygotowanie oraz terminowe wdrożenie planu dla powstających nowych lub zaktualizowanych artykułów w oparciu o obowiązujące standardy (w tym proces Champ, ACP, FMEA)
Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów podczas realizacji projektów w obszarze jakości, technologii procesowej i wydajności
Zabezpieczenie prawidłowej komunikacji pomiędzy EPM / TPM i fabryką, umożliwiającą zgodny z procedurami proces wdrażania nowych lub zaktualizowanych artykułów
Zabezpieczenie prawidłowej komunikacji wewnątrz fabryki umożliwiającej osiągnięcie określonych wyników
Prowadzenie dokumentacji związanej z przeprowadzonymi aktywnościami zgodnie z wewnętrznymi procedurami i procesem CHAMP
Optymalizacja procesów dot. pracy działu Inicjatyw
Technik Utrzymania Ruchu- elektryk/automatyk również bez doświadczenia
3 Maja 30A, Oława
Wygasła: 10.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Przy wsparciu doświadczonego kolegi będziesz dbać o utrzymanie odpowiedniej sprawności urządzeń, maszyn i linii produkcyjnych poprzez diagnostykę, bieżące usuwanie awarii i planowe naprawy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Laboratory Leader
3 Maja 30A, Oława
Wygasła: 07.04.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Member of the process validation team
Member of FMEA design and product development groups
Conducts internal audits of ISO 9001 and other standards
Creates and implements the department strategy (improvement plan)
Ensures team assignments are known and achieved
Supports and trains the employees of the department towards the team's mission
Conducts PFI meetings with team members and uses assessment and development tools
Ensures that team employees work in accordance with Essity standards (5S, visual factory, visual management) and external standards (BRC, ISO and others)
Ensures good relations and close cooperation with other departments (information exchange)
Works in accordance with the MCRS (management control reporting system)
Plans, organizes and manages the team's working time
Zapewnienie, by KPI działu były znane i osiągane (Maintenance Cockpit)
Nadzór nad prawidłowym utrzymaniem ruchu (warsztat mechaniczny/klejowy oraz elektryczny)
Nadzór nad procesem planowego utrzymania ruchu (planowanie zleceń prac, planowanie inspekcji, harmonogramowanie postojów, podejmowanie działań korekcyjnych w trakcie napraw, analizowanie awarii i doskonalenie procesów planowania remontów, nadzór nad procesami prowadzenia zapisów z inspekcji, przeglądów i napraw)
Technik Utrzymania Ruchu- elektryk/automatyk również bez doświadczenia
3 Maja 30A, Oława
Wygasła: 09.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Przy wsparciu doświadczonego kolegi będziesz dbać o utrzymanie odpowiedniej sprawności urządzeń, maszyn i linii produkcyjnych poprzez diagnostykę, bieżące usuwanie awarii i planowe naprawy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Plant Controller
3 Maja 30A, Oława
Wygasła: 09.03.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
You will be consultant and sparring Partner for Site Management Team regarding all financial issues
You will play key role of communication and discussion with Global Manufacturing Controllers and other financial functions in the company
You will be member of the Manufacturing controlling network
Set up monthly final account for the Site, in accordance with local statutory and Essity PC’s instructions and guidelines
Continuously analyze deviations of financial result, support to drive and follow up actions to improve financial results
Responsible for Capex follow-up and ownership of plants assets regarding content and valuation
Responsible for driving long term strategy goals, yearly budget, forecast and AP-process
Secure that reporting rules being maintained and followed
Follow controlling standards and other Essity policies such as MICR and legal regulations
Act as Functional Manager of the controlling group in the plant
Accountable for Performance Management process and development of his/her department
Member of FMEA design and product development groups
Conducts internal audits of ISO 9001 and other standards
Creates and implements the department strategy (improvement plan)
Ensures team assignments are known and achieved
Supports and trains the employees of the department towards the team's mission
Conducts PFI meetings with team members and uses assessment and development tools
Ensures that team employees work in accordance with Essity standards (5S, visual factory, visual management) and external standards (BRC, ISO and others)
Ensures good relations and close cooperation with other departments (information exchange)
Works in accordance with the MCRS (management control reporting system)
Plans, organizes and manages the team's working time
Zapewnienie, by KPI działu były znane i osiągane (Maintenance Cockpit)
Nadzór nad prawidłowym utrzymaniem ruchu (warsztat mechaniczny/klejowy oraz elektryczny)
Nadzór nad procesem planowego utrzymania ruchu (planowanie zleceń prac, planowanie inspekcji, harmonogramowanie postojów, podejmowanie działań korekcyjnych w trakcie napraw, analizowanie awarii i doskonalenie procesów planowania remontów, nadzór nad procesami prowadzenia zapisów z inspekcji, przeglądów i napraw)
Coordinate & Support the roll-out of Customer Education Platform
Quarterly follow-up, to monitor the progress of the project, analyze the surveys and KPIs, prepare & share the reports
Perform User Acceptance Test (UAT) of each local market site together with local market (User Registration, User Management, Menu, Start Page, Course Catalogs, Courses, Certificates, Reports) – identify improvements needed, translations etc. after implementation of a local site
Administrating user access to global library for local markets
Przygotowanie planu budżetowego oraz dostarczenie oszczędności związanych ze zmianami w asortymencie przy ścisłej współpracy ze wszystkimi działami,
Przygotowanie oraz terminowe wdrożenie planu dla powstających nowych lub zaktualizowanych artykułów w oparciu o obowiązujące standardy (w tym proces Champ, ACP, FMEA)
Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów podczas realizacji projektów w obszarze jakości, technologii procesowej i wydajności
Zabezpieczenie prawidłowej komunikacji pomiędzy EPM / TPM i fabryką, umożliwiającą zgodny z procedurami proces wdrażania nowych lub zaktualizowanych artykułów
Zabezpieczenie prawidłowej komunikacji wewnątrz fabryki umożliwiającej osiągnięcie określonych wyników
Prowadzenie dokumentacji związanej z przeprowadzonymi aktywnościami zgodnie z wewnętrznymi procedurami i procesem CHAMP
Optymalizacja procesów dot. pracy działu Inicjatyw
Zapewnienie, by KPI działu były znane i osiągane (Maintenance Cockpit)
Nadzór nad prawidłowym utrzymaniem ruchu (warsztat mechaniczny/klejowy oraz elektryczny)
Nadzór nad procesem planowego utrzymania ruchu (planowanie zleceń prac, planowanie inspekcji, harmonogramowanie postojów, podejmowanie działań korekcyjnych w trakcie napraw, analizowanie awarii i doskonalenie procesów planowania remontów, nadzór nad procesami prowadzenia zapisów z inspekcji, przeglądów i napraw)
Member of FMEA design and product development groups
Conducts internal audits of ISO 9001 and other standards
Creates and implements the department strategy (improvement plan)
Ensures team assignments are known and achieved
Supports and trains the employees of the department towards the team's mission
Conducts PFI meetings with team members and uses assessment and development tools
Ensures that team employees work in accordance with Essity standards (5S, visual factory, visual management) and external standards (BRC, ISO and others)
Ensures good relations and close cooperation with other departments (information exchange)
Works in accordance with the MCRS (management control reporting system)
Plans, organizes and manages the team's working time
Technik Utrzymania Ruchu- elektryk/automatyk bez doświadczenia
3 Maja 30A, Oława
Wygasła: 02.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Przy wsparciu doświadczonego kolegi będziesz dbać o utrzymanie odpowiedniej sprawności urządzeń, maszyn i linii produkcyjnych poprzez diagnostykę, bieżące usuwanie awarii i planowe naprawy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. płac oraz administracji kadrowej
Warszawa
Wygasła: 02.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Samodzielne sporządzanie list płac i kontrola dokumentacji niezbędnej do naliczania wynagrodzeń pracowników oraz zleceniobiorców
Przygotowywanie raportów księgowych i zarządczych na potrzeby spółek
Sporządzanie i korygowanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS
Rozliczanie świadczeń dodatkowych jak ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, Multisport itd
Rozliczanie pracowniczych planów kapitałowych
Rozliczanie świadczeń z ZFŚS
Rozliczenie czasu pracy w różnych systemach czasu pracy, dodatków za zmianowość itd
Obsługa oraz rozliczanie Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej
Wystawianie zaświadczeń o zarobkach oraz Z-3, Rp-7 itd
Realizacja potrąceń m. in. zajęć komorniczych i administracyjnych
Przygotowywanie, weryfikacja i archiwizowanie dokumentacji kadrowo-płacowej
Współpraca z urzędami i organami kontroli, w tym korespondencja z komornikami
Obsługa zapytań pracowniczych poprzez telefon oraz platformę do samoobsługi pracowniczej ServEss
Udział w audytach, kontrolach wew. oraz zewn. dotyczących procesu naliczenia wynagrodzeń oraz deklaracji ZUS, PIT, PFRON. GUS
Codzienna obsługa systemów kadrowo-płacowych oraz systemu Workday do procesów HR (zatrudnienia, zwolnienia, zmiany)
Udział w testach i wprowadzaniu zmian w systemach kadrowo-płacowych
Przygotowanie przelewów do wynagrodzeń oraz płatności świadczeń dodatkowych i potrąceń
Support Essity’s global solution design and technology selection by translating business requirements into clear functional requirements for the overall business intelligence solution
Be responsible for the creation and manipulation of large databases to transform raw data into business information
Monitor and secure Data Quality standards of the databases in collaboration with IT and Business
Conduct complex SQL queries and work with other data extraction, reporting and analytic tools such as Power BI and Power Pivot to develop reports
Carry out hands-on development of data visualizations, data analyses, and algorithms using BI tools and analytics programming languages including Power BI / DAX / R / Python
Collaborate with main stakeholders on the efficient use of Bi Tools and how to apply solutions for effective data analytics and visualization
Support ad hoc report requests and various business needs by collaborating with IT, Commercial Finance, Marketing, Business Development, Business Intelligence and Sales
Maintain high level of understanding regarding how all areas of the company link together, the needs of the various areas, systems parameters, data limitations and impact on various departments when changes or development work is requested
Technik Utrzymania Ruchu- elektryk/automatyk bez doświadczenia
3 Maja 30A, Oława
Wygasła: 21.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Przy wsparciu doświadczonego kolegi będziesz dbać o utrzymanie odpowiedniej sprawności urządzeń, maszyn i linii produkcyjnych poprzez diagnostykę, bieżące usuwanie awarii i planowe naprawy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik Utrzymania Ruchu - Mechanik
3 Maja 30A, Oława
Wygasła: 20.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Wykonywanie planowanych i bieżących napraw, przeglądów, konserwacji urządzeń, maszyn i linii produkcyjnych;
Utrzymanie odpowiedniej sprawności urządzeń, maszyn i linii produkcyjnych poprzez diagnostykę i bieżące usuwanie awarii;
Współpraca ze specjalistami, inżynierami oraz operatorami;
Rejestracja wykonywanych czynności w planach przeglądów oraz w bazach informatycznych;
Przestrzeganie obowiązujących zasad BHP;
Przestrzeganie i utrzymywanie obowiązujących standardów w dziale UR i działach produkcyjnych
Support development of value-based pricing methodology: managing and updating of list price models (jointly with local analysts based in NA & EUR), facilitating changes and collaborating with Region Pricing Managers to ensure translation to local list price
Provide analysis of the financial impact and revenue risks associated with different pricing strategies. Detailed KPI monitoring on a range of pricing analytics
Perform background research on customer accounts, prospects, competitors, and industry pricing trends
Build databases to analyze prices quoted, both stock and end user, and determine the results and cost/benefit of these pricing decisions
Review and develop competitive pricing analysis for new launches and existing products
Secures execution of Customer Classification: support Regional Pricing Managers with Customer Classification tool implementation and maintenance
Create pricing models for faster analysis and decision making, evaluating gains and risks
Support pricing training for the organization
Build on the common elements in the pricing excellence portfolio across the BU, eg CPQ, Strategic Price Corridors
Continue to develop the Pricing excellence strategy across the BU and seek to challenge the BU in areas of analytical development in pricing technology
Support development of value-based pricing methodology: managing and updating of list price models (jointly with local analysts based in NA & EUR), facilitating changes and collaborating with Region Pricing Managers to ensure translation to local list price
Provide analysis of the financial impact and revenue risks associated with different pricing strategies. Detailed KPI monitoring on a range of pricing analytics
Perform background research on customer accounts, prospects, competitors, and industry pricing trends
Build databases to analyze prices quoted, both stock and end user, and determine the results and cost/benefit of these pricing decisions
Review and develop competitive pricing analysis for new launches and existing products
Secures execution of Customer Classification: support Regional Pricing Managers with Customer Classification tool implementation and maintenance
Create pricing models for faster analysis and decision making, evaluating gains and risks
Support pricing training for the organization
Build on the common elements in the pricing excellence portfolio across the BU, eg CPQ, Strategic Price Corridors
Continue to develop the Pricing excellence strategy across the BU and seek to challenge the BU in areas of analytical development in pricing technology
Coordinate the activities of more than one team to ensure that the organization’s agreed services are processed accurately and on time and in compliance with policies and legal regulations
Manage employee administration, payroll and time tracking services
Make decisions that are largely operational in nature, implementing and maintaining the policies and processes for the employment administration and payroll area
Contributes to development of new and/or improved services, tools and processes through participation in projects and initiatives
Assist in communications, to own organization and potentially other HR functions and line managers, which includes implementing policies, regulations
Build effective relationships with key stakeholders (line managers, HR and employees)
Lead, direct, evaluate, and develop the teams by performing the employee management process for staff
Build selected brands in an Eastern cluster of markets in line with global brand strategies (key market Poland)
Lead brand strategic process and annual brand plans and define brand activation touch points in line with global guidance
Cooperate with Marketing Activation Managers to jointly deliver annual brand plans
Leads Brand & Innovation campaign by briefing Activation Managers, ensuring understanding of the purpose and messaging, tracking and corrective actions
Owns Brand assortment, product management and pricing in line with global guidance. Drives Assortment initiatives together with global partners
Be the product and brand claims expert for the markets
Be the main point of contact with the global team for the markets in respective therapy areas
Provide feedback to the global brand strategy
Be responsible for brand P&L, especially for sufficiency and accuracy of A&P allocation
Be the Brand Building expert toward health care providers, payers, clinicians and consumers
Identify and support generation of required clinical evidence for allocated product range and therapy areas
Technik Utrzymania Ruchu- elektryk/automatyk bez doświadczenia
3 Maja 30A, Oława
Wygasła: 07.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Przy wsparciu doświadczonego kolegi będziesz dbać o utrzymanie odpowiedniej sprawności urządzeń, maszyn i linii produkcyjnych poprzez diagnostykę, bieżące usuwanie awarii i planowe naprawy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Magazynier
3 Maja 30A, Oława
Wygasła: 07.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Rozładunek i załadunek materiałów oraz wyrobów gotowych
Senior Sales and Marketing Controller Coordinator Region CEE
Masovian
Wygasła: 07.10.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
Consolidate financial information for the Region in Excel, PowerPoint, or Power BI format
Follow up and develop on key performance indicators in the Region and proactively suggests corrective actions when needed
Create financial templates and dashboards for the Region and Countries
Coordinate local forecast/closing processes and secure local stakeholder alignment
Support monthly closing process across region with increased focus on export business in close collaboration with the Lead Market Controller
Ensure continuous improvement and excellence in Controlling processes within the Region
Participate in cross regional Controlling Network activities and be an active member of the Regional Controlling lead team to drive best practice sharing within Controlling
Support senior management decision making process by autonomously creating and analyzing business cases in collaboration with the respective Controlling peers in the region
Support the Regional Controlling Director in increasing financial awareness and understanding of stakeholders in the Region
Realizacja planów sprzedaży oraz dystrybucji we współpracy z aptekami indywidualnymi i sieciowymi na podległym terenie (województwa: zachodniopomorskie i lubuskie)
Dbałość o wizualizację produktów w aptekach
Dbałość o ciągłość asortymentu u klientów na powierzonym terenie
Planowanie i kontrola wydatków wspierających sprzedaż oraz monitorowanie efektywności
Tworzenie nowego biznesu poprzez pozyskiwanie nowych klientów
Utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami
Zarządzanie budżetem marketingowym i rabatowym
Godne reprezentowanie Firmy wobec Klientów, kreowanie właściwego wizerunku i pozycji na rynku (apteki oraz lekarze)
Współpraca z lokalnym środowiskiem medycznym (lekarze, DPSy)