1. Pracodawca
  2. Poznań
  3. REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ Poznań
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ Poznań

Poznań, ul. Feliksa Nowowiejskiego 11

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (40) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 40 )

Stanowisko ds. koordynacji usług

Feliksa Nowowiejskiego 11, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 23.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1. Inicjowanie, promowanie i rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań w obszarze wsparcia osób starszych i ich opiekunów m.in. poprzez
  • • identyfikowanie dobrych praktyk zarówno wewnątrz ROPS, jak i w środowisku zewnętrznym,
  • • doradztwo dla gmin w zakresie implementowania innowacyjnych rozwiązań
  • 2. Współpraca z samorządami lokalnymi w zakresie rozwoju usług dla osób starszych i ich opiekunów, w tym m.in.:
  • • diagnozowanie potrzeb samorządów lokalnych w zakresie tworzenia i prowadzenia polityki senioralnej oraz odpowiadanie na te potrzeby m.in. poprzez organizację szkoleń, warsztatów, superwizji, wizyt studyjnych etc
  • • udzielanie wsparcia w tworzeniu i realizacji gminnych systemów wsparcia, w tym Lokalnych Planów Deinstytucjoalizacji Usług Społecznych, szczególnie poprzez doradztwo, konsultacje, warsztaty dotyczące gminnych dokumentów strategicznych,
  • • wspieranie samorządów lokalnych w tworzeniu lokalnych baz informacyjnych w zakresie tematyki osób starszych i ich opiekunów
  • 3. Koordynacja procedury wsparcia gmin w uruchamianiu Centrów Wsparcia Seniora, w tym
  • • realizacja procedury wyboru gmin do grantów,
  • • udział w rozpatrywaniu spraw o przyznanie grantów,
  • • udział we wdrażaniu działań będących przedmiotem przyznanych grantów, współpraca
  • z gminnymi koordynatorami usług wsparcia osób starszych i ich opiekunów
  • 4. Wsparcie organizacji pozarządowych i podmiotów ekonomii społecznej realizujących usługi dla osób starszych i ich opiekunów, w tym w szczególności
  • • prowadzenie procedur finansowego wsparcia organizacji poprzez zlecanie usług w trybie otwartych konkursów ofert finansowanych ze środków UE lub środków SWW,
  • • organizacja spotkań, konsultacji, warsztatów, szkoleń, superwizji i innych działań w oparciu o rozpoznane potrzeby realizatorów usług w zakresie wsparcia osób starszych i ich opiekunów
  • 5. Wspieranie współpracy między instytucjami działającymi w tym obszarze poprzez sieciowanie, tworzenie przestrzeni do edukacji i wymiany doświadczeń, platform współpracy, grup roboczych
  • 6. Upowszechnianie informacji w obszarze wsparcia osób starszych i ich opiekunów poprzez wytwarzanie i udostępnianie dostępnych treści, publikacji; organizowanie wydarzeń tematycznych; zlecanie opracowania merytorycznego i graficznego materiałów informacyjnych
  • 7. Realizacja zadań zgodnie z procedurami ROPS oraz zasadami korzystania ze środków unijnych
  • w ramach programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski, w tym:
  • • sporządzanie wymaganej dokumentacji i sprawozdawczości,
  • • weryfikacja merytoryczna dokumentów finansowych, umów, dokumentacji związanej
  • z zamówieniami publicznymi,
  • • udział w komisjach oceny wniosków,
  • • obsługa systemów teleinformatycznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. obsługi projektów

Feliksa Nowowiejskiego 11, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 11.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1. Zapewnienie realizacji projektów zgodnie z regulacjami wewnętrznymi i zasadami realizacji projektu ze środków EFS + oraz FST, w tym:
  • • przygotowanie wewnętrznych procedur realizacji projektów,
  • • przygotowanie dokumentów związanych z udziałem uczestników projektów (formularzy uczestnictwa itd.),
  • • koordynacja stosowania procedur i współpraca z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za ich realizację, w tym procedur związanych z RODO i PZP,
  • • bieżąca współpraca i komunikacja z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi
  • za poszczególne działania w projektach
  • 2. Zapewnienie prawidłowej realizacji finansowej projektów, w tym:
  • • współpraca z osobami odpowiedzialnymi za finansowe rozliczanie projektów w zakresie przygotowywania wniosków o płatność, w tym w systemie teleinformatycznym,
  • • czuwanie nad prawidłowym wydatkowaniem budżetu projektów
  • 3. Koordynacja monitorowania uczestników i postępu rzeczowego projektów, w tym sporządzanie formularzy monitorowania uczestników oraz informacji o postępie rzeczowym projektów w systemie teleinformatycznym
  • 4. Koordynacja współpracy i komunikacji z Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą, w tym:
  • • przygotowywanie informacji, wyjaśnień, innych dokumentów na prośbę/ żądanie IP/IZ,
  • • koordynacja i procedowanie zmian w projektach,
  • • koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zobowiązań wynikających z umów
  • o dofinansowanie projektów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. rozwoju kompetencji w projekcie „Koordynacja polityki społecznej w Wielkopolsce”

Feliksa Nowowiejskiego 11, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 11.04.2024
pełny etat
umowa o pracÄ™
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1. Programowanie polityki SamorzÄ…du WojewĂłdztwa Wielkopolskiego(SWW) w obszarze rozwoju kadr przeciwdziaĹ‚ania przemocy i zdrowia psychicznego m.in.:
  • • dziaĹ‚ania zwiÄ…zane z Wielkopolskim Programem PrzeciwdziaĹ‚ania Przemocy w Rodzinie (WPPR)- aktualizacja, analityka, sprawozdawczość, współpraca z partnerami, organizacja spotkaĹ„ grup roboczych etc.,
  • • przygotowywanie koncepcji nowych dziaĹ‚aĹ„, w tym projektĂłw,
  • • konsultowanie aktĂłw prawnych w obszarze stanowiska pracy
  • 2. Współpraca z samorzÄ…dami lokalnymi w obszarze stanowiska:
  • • diagnoza potrzeb gmin,
  • • organizacja adekwatnych do potrzeb form rozwoju dla kadr,
  • • dostarczanie sprawdzonej, aktualnej wiedzy, dobrych praktyk i narzÄ™dzi,
  • • wsparcie samorzÄ…dĂłw w tworzeniu lokalnych baz informacyjnych dotyczÄ…cych przeciwdziaĹ‚ania przemocy domowej i zdrowia psychicznego
  • 3. Diagnozowanie potrzeb szkoleniowych (opracowywanie narzÄ™dzi badawczych, identyfikacja luk rozwojowych)
  • 4. Planowanie szkoleĹ„ i innych form rozwoju, okreĹ›lanie ich tematyki, zakresu merytorycznego, prowadzenie rekrutacji, a takĹĽe ich peĹ‚na organizacja
  • 5. Prowadzenie spotkaĹ„, szkoleĹ„, innych form rozwoju, zgodnie z posiadanymi kompetencjami
  • 6. Ewaluacja oddziaĹ‚ywania wdroĹĽonych form rozwojowych
  • 7. Realizacja ww. procesĂłw zgodnie z procedurami obowiÄ…zujÄ…cymi w ROPS oraz wytycznymi dotyczÄ…cymi realizacji projektĂłw współfinansowanych ze Ĺ›rodkĂłw Unii Europejskiej w tym m.in. wprowadzanie danych do odpowiednich systemĂłw informatycznych, sporzÄ…dzanie sprawozdaĹ„, wnioskĂłw o pĹ‚atność, przetwarzanie danych osobowych
  • 8. Wsparcie organizacji pozarzÄ…dowych i podmiotĂłw ekonomii spoĹ‚ecznej dziaĹ‚ajÄ…cych w obszarze stanowiska m.in. poprzez organizacjÄ™ spotkaĹ„, konsultacji, warsztatĂłw, szkoleĹ„, superwizji, a takĹĽe zlecanie usĹ‚ug w trybie otwartych konkursĂłw ofert
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator / Koordynatorka w projekcie „Wsparcie zmiany społecznej w Wielkopolsce Wschodniej”

Feliksa Nowowiejskiego 11, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa o pracÄ™
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • 1. Koordynacja proceduralna projektu zgodnie z regulacjami wewnÄ™trznymi i zasadami realizacji projektu ze Ĺ›rodkĂłw Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji (FST), w tym:
  • • przygotowanie wewnÄ™trznych procedur realizacji projektu,
  • • przygotowanie dokumentĂłw zwiÄ…zanych z udziaĹ‚em uczestnikĂłw projektu (formularzy uczestnictwa itd.),
  • • koordynacja stosowania procedur (w tym dotyczÄ…cych RODO i PZP w projekcie)
  • i współpraca w tym zakresie z innymi komĂłrkami organizacyjnymi,
  • • bieĹĽÄ…ca współpraca i komunikacja z komĂłrkami organizacyjnymi merytorycznie zaangaĹĽowanymi w dziaĹ‚ania projektu
  • 2. Koordynacja finansowa projektu, w tym:
  • • współpraca z osobami odpowiedzialnymi za finansowe rozliczanie projektu w zakresie przygotowania wniosku o pĹ‚atność (rĂłwnieĹĽ w systemie teleinformatycznym),
  • • czuwanie nad prawidĹ‚owym wydatkowaniem budĹĽetu projektu
  • 3. Koordynacja monitorowania uczestnikĂłw i postÄ™pu rzeczowego projektu, w tym sporzÄ…dzanie formularzy monitorowania oraz informacji o postÄ™pie rzeczowym w systemie teleinformatycznym
  • 4. Koordynacja współpracy i komunikacji z InstytucjÄ… PoĹ›redniczÄ…cÄ… i ZarzÄ…dzajÄ…cÄ…, w tym:
  • • przygotowywanie informacji, wyjaĹ›nieĹ„ i innych dokumentĂłw,
  • • koordynacja i procedowanie zmian w projekcie,
  • • koordynacja i nadzĂłr nad prawidĹ‚owÄ… realizacjÄ… zobowiÄ…zaĹ„ wynikajÄ…cych z umowy
  • o dofinansowaniu projektu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. rozwoju kompetencji w projekcie „Koordynacja polityki społecznej w Wielkopolsce”

Feliksa Nowowiejskiego 11, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 25.02.2024
pełny etat
umowa o pracÄ™
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1. Programowanie polityki SamorzÄ…du WojewĂłdztwa Wielkopolskiego(SWW) w obszarze rozwoju kadr, w tym w obszarze przeciwdziaĹ‚ania przemocy i zdrowia psychicznego:
  • • aktualizacja Wielkopolskiego Programu PrzeciwdziaĹ‚ania Przemocy w Rodzinie (WPPR),
  • • przygotowanie sprawozdaĹ„ i materiaĹ‚Ăłw analitycznych zwiÄ…zanych z WPPR,
  • • organizacja spotkaĹ„ grup roboczych w zakresie realizacji Programu,
  • • współpraca w zakresie przygotowywania koncepcji dziaĹ‚aĹ„ SWW w obszarze rozwoju kadr, przeciwdziaĹ‚ania przemocy domowej i zdrowia psychicznego,
  • • konsultowanie aktĂłw prawnych w obszarze stanowiska pracy (organizowanie konsultacji zewnÄ™trznych, sporzÄ…dzanie opinii)
  • 2. Współpraca z samorzÄ…dami lokalnymi w zakresie rozwoju usĹ‚ug wsparcia rozwoju kadr, przeciwdziaĹ‚ania przemocy domowej i zdrowia psychicznego, w tym
  • • diagnoza potrzeb gmin w ww. zakresie,
  • • organizacja szkoleĹ„, superwizji, wizyt studyjnych i innych form rozwoju,
  • • dostarczanie sprawdzonej, aktualnej wiedzy, dobrych praktyk i narzÄ™dzi,
  • • wsparcie samorzÄ…dĂłw lokalnych w tworzeniu lokalnych baz informacyjnych dotyczÄ…cych przeciwdziaĹ‚ania przemocy domowej i zdrowia psychicznego
  • 3. Diagnozowanie i analiza potrzeb szkoleniowych wĹ›rĂłd kadry systemu pomocy i integracji spoĹ‚ecznej w wojewĂłdztwie wielkopolskim poprzez:
  • • opracowywanie testĂłw lub innych narzÄ™dzi badawczych do weryfikacji nabytych kompetencji oraz potrzeb szkoleniowych,
  • • przeprowadzenie badania oraz analizy majÄ…cych na celu zidentyfikowanie potrzeb i luk kompetencyjnych,
  • • opracowanie raportu dotyczÄ…cego rozpoznanych potrzeb szkoleniowych
  • 4. Planowanie szkoleĹ„ i innych form rozwoju osobistego, okreĹ›lanie tematyki szkoleĹ„ i zakresu merytorycznego poprzez:
  • • przygotowanie planu szkoleĹ„ zgodnie z rozpoznanymi potrzebami,
  • • planowanie Ĺ›cieĹĽek rozwoju zawodowego,
  • • opracowywanie zakresĂłw merytorycznych szkoleĹ„,
  • • opracowywanie wymagaĹ„ merytorycznych i doĹ›wiadczenia wobec osĂłb szkolÄ…cych, zaangaĹĽowanych do realizacji szkoleĹ„
  • 5. Rekrutowanie i kwalifikowanie osĂłb do udziaĹ‚u w szkoleniach/projekcie zgodnie ze specyfikÄ… realizowanych zadaĹ„ i zdiagnozowanymi potrzebami
  • 6. Realizacja szkoleĹ„ oraz innych form rozwojowych poprzez:
  • • organizowanie szkoleĹ„ zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi procedurami,
  • • samodzielne prowadzenie szkoleĹ„ i innych form rozwojowych zgodnie ze swoimi kompetencjami,
  • • bieĹĽÄ…ce dbanie o wysokÄ… jakość realizowanych szkoleĹ„ i niwelowanie niepoĹĽÄ…danych sytuacji
  • 7. Ewaluacja prowadzonego wsparcia i sporzÄ…dzanie z niej raportĂłw
  • 8. Realizacja ww. procesĂłw zgodnie z procedurami obowiÄ…zujÄ…cymi w ROPS oraz wytycznymi dotyczÄ…cymi realizacji projektĂłw współfinansowanych ze Ĺ›rodkĂłw Unii Europejskiej w tym:
  • • realizacja projektu, zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie,
  • • realizacja zadaĹ„ i budĹĽetu projektu zgodnie z wytycznymi dotyczÄ…cymi projektĂłw współfinansowanych ze Ĺ›rodkĂłw Unii Europejskiej,
  • • wprowadzanie danych do odpowiednich systemĂłw informatycznych w celu sporzÄ…dzania sprawozdaĹ„, wnioskĂłw o pĹ‚atność,
  • • przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przyznanym zakresem uprawnieĹ„,
  • • współpraca z innymi komĂłrkami w ROPS w Poznaniu w zakresie poprawnej realizacji procedur
  • 9. WspółdziaĹ‚anie z pracownikami innych dziaĹ‚Ăłw ROPS w celu prowadzenia spĂłjnej polityki szkoleniowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. koordynacji usług

Feliksa Nowowiejskiego 11, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 26.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1. Inicjowanie, promowanie i rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań w obszarze wsparcia osób starszych i ich opiekunów m.in. poprzez
  • • identyfikowanie dobrych praktyk zarówno wewnątrz ROPS, jak i w środowisku zewnętrznym,
  • • doradztwo dla gmin w zakresie implementowania innowacyjnych rozwiązań
  • 2. Współpraca z samorządami lokalnymi w zakresie rozwoju usług dla osób starszych i ich opiekunów, w tym m.in.:
  • • diagnozowanie potrzeb samorządów lokalnych w zakresie tworzenia i prowadzenia polityki senioralnej oraz odpowiadanie na te potrzeby m.in. poprzez organizację szkoleń, warsztatów, superwizji, wizyt studyjnych etc
  • • udzielanie wsparcia w tworzeniu i realizacji gminnych systemów wsparcia, w tym Lokalnych Planów Deinstytucjoalizacji Usług Społecznych, szczególnie poprzez doradztwo, konsultacje, warsztaty dotyczące gminnych dokumentów strategicznych,
  • • wspieranie samorządów lokalnych w tworzeniu lokalnych baz informacyjnych w zakresie tematyki osób starszych i ich opiekunów
  • 3. Koordynacja procedury wsparcia gmin w uruchamianiu Centrów Wsparcia Seniora, w tym
  • • realizacja procedury wyboru gmin do grantów,
  • • udział w rozpatrywaniu spraw o przyznanie grantów,
  • • udział we wdrażaniu działań będących przedmiotem przyznanych grantów, współpraca
  • z gminnymi koordynatorami usług wsparcia osób starszych i ich opiekunów
  • 4. Wsparcie organizacji pozarządowych i podmiotów ekonomii społecznej realizujących usługi dla osób starszych i ich opiekunów, w tym w szczególności
  • • prowadzenie procedur finansowego wsparcia organizacji poprzez zlecanie usług w trybie otwartych konkursów ofert finansowanych ze środków UE lub środków SWW,
  • • organizacja spotkań, konsultacji, warsztatów, szkoleń, superwizji i innych działań w oparciu o rozpoznane potrzeby realizatorów usług w zakresie wsparcia osób starszych i ich opiekunów
  • 5. Wspieranie współpracy między instytucjami działającymi w tym obszarze poprzez sieciowanie, tworzenie przestrzeni do edukacji i wymiany doświadczeń, platform współpracy, grup roboczych
  • 6. Upowszechnianie informacji w obszarze wsparcia osób starszych i ich opiekunów poprzez wytwarzanie i udostępnianie dostępnych treści, publikacji; organizowanie wydarzeń tematycznych; zlecanie opracowania merytorycznego i graficznego materiałów informacyjnych
  • 7. Realizacja zadań zgodnie z procedurami ROPS oraz zasadami korzystania ze środków unijnych
  • w ramach programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski, w tym:
  • • sporządzanie wymaganej dokumentacji i sprawozdawczości,
  • • weryfikacja merytoryczna dokumentów finansowych, umów, dokumentacji związanej
  • z zamówieniami publicznymi,
  • • udział w komisjach oceny wniosków,
  • • obsługa systemów teleinformatycznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. komunikacji wizualnej

Feliksa Nowowiejskiego 11, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 18.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Udział w kreowaniu i realizacji polityki informacyjnej Ośrodka, w tym posługiwanie się oraz tworzenie spójnej i jasnej komunikacji wizualnej, m.in. grafik do mediów społecznościowych, identyfikacji wizualnej wydarzeń, targów, gali (zaproszenia, agendy, plakaty, identyfikatory, wizualizacje itp.), ulotek, opracowywanie logo, tworzenie tablic i plakatów projektowych oraz zlecanie ich realizacji na zewnątrz, tworzenie grafik pod zewnętrzne nośniki elektroniczne jak ekrany w komunikacji publicznej; grafik pod banery reklamowe w popularnych systemach reklamowych
  • Tworzenie materiałów informacyjnych do wydruku, takich jak publikacje, roll-upy, ścianki, tablice informacyjne czy plakaty
  • Skład i opracowanie graficzne publikacji internetowych oraz drukowanych
  • Ścisła współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie upowszechniania informacji: wspieranie ich w tworzeniu treści na kanały komunikacyjne, redakcja dostarczanych treści, czuwanie nad spójnością przekazu pod względem treściowym, a szczególnie wizualnym; pozyskiwanie wkładu merytorycznego i sporządzanie materiałów na konferencje prasowe, briefingi
  • Współpraca z mediami w zakresie zapytań oraz wydarzeń medialnych, w tym przygotowywanie materiałów graficznych i wizualnych do publikacji prasowych oraz do artykułów w serwisach internetowych, utrzymywanie kontaktów z przedstawicielami_kami mediów, dostarczanie materiałów graficznych i informacyjnych
  • Wprowadzanie oraz aktualizowanie informacji na stronie internetowej ROPS oraz w mediach społecznościowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Psycholog

Kalisz
Wygasła: 18.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kwalifikacja dzieci zgłoszonych do przysposobienia oraz udział w okresowej ocenie sytuacji dziecka
  • Kwalifikacja kandydatów oraz dobór rodziny przysposabiającej właściwej dla dziecka, w tym przeprowadzanie wywiadu adopcyjnego, diagnozy psychologicznej kandydatów, szkoleń oraz kwalifikacji, a także prowadzenie nadzoru nad osobistą stycznością z dzieckiem
  • Zapewnienie pomocy psychologicznej kandydatom do przysposobienia dziecka, osobom które przysposobiły dziecko oraz rodzicom naturalnym, w tym sygnalizującym zamiar pozostawienia dziecka
  • Zapewnienie wsparcia, w tym terapii rodzinnej osobom, które przysposobiły dziecko
  • Udzielanie kandydatom do przysposobienia dziecka informacji o procedurze, wymaganych dokumentach, pomoc w sporządzaniu właściwych wniosków
  • Współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, w tym w szczególności z sądami opiekuńczymi, instytucjami wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
  • Planowanie, monitoring i sprawozdawczość z własnej działalności
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. rozliczeń i kontroli

Feliksa Nowowiejskiego 11, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 13.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Sporządzanie części finansowej wniosków o płatność składanych do Instytucji Zarządzającej
  • Dokonywanie korekt wniosków w części finansowej
  • Kompletowanie do IZ wymaganych dokumentów w celu potwierdzenia kwalifikowalności wydatków
  • Współpraca z partnerami projektów w zakresie części finansowej wniosków o płatność: weryfikacja częściowych wniosków o płatność partnerów, weryfikacja salda rachunku bankowego partnerów, harmonogramu płatności
  • Współpraca z gminami w zakresie finansowego rozliczania grantów udzielonych w ramach realizowanych projektów
  • Współpraca z wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi realizującymi projekty oraz z opiekunami projektów w IŻ
  • Rozliczanie dotacji udzielonych organizacjom pozarządowym w ramach Otwartego Konkursu Ofert
  • Rozliczenie dofinansowania udzielonego zakładom aktywności zawodowej oraz udział w kontrolach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. księgowości

Feliksa Nowowiejskiego 11, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 13.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych na wyodrębnionych kontach syntetycznych i analitycznych z wykorzystaniem programu finansowo-księgowego
  • Kontrola formalno- rachunkowa dowodów księgowych, ich dekretacja oraz sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej
  • Kontrola i uzgadnianie obrotów i sald kont syntetycznych oraz kont rozrachunkowych. Weryfikowanie prawidłowości klasyfikowania dochodów i wydatków budżetowych
  • Prowadzenie rachunkowości oraz podręcznej kasy projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (w tym z Unii Europejskiej i budżetu państwa)
  • Dokonywanie rozliczeń z tytułu należności i zobowiązań Ośrodka, sporządzanie wymaganej korespondencji oraz ich weryfikacja
  • Sporządzanie sprawozdań budżetowych, z operacji finansowych, statystyki publicznej i innych
  • Przygotowywanie projektów pism z zakresu wykonywanych zadań zgodnie z odpowiednim rejestrem
  • Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących rachunkowości Ośrodka
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. rozwoju pieczy zastępczej

Feliksa Nowowiejskiego 11, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 05.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Organizacja wsparcia w tworzeniu lokalnych diagnoz problemowych i dokumentów strategicznych, w tym szczególnie powiatowych programów rozwoju pieczy zastępczej, w tym:
  • diagnoza potrzeb powiatów w zakresie tworzenia i prowadzenia polityki rozwoju pieczy zastępczej (w tym publicznych, społecznych i niepublicznych instytucji realizujących zadania w obszarze systemu pieczy zastępczej),
  • realizacja i organizacja spotkań, konsultacji, warsztatów dotyczących powiatowych dokumentów strategicznych w obszarze systemu pieczy zastępczej
  • Wsparcie w rozwoju powiatowych usług w zakresie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej, w tym wsparcie kadry powiatowych systemów pieczy zastępczej we wdrażaniu Modelu wczesnego usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej oraz innych działań podnoszących jakość usług pracowników -organizowanie i prowadzenie spotkań, warsztatów, szkoleń i doradztwa dla pracowników systemu w zakresie stosowania modelu wczesnego usamodzielniania, budowania współpracy z pracodawcami i innymi interesariuszami procesu usamodzielniania
  • Organizacja szkoleń, superwizji, wizyt studyjnych i innych form wsparcia dla pracowników systemu w zakresie zgodnym z ideą deinstytucjonalizacji (m.in. wdrażania nowych narzędzi pracy, innowacji w obszarze pieczy zastępczej)
  • Organizacja, w tym m.in. prowadzenie spotkań sieciujących przedstawicieli systemu np. warsztatów, forów, wizyt studyjnych służących wymianie wiedzy i doświadczeń
  • Realizacja zadań zgodnie z procedurami ROPS oraz zasadami korzystania ze środków unijnych w ramach programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski, w tym sporządzanie wymaganej dokumentacji i sprawozdawczości, weryfikacja merytoryczna dokumentów finansowych, umów, dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi, obsługa systemów teleinformatycznych, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator w projekcie „Koordynacja polityki społecznej w Wielkopolsce”

Feliksa Nowowiejskiego 11, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 02.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • 1. Koordynacja proceduralna projektu zgodnie z regulacjami wewnętrznymi i zasadami realizacji projektu EFS+ , w tym:
  • • przygotowanie wewnętrznych procedur realizacji projektu,
  • • przygotowanie dokumentów związanych z udziałem uczestników projektu (formularzy uczestnictwa itd.),
  • • koordynacja stosowania procedur (w tym dotyczących RODO i PZP w projekcie) i współpraca w tym zakresie z innymi komórkami organizacyjnymi,
  • • bieżąca współpraca i komunikacja z komórkami organizacyjnymi zaangażowanymi w działania projektu
  • 2. Koordynacja finansowa projektu, w tym:
  • • współpraca z osobami odpowiedzialnymi za finansowe rozliczanie projektu w zakresie przygotowania wniosku o płatność (również w systemie informatycznym),
  • • czuwanie nad prawidłowym wydatkowaniem budżetu projektu
  • 3. Koordynacja monitorowania uczestników i postępu rzeczowego projektu, w tym sporządzanie formularzy monitorowania oraz informacji (również w systemie teleinformatycznym)
  • 4. Koordynacja współpracy i komunikacji z Instytucją Pośredniczącą, w tym:
  • • przygotowywanie informacji, wyjaśnień, innych dokumentów,
  • • koordynacja i procedowanie zmian w projekcie,
  • • koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zobowiązań wynikających z umowy o dofinansowaniu projektu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. ekonomii społecznej

Feliksa Nowowiejskiego 11, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 29.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1. Programowanie polityki Samorządu Województwa Wielkopolskiego (dalej SWW) w obszarze ekonomii społecznej (dalej ES), w tym
  • • aktualizacja Wielkopolskiego Programu Rozwoju Ekonomii Społecznej (WPRES),
  • • przygotowanie sprawozdań i materiałów analitycznych związanych z realizacją WPRES,
  • • udział w przygotowywaniu koncepcji działań SWW w obszarze ES (sporządzanie analiz, stanowisk, pism, koncepcji nowych działań, projektów, prowadzenie spotkań, grup roboczych, współpraca z interesariuszami)
  • • konsultowanie projektów aktów prawnych w tym obszarze
  • 2. Inicjowanie, promowanie, rekomendowanie, doradztwo i pomoc gminom w implementowaniu innowacyjnych rozwiązań ( w tym innowacji społecznych) w obszarze wsparcia osób z kręgu wysokiego ryzyka socjalnego oraz rozwiązań z zakresu ES
  • 3. Współpraca i wsparcie samorządów lokalnych w zakresie rozwoju usług w obszarze wsparcia z zakresu ES, w tym:
  • • diagnoza potrzeb,
  • • organizacja i prowadzenie spotkań, konsultacji, warsztatów, doradztwa dotyczących gminnych dokumentów strategicznych w tym obszarze, w tym Lokalnych Planów Deinstytucjonalizacji Usług Społecznych,
  • • organizacja szkoleń, superwizji, wizyt studyjnych i innych form wsparcia – zgodnie z potrzebami,
  • • dostarczanie sprawdzonej, aktualnej wiedzy, dobrych praktyk i narzędzi rozwoju usług,
  • • pomoc w tworzeniu lokalnych baz informacyjnych,
  • • wsparcie organizacji pozarządowych i podmiotów ekonomii społecznej zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami, w tym organizacja i prowadzenie spotkań, konsultacji, warsztatów, doradztwa, szkoleń, superwizji, wizyt studyjnych i innych form wsparcia
  • 4. Organizacja procesu zlecania zadań w trybie otwartych konkursów ofert finansowanych ze środków UE lub/i środków Samorządu Województwa Wielkopolskiego
  • 5. Wspieranie współpracy między instytucjami działającymi w ww. obszarze poprzez m.in
  • • organizację prac Wielkopolskiego Komitetu ds. rozwoju ekonomii społecznej oraz jego grup roboczych,
  • • współpracę w ramach sieci współpracy OWES – ROPS, koordynację współpracy pomiędzy OWES i Instytucją Zarządzającą,
  • • sieciowanie, tworzenie platform współpracy, sieci, grup roboczych
  • 6. Wspieranie dostępu do informacji w ww. obszarze (upowszechnianie treści, publikacji, organizowanie wydarzeń)
  • 7. Realizacja ww. procesów zgodnie z procedurami obowiązującymi w ROPS oraz dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. animacji

Feliksa Nowowiejskiego 11, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 05.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie aktywnej ogólnopolskiej rekrutacji innowatorów społecznych, zgodnie z procedurami projektowymi i organizacyjnymi
  • Współpraca z instytucjami, organizacjami pozarządowymi, podmiotami działającymi w obszarze włączenia społecznego, w tym informowanie o możliwościach wynikających z tworzenia i wykorzystania innowacji społecznych
  • Organizowanie ogólnopolskich działań animacyjnych i sieciujących, sprzyjających diagnozie i tworzeniu „szytych na miarę” innowacji odpowiadających na potrzeby społeczne, m.in. w formie maratonów innowacji, „okrągłych stołów”, kawiarenek obywatelskich
  • Nawiązywanie relacji i angażowanie do procesu partnerów- organizacji społecznych, uczelni wyższych, środowisk aktywistycznych, influencerów i innych podmiotów
  • Prowadzenie działań informacyjnych, m.in. na Fanpage Innowatorzy Społeczni, strony www. innowacjeropspoznan.pl, strony internetowej projektu
  • Aktywne uczestnictwo w wydarzeniach, spotkaniach branżowych (komitetach, forach, konferencjach) współorganizowanych przez ROPS i inne podmioty, informowanie o działalności związanej z innowacjami społecznymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. akceleracji innowacji

Feliksa Nowowiejskiego 11, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 05.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Organizacja merytorycznej pracy nad innowacjami społecznymi na rzecz udoskonalenia narzędzi (na podstawie metod opisanych w strategii realizacji projektu); opracowywanie pakietów „szytych na miarę” dla ich odbiorców i użytkowników
  • Współpraca przy opracowaniu i realizacji akceleracji innowacji społecznych (w tym współpraca z autorami innowacji, ekspertami i innymi osobami zaangażowanymi w proces) w celu stworzenia produktu wysokiej jakości
  • Współpraca ze stanowiskiem ds. ewaluacji przy badaniach desk-research- bieżąca analiza raportów, badań społecznych i uwzględnienie ich w przygotowaniu ścieżek akceleracyjnych; udział w opracowaniu, wdrażaniu i modyfikowaniu koncepcji ewaluacji
  • Wybór, przygotowanie i wspieranie nowych środowisk w procesie akceleracji poprzez bieżącą komunikację, wsparcie organizacyjne i merytoryczne w procesie testowania, wspieranie we wdrażaniu uwag i rekomendacji formułowanych podczas wizyt monitorujących oraz spotkań sieciujących
  • Współpraca z instytucjami, organizacjami pozarządowymi, podmiotami działającymi w obszarze włączenia społecznego na rzecz wykorzystania innowacji społecznych w codziennej działalności, również tej związanej z procesem deinstytucjonalizacji
  • Budowanie partnerstw międzysektorowych w Polsce na rzecz akceleracji innowacji społecznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. kadr i płac

Feliksa Nowowiejskiego 11, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 05.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z rozpoczęciem, trwaniem i zakończeniem zatrudnienia, w tym prowadzenie w tym zakresie dokumentacji (m.in. umowy o pracę, akta osobowe, rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS, listy obecności, ewidencje urlopów, opisy stanowisk pracy, pisma w sprawach pracowniczych, świadectwa pracy) oraz udzielanie w tych sprawach informacji i konsultacji osobom zatrudnionym
  • Ustalanie i monitorowanie uprawnień osób zatrudnionych, w tym do dodatków stażowych, nagród jubileuszowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego
  • Prowadzenie spraw związanych z wyjazdami, wyjściami służbowymi, ewidencją czasu pracy i kontrolą dyscypliny pracy
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych, w tym uprawnienia do świadczeń
  • Prowadzenie sprawozdawczości z prowadzonej działalności, w tym sprawozdania do GUS i do Wojewody
  • Rejestrowanie i wyrejestrowywanie osób współpracujących z ROPS na podstawie umów cywilno-prawnych w ZUS
  • Sporządzanie informacji o zatrudnieniu do PFRON
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. rozliczeń i kontroli

Feliksa Nowowiejskiego 11, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 31.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Sporządzanie części finansowej wniosków o płatność składanych do Instytucji Zarządzającej
  • Dokonywanie korekt wniosków o płatność w części finansowej
  • Kompletowanie dokumentów w celu potwierdzenia kwalifikowalności wydatków
  • Współpraca z partnerami projektu w części finansowej, w zakresie wniosków o płatność, weryfikacja częściowych wniosków o płatność partnerów, salda rachunku bankowego partnerów, harmonogramów płatności
  • Współpraca z gminami w zakresie finansowego rozliczania grantów udzielonych w ramach projektu
  • Współpraca z komórkami wewnętrznymi realizującymi projekt oraz opiekunem projektu w Instytucji Zarządzającej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. organizacji wsparcia w projekcie „Wspomaganie preadopcji i postadopcji kluczem do udanej adopcji”

Feliksa Nowowiejskiego 11, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 06.12.2023
pełny etat
umowa o pracÄ™
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • UdziaĹ‚ w diagnozie potrzeb dzieci i rodzin
  • Organizowanie usĹ‚ug diagnostycznych i specjalistycznych
  • Sieciowanie, upowszechnianie wiedzy, integracja osĂłb i rodzin mierzÄ…cych siÄ™ z wyzwaniami zwiÄ…zanymi z adopcjÄ…
  • Wsparcie dorosĹ‚ych adoptowanych osĂłb w nawiÄ…zywaniu kontaktu z rodzinami biologicznymi (po rozpoznaniu prawnych i faktycznych moĹĽliwoĹ›ci)
  • Współpraca z placĂłwkami przedszkolnymi, szkolnymi i innymi partnerami projektu ( w tym udziaĹ‚ w organizowaniu zajęć psychoedukacyjnych)
  • Prowadzenie dokumentacji z wykonywanej dziaĹ‚alnoĹ›ci
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent teleopieki (m/k)

Feliksa Nowowiejskiego 11, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 01.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Zapewnianie dostępu do informacji poprzez obsługę telecentrum społecznego i Wielkopolskiej Infolinii Wsparcia (WIW) szczególnie poprzez: telefoniczne wsparcie osób starszych i opiekunów objętych usługą teleopieki i WIW, raportowanie udzielanego wsparcia osobom kontaktującym się z telecentrum społecznym i WIW, umawianie wizyt u specjalistów świadczących wsparcie w ramach projektu
  • Współpraca z koordynatorami usług dla osób starszych w gminach (wsparcie uczestników projektu, pozyskiwanie i wymiana informacji o zasobach w gminach)
  • Współpraca z ratownikami medycznymi telecentrum
  • Pozyskiwanie wiedzy na temat form wsparcia osób starszych i opiekunów na terenie Województwa Wielkopolskiego
  • Realizacja zadań zgodnie z procedurami ROPS oraz zasadami korzystania ze środków unijnych
  • w ramach programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski, w tym sporządzanie wymaganej dokumentacji i sprawozdawczości, obsługa systemów teleinformatycznych niezbędnych do realizacji zadań, zgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. punktu obsługi klienta

Konin
Wygasła: 20.11.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1. Obsługa punktu informacyjnego, udzielanie osobom z doświadczeniem migracji informacji i wsparcia w zakresie:
  • • legalizacji pobytu i legalizacji pracy,
  • • form zatrudnienia i prowadzenia działalności gospodarczej,
  • • przygotowywania CV,
  • • obszarów dotyczących ubezpieczeń społecznych, podatków, świadczeń socjalnych, edukacji
  • i służby zdrowia,
  • • tzw. spraw życia codziennego, np. w uzyskaniu numeru PESEL, w poszukiwaniu lokalu mieszkalnego czy nawiązaniu kontaktów z właścicielami mieszkań oraz pomoc
  • w przygotowywaniu pism i wypełnianiu dokumentów urzędowych,
  • • udzielanie innych informacji, niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania i adaptacji w Polsce
  • 2. Organizowanie warsztatów integracyjnych
  • 3. Współpraca z innymi instytucjami i organizacjami działającymi w obszarze wsparcia migrantów, tworzenie i prowadzenie spotkań sieci wsparcia
  • 4. Tworzenie bazy wiedzy i upowszechnianie informacji na temat procesów migracyjnych
  • 5. Sporządzanie dokumentacji i sprawozdawczości zgodnie z wymaganiami proceduralnymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. punktu obsługi klienta

Piła
Wygasła: 20.11.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1. Obsługa punktu informacyjnego, udzielanie osobom z doświadczeniem migracji informacji i wsparcia w zakresie:
  • • legalizacji pobytu i legalizacji pracy,
  • • form zatrudnienia i prowadzenia działalności gospodarczej,
  • • przygotowywania CV,
  • • obszarów dotyczących ubezpieczeń społecznych, podatków, świadczeń socjalnych, edukacji
  • i służby zdrowia,
  • • tzw. spraw życia codziennego, np. w uzyskaniu numeru PESEL, w poszukiwaniu lokalu mieszkalnego czy nawiązaniu kontaktów z właścicielami mieszkań oraz pomoc
  • w przygotowywaniu pism i wypełnianiu dokumentów urzędowych,
  • • udzielanie innych informacji, niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania i adaptacji w Polsce
  • 2. Organizowanie warsztatów integracyjnych
  • 3. Współpraca z innymi instytucjami i organizacjami działającymi w obszarze wsparcia migrantów, tworzenie i prowadzenie spotkań sieci wsparcia
  • 4. Tworzenie bazy wiedzy i upowszechnianie informacji na temat procesów migracyjnych
  • 5. Sporządzanie dokumentacji i sprawozdawczości zgodnie z wymaganiami proceduralnymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. rozwoju pieczy zastępczej

Feliksa Nowowiejskiego 11, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 06.10.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Organizacja wsparcia w tworzeniu lokalnych diagnoz problemowych i dokumentów strategicznych, w tym szczególnie powiatowych programów rozwoju pieczy zastępczej, w tym:
  • Diagnoza potrzeb powiatów w zakresie tworzenia i prowadzenia polityki rozwoju pieczy zastępczej (w tym publicznych, społecznych i niepublicznych instytucji realizujących zadania w tym obszarze),
  • organizacja i prowadzenie spotkań, konsultacji, warsztatów dotyczących powiatowych dokumentów strategicznych w obszarze systemu pieczy zastępczej;
  • Wsparcie w rozwoju powiatowych usług w zakresie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej, w tym wsparcie kadr we wdrażaniu „Modelu wczesnego usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej” oraz innych działań podnoszących jakość usług pracowników tego systemu (w tym organizowanie i prowadzenie spotkań, warsztatów, szkoleń i doradztwa)
  • Organizacja szkoleń, superwizji, wizyt studyjnych i innych form wsparcia dla pracowników lokalnych systemów wsparcia rodziny i pieczy zastępczej zgodnie z ideą deinstytucjonalizacji (m.in. wdrażania nowych narzędzi pracy, innowacji)
  • Organizacja i prowadzenie spotkań sieciujących przedstawicieli systemu, służących wymianie wiedzy i doświadczeń
  • Sporządzanie wymaganej dokumentacji i sprawozdawczości (zgodnie z zasadami programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski), weryfikacja merytoryczna dokumentów finansowych, umów, dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi, obsługa systemów teleinformatycznych, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. rozwoju regionalnego systemu wsparcia

Feliksa Nowowiejskiego 11, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 13.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Inicjowanie, promowanie i rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań w obszarze wsparcia osób starszych i ich opiekunów w gminach w oparciu o bazę innowacji, dobrych praktyk i rozwiązań, w tym teleopieki
  • Współpraca z samorządami lokalnymi, w tym koordynatorami usług w zakresie rozwoju usług i specjalistycznego wsparcia dla osób starszych i ich opiekunów z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, w tym teleopieki, lokalnych baz informacyjnych, telecentrum społecznego
  • Realizacja zadań w zakresie regionalnego systemu wsparcia, w szczególności Telecentrum z ratownikami medycznymi (współpraca z wykonawcą usługi i gminami) i Centrum Społecznym (organizacja Wielkopolskiej Infolinii Wsparcia, współpraca z asystentami teleopieki, innymi specjalistami, organizacja doradztwa i wsparcia dla opiekunów nieformalnych)
  • Organizacja szkoleń, superwizji, wizyt studyjnych i innych form wsparcia w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w rozwoju usług społecznych
  • Wsparcie organizacji pozarządowych i podmiotów ekonomii społecznej realizujących usługi dla osób starszych i ich opiekunów, w tym organizacja spotkań, konsultacji, warsztatów, doradztwa
  • Udział w procedurach zlecania usług w trybie otwartych konkursów ofert
  • Sieciowanie, tworzenie przestrzeni do edukacji i wymiany doświadczeń, platform współpracy, grup roboczych dla partnerów działających w tym obszarze
  • Wytwarzanie i udostępnianie informacji o możliwościach wsparcia osób starszych i ich opiekunów (artykułów, publikacji); organizowanie wydarzeń tematycznych; zlecanie opracowania merytorycznego i graficznego materiałów informacyjnych
  • Utworzenie i realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem Wielkopolskiej Infolinii Wsparcia oraz Centrum Społecznego
  • Realizacja zadań zgodnie z procedurami ROPS oraz zasadami korzystania ze środków unijnych w ramach programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski, w tym sporządzanie wymaganej dokumentacji i sprawozdawczości, weryfikacja merytoryczna dokumentów finansowych, umów, dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi, udział w komisjach oceny wniosków, obsługa systemów teleinformatycznych, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. koordynowania usług

Feliksa Nowowiejskiego 11, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 08.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Inicjowanie, promowanie i rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań w obszarze wsparcia osób starszych i ich opiekunów w gminach w oparciu o istniejące innowacje, dobre praktyki i rozwiązania
  • Współpraca z samorządami lokalnymi w zakresie rozwoju usług dla osób starszych i ich opiekunów, m.in. diagnoza potrzeb, organizacja i prowadzenie spotkań, konsultacji, warsztatów, doradztwa, szkoleń, superwizji, wizyt studyjnych, wsparcie we wdrażaniu Lokalnych Planów Deinstytucjonalizacji Usług Społecznych oraz Centrów Wsparcia Seniora w formie grantów
  • Wsparcie organizacji pozarządowych i podmiotów ekonomii społecznej realizujących usługi dla osób starszych i ich opiekunów, w tym organizacja spotkań, konsultacji, warsztatów, szkoleń i innych działań w oparciu o rozpoznane potrzeby; udział w procedurach finansowego wsparcia organizacji poprzez zlecanie usług w trybie otwartych konkursów ofert
  • Wspieranie współpracy między instytucjami działającymi w tym obszarze poprzez sieciowanie, tworzenie przestrzeni do edukacji i wymiany doświadczeń, platform współpracy, grup roboczych
  • Upowszechnianie informacji w obszarze wsparcia osób starszych i ich opiekunów poprzez wytwarzanie i udostępnianie dostępnych treści, publikacji; organizowanie wydarzeń tematycznych; zlecanie opracowania merytorycznego, graficznego materiałów informacyjnych
  • Realizacja zadań zgodnie z procedurami ROPS oraz zasadami korzystania ze środków unijnych w ramach programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski, w tym sporządzanie wymaganej dokumentacji i sprawozdawczości, weryfikacja merytoryczna dokumentów finansowych, umów, dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi, udział w komisjach oceny wniosków, obsługa systemów teleinformatycznych, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. procedur adopcyjnych

Kalisz
Wygasła: 21.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kwalifikacja dzieci zgłoszonych do przysposobienia oraz udział w okresowej ocenie sytuacji dziecka
  • Kwalifikacja rodziny oraz dobór rodziny przysposabiającej właściwej dla dziecka, w tym przeprowadzanie wywiadu adopcyjnego, diagnozy kandydatów, szkoleń oraz kwalifikacji
  • Zapewnienie wsparcia kandydatom do przysposobienia dziecka, osobom które przysposobiły dziecko oraz rodzicom naturalnym, w tym sygnalizującym zamiar pozostawienia dziecka
  • Zapewnienie terapii, w tym terapii rodzinnej osobom, które przysposobiły dziecko
  • Udzielanie kandydatom do przysposobienia dziecka informacji o procedurze, wymaganych dokumentach, pomoc w sporządzaniu właściwych wniosków
  • Współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, w tym w szczególności z sądami opiekuńczymi, instytucjami wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
  • Planowanie, monitoring i sprawozdawczość z własnej działalności
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Psycholog

Poznań
Wygasła: 06.05.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kwalifikacja dzieci zgłoszonych do przysposobienia oraz udział w okresowej ocenie sytuacji dziecka
  • Kwalifikacja rodziny oraz dobór rodziny przysposabiającej właściwej dla dziecka, w tym przeprowadzanie wywiadu adopcyjnego, diagnozy psychologicznej kandydatów, szkoleń oraz kwalifikacji
  • Zapewnienie pomocy psychologicznej kandydatom do przysposobienia dziecka, osobom które przysposobiły dziecko oraz rodzicom naturalnym, w tym sygnalizującym zamiar pozostawienia dziecka
  • Zapewnienie terapii, w tym terapii rodzinnej osobom, które przysposobiły dziecko
  • Udzielanie kandydatom do przysposobienia dziecka informacji o procedurze, wymaganych dokumentach, pomoc w sporządzaniu właściwych wniosków
  • Współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, w tym w szczególności z sądami opiekuńczymi, instytucjami wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
  • Planowanie, monitoring i sprawozdawczość z własnej działalności
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. administracyjnych

Poznań
Wygasła: 14.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kompletowanie i przygotowywanie materiałów dotyczących potrzeb w zakresie planowania zamówień publicznych organizowanych przez ROPS
  • Monitorowanie umów podpisanych w oparciu o Ustawę Prawo Zamówień Publicznych w zakresie ich prawidłowej realizacji względem ww. ustawy
  • Prowadzenie ewidencji wartościująco-ilościowej środków trwałych druków ścisłego zarachowania KP i KW, prowadzenie bieżącej rejestracji sprzętu będącego w użytkowaniu Ośrodka
  • Udział w przeprowadzanych okresowych inwentaryzacjach majątku ROPS oraz komisji ds. przydatności składników rzeczowych majątku ruchomego ROPS oraz przeprowadzenie kontroli okresowych stanu składników rzeczowych majątku ruchomego
  • Dokonywanie zakupów towarów i usług zgodnie z zaakceptowanymi zamówieniami i zawartymi umowami dla poszczególnych komórek ROPS
  • Sporządzanie sprawozdań dotyczących korzystania ze środowiska naturalnego oraz innych analiz i sprawozdań z zadań realizowanych na powierzonym stanowisku
  • Prowadzenie spraw administracyjno – gospodarczych w zakresie utrzymania obiektów ROPS, przeprowadzek, zagospodarowania nowych pomieszczeń, wyposażania nowych stanowisk pracy, dostępu do pomieszczeń, utrzymania budynków ROPS w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym
  • Monitorowanie i prowadzenie rezerwacji salek szkoleniowych w obiekcie Ośrodka oraz zabezpieczane niezbędnych warunków technicznych potrzebnych do prawidłowego użytkowania
  • Bieżąca koordynacja wyjazdów służbowych zgodnie z zasadami użytkowania samochodów służbowych w ROPS, koordynacja przeglądów technicznych oraz weryfikowanie kart drogowych użytkowników samochodów służbowych ROPS
  • Prowadzenie prac archiwistycznych w archiwum zakładowym ROPS pod nadzorem Archiwisty ROPS
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. księgowości

Poznań
Wygasła: 31.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych na wyodrębnionych kontach syntetycznych i analitycznych, z wykorzystaniem programu finansowo- księgowego
  • Współpraca w opracowywaniu projektów zarządzeń dotyczących rachunkowości Ośrodka, w tym prowadzenia rachunkowości projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (w tym Unii Europejskiej)
  • Prowadzenie rozliczeń związanych z podatkiem VAT oraz sporządzanie deklaracji VAT
  • Dokonywanie rozliczeń z tytułu należności i zobowiązań Ośrodka oraz koordynowanie i weryfikacja należności Ośrodka
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych, z operacji finansowych, statystyki publicznej i innych
  • Prowadzenie wyodrębnionej kasy Ośrodka dla projektów unijnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. wsparcia osób z ograniczoną sprawnością

Poznań
Wygasła: 06.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Współdziałanie z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami działającymi m.in. w obszarze wsparcia osób z ograniczoną sprawnością, w tym np. poprzez prowadzenie procedur zlecania zadań publicznych Samorządu Województwa Wielkopolskiego oraz Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) w trybie konkursowym i pozakonkursowym
  • Współudział w opracowywaniu i przygotowywaniu pism oraz materiałów do publikacji wydawanych przez ROPS
  • Prowadzenie spotkań, w tym spotkań edukacyjno- informacyjnych, konferencji i innych przedsięwzięć organizowanych przez ROPS w zakresie wsparcia osób z ograniczoną sprawnością
  • Udzielanie informacji poprzez odpowiednie wykorzystanie dostępnych kanałów informacyjnych (w tym aktualizacja danych w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej, tworzenie materiałów informacyjnych, korespondencja w sprawach bieżących)
  • Współudział w opracowywaniu i przygotowywaniu materiałów na posiedzenia komisji Sejmiku Województwa Wielkopolskiego na tematy dotyczące wsparcia osób z ograniczoną sprawnością
  • Analizowanie pod kątem merytorycznym wniosków o dofinansowanie kosztów działania zakładów aktywności zawodowej
  • Przygotowywanie dokumentacji finansowej dotyczącej przelewu środków finansowych z tytułu dofinansowania działania zakładów aktywności zawodowej
  • Współudział w wizytowaniu, a także kontrola dofinansowanych działań i obiektów
  • Przyjmowanie, analiza pod względem merytorycznym sprawozdań z wydatkowania środków PFRON oraz środków Samorządu Województwa w zakresie dofinansowania kosztów działania zakładów aktywności zawodowej
  • Przygotowanie projektów, monitorowanie i rozliczanie umów w zakresie realizowanych działań
  • Sporządzanie części merytorycznej sprawozdań z realizacji zadań w zakresie kosztów działania zakładów aktywności zawodowej i dofinansowania robót budowalnych w obiektach służących rehabilitacji
  • Analizowanie wniosków w zakresie dofinansowania robót budowalnych, dotyczących obiektów służących rehabilitacji oraz dofinansowania kosztów tworzenia zakładów aktywności zawodowej
  • Współpraca merytoryczna w ustanawianych zabezpieczeniach finansowych i prawnych z tytułu udzielonego dofinansowania w zakresie kosztów tworzenia i działania zakładów aktywności zawodowej oraz robót budowlanych w obiektach służących rehabilitacji
  • Przygotowanie projektów opinii w sprawie wniosków podmiotów prowadzących ośrodki, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne o uzyskanie wpisu do rejestru Wojewody Wielkopolskiego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. komunikacji

Ul. Nowowiejskiego 11, 61-731 Poznań
Wygasła: 14.12.2019
Pełny etat, Część etatu
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. rehabilitacji społecznej

Ul. Nowowiejskiego 11, 61-731 Poznań
Wygasła: 08.12.2019
Pełny etat, Część etatu
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. księgowości

Poznań
Wygasła: 27.04.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. administracyjnych

Poznań
Wygasła: 06.04.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. personalnych

Poznań
Wygasła: 16.09.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi sekretariatu

Poznań
Wygasła: 24.08.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zamówień publicznych

Poznań
Wygasła: 15.01.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Planowania i Analiz

Poznań
Wygasła: 30.12.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Formularzy

Poznań
Wygasła: 13.06.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Decyzji Administracyjnych

Poznań
Wygasła: 01.06.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Formularzy

Poznań
Wygasła: 01.06.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne