Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
będziesz planować i zarządzać projektami w ramach serwisów Vitalia oraz partnerskich, a także budować ich rozpoznawalność;
będziesz rozwijać serwisy i ich usługi zgodnie z oczekiwaniami użytkowników i celami firmy poprzez całościowe podejście w ramach prowadzonych projektów (od inicjatywy do wdrożenia z promocją włącznie);
będziesz odpowiedzialny/a za wzrost sprzedaży usług spółki przez realizację planu marketingowego oraz efektywne wykorzystanie dostępnych narzędzi;
będziesz komunikować się i współpracować z członkami zespołów w Firmie, z interesariuszami i sponsorami projektu;
będziesz tworzyć, dopracowywać, kontrolować: kampanie reklamowe, reklamy, projekty interfejsów (np. strony WWW) pod kątem realizacji celów marketingowych;
będziesz odnajdywać i oceniać możliwości rynkowe prowadzące do zaspokojenia potrzeb potencjalnych klientów (wraz z ustaleniem tych potrzeb); w tym analizować dobre praktyki i analizy benchmarkingowe, badania marketingowe, analizy konkurencji i w oparciu o nie, inicjować nowe projekty;
będziesz analizować sprzedaż i wskaźniki z nią powiązane
- tchniesz nowe życie w bieżące działania marketingowe firmy i ukierunkujesz je, w celu uzyskania jak najlepszych wyników biznesowych i sprzedażowych;
- zbudujesz dział marketingu (osobowo i kompetencyjnie);
- będziesz wdrażać cele, wizje Zarządu, projekty jak i własne pomysły na rozwój marki oraz inspirować do kreatywności swój zespół, z którym będziesz dowozić konkretne, umówione wyniki i efekty pracy;
- pomożesz nam rozwijać rynek polski i inne rynki na świecie, poprzez m.in. współpracę z grafikami, organizowaniem WOMM, SEO, ASO etc
Mikroelementy Twojej pracy u nas:
- monitorowanie i optymalizacja kluczowych wskaźników - takich jak m.in. MAU, DAU, CPI, retencja, LTV, CAC, ARPPU,ROAS;
- zlecanie zadań nie tylko podwładnym, ale także osobom wchodzącym w skład innych zespołów – oraz pilnowanie ich poprawności merytorycznej, jakości oraz aby były sprawnie wykonane;
- motywowanie i inspirowanie zespołu: nie musisz być wizjonerem/wizjonerką, ale musisz mieć w sobie to coś, co sprawia, że potrafisz przekonać innych do skutecznego działania;
- zarządzanie zespołem także w aspektach planowania, organizacji pracy i odbierania jej wyników czy dbania o formalności pracownicze swojego zespołu;
- przekładanie odważnych wizji na konkretne cele do wykonania i zlecanie ich odpowiednim działom oraz zewnętrznym agencjom marketingowym;
- rekrutowanie nowych osób do zespołu marketingowego;
- uczestnictwo w zebraniach, spotkaniach i prezentacjach – zarówno z Zarządem spółki, jak i z innymi działami firmy oraz zewnętrznymi podmiotami;
- regularne, konkretne, szczere i – co bardzo ważne – śmiałe raportowanie działań Zarządowi firmy