Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (41)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 41 )
Główny Specjalista – Prawnik in-house
Żelazna 87, Wola, Warszawa
Wygasła: 20.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
sporządzanie, weryfikacja i konsultowanie projektów umów oraz innych dokumentów;
odpowiedzialność za spójność procedur, regulaminów, zarządzeń i innych wewnętrznych aktów prawnych obowiązujących w Instytucie, współpraca z Liderami obszarów w ww. zakresie;
koordynowanie zamówień publicznych w Instytucie, w tym w szczególności:
organizowanie i prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa postępowań o udzielanie zamówień publicznych we wszystkich trybach wskazanych w ustawie - Prawo zamówień publicznych zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem,
organizowanie i prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznym regulaminem zamówień do 130 000 zł netto zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem,
prowadzenie pełnej obsługi procesu przetargowego, w tym m.in.: weryfikacja dokumentacji przetargowej pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu przetargowym, przygotowywanie we współpracy z Zespołami i Działami Instytutu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przygotowywanie projektów umów w sprawach zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych, prowadzenie i nadzorowanie obiegu dokumentacji przetargowej publikacji ogłoszeń,
dokonywanie weryfikacji dokumentów złożonych przez zespoły wnioskujące o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod kątem formalnym,
współpraca i wsparcie pracowników Instytutu w ww. zakresie,
sporządzanie raportów, zestawień, sprawozdań i prowadzenie rejestrów,
prowadzenie korespondencji z wykonawcami zewnętrznymi, a także z organami publicznymi w zakresie prowadzonych postępowań o udzielanie zamówień publicznych,
pomoc w działaniach w zakresie współpracy międzynarodowej, w tym identyfikacja konkursów grantowych oraz pomoc przy przygotowywaniu wniosków,
przygotowywanie prezentacji i materiałów informacyjnych w zakresie prowadzonych prac badawczych,
wsparcie w obsłudze administracyjnej projektów krajowych i międzynarodowych,
prowadzenie dokumentacji działu,
śledzenie i analiza zmian społeczno-kulturowych, w tym globalnych magatrendów cywilizacyjno-technologicznych oraz ich potencjalnych i faktycznych oddziaływań na społeczeństwo, kulturę, gospodarkę i państwo
aktualizacja strategii komunikacji projektu oraz przygotowanie i aktualizacja okresowych planów działań promocyjnych we współpracy z PM/koordynatorem projektu,
tworzenie i zarządzanie publikacją treści we współpracy z Działem Komunikacji,
zarządzanie kontaktami z keynote’ami w ramach różnego rodzaju eventów,
komunikacja z potencjalnymi, przyszłymi uczestnikami – wsparcie rekrutacji przez działania marketingowo-promocyjne, oraz byłymi uczestnikami (rekrutacje prowadzą BPK),
aktualizacja strategii komunikacji projektu oraz przygotowanie i aktualizacja okresowych planów działań promocyjnych we współpracy z PM/koordynatorem projektu,
realizacja działań zgodnie z przyjętym planem, raportowanie, prowadzenie dokumentacji,
opracowywanie lub wsparcie przygotowania materiałów informacyjnych i promocyjnych dotyczących poszczególnych BPK i ich działań, partnerstw europejskich oraz programu Horyzont Europa (w języku polskim i angielskim) zgodnie z wymaganiami projektowymi i wewnętrznymi,
inicjowanie współpracy i utrzymywanie relacji z wykonawcami, mediami, ekspertami, firmami, partnerami itd.,
prowadzenie i wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych w Internecie i mediach społecznościowych, w tym opracowywanie i redakcja informacji prasowych, postów na social media, artykułów na stronie www (w języku polskim i angielskim), jak również opisów przedmiotu zamówienia, briefu, scenariuszy, zakresu prac zlecanych na zewnątrz i sprawozdań,
inicjowanie rozwoju relacji i bieżąca współpraca z koordynatorami BPK, zespołami BPK, innymi działami Instytutu, pracownikami zespołów komunikacji i promocji w Sieci Badawczej Łukasiewicz, NCBR KPK, HPK, partnerstw europejskich,
prowadzenie komunikacji wewnętrznej w projekcie BPK, przekazywanie materiałów do komunikacji w Sieci Badawczej Łukasiewicz,
planowanie i realizacja postępowań wyboru wykonawców/zleceniobiorców oraz umów na realizację zadań w zakresie wykorzystania budżetu na działania promocyjne i komunikacyjne zgodnie z procedurami wewnętrznymi,
bieżący monitoring mediów i archiwizacja doniesień medialnych, badanie efektywności prowadzonych działań komunikacyjno-promocyjnych,
dbanie o spójność i zgodność wszystkich działań z KIW projektu, obowiązkowym oznakowaniem projektu zgodnie z umową z MEIN i zasadami wizualizacji w Sieci Badawczej Łukasiewicz
Starszy Specjalista ds. eventów i organizacji szkoleń
Żelazna 87, Wola, Warszawa
Wygasła: 21.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
organizacja seminariów, konferencji, warsztatów, samodzielnie oraz we współpracy z firmami seminaryjnymi, podwykonawcami, np. firmy cateringowe, drukarnie, kurierskie, wynajmujące sale konferencyjne,
merytoryczna współpraca z zespołem ekspertów nad przygotowaniem programów, prezentacji oraz materiałów na zaplanowane wydarzenia,
tworzenie i aktualizacja baz danych dotyczących projektów i prowadzonych zadań,
opracowanie dokumentów niezbędnych do rozliczania kosztów udziału
w wydarzeniach,
tworzenie oraz wprowadzenie treści informacyjnych i promocyjnych związanych z projektami na stronę www poszczególnych projektów i na stronę www/intranet Instytutu,
organizowanie eventów i szkoleń, które znajdują się w zakresie zewnętrznych i wewnętrznych projektów prowadzonych przez Instytut,
współpraca ze wsparciem prawnym i specjalistami ds. RODO przy tworzeniu umów i innych dokumentów związanych z prowadzonymi zadaniami,
współpraca z obszarem finansów w zakresie realizacji budżetu realizowanych zadań,
współpraca z zewnętrznymi podmiotami zaangażowanymi w realizację projektów prowadzonych w dziale zgodnie z zawartymi umowami,
udział w wydarzeniach merytorycznych związanych z projektami prowadzonymi w dziale,
prowadzenie dokumentacji projektowej i archiwizacji, w tym w zakresie zamówień publicznych, korespondencji zewnętrznej i komunikacji wewnętrznej
przygotowanie analiz i raportów z realizacji projektów badawczych
opracowywanie danych i przygotowanie publikacji naukowych
upowszechnianie wyników badań i udział w konferencjach/prezentacjach, w tym także współpraca z Działem Komunikacji w tym zakresie
wsparcie bieżącej współpracy z wykonawcami, a w tym m.in.: przygotowanie umów, założeń metodologicznych, opracowanie analiz, przygotowywania informacji zwrotnej oraz monitorowania terminowej realizacji zamówień zgodnie z ustalonymi harmonogramami
udział w pracach koncepcyjnych i badawczo-rozwojowych we współpracy z zespołem badawczym
realizacja badań terenowych
gromadzenie i opracowywanie informacji dotyczących polityk publicznych, projektów, praktyk i badań z zakresu strategii transformacji energetycznej w Polsce i za granicą (desk-research)
przygotowanie analiz i raportów z realizacji projektów badawczych
opracowywanie danych i przygotowanie publikacji naukowych
upowszechnianie wyników badań i udział w konferencjach/prezentacjach, w tym także współpraca z Działem Komunikacji w tym zakresie
planowanie, kontrolowanie i zarządzanie realizacją powierzonych etapów projektów badawczych zgodnie z założonym harmonogramem, zakresem oraz budżetem
pomoc w przygotowaniu wniosków na projekty badawcze krajowe i międzynarodowe, w tym w szczególności w ramach Programów Ramowych UE (np. Horyzont 2020, Horyzont Europa etc.)
śledzenie i analiza zmian społeczno-kulturowych, w tym globalnych magatrendów cywilizacyjno-technologicznych oraz ich potencjalnych i faktycznych oddziaływań na społeczeństwo, kulturę, gospodarkę i państwo
inicjowanie współpracy w obszarze badań naukowych i innowacyjnych związanych z małymi reaktorami jądrowymi i technologiami wodorowymi poprzez identyfikowanie obszarów innowacji społecznych i technologicznych, wspieranie i pozyskiwanie projektów badawczych
monitorowanie technologii małych reaktorów jądrowych i technologii wodorowych ze szczególnym uwzględnieniem identyfikacji interesariuszy i znajomości problematyki rynku energetycznego w Polsce i Europie Środkowej
analiza i raportowanie w zakresie prawa i regulacji odnoszących się do obowiązujących i przepisów, norm i regulacji dotyczących małych reaktorów jądrowych i technologii wodorowych; wspieranie procesów legislacyjnych i lobbing w celu tworzenia odpowiednich regulacji
analiza ryzyk i zagrożeń w obszarze bezpieczeństwa energetycznego Polski wynikających z przemian technologicznych w tym obszarze
analiza zagrożeń bezpieczeństwa
współpraca krajowa i międzynarodowa z instytucjami i przedsiębiorstwami z branży energetycznej (SMR, technologie wodorowe)
analiza zachodzących zmian społeczno-kulturowych, w tym globalnych megatrendów cywilizacyjno-technologicznych oraz ich potencjalnych i faktycznych oddziaływań na społeczeństwo, kulturę, gospodarkę, naród i państwo
współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizacji strategicznych projektów oraz negocjowanie warunków zawieranych kontraktów na poziomie międzynarodowym
koordynowanie i realizowanie projektów naukowo-badawczych oraz badań
tworzenie i utrzymywanie baz danych związanych z realizacją projektów (także monitorowanie uzupełnianie bazy przez inne osoby włączone w projekty)
tworzenie, koordynowanie, monitorowanie informacji dotyczących poszczególnych procesów cyklu realizacji projektów
współtworzenie/proponowanie lub tworzenie narzędzi zapewniających sprawny przepływ informacji i aktualność danych dotyczących poszczególnych etapów cyklu realizacji projektów
udział w procesie przygotowywania sprawozdań z działalności Instytutu, w tym zbieranie i monitorowanie efektów/produktów działalności
wsparcie w przygotowaniu i obsłudze dokumentów projektów (fiszki, karty, wnioski o finansowanie, umowy, inne dokumenty)
współpraca z innymi Działami/kierownikami projektów, w tym monitorowanie statusu projektów, zbieranie danych do sprawozdawczości
realizacja innych zadań zleconych przez Kierownika Działu
organizowanie i prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa postępowań o udzielanie zamówień publicznych we wszystkich trybach wskazanych w ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem,
organizowanie i prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznym regulaminem zamówień do 130 000 zł netto zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem,
prowadzenie pełnej obsługi procesu przetargowego, w tym m.in.: weryfikacja dokumentacji przetargowej pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu przetargowym, przygotowywanie we współpracy z Zespołami i Działami w Instytucie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przygotowywanie projektów umów w sprawach zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych, prowadzenie i nadzorowanie obiegu dokumentacji przetargowej publikacji ogłoszeń,
współpraca przy tworzeniu i aktualizacji wewnętrznych procedur Instytutu zgodnych z ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych,
dokonywanie weryfikacji dokumentów złożonych przez zespoły wnioskujące o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod kątem formalnym,
sporządzanie i aktualizacja planów udzielania zamówień publicznych,
sporządzanie raportów, zestawień, sprawozdań i prowadzenie rejestrów,
wsparcie pracowników w zakresie dokonywania zamówień,
prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej zamówień publicznych,
koordynowanie procesu przygotowywania projektów umów,
prowadzenie korespondencji z wykonawcami zewnętrznymi, a także z organami publicznymi w zakresie prowadzonych postępowań o udzielanie zamówień publicznych,
przygotowywanie dokumentacji oraz opracowywanie projektów wyjaśnień na potrzeby prowadzonych kontroli,
organizowanie i prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa postępowań o udzielanie zamówień publicznych we wszystkich trybach wskazanych w ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem,
organizowanie i prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznym regulaminem zamówień do 130 000 zł netto zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem,
prowadzenie pełnej obsługi procesu przetargowego, w tym m.in.: weryfikacja dokumentacji przetargowej pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu przetargowym, przygotowywanie we współpracy z Zespołami i Działami w Instytucie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przygotowywanie projektów umów w sprawach zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych, prowadzenie i nadzorowanie obiegu dokumentacji przetargowej publikacji ogłoszeń,
współpraca przy tworzeniu i aktualizacji wewnętrznych procedur Instytutu zgodnych z ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych,
dokonywanie weryfikacji dokumentów złożonych przez zespoły wnioskujące o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod kątem formalnym,
sporządzanie i aktualizacja planów udzielania zamówień publicznych,
sporządzanie raportów, zestawień, sprawozdań i prowadzenie rejestrów,
wsparcie pracowników w zakresie dokonywania zamówień,
prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej zamówień publicznych,
koordynowanie procesu przygotowywania projektów umów,
prowadzenie korespondencji z wykonawcami zewnętrznymi, a także z organami publicznymi w zakresie prowadzonych postępowań o udzielanie zamówień publicznych,
przygotowywanie dokumentacji oraz opracowywanie projektów wyjaśnień na potrzeby prowadzonych kontroli,
Specjalista w zakresie koordynacji marketingu ds. promocji i organizacji wydarzeń
Żelazna 87, Wola, Warszawa
Wygasła: 15.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie materiałów promocyjnych (bieżąca współpraca z grafikami, koordynacja projektów, opieka nad tworzeniem elementów identyfikacji wizualnych oraz drukowanych i cyfrowych materiałów),
działania z zakresu marketingu eventowego: koncepcje, realizacja, koordynacja działań́ obejmujących eventy wewnętrzne i zewnętrze uczelni, w tym m.in. patronaty, media, logistyka, negocjacje warunków,
przygotowywanie, prowadzenie oraz analiza podstawowych działań z zakresu digital marketingu, w tym: znajomość Google Analytics, tworzenie oraz wysyłka newsletterów, zarządzanie bazami danych, planowanie i optymalizacja kampanii w social media oraz google search,
zbieranie i analizowanie informacji na temat skuteczności prowadzonych działań promocyjnych,
współpraca z developerami stron internetowych, a także regularna aktualizacja stron i profili social media,
redakcja prac merytorycznych oraz przygotowywanie raportów (do celów wewnętrznych i promocyjnych),
koordynowanie procesu organizacji i obsługa wyjazdów krajowych i zagranicznych w zakresie: przelotów, zakwaterowania i ubezpieczeń pracowników Instytutu, przygotowywania dokumentacji, w tym m.in. polecenia wyjazdu służbowego, wniosku o delegacje,
prowadzenie gospodarki samochodowej i transportowej w Instytucie w zakresie prowadzenia rejestru oraz ewidencji użytkowania samochodu służbowego,
Specjalista w zakresie koordynacji sprzedaży i obsługi rekrutacji i szkoleń
Żelazna 87, Wola, Warszawa
Wygasła: 09.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
pozyskiwanie nowych partnerów oraz rekrutacja uczestników projektu – sprzedaż̇ oferty edukacyjnej w ramach realizacji założonych planów sprzedażowych w procesie kontaktu bezpośredniego, telefonicznego i mailowego,
przygotowanie propozycji rozwiązań, ofert, negocjowanie warunków umów oraz prowadzenie spotkań i prezentacji dla potencjalnych partnerów, klientów i uczestników,
obsługa administracyjna kandydatów, uczestników oraz absolwentów programów, zarówno w kontakcie bezpośrednim jaki i telefonicznym oraz mailowym,
organizowanie – we współpracy z trenerami oraz partnerami – programów edukacyjnych oraz ich koordynacja,
współpraca merytoryczna z wysokiej klasy zespołem trenerów, wykładowców i ekspertów,
budowanie relacji z klientem;
przygotowanie dokumentacji kandydatów przyjętych do projektu,
raportowanie efektów pracy,
przygotowanie dokumentacji dotyczącej procesu rekrutacji
Area Leader – Expert in International Cooperation/International Partnership and Development Director
Żelazna 87, Wola, Warszawa
Wygasła: 21.08.2022
full-time
umowa o pracę
full office work, hybrid work
expert
Obowiązki:
Objective
The person in this role will be responsible for the following:
- establishing cooperation between the Łukasiewicz institutes and foreign entities as part of consortiums applying for projects executed within the framework of European programmes;
- creation of an office for foreign cooperation in Brussels and the coordination of its work
Area of responsibility:
• Creation of a platform for cooperation between the institutes of the Łukasiewicz Research Network and foreign partners within the framework of Horizon Europe, the European Defence Fund (EDF) and NATO funds;
• Popularisation of the activities of the Łukasiewicz Research Network in the scientific community and in EU organisations associated with science, as well as amongst domestic scientific entities and teams as well as other innovative entities;
• Organisation of meetings with foreign entities in order to obtain knowledge and contacts regarding the initiation and drafting of project applications;
• Organisation of broker events involving the Łukasiewicz
• Maintaining contacts and on-going cooperation with foreign institutions, within the scope of the programmes used (including the EC, NATO, and EARTO working groups);
• Support of expert team meetings to evaluate applications, including the drafting of minutes,
• Representation of the Łukasiewicz institutes at international events;
• Cooperation in the internal structure of the Łukasiewicz Research Network (including with sector points of contact, and the Centre for Foresight and Internationationalisation) in order to generate synergies to obtain projects
support in scanning and mapping EU Horizon calls of relevance for Łukasiewicz Network; call decomposition, defining key features, mapping destinations and outcomes; preparation of canvas;
project proposal acquisition and writing;
preparing and implementing high ambitious research projects (EU Horizon);
active participation in customer work and relations;
preparing scientific content for the CFI (prioritization, support, discussions, application of foresight tools, concepts and methods);
supporting ŁRN Institutes in the process of applying for European and international proposals;
increasing the effectiveness of the Łukasiewicz Research Network in acquiring EU projects from Europe
monitorowanie i kontroling (wykonanie finansowe budżetu, analiza i opisy odchyleń, wykonanie planów rocznych, analiza na potrzeby zarządcze),
wsparcie projektów (opracowywanie budżetów projektowych, doradztwo z obszaru finansowego),
raportowanie i sprawozdawczość (raporty cykliczne i doraźne na temat wyników instytutu i poziomie realizacji projektów, analizy kosztów) – na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Instytutu,
rozwój i implementacja narzędzi i procedur finansowych, usprawnianie (narzędzia kontrolingowe, optymalizacja procesów, regulaminy i procedury finansowe),
współpraca z klientami wewnętrznymi i spoza Instytutu (w szczególności z działami księgowości i wsparcia a także z kierownikami projektów)
organizowanie i prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa postępowań o udzielanie zamówień publicznych we wszystkich trybach wskazanych w ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem,
organizowanie i prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznym regulaminem zamówień do 130 000 zł netto zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem,
prowadzenie pełnej obsługi procesu przetargowego, w tym m.in.: weryfikacja dokumentacji przetargowej pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu przetargowym, przygotowywanie we współpracy z Zespołami i Działami w Instytucie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przygotowywanie projektów umów w sprawach zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych, prowadzenie i nadzorowanie obiegu dokumentacji przetargowej publikacji ogłoszeń,
współpraca przy tworzeniu i aktualizacji wewnętrznych procedur Instytutu zgodnych z ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych,
dokonywanie weryfikacji dokumentów złożonych przez zespoły wnioskujące o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod kątem formalnym,
sporządzanie i aktualizacja planów udzielania zamówień publicznych,
sporządzanie raportów, zestawień, sprawozdań i prowadzenie rejestrów,
wsparcie pracowników w zakresie dokonywania zamówień,
prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej zamówień publicznych,
koordynowanie procesu przygotowywania projektów umów,
prowadzenie korespondencji z wykonawcami zewnętrznymi, a także z organami publicznymi w zakresie prowadzonych postępowań o udzielanie zamówień publicznych,
przygotowywanie dokumentacji oraz opracowywanie projektów wyjaśnień na potrzeby prowadzonych kontroli,
koordynowanie procesu organizacji i obsługa wyjazdów krajowych i zagranicznych w zakresie: przelotów, zakwaterowania i ubezpieczeń pracowników Instytutu, przygotowywania dokumentacji, w tym m.in. polecenia wyjazdu służbowego, wniosku o delegacje,
prowadzenie gospodarki samochodowej i transportowej w Instytucie w zakresie prowadzenia rejestru oraz ewidencji użytkowania samochodu służbowego,
udział w opracowywaniu budżetów dla poszczególnych projektów i kosztów ogólnych Instytutu,
bieżące monitorowanie wykonania finansowego budżetów, analiza i opis odchyleń,
przygotowywanie informacji miesięcznych o realizacji budżetów,
przygotowywanie kwartalnych sprawozdań i sprawozdania rocznego z realizacji budżetu Instytutu, a także udział w opracowywaniu kwartalnych sprawozdań Instytutu,
monitorowanie i analiza wykonania planów rocznych Instytutu w tym, rachunku wyników, bilansu oraz analiza wskaźnikowa,
przygotowywanie doraźnych raportów o wynikach działalności Instytutu i realizacji budżetów,
udział w przygotowaniu sprawozdania z działalności Instytutu, sprawozdania z subwencji,
weryfikacja dekretacji dokumentów księgowych i poprawnego ich ujęcia na potrzeby zarządcze,
udział w przygotowaniu materiałów na potrzeby rozliczeń poszczególnych projektów,
tworzenie raportów na potrzeby analizy kosztów (osobowych, marketingowych i pozostałych kosztów organizacji),
współpraca z działem księgowości, kontrola księgowań oraz rozrachunków,
współpraca z jednostkami organizacyjnymi Instytutu w zakresie zadań własnych,
udział przy realizowanych projektach w obszarze dotyczącym zagadnień z obszaru finansowego,
wdrażanie nowych rozwiązań i narzędzi controllingowych w celu optymalizacji i automatyzacji procesów,
udział w opracowywaniu wewnętrznych regulaminów i procedur z zakresu działu finansów,
wsparcie w zakresie implementacji i rozwoju narzędzi controllingowych oraz optymalizacji procesów i procedur wewnątrz organizacji
organizowanie i prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa postępowań o udzielanie zamówień publicznych we wszystkich trybach wskazanych w ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem,
organizowanie i prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznym regulaminem zamówień do 130 000 zł netto zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem,
prowadzenie pełnej obsługi procesu przetargowego, w tym m.in.: weryfikacja dokumentacji przetargowej pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu przetargowym, przygotowywanie we współpracy z Zespołami i Działami w Instytucie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przygotowywanie projektów umów w sprawach zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych, prowadzenie i nadzorowanie obiegu dokumentacji przetargowej publikacji ogłoszeń,
współpraca przy tworzeniu i aktualizacji wewnętrznych procedur Instytutu zgodnych z ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych,
dokonywanie weryfikacji dokumentów złożonych przez zespoły wnioskujące o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod kątem formalnym,
sporządzanie i aktualizacja planów udzielania zamówień publicznych,
sporządzanie raportów, zestawień, sprawozdań i prowadzenie rejestrów,
wsparcie pracowników w zakresie dokonywania zamówień,
prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej zamówień publicznych,
koordynowanie procesu przygotowywania projektów umów,
prowadzenie korespondencji z wykonawcami zewnętrznymi, a także z organami publicznymi w zakresie prowadzonych postępowań o udzielanie zamówień publicznych,
przygotowywanie dokumentacji oraz opracowywanie projektów wyjaśnień na potrzeby prowadzonych kontroli,
identyfikacja nowych regulacji prawnych stanowiących otoczenie dla kierunków działalności Sieci Badawczej Łukasiewicz na poziomie europejskim i krajowym,
monitorowanie zmian legislacyjnych w obowiązujących aktach prawnych na poziomie europejskim i krajowym,
opiniowanie aktów prawnych w ramach konsultacji publicznych na poziomie europejskim i krajowym,
przygotowywanie opracowań analitycznych dotyczących kluczowych rozwiązań prawnych na gruncie projektowanych aktów prawnych oraz identyfikowanie potencjału dla Sieci Badawczej Łukasiewicz wynikającego z ich wdrożenia,
reprezentowanie Instytutu na zewnątrz w konferencjach uzgodnieniowych w ramach konsultacji publicznych projektowanych aktów prawnych oraz w komisjach parlamentarnych,
udział w wydarzeniach krajowych i zagranicznych związanych ze zmianami prawnymi wynikającymi z procedowanych projektów zmian legislacyjnych,
prezentowanie wyników prowadzonych prac analitycznych
organizowanie i prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa postępowań o udzielanie zamówień publicznych we wszystkich trybach wskazanych w ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem,
organizowanie i prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznym regulaminem zamówień do 130 000 zł netto zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem,
prowadzenie pełnej obsługi procesu przetargowego, w tym m.in.: weryfikacja dokumentacji przetargowej pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu przetargowym, przygotowywanie we współpracy z Zespołami i Działami w Instytucie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przygotowywanie projektów umów w sprawach zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych, prowadzenie i nadzorowanie obiegu dokumentacji przetargowej publikacji ogłoszeń,
współpraca przy tworzeniu i aktualizacji wewnętrznych procedur Instytutu zgodnych z ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych,
dokonywanie weryfikacji dokumentów złożonych przez zespoły wnioskujące o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod kątem formalnym,
sporządzanie i aktualizacja planów udzielania zamówień publicznych,
sporządzanie raportów, zestawień, sprawozdań i prowadzenie rejestrów,
wsparcie pracowników w zakresie dokonywania zamówień,
prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej zamówień publicznych,
koordynowanie procesu przygotowywania projektów umów,
prowadzenie korespondencji z wykonawcami zewnętrznymi, a także z organami publicznymi w zakresie prowadzonych postępowań o udzielanie zamówień publicznych,
przygotowywanie dokumentacji oraz opracowywanie projektów wyjaśnień na potrzeby prowadzonych kontroli,
Współudział w przygotowaniu danych księgowych do rozliczenia inwentaryzacji;
Współudział w comiesięcznym tworzeniu i uzgadnianiu not księgowych dotyczących zmiany stanu, amortyzacji i umorzenia majątku;
Współudział w analiza i uzgadnianie kont rozliczeniowych dotyczących zakupu składników majątku;
Dekretacja i księgowanie dowodów zakupu składników majątku;
Współudział w nadzorze nad prawidłową realizacją pod względem finansowym decyzji inwestycyjnych w tym w szczególności kontrola terminowości sporządzania harmonogramów, sprawozdań, zwrotu środków;
Obsługa audytów wewnętrznych i kontroli zewnętrznych w zakresie przygotowania dokumentów księgowych i danych wynikających z ksiąg rachunkowych;
Współudział w windykacji należności;
Przygotowanie wezwań do potwierdzenia sald należności Ł-ORGMASZ;
Przygotowanie potwierdzeń wezwań do uzgodnienia sald zobowiązań;
Współudział przy inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów na potrzeby sporządzenia sprawozdania finansowego na dzień bilansowy;
Współudział przy sporządzaniu sprawozdań finansowych;
Przygotowanie danych na potrzeby sporządzenia sprawozdań do Centrum Łukasiewicz, instytucji zewnętrznych oraz na potrzeby wewnętrzne Ł-ORGMASZ;
Dekretacja i wprowadzanie (księgowanie) do systemu FK i rejestru zakupu VAT dowodów kosztowych dotyczących działalności podlegającej opodatkowaniu podatkiem VAT;
Zastępowanie Głównego Specjalisty w zakresie weryfikacji i wysyłania deklaracji JPK_ VAT i przekazywania uzgodnionych danych określonych w aktualnych przepisach podatkowych do MF w formie Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK);
Przygotowanie archiwizacji dokumentów księgowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami;
Współprowadzenie ewidencji czasu pracy i ewidencji urlopowej pracowników;
Współpraca / zastępowanie pracownika przy naliczaniu wynagrodzeń, przygotowywanie list płac;
Współpraca / zastępowanie pracownika przy przygotowywaniu wypłat wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczeń społecznych;
Współpraca / zastępowanie pracownika przy obsłudze programu Płatnik (ZUA, ZWUA , DRA i RCA);
Współpraca / zastępowanie pracownika przy naliczaniu refundacji z PFRON
Planowanie i koordynacja prac związanych z przygotowywaniem oraz składaniem ofert przetargowych/konkursowych oraz wniosków o dofinansowanie/granty na projekty krajowe i międzynarodowe
Przygotowywanie treści do części pozamerytorycznych oraz merytorycznych (we współpracy z ekspertami z danego obszaru)
Monitorowanie ogłaszanych konkursów i przetargów krajowych i międzynarodowych oraz analizowanie ich regulaminów i wytycznych
Inicjowanie i rozwijanie współpracy z partnerami krajowymi oraz zagranicznymi (w języku angielskim), poprzez m.in. prowadzenie komunikacji mailowej i udział w spotkaniach
Udział w spotkaniach roboczych konsorcjantów przy przygotowaniu projektów oraz Platformie Kompetencji Łukasiewicza: Projekty
Aktywne poszukiwanie pomysłów na nowe projekty i źródła finansowania w różnych obszarach działalności instytutu
Współpraca z Siecią Łukasiewicz dotycząca wypracowywania dobrych praktyk i rozwiązań w zakresie pozyskiwania projektów
pisanie tekstów popularnonaukowych (zarówno newsów, jak i dłuższych analiz) na temat wpływu nowych technologii na społeczeństwo, gospodarkę i środowisko, do nowo powstającego portalu na temat oceny technologii;
bieżące prowadzenie mediów społecznościowych Centrum Oceny Technologii;
opracowywanie materiałów tj. prezentacje, opisy projektów badawczych na potrzeby komunikacji z najważniejszymi partnerami (inne instytucje badawcze, przedsiębiorstwa);
pisanie tekstów dot. projektów badawczych na potrzeby komunikacji wewnętrznej w Sieci Badaw-czej Łukasiewicz;